/spanien/barcelona/forum/9491.aspx/spanien/barcelona/forum/9491.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona basaric - ?#AnimoElGuaje
2012-03-22 01:10
Om det nu var Cani som fick det första gula istället för Ruben så ska Cani åka ut. Enligt livescore så fick han ännu ett gult i den 60:e minuten.
Barcelona petersays
2012-03-22 01:07
"Men allt är, som sagt någon annans fel, domaren, uefa, vädret, Qatar, arenan, de egna fansen som inte stödjer laget tillräckligt, ja listan kan göras väldigt lång. "

Glöm inte vaktmästaren som vattnat gräset fel!
Barcelona Pep - GANJA MAN
2012-03-22 01:07
II Barça II

Våran tränare då? Han älskar ju att röka hasch, el ganja man. Till och med Zlatan Ibrahimovic sa att han såg honom röka en holk.
Barcelona Siempre Barça
2012-03-22 01:05
ha Puerta hur känns det att domare är i mot er??? ni skratta åt oss när domare var i mot oss och ni kom hit och klagade på oss att vi skiljde på domare nä vi kryssa eller förlorade.
Barcelona II Barça II
2012-03-22 01:02
Så fort det går lite dåligt för Real så ska de börja bråka. Det är så jävla barnsligt.

Mourinho är ingenting annat än en jävla loser, ta en förlust som en man. Det är alltid någon annans fel, aldrig hans egna. Sen så ställer han inte ens upp på presskonferensen…

Sammanlagt fick Real sex röda kort! 3 spelare samt 3 ledare!

Han startar alltså med TRE defensiva mittfältare mot Villarreal som ligger på 17de plats i ligan och saknar 2-3 viktiga spelare.

Sen byter han in Antlioop, som inte ens skulle platsa i IFK Göteborg, istället för Kaka/Higuain.

Men allt är, som sagt någon annans fel, domaren, uefa, vädret, Qatar, arenan, de egna fansen som inte stödjer laget tillräckligt, ja listan kan göras väldigt lång.

Hur fan kan man som Madrid supporter gilla Mourniho? Och han har vid flera tillfällen blivit FÖRNEDRAD av störta rivalen.

Han förstör ju Real Madrids rykte..
Barcelona petersays
2012-03-22 01:01
Kanske kan bli lite spänning sista omgångarna ändå. Real peakade lite för tidigt under säsongen och är nog i en svacka nu. Hur dom kommer reagera på det är för tidigt att säga - men man får ju hoppas på uttåg ur CL och ännu mer poängtapp, samt att vi klär av dom något så fruktansvärt i nästa Clásico och därmed slår marängerna på fingrarna ännu en gång! Följt av att Mourinho avgår, flyttar till brittiska öarna och tar Pepe med sig.

Tummar upp på det?
Barcelona petersays
2012-03-22 01:01
Kanske kan bli lite spänning sista omgångarna ändå. Real peakade lite för tidigt under säsongen och är nog i en svacka nu. Hur dom kommer reagera på det är för tidigt att säga - men man får ju hoppas på uttåg ur CL och ännu mer poängtapp, samt att vi klär av dom något så fruktansvärt i nästa Clásico och därmed slår marängerna på fingrarna ännu en gång! Följt av att Mourinho avgår, flyttar till brittiska öarna och tar Pepe med sig.

Tummar upp på det?
2012-03-22 01:00
Är det bara jag som tycker att Cristiano Ronaldo är snäppet snyggare än Leo Messi? :)
Barcelona el Maestro: this one’s for you, Abi!
2012-03-22 01:00
Real Madrid brukar inte klaga på domarna förut. De brukar vara en gentlemannaklubb. Nu är det helt motsatsen. Alla klagar. Det är synd om oss, säger dem. Hela världen är emot oss. Jag tror inte att Mourinho blir långvarig av den anledningen. Som man bäddar får man ligga, brukar det heta.

Jag läste just klart boken “The Making of the Greatest Team in the World”. I boken framkommer anledningen till varför Barça valde att inte anställa Mourinho istället för Guardiola. Det var attityden som fällde honom. Tack och lov säger jag.
Barcelona Villa#7
2012-03-22 00:57
Man kan även se på Real Madrids officiella hemsida att vid minut 20, så fick Cani det gula kortet. Ruben fick endast ett gult kort och inte två som alla vill få det till. Ruben råka komma upp på bildskärmen när Cani fick kortet.

Edit: Alltså var det bara en kass bildproducent. Ingen miss av domaren där.
Barcelona Trippeln
''Namn: Bernie
Sänt: 2012-03-21 23:16
Ett frisparksmål i sista minuten av Villareal? Yeah, right...''

Hahaha tack för den!
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
We are back on the track! Hoppas verkligen att vi nu vinner mot Mallorca så att vi sätter en rejäl press på Madrid!
Barcelona Andreas V.V
2012-03-22 00:56
Villa#7

"Det är fortfarande -6 grader i Katalonien, glöm inte det"

Självklart, det är bara jag som har solsting och inte förstod det, haha.
Det är ju typ 12-13 grader i Barcelona, -6 har dom ju aldrig där nere.

Bäst jag går och sover.
Muy Bien Villarreal!
Barcelona Edoo - Grande Villa!
2012-03-22 00:55
Porque?!
2012-03-22 00:55
Andreas V.V

Kollade prognosen nyss på TV:N. Tro det eller inte men det är faktiskt sant. -6 enligt prognosen, tror det stämmer ganska bra om jag ska vara upptiktig.
Barcelona Villa#7
2012-03-22 00:54
Andreas

Han menar nog att vi är 6 poäng efter Real..
Barcelona NoGo™
2012-03-22 00:53
Madrid skämmer ut sig igen, ingen skräll direkt. Det blir så varje gång de tappar poäng. Patetisk!

De lär väl få deras röda kort hävda av förbundet som vanligt...
Barcelona Siempre Barça
2012-03-22 00:53
alla i puerta e pajasar, de klagar kryss matchen pga rubins två gula kort hahahhahahaha:)

Barcelona Andreas V.V
2012-03-22 00:52
Pep - GANJA MAN

-6 grader i Barcelona, what?

Här på Tenerife är det 18-20 i skuggan.. och Mallorca som ligger relativt nära Barcelona hade 19 grader i skuggan, kan väl ändå inte vara -6 i Katalonien?
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2012-03-22 00:52
Andreas V.V

Ja, det är precis det jag menar, spanska domare är bajs!

Och inte för och nämna våra uteblivna straffar denna säsongen..
Barcelona !!ANIMS ABIDAL!! [f.d !!ANTIMADRIDISTA!!]
2012-03-22 00:51
,Sami

Vad har djuret gjort i spelartunneln?
Barcelona Andreas V.V
2012-03-22 00:50
På La Sexta sa dom att någon sagt:

"Vaya atraco, hijo de puta" efter matchen, vet inte vem och min Spanska är inte så bra men antar att det är någon i Madrid? Trevliga pojkar i huvudstan.. : )
,Sami
Real är dåliga förlorare så fort det går dåligt ska Mourinho bråka och Pepe och Ramos köra karate. Ta det som en fucking MAN!!!!
Det är fortfarande -6 grader i Katalonien, glöm inte det. Jag tycker vi ska aldrig klaga på domaren mera efter rånet på El Madrigal denna kväll.
Barcelona Ibillay
2012-03-22 00:49
Ikväll såg vi återigen det riktiga Real, dåliga förlorare och ska alltid skylla ifrån sig saker. Vilka hycklare.
Okej, Villareal fick en billig frispark som ledde till, men billiga frisparkar osv händer hela tiden, men marängen ska alltid börja snacka om "rån" och konspirationsteorier, vilka as.

Efter 1-1 målet borde de kunna hålla sin käft och kontrollera sig men det är ju Real med mourinho vi snackar om, inte första gången de gör så. Inte första gången heller Ramos( sämsta förloraren på jorden) börjar spela som en åsna och aggressiv efter att det går dåligt för dem. Han måste lära sig att behärska sig själv. Helt rätt att han fick rött.
Även om jag också tycker att det va hårt av domaren att ge rött till Özil, så kan man inte säga att domaren gjorde fel. Özil, som ska föreställa en proffessionell spelare, ska kunna acceptera det som händer och vara tyst.

Marängerna är världsbäst på att leka offer. De har haft domarbeslut med sig hela säsongen, även i denna match. Men ibland går det åt andra hållet.

Iaf, nu måste vi koncentrera oss på Mallorca.

Mot 3 nya pinnar!
Barcelona Riiio!!
2012-03-22 00:49
Men betyder det att Özil missar kanske två matcher eftersom det va ett "direkt rött" eller är det bara då det blir under spel? Te.x en väldigt farlig tackling el så??
Barcelona Villa#7
2012-03-22 00:48
Nu skall även Pepe ha fått rött kort i spelartunneln. Dagisnivå på hög nivå. Hur professionella är de egentligen?

Barcelona Andreas V.V
2012-03-22 00:48
Ronaldinho10yElfenomeno9

Precis lika dåligt som att missa 2 solklara straffar för Villarreal när "tröjan" ser ut som ett jävla segel...
,Sami
2012-03-22 00:47
Pepe fick rött kort efter matchen för att han gick till domarna i spelartunneln och sa "vilket rån, hijos de puta". Helt rätt att han fick rött kort för det.

Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2012-03-22 00:44
Det är faktist sjukt dåligt av domaren och missa 2 gula kort. Spanska domarförbundet är bajs! Självklart att jag är glad att real tappade poäng, men sånt här ska inte hända.
Annons: