/spanien/barcelona/forum/9430.aspx/spanien/barcelona/forum/9430.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Andreas-
2012-04-03 19:38
Alavi:

Alexis är ju med?
Barcelona H.Alavi - Magico!
2012-04-03 19:37
Startelvan är officiell.

Valdes, Alves, Mascherano, Pique, Puyol, Iniesta, Busquets, Xavi, Sánchez, Messi y Cuenca

Herregud om Sánchez är frisk och Guardiola väljer Cuenca före. Herregud...
Barcelona ThereIsOnlyOneMessi
#Vi vinner med 3-1. #Zlatan blir utvisad.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
Japp, Cuenca startar ikväll! Alla sidor skriver det nu, det är officiellt!
Barcelona Roja y Azul - FCB
Officiell : Oier,Belleti,Chygrinskiy,Marques,Van bronckhorst, Pep, Deco, Edmilson, Ronaldinho,Etoo,Guily #fcblive
Barcelona NoGo™
2012-04-03 19:36
Wtf!? Cuenca?! Alexis skadad?
El Vampiro
El Soap

Tveksamt att Cuenca startar och Alexis/Pedro sitter på bänken, officiella lär släppas snart då får vi svar på allt =)
Barcelona westinho - Sergio #16
Cuenca från start och Alexis på bänken WTF?

xavi, cesc and cuenca start the game for barcelona, alexis on the bench #fcblive [golt]
Barcelona H.Alavi - Magico!
Enligt SPORT: Valdes, Alves, Mascherano, Pique, Puyol, Iniesta, Busquets, Xavi, Sánchez, Messi y Fábregas
Culé - Messi y Alexis
2012-04-03 19:35
Valdés, Alves, Piqué, Mascherano, Puyol, Busquets, Xavi, Iniesta, Cesc, Messi , Cuenca

Cuenca före Alexis? Njaae

Abbe.

Saknar en spelare. :P
Barcelona Abbe.
Valdés, Alves, Piqué, Mascherano, Puyol; Xavi, Busquets, Cesc; Cuenca, Messi y Iniesta.

Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
Fyfan asså, klarar inte av trycket! Är föör nervös!
Barcelona El Soap
2012-04-03 19:33
xavi, cesc and cuenca start the game for barcelona, alexis on the bench #fcblive [golt]

Känns lite konstigt att starta med Cuenca, imo tycker jag både Alexis och Pedro går före.

Nu är man sjukt nervös!
elbraco - Bojan y Thiago
2012-04-03 19:31
Maxi Lopez fyller år idag. Hoppas Allegri väljer att fira detta genom att starta med honom istället för Ibra/Pato.
El Vampiro
2012-04-03 19:30
Sami

Du är inte ensam, jag åt på 2min middag fast jag inte har bråttom någonstans! Sitter här med klump i magen och väntar på matchen som en unge på julafton, mina symtom är kallsvettning, skakningar, hjärtat slår i 460, kalla händer, fötter och sist men inte minst skriker jag när saker och ting inte går som jag vill.

En tjejkompis blev rädd när vi kollade förra mötet tillsammans..haha
Barcelona Keite
2012-04-03 19:29
Dagens Deportes Cutro om ni vill tiden ska gå snabbre
elbraco - Bojan y Thiago
2012-04-03 19:29
Barcelonito

Milan är bättre än Chelsea alla dagar i veckan. Vinner vi idag känns det nästan säkert att vi kommer spela finalen, med all respekt åt Chelsea. Dom har ett icke-existerande mittfält och ett anfall som består av medelmåttan Kalou, Torres (som iofs har gjort 3mål4assist på senaste 5 matcherna - grymt för Torres!) och en Mata som börjas matta ur.

Visserligen verkar det som om dom rider på en Di Matteo-våg nu men vi ska ändå ta Chelsea fyra av fem gånger.
,Sami
2012-04-03 19:27
Ärligt talat är det någon mer än mig som sitter just nu och är nervös och skakar i kroppen. Hahaha helt sjukt. Fotboll är en bra sport men inte bra för hjärtat.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2012-04-03 19:26
Fan också, om man är så jävla nervös nu mot Milan tänk då hur det känns mot Chelsea och ev. final mot Madrid.

Man brukar se ungefär 10 minuter in i Barcas matcher hur vi kommer prestera under resterande 80. Tänk om man kunde få lite Arsenal-vibbar när Barca pressade och etablerade sig direkt på deras planhalva, fan va skönt det vore.

Och vill fan inte se panikpassningar till Valdes och idiotpassningar i miten om Milan börjar pressa högt som förra veckan. Då kommer nog all mat upp...
El Vampiro
2012-04-03 19:23
@Grace/Wastelands:

Helt naturligt iom "Slatan" spelar i Milan, kommer ni ihåg när "Slatan" spelade i Barca? All fokus va på Barca och man hyllade från ledningen till Pep och spelarna match efter match oavsett resultat, media styr allt i detta land och förresten hur mycket skrivs om Inter i Sverige sen Zlatan lämnade den klubben? =)

I förra mötet kollade jag på försnacket i 5min innan jag fick nog och byte kanal, det va bara snack om "Slatan" och att domaren Jonas Eriksson kliade sig på bröstet...WTF! Plus att kommentatorerna under matchen hyllade Zlatan så fort han rörde bollen eller fixade frillan.

Barcelona !!ANIMS ABIDAL!! [f.d !!ANTIMADRIDISTA!!]
2012-04-03 19:21
Fotboll är fan inte hälsosamt någonstans
Barcelona MesQueUnClubFCB
2012-04-03 19:20
Abbe.

Tack för svar.
Barcelona jeon
KAN NÅGON HJÄLPA MIG NÄR DET GÄLLER STREAM TILL IKVÄLL! ELLER TILL OM UNGEFÄR 1 TIMME! :)
Barcelona jeon
KAN NÅGON HJÄLPA MIG NÄR DET GÄLLER STREAM TILL IKVÄLL! ELLER TILL OM UNGEFÄR 1 TIMME! :)
Barcelona GerardPiqué3
2012-04-03 19:18
Min elva :

Valdes

Alves-Puyol-Pique-Adriano

Xavi Busquets Iniesta

Alexis-Cesc-Messi

Vissa har tagit upp alternativet att bänka Puyol till förmån för Masken. Det finns inte på kartan för mig, Puyol representerar allt det Barca står för, el capita SKA stå raden av spelarna när hymnen går igång. Bara hans närvaro höjer laget flera %.

Resten är la ganska normalt, vill inte se Iniesta på en kant längre fram. Vårt ord. mittfält är det jag skrivit och när allt klaffar är det perfekt. Cesc som falsk nia, servar La Pulga med passningar och Alexis springer på allt och skapar oro i Milans försvar.

VISCA !
Barcelona el Maestro:
2012-04-03 19:16
@Abbe.:

Har det regnat i Barcelona idag? Det lovar ju gott i så fall. Det innebär ju att bollen flyter lite extra fort än vanlig.

En vinst och en semifinal att se framemot. Jag klarar inte en vår med Champions Leagueturnering utan Barça.

Visca el Barça!
Barcelona el Maestro:
2012-04-03 19:15
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-04-03 19:14
Xavi has decided to take the risk and to play tonight. He'll be in the starting line-up. #fcblive #ucl [as]

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Vilken jävla kung!!!
Real Madrid [Mesut Özil - Avatar Eyes]
2012-04-03 19:11
Är Xavi redo för spel ikväll?
Barcelona Messidinho_10
2012-04-03 19:10
Pulsen stiger drastisk nu. Detta kommer bli en riktig holomgång, det känner jag på mig.
Annons: