/spanien/barcelona/forum/9535.aspx/spanien/barcelona/forum/9535.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2012-03-18 14:03
Mot Granada tycker jag att det är lägligt att vila lite spelare framför allt tänker jag på Adriano (skadebenägen), som kommer vara otroligt viktig för oss nu när Abidal är borta.
Det är lika att Guardiola visar förtroende på en gång för muniesa så att han fortare kommer in i laget. Spela han från start på tisdag och vila Adriano helt.

Min elva:
--------------------V.V-------------------------------
Alves------Puyol--------Mascherano-----Muniesa-
-------------------Sergio-------------------------------
---------Thiago----------------Iniesta----------------
---Pedro----------Messi---------------Tello---------

Ska klara av Granada på hemmaplan, inhopp (om matchen är under kontroll) Alexis mot pedro/Tello, Keita mot Thiago, Piqué mot Puyol.
Om vi tappar kontrollen över matchen så måste xavi och fabregas in.
Barcelona MVP - 2011
2012-03-18 13:58
Tjena Culés-bröder! Som vissa av er kanske redan vet så finns det en grupp som heter Svenska Culés på facebook. Den har inte varit så aktiv på senaste tiden men kommer nu att bli det igen. Det är en bra samlingsplats för oss culés där vi kan diskutera olika saker o ting angående Barca.

Gå in och gilla om ni vill!
Barcelona 747 Puyol Airlines
2012-03-18 13:58
Messi är nu de yngste i la ligas historia att göra 150 mål, 24 år och 267 dagar gammal före Raul som nådde dit när han var 25 år och 247 dagar. Dock räcker det för Messi att han bara gör 37 mål till fram till och med säsongen 2016-2017 för att hålla jämna steg med Raul, det blir runt 7 mål per säsong, det ska han väl kunna klara av :)))))
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2012-03-18 13:57
"Team bus couldn't take players to the airport because the driver lost the keys during the game"

Haha! Jävla klant! :)
Barcelona Trippeln
2012-03-18 13:50
Att folk ständigt ska vara moralvakter hela jävla tiden, sköt ert eget och låt moderaterna sköta sitt jobb.
AndreD - Ànims Abirey
2012-03-18 13:46
Barca4eva

Polisen är tillbaka ;)
Barcelona Barca4eva
2012-03-18 13:37
Sebastian Pearson Det är en sak att göra reklam, en annan att göra reklam för sin egen blogg. Nej tack.
Postat via SvenskaFans-appen
barca löver
2012-03-18 13:32
Fint gjort av gomis !
Culé - Messi y Alexis
2012-03-18 13:27
Vad hade du tänkt å göra med Tello och I.Ceunca?
Real Madrid Sebastian Pearson
2012-03-18 13:26
Kolla gärna in här på min fotbollsblogg! Här får ni de bästa krönikorna saftigaste matchrapporterna och mycket egna tankar samt analyser från mig! Vore kul om någon tittade in och gav mig feedback på vad som kan bli bättre och på vad som är bra!
Barcelona traktorsazi
2012-03-18 13:23
Jag e ledsen men tycker inte affelay platsar i Barca , dom borde sälja honom , köpa en lite yngre jag tycker munain håller toppklass fan vad ja vill ha honom
Barcelona Abbe.
2012-03-18 13:17
... och här är första bilden.
Barcelona Abbe.
2012-03-18 13:13
Mojito - Culé (un estilo de vida)

Väntar ivrigt på bilder från Afellays träning med gruppen. Ska bli härligt att se han tillbaka på gräsmattan med sina lagkamrater.
Barcelona Hetfield
2012-03-18 13:12
Jag gillar Adriano, men om Bayern lägger upp ett bra bud så tycker jag att man ska ta det och köpa Armero. Yngre och bättre.

Men som sagt, Adriano är en spelare som jag verkligen gillar. Han klagar aldrig och är väldigt mångsidig.
Culé - Messi y Alexis
2012-03-18 12:55
Villa: "Even though I got injured in Japan, I have great memories. We won a Club World Cup, the most important title I had left to win."

Villa: "I'll keep these paper cranes with a lot of affection. These things give me strength to keep on going and continue with my recovery."

Japanese fans give Villa 1.000 paper cranes, symbolizing good luck and health, to support his recovery [fcb]

Most consecutive Liga games without a loss: Butragueno Iniesta 50 - Chendo 47 - Villa 44 - Amancio 43

Grande Iniesta!

Och lite Silly Season;

Bayern has sounded out Barcelona on full back Adriano (27). Despite the Brazilian wanting to stay, Bayern could make a formal bid. [md]
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2012-03-18 12:46
Idag tränade Afellay till viss del med övriga laget, och det gjorde faktiskt också Abidal!

Efter matchen igår hade spelarna problem att ta sig till flygplatsen. Anledningen? jo busschauffören lyckades göra av med nycklarna till bussen under matchen...
Barcelona barcetia - #ANIMSABIDAL
2012-03-18 12:09
Hahahaha vilken bild!
Barcelona MesQueUnClubFCB
2012-03-18 12:09
Illusionista

Ja det var säkert för dem inte ville att messi skulle göra mål :)
Barcelona Illusionista
2012-03-18 12:00
Mycket bra första halvlek igår mindre bra andra. Pique är fortfarande ute och cyklar ibland.. MÅSTE SKÄRPAS! Otroligt mål av de bäste genom tiderna! Sen ska vi även inte glömma att vi mötte ett av ligans mest svårslagna hemma lag. De spelar otroligt bra fotboll hemma och har en fantastisk publik så att det i andra halvlek inte gick lika bra som i första är ganska förståeligt.

Är det bara jag som undrar varför spansk tv inte visa repris på Messis bortdömda mål?
2012-03-18 11:55
traktorsazi

ja men det är ju inte den bästa delen av honom
Barcelona traktorsazi
2012-03-18 11:52
Huvudet är absolut inte hans svaghet vad är det ni säger varje gång han fått bollen på huvudet så är det på mål eller mål ,
Barcelona traktorsazi
2012-03-18 11:51
El maestro Milan vinner samtliga matcher förutom mot Barca:)
2012-03-18 11:43
Abirey

ja messi är ju som sagt kort och inte så bra på huvudet ( även om han gjort två nick mål denna säsong ) men det är nog hans svaghet.

Ronaldinho jr

I CDR så var ju malaga det bättre laget mot real majs
Barcelona el Maestro: this one’s for you, Abi!
2012-03-18 11:30
Snacka om att ha en svår spelschema. Milan har tufft schema i kommande veckorna: Tuffare än Barcas.

20/03: Juventus - Milan
24/03: Milan - Roma
28/03: Milan - Barca
31/03: Catania - Milan
03/04: Barca - Milan
Barcelona Abirey
2012-03-18 11:30
Jag kom bara på tanken, har Messi några svagheter? Eller något han behöver förbättra?
Barcelona Blaugrana són els colors!
2012-03-18 11:25
Är det någon som gårdagens matchs highlights med Ray Hudson som kommentator?
Barcelona EL Corazon - King of Barcelona
2012-03-18 11:15
DivineNerd Han har väl inte gjort ett enda mål på frispark den här säsongen? Sen slår han ju nästan alltid bollen i muren.
Barcelona Mch
2012-03-18 10:13
Messi i länktips. Förklarar hur han känner inför fotbollen och hur han förhåller sig till förluster bla. Läsvärd :-)
Barcelona Ronaldinho Jr.
2012-03-18 09:50
Inte för att vara sån men vi är faktiskt bara 7 poäng efter i nuläget! Senaste tiden har Real inte slaktat sina motståndare så som de gjorde i början och mitten av säsongen och man kanske vågar hoppas på Malagapoäng ikväll. Lek med tanken att Malaga vinner ikväll, då är vi bara fyra poäng efter, eftersom vi kommer vinna el clasicot :)

Så ännu tycker jag inte att vi ska ge upp!
2012-03-18 09:02
Det var ingen offside. Såg på highlights
Annons: