/spanien/barcelona/forum/9486.aspx/spanien/barcelona/forum/9486.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Den vise
2012-03-23 00:56
Wow ! Längesen man skrev här , men ville bara berömma för senaste artikeln av Alavi. Vär skrivet gubben !

Om Pep lyckas vinna trippeln igen lär han bli legendarisk om han nu inte redan är det. Då måste han bli adlad även om Spanien inte har den traditionen. Plus att Mou bör ge bort smeknamnet "the special one" till Pep som en gest av "sportsmanship".
Barcelona Barca Barca
2012-03-23 00:30
Puyol s.k. LEGEND!!!

Välkommen :)

Det är lättare att jaga än och bli jagad. Vi har allt o vinna o inget att förlora i ligan.
Barcelona Trippeln
2012-03-23 00:30
Vet någon om det är officiellt det där med att Pepe lär få avstängning?
Barcelona Puyol s.k. LEGEND!!!
2012-03-23 00:19
Kolla länk!!
Och de kallar oss största hycklarna. Domaren gjorde enligt mig ett misstag igår och det var att han gav Pepe gultkort, det var Villareal spelaren som skulle få kortet, allt annat var helt korrekt! Nu håller man tummarna för att Pepe och Özil ska få ett långt straff!

Pepes är väl mellan 4-12 matcher? I värsta fall kan han missa resten av säsongen, påminner om något annat..
BARCA-més que un club
2012-03-22 23:56
Puyol s.k. LEGEND!!!

Hej du är mer än välkommen broder ;)

Visca el Barca!!!!
Barcelona Puyol s.k. LEGEND!!!
2012-03-22 23:45
Hej alla cules!

Jag har varit medlem här ett bra tag och följt Les Rambles väldigt länge, kände att det var dags att börja dela med mig mina tankar. Annars har jag följt fotboll sen 03 och barca var givetvis det laget som låg närmast hjärtat!
Hoppas jag är välkommen här!
Barcelona Barca-nist
2012-03-22 23:37
Alavi
otroligt fin artikel. Fotbollen är en del av livet och vi ska inte glömma de viktigare saker i livet. Hälsan, familjen, kära och nära samt den bättre del av mänskligheten.

------------------------------------------

Det sägs mycket om Qatar Foundation och Real fansen skämtar en hel del om det men de står själv för "Real Madrid Resort Island" i samarbete med Förenade Arabemiraten!?
Barcelona Zmaj od Bosne
2012-03-22 22:50
Alavi, väldigt vacker artikel! Bra skrivet!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona traktorsazi
2012-03-22 22:30
Askan dejagah fet
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2012-03-22 21:51
SamMad

Vadå, vad har du hört?
Barcelona Barca4eva
2012-03-22 21:36
Diar Iniesta Shekha

Skrällar kan ske, men den här gången tror jag iallafall inte att det händer.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2012-03-22 21:04
Jordi Albas agent går nu ut och dementerar alla rykten om Barca och säger att det skrivits är falskt.
Han meddelar vidare att endast ett par detaljer återstår innan spelaren skriver på ett nytt kontrakt med Valencia.

Känns dock som att sista ordet ännu inte är sagt. Fler rykten lär följa.
Barcelona SamMajid
2012-03-22 20:24
Tja!
Till mig som precis loggat in och inget ser på fotbollshemsidorna, kan någon förklara vad det är som hänt med Abidal? Jag vet redan om hans tumör och att han ska göra en transplantation osv... Men om det har hänt något nytt så vill jag gärna få information om det ganska snart tack! :)

Gärna via PM!
Barcelona albanian4lifebarca
2012-03-22 20:13
hahah är du dum eller vadå lulic han är inget att ha i barcelona jordi ALBA ska det vara...!!!
AndreD - Ànims Abirey
2012-03-22 20:03
Gonzalez_Barca
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-03-22 19:59
Vågar man tro på Sociedad nu när Real har fyra borta plus halva tränarstaben? Jag hoppas iaf att Pep Startar med det bästa laget!!!
Barcelona FC Barcelona #10
2012-03-22 19:53
Hussein Alavi

Vackert skrivet!
Barcelona Siempre Barça
2012-03-22 19:41
– De försöker pressa domarna inför kommande matcher. De skulle ha kunna fått Diarra utvisad också, plus att Nilmar borde ha fått straff.

– Som de säger där jag kommer ifrån: de kan gå och gråta i parken.

– Vi hade tur att domaren hade en stark personlighet. Han har visat ut mig förut för exakt samma sak som Özil blev utvisad för, säger Angel Lopez till EFE.
Barcelona Trippeln
2012-03-22 19:32
Hussein Alavi

Du är en inspiration för mig, glad att känna dig.
Barcelona EL Corazon - King of Barcelona
2012-03-22 19:27
Fantastisk artikel Alavi! Livet går alltid före fotbollen. Vissa stunder så är tom Barca och Real, Les Rambles och Puertan, Culés och Maränger vänner.

Barcelona Siempre Barça
2012-03-22 19:19
ni som har det tråkigt, så bara starta PS3 och lägg i fifa12 och möt med, adda mig viscaELbarca99
elbraco - Bojan y Thiago
2012-03-22 19:05
Abbe. Håller med. Knappat så att han kommer göra någon braksucce så att vi kan sälja han för samma överbetalda pris som vi köpte han för, 14m euro.
Barcelona Siempre Barça
2012-03-22 19:04
Abbe
är Kersisson tillbaka ??????+
Barcelona ThereIsOnlyOneMessi
2012-03-22 18:39
Jag hoppas verkligen att vi värvar Lulic från Lazio.
Han påminner mycket om vår egen Dani Alves.
Barcelona Abbe.
2012-03-22 18:36
Vad han kastas runt. Varför gör man sig inte av med han permanent bara?
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-03-22 17:56
Schalke's Christian Fuchs (25 AUT) and Granada's Guilherme Siqueira (25 BRA) are two of the left backs Barcelona are following. [sport ona]

Verkar som att man vill ha en Abidal-typ (stor och defensivt stabil) på vänsterkanten även i framtiden.
Barcelona tarrak
2012-03-22 17:49
Thiqagocadabra

Nej, det var en formulering på barsastuff som många reagerat på. Däremot så har jag tidigare läst kommentarer från två av Spaniens främsta experter inom området, som verkar utesluta fortsatt spel för Abidal. De hävdar att en vältränad person som Abidal bör klara operationen och lev ett normalt liv utan större problem, men att levern kommer vara alldeles för känslig för stötar och slag för att spela fotboll på högre nivå.
Barcelona Abbe.
2012-03-22 17:46
Villarreal ska dock själva ha dementerat att det har hänt, läste jag tidigare idag.

Domaren var lika kass åt båda håll. Har Real Madrid glömt bort att Arbeloa borde fått två gula för två olika tröjdragningar, som även borde resulterat i två straffsparkar?

Älskar dock att Marcos Senna går ut, efter all kritik från Real Madrids håll, och säger att han tyckte domaren var bra :-).
Barcelona Trippeln
2012-03-22 17:46
Capital

Du är ett bevis på att den mänskliga utvecklingen går bakåt.
Barcelona Thiagocadabra - Anims Abidal
2012-03-22 17:43
Vad händer, har Abidal sagt att hans karriär är över?! Tacksam för snabbt svar.
Annons: