/spanien/barcelona/forum/9396.aspx/spanien/barcelona/forum/9396.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Hutch
2012-04-03 23:00
Jag skrattar åt Zlatan. Återigen åker han ut från den där jävla Champions...du är en sopa, det är därför du inte vinner. Vilken tomte...
Barcelona SaM__-
2012-04-03 22:59
Den här antibarcelona rörelsen som har vuxit fram är så patetiska. Man snappar upp minsta lilla situation som är till fördel för Barcelona, men inte ett knyst när Barcelona har blivit avblåsta på felaktiga offsides, solklara straffar etc. Framgång frodar avundsjuka..
Barcelona Hetfield
Kom igen, låt inte Zlatan eller ett par bittra fans få skapa ett dåligt band mellan Barcelona och Milan. Man ska respektera Milan.

Faktum är att spelmässigt så är Milan en bit ifrån Barcelona, sen är det synd att straffar ska få ta så stor del av matchen.
elbraco - Bojan y Thiago
enligt en polare som kollar viasat så har ibra nyss sagt att domarna är med barcelona och att det är uppgjort att Real och Barcelona ska spela i final. Han sa också något i stil med att han stöjder Mourinho.

Jävla pajas, vadfan är det för dubbelmoral? Du stöjder Mourinho men anklagar också UEFA eller Barcelona för att det är uppgjort att det ska vara Clasico i CL-finalen?

Vart fan var du och klagade på domaren när Barca rånades på två straffar på San Siro?

Hatar att det alltid blir ett jävla whinande från det förlorande lagets sida. Även om det vinnande laget har rånats på lika mycket eller mer så får ändå förlorarna sympatier. Patetiskt.
Barcelona Cuule * Thiago Alcantara
2012-04-03 22:57
Blev det någon allvarlig skada på våran Pique???
Barcelona Rambla~
Bollen är visst i spel Zlatan, sluta ljug. Vad får fördelar av domarna? Foul är foul, ska det inte beivras då bara för att det är Barca? Skyll inte på skador, ni har typ 35 spelare i truppen.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Gonzalez_Barca
MVP - 2011

Jag gjorde det redan i halvtid. :)

"FC UEFA 3" löd min status. Så gött att se alla hatare brinna, njuter verkligen. Att de inte kan se längre än sina näsor och blir förbannade över allt som har med Barca att göra får mig att stolt bära de blåröda tröjorna här hemma.
Barcelona Vampíro
2012-04-03 22:56
Vilken bitter fjant, lipar till sin lilla reporter om att han ska ha straff och att det var orättvist. Ute ännu en gång!
Barcelona Barcelona10Messi
2012-04-03 22:55
Det känns väldigt trist att inte kunna gå in på några av dem sociala medierna och fira den här otroligt viktiga och stora segern. Det är skrämmande hur pass stor hatet är gentemot Barcelona och dess fans. Att läsa saker som Messi är överskattad eller Barcelona hade inte varit något utan domarna är beyond me.
Men jag antar att det är priset man får "betala" när man är bäst.

Mister Slatan, din jävla Champions får vänta ett tag till. Tills dess varför inte börja på en Jag är Zlatan 2? Gud vet vad intressant vi kommer hitta i den..

P.s: Har inte läst den första bilagan.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2012-04-03 22:54
Sergio Busquets roulette på slutet satte punkt för dagen. Jävligt underskattad denne Busqi!
Barcelona MVP - 2011
2012-04-03 22:54
Ikväll skriver jag "UEFALONA (hjärta)" som facebook-status bara för att varenda själ som hatar Barca ska brinna av ilska. Fyfan vad bra vi är! Mot Munchen!
Barcelona F.C.B - #winning
2012-04-03 22:53
Men lilla zlatan...skitsnacket kan du ta med Mourinho !
Barcelona Myrran
2012-04-03 22:53
Semifinal för femte raka, sjätte på sju säsonger helt jävla sjukt! Sen är det bara o säga till bittra Milanistas, två straffar var (för er del) tyvärr mer än tre skott på mål under 180 minuter...
Barcelona Vampíro
2012-04-03 22:52
Zlatan stay losin' din jävla nolla!
Barcelona Rambla~
2012-04-03 22:50
Sluta gnäll på Cuenca nu. Han gjorde vad han skulle, se till att slicka linjen så vi får stor bredd i anfallsspelet. Ju mer jag ser repriserna på straffarna desto mindre kan jag inte förstå gnället. Nesta drar ju i Busquets en bra stund. Hur fan man kan gnälla på den straffen övergår mitt förstånd. Lyssna på Nivas argument nu, klockrent. Milan hade tre skott varav ett på mål och det gick i mål. Barca minst 15 avslut. Jo men visst, Milan förtjänar ju så klart att gå vidare. Barca får alltid hjälp av domarna att ta sig vidare. Det är ju inte så att de dominerar matcherna och skapar sina chanser.
Coach pep.
2012-04-03 22:50
År efter år skickar vi ut Europas giganter ur CL. Att leva och andas Barca är det bästa som finns.

Grattis cules! Njut!
elbraco - Bojan y Thiago
2012-04-03 22:48
konstigt nog ser jag mer fram emot Bayern Munchen - Real Madrid än Barca mot Chelsea.

för våran del tror jag att Chelsea blir enklare än Milan. Bayern däremot är i löjligt bra form just och och antagligen sjukt taggade på att spela CL-final på Allianz Arena, samtidigt som Real Madrid slår varje lag med 7-0 just nu (känns det som). Deras raka, snabba offensiv mot Bayerns mer dominanta spelstil.

Kommer bli galet bra.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2012-04-03 22:47
Trots att vi är i semifinal så kan jag inte låta bli att vara lite orolig över hur grabbarnas prestationer har sett ut på sistone. Hade motståndaren varit Real Madrid idag så hade Los Blancos käkat upp Blaugranas svagheter bit för bit. Utnyttja era chanser och ÖS på som ni gjorde innan juluppehållet!

Visca!
Barcelona Éluc
2012-04-03 22:45
1. Vi suger på att avsluta.
2. När Messi har tagit sig förbi 3-4 spelare, varför inte bara lägga bollen åt sidan till Iniesta eller vem det nu är vi har på vår vänsterkant, och sedan löpa in i straffområdet. Han gjorde det någon enstaka gång ikväll, men utöver det så väntade han nästan in glidtacklingen från valfri Milan-spelare i försvaret och får därmed dessa att framstå som Maldini. Skärpning tack.
Barcelona FcB - I Motgång Och Framgång!
2012-04-03 22:44
jeon

Skulle du vilja ha Messi emot dig :)?
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2012-04-03 22:44
En annan sak angående Cuenca;

Han tar på sig att göra en taktisk match signerad Guardiola där han har som främsta uppgift att hålla bredden och på så sätt ordna ytor åt Cesc och Messi - samtidigt som han tydligt fått order om att spela enkelt och inte bli av med bollen i onödan.
NI får nog ta och fundera på vilken roll spelarna har i laget och inte stirra er blinda på deras positioner.
Hutch
2012-04-03 22:42
På Chelseas forum är man livrädda. De senaste sidorna har handlat om hur äckliga Barcelona är osv. Patetiskt faktiskt. Jag längtar verkligen till semifinalen mot Chelski(ja dem kommer att slå Benfica)
Barcelona jeon
2012-04-03 22:42
Jag älskar Barcelona!

Cuenca är duktig må jag säga, en riktig klurig spelare, skulle faktist inte vilja ha honom emot mig i en match!
Barcelona !!ANIMS ABIDAL!! [f.d !!ANTIMADRIDISTA!!]
2012-04-03 22:40
Dags för Bayern att göra sitt jobb mot smuts laget nu
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
Sluta klaga på Cuenca, inte så att han gjorde bort sig precis.

Nu har vi både Alexis och Pedro vilade inför bortamatchen mot Saragossa på lördag, samtidigt som Cesc och Xavi också byttes av.
Smart matchat av pep med facit i hand eller hur?

Inte många lag som kan vila spelare mot Milan, men Pep vet hur man fixar biffen.

Så tagga ner och var glada i stället vet ja!

Stabil seger till slut, vi fortsätter spela vårt spel och även om vi missar många chanser så räcker insatsen till mot ett rätt så mediokert Milan. Synd bara att alla haters kommer hävda felaktiga straffar, men såg man första matchen så finns det inga belägg för att vi inte skulle gå vidare. Så gå o gråt någon annan stans.
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
Gött är vad det är! Och trots straffarna, vem kan påstå att detta är orättvist? Vi har varit det bättre laget i båda matcherna och ikväll var skillnaden rätt påtaglig.

Skönt att ha betat av Milan, som var det laget jag hade tyckt vore tyngst att åka ut mot efter Real. Nu väntar Chelsea, som hamnar trea på den listan...
Barcelona !!ANIMS ABIDAL!! [f.d !!ANTIMADRIDISTA!!]
2012-04-03 22:39
Älskar att alla klagar på cuenca nu, vad fan förväntade ni er?
Barcelona Doogge
2012-04-03 22:39
1.70-ligan - cuenca y tello Läs övriga kommentarer de är tydligen inte bara jag som tycker att Barca spelade med en man mindre, cuenca för helt enkelt osynligt.
Barcelona B-Guden
2012-04-03 22:38
cuenca tappar mycket boll ? han är den som tappar minst boll bortsett från busquet idag, sen att konkurerar med alexis gör ju ionte saken bättre då han tappar mycket mer bollar har svårt att ta imot bollen fel vänd.

Inse cuenca var grym idag, visst ingen poäng eller så men han gjorde det bra varje gång han fick bollen
Barcelona Leo! Ets Unic! Sos Grande!
2012-04-03 22:38
Underbart! Intressant dock att det helt plötsligt fanns många milanfans eller förlåt zlatanfans...
Annons: