/spanien/barcelona/forum/9503.aspx/spanien/barcelona/forum/9503.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Pep - GANJA MAN
2012-03-22 00:50
Det är fortfarande -6 grader i Katalonien, glöm inte det. Jag tycker vi ska aldrig klaga på domaren mera efter rånet på El Madrigal denna kväll.
Barcelona Ibillay
2012-03-22 00:49
Ikväll såg vi återigen det riktiga Real, dåliga förlorare och ska alltid skylla ifrån sig saker. Vilka hycklare.
Okej, Villareal fick en billig frispark som ledde till, men billiga frisparkar osv händer hela tiden, men marängen ska alltid börja snacka om "rån" och konspirationsteorier, vilka as.

Efter 1-1 målet borde de kunna hålla sin käft och kontrollera sig men det är ju Real med mourinho vi snackar om, inte första gången de gör så. Inte första gången heller Ramos( sämsta förloraren på jorden) börjar spela som en åsna och aggressiv efter att det går dåligt för dem. Han måste lära sig att behärska sig själv. Helt rätt att han fick rött.
Även om jag också tycker att det va hårt av domaren att ge rött till Özil, så kan man inte säga att domaren gjorde fel. Özil, som ska föreställa en proffessionell spelare, ska kunna acceptera det som händer och vara tyst.

Marängerna är världsbäst på att leka offer. De har haft domarbeslut med sig hela säsongen, även i denna match. Men ibland går det åt andra hållet.

Iaf, nu måste vi koncentrera oss på Mallorca.

Mot 3 nya pinnar!
Barcelona Riiio!!
2012-03-22 00:49
Men betyder det att Özil missar kanske två matcher eftersom det va ett "direkt rött" eller är det bara då det blir under spel? Te.x en väldigt farlig tackling el så??
Barcelona Villa#7
2012-03-22 00:48
Nu skall även Pepe ha fått rött kort i spelartunneln. Dagisnivå på hög nivå. Hur professionella är de egentligen?

Barcelona Andreas V.V
2012-03-22 00:48
Ronaldinho10yElfenomeno9

Precis lika dåligt som att missa 2 solklara straffar för Villarreal när "tröjan" ser ut som ett jävla segel...
,Sami
2012-03-22 00:47
Pepe fick rött kort efter matchen för att han gick till domarna i spelartunneln och sa "vilket rån, hijos de puta". Helt rätt att han fick rött kort för det.

Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2012-03-22 00:44
Det är faktist sjukt dåligt av domaren och missa 2 gula kort. Spanska domarförbundet är bajs! Självklart att jag är glad att real tappade poäng, men sånt här ska inte hända.
Barcelona basaric - ?#AnimoElGuaje
2012-03-22 00:40
Det är inte första gången någon spelare åker ut efter att ha betett sig så som Özil gjorde. Här har vi (otippat?) en spelare som tillhört Real Madrid som också får syna det röda kortet för samma sak. Man lär sig bra saker i huvudstaden..

Det blev fel här är länken - http://www.youtube.com/watch?v=dqx5nIxKyXw
Coach pep.
2012-03-22 00:36
Det är Peps mind games som psykar Real Madrid. Pep: We wont win the leage, its over ;)

Vips, 6 poäng. Det svänger jävligt fort, det gör det alltid. Lita på att marängerna darrar just nu.
Barcelona God is a five letter word - Messi
2012-03-22 00:34
man är så jävla glad att ärkefienderna tappar poäng igen; men jag vill inte vara alltför uppspelt då vi har svår bortamatch - kan tappa poäng, och bli hånade tillbaka.

Casillas nya svaghet? Xavi dundrar in hattrick på frispark nästa El Classico =D det vore nått; speciellt till de marängerna som sagt att han tappat allt
BARCA-més que un club
Hoppas på bästa tänkbara elvan mot mallorca
V.Valdes

Mascherano - Puyol - Pique
Busquets
- Iniesta -Xavi- Fabregas
Tello- Messi - Sanchez
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
Özil är sjuk, vilka passningar killen levererar. Han är ju en av dem bästa spelfördelarna i världen just nu. Tycker att han (Özil) och Benzema är dem viktigaste i Real.

Mesut är ju som sagt en Barca supporter. :)
Barcelona Grekenpapa
Ang. länken jag skickade så skall tas i beaktning att den INTE visar situationen som skulle renderat i första gula. Det kan alltså vara så att domaren i sekvensen dom klippt ihop tittade på Ruben, men gav kortet till förslagsvis Cani.
Barcelona Keite
2012-03-22 00:32
Abbe.
Lyssnade via spansk radio. Men den lär komma upp sen
Barcelona petersays
2012-03-22 00:32
Det där hade ju Pepe tjänat ihop till.

Faktum är att så jävla vidrigt som han har spelat så tycker jag att fotbollsvärlden borde komma överens om att alltid döma till Pepes nackdel när han är inblandad i något. Ren och skär mobbing.
,Sami
2012-03-22 00:30
Tycker Mourinho ska satsa på sitt lag än att bråka med Domarna hela tiden.
Barcelona Trippeln
2012-03-22 00:30
Underbart en sådan kväll!
Barcelona Abbe.
2012-03-22 00:27
Marco Ruben fick inte två gula kort. Han blev inte varnad i den första situationen, det är nu bekräftat.

Keite

Har du en länk till domarrapporten?
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-03-22 00:26
Byt Tello mot Pedro så vinner vi utan större problem. Så jävla trött på herrens överstegsfinter som leder ingenvart. Även Cuenca är bättre än Pedro idag, och det inte lite.
Barcelona Grekenpapa
2012-03-22 00:25
Kanske fick Ruben två gula trots allt. Lär vara domaren som bokfört fel isf. MEN, ruggigt konstigt att ingen reagerade. Spelar fotboll själv och ALLTID är det ju någon som vet om man har kort eller inte.
Barcelona Keite
2012-03-22 00:25
Enligt domarens "acta" (Hur säger man på svenska?)

Mourinho utvisad för 2 gula. Första för att protestera (Skräll!) och andra för att gå ut tränarens område och protestera igen.

Özil utvisad för att ha klappat framför domaren medans han skrattade.

och Pepe som inte blev utvisad men borde få konsekvenser sa till domaren efter matchen: "Vaya atraco, hijo de puta"

="Vilket rån, din h*runge"
Barcelona Riiio!!
2012-03-22 00:22
Vill ändå inte se en jävla 3 backslinje på lördag.. bästa laget enligt mig är:
Valdes
Montoya-Pique-Masch-Puyol
Busquets
Xavi-Iniesta
Pedro-Messi-Sanchez

Även om Pedo inte är vad han va innan så visar formkurvan i alla fall lite uppåt och han kan säkert stressa sönder Mallorcas försvar som kanske inte är de spelskickligaste i ligan. Sen är det viktigt att Puyol blir den ytterbacken som är defensiv under matchen alltså att inte han och Montoya börjar springa offensivt.

Vet någon om Mallorca har någon skadad eller avstängd??
Barcelona Kodro11
2012-03-22 00:22
Vi måste spela med bästa laget på lördag helt klart och sätta press på de åtminstone till el classico och se hur långt det räcker.
BARCA-més que un club
2012-03-22 00:21
REAL VISAR SITT SANNA JAG NÄR INTE DET GÅR SOM DOM VILL VILKA SMUTS ALLTSÅ MOURINHO OCH KARANKA HAHA VILKA PAJAS HELA BUNTEN.
Barcelona pep for president!
2012-03-22 00:20
grymt att de tappade poäng!! viktigast är att vi vinner de matcher vi har kvar fram till clasicon! nån som vet vilka real möter nästa match?
Barcelona Xavi y Iniesta - Genierna
2012-03-22 00:19
[QUOTE=Edoo - Grande Villa!]El Pasillo är vår nya Comprende! :P[/QUOTE

Du har väl ingen aning vad comprende betyder va? :p
Culé - Messi y Alexis
2012-03-22 00:18
Rui Faria och Aitor Karanka är Mourinhoes, slavar va? Har jag fel? Rätta mig gärna.

REMUNTADA!
Barcelona Barca4eva
2012-03-22 00:15
Tänkte väl att det var nåt fel med Ruben-grejen.
Barcelona Edoo - Grande Villa!
El Pasillo är vår nya Comprende! :P
BARCA-més que un club
@Gonzalez_Barca:

''

BRA ELVA DÄR TYCKER JAG .
Annons: