/spanien/barcelona/forum/9445.aspx/spanien/barcelona/forum/9445.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-03-27 13:51
Hombre -Vamos por la Décima

Jaha men dåså, såg ju enbart det lilla klippet som länkades och där satt han ju med tolk samt svarade på engelska. :)

Varför har de föresten en extra tolk? Mannen till vänster om Khedira (Mourinho) är ju expert på det. ;D
Real Madrid Tony
2012-03-27 13:46
Hejsan!

Jag tänkte bara fråga er när Abidal ska genomföra sin operation. Blir det denna vecka? Jag hoppas operation blir lyckad och han återvänder starkare än någonsin.

Väl mött.
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-03-27 13:37
Ärligt talat så stör jag mig på såna som underskattar rejält. Visa ödmjukhet istället, för tänk om vi förlorar matchen och ni som har underskattat totalt, vad kommer ni att säga till er själva efteråt ?

Själv tror jag på att det kommer bli en intensiv och jämn match, Milan är Milan och deras rutin i CL är avgörande i såna här sammanhang. Ibra kan trolla fram sig till mål, Boateng kan göra mål från vilken vinkel som helst, Robinho i sina bästa stunder kan ha lekstuga osv...det kommer att bli rena helvetet på San Siro imorgon.
Real Madrid Hombre -Vamos por la Décima
2012-03-27 13:36
Gonzalez_Barca

Khedira genomförde hela presskonferensen på spanska. Sen tror jag att Khedira frågade Mourinho om lov om att svara på frågan eller vad han skulle svarat.

Zibarca

När Cruiyff talar så lyssnar man eller?

Den karln toppar ju floskeltoppen varje år känns det som.

Jag förstår inte hur han får ihop dålig förlorare när man inte ens har förlorat. Sedan hur man lyckas gnälla när man inte pratar.

Cruiyff är som Mino Raiola sa en man som är historia men fortfarande vill känna sig viktig idag.
Barcelona Messi 4-ever
2012-03-27 13:05
Längta som in i bomben på matchen imorn, tror helt ärligt att vi vinner med klara siffror, 0-3,1-3 eller 0-4. Milan må vara en storklubb och har bra material men dom kan inte stoppa Messi !!!
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-03-27 12:32
Blaugrana són els colors!

"Imorgon kommer ni spela en match i CL, jag skulle vilja veta om ni efter matchen får prata eller inte?"

Btw, Khedira har varit i Spanien snart i två år, och han förstår fortfarande inte spanska? Haha Chygrnskiy lärde sig fan katalanska på 2 månader..
Barcelona Blaugrana són els colors!
2012-03-27 12:25
Haha, vad ställde Marca för fråga?
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-03-27 12:16
Elbraco

Hahaha så klockren fråga av marca. :p

Rätt åt Mourinho och madridspelarna att få all denna skit.
elbraco - Bojan y Thiago
2012-03-27 12:00
här är videon där Mou & Khedira reser sig upp och går under presskonferensen.

På puertan tycker man att detta är helt förståeligt eftersom den hemska pressen ställer massa elaka frågor :( Mourinho har verkligen tagit "gentlemannalaget" och gjort det till en stor jävla sandlåda.
Barcelona Zibarca
2012-03-27 11:47
HAHA han har så rätt! Madrid är som en grinig och trotsig skitunge. När något inte går deras väg så skyller dem ifrån sig. Det är aldrig deras fel. Alla bortförklaringar som har kommit ifrån dem är helt otroliga, en kan inte annat än att skratta åt det laget. :)
Barcelona Barclasico
2012-03-27 10:22
Är Pato skadad?
Postat via SvenskaFans-appen
elbraco - Bojan y Thiago
2012-03-27 09:28
Milan Endast Puyol tror jag. Skriver du på Milanosiamonoi?
Barcelona Keite
2012-03-27 05:31
Puyol - El Guerrero
Si
Barcelona Puyol - El Guerrero
2012-03-27 05:16
Var Villas Boas på läktaren på Barca Bs match?
Barcelona Barcelona10Messi
2012-03-27 03:21
Konstigt att se AVB på läktaren i mötet mellan Barca B - Alcoyano.. Hmm
Barcelona Trippeln
2012-03-27 01:13
Endast Puyol
Milansiamonoi
2012-03-27 00:37
Tja!

Jag tänkte fråga er vilka spelare i Barcelona som riskerar att missa returen mot Milan vid ett gult kort.
Barcelona Mangi
2012-03-27 00:19
L.AM, Håller med dig till 100% angående Iniestas position till vänster!! Han Är alls lika giftig därifrån som centralt i banan!
elbraco - Bojan y Thiago
2012-03-26 23:30
1.70 - jo, stramaccioni tar över for now men jag antog att det bara var till man hittar en "riktig" ersättare (vet inte vem karlen är, ungdomstränare som du sa?), typ som di matteo i Chelsea. Men han kanske blir permanent?
Barcelona Heywood Jablome - Andrés
2012-03-26 23:28
Inter plockade in ungdomstränare som vann Champions League för ungdomar. Stramaccioni.

Han har Guardiola som hjälte och har en examen i juridik. Ska bli intressant att följa.

Är det läge att tycka synd om Milan? Allvarligt, hade vi fått det skadeläget i en av säsongens viktigaste matcher vet jag inte vad jag hade gjort...
Barcelona socccerfan1
2012-03-26 23:24
Tror att vi tar alla tre. Men den största är cl. Och den är den som vi har större chans på än ligan.
Så svaret är nej
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-03-26 23:23
Gonzalez_Barca

Glöm inte bort Fontas! ;)
Abidal är nog förövrigt den jag kommer sakna mest på onsdag.

elbraco

Någon ungdomsledare hörde jag. Konstigt att man inte hämtar dit AVB isåfall, han som både är tillgänglig och uppges vara ett intressant namn för Moratti .. vad gjorde han i Barcelona igår egentligen?
Barcelona Ibillay
2012-03-26 23:17
Tror vår enda farliga fiende mot Milan är underskattning...även om Milan har skador så har de bra spelare som kan starta... boateng och Zlatan kan ställa till det för oss där bak
elbraco - Bojan y Thiago
2012-03-26 23:13
news of the day; Ranieri får kicken av Inter och Zambo missar mötet på onsdag.

Vem plockar nerazzurri in? Villas-Boas?
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-03-26 23:12
mille

Villa, Abidal och Adriano borta. Afellay följer med truppen men lär inte spela. Inga avstängningar.
Barcelona DM1982
2012-03-26 23:10
@socccerfan1:

Ehh...har du gett upp ligan? Spanska cupen?

Vi har chans på alla titlar den här säsongen, så enkelt är det.
Barcelona Hetfield
2012-03-26 23:08
Jonas Eriksson är en väldigt bra domare som dessutom är väldigt sympatisk och trevlig, så man får hoppas att det blir en bra match. Det låter bra.

Det ska bli en väldigt intressant match, två giganter som möter varandra. Det kommer att bli en väldigt rolig match, det brukar oftast bli så när de möts.
Real Madrid mille
Hur ser det ut i truppen inför Milan matchen?
Barcelona socccerfan1
Tror att vi säkrar semin redan på onsdag.
Håller med om att Milan kommer vara starkare än man tror, men detta är den enda riktiga och den största titeln som vi har chans på och vi vet att alla spelare inkl Messi presterar extra under cl matcher.

Längtar till imorgon, onsdag och lördag!! Fotboll.. Mmh! Är ju matcher på torsdag också. Jaja!

Vad tror ni själva?
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-03-26 22:59
Pique ska ta Zlatan. Mascherano ska dammsuga resten.
Annons: