/spanien/barcelona/forum/9387.aspx/spanien/barcelona/forum/9387.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LeoMessi
2012-04-07 16:41
Hoppas att Edward scissor hands fistar Birro !!!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona el Maestro:
2012-04-07 16:26
@Kung Cao:

Om inte det där är provakation vet jag inte vad jag ska kalla. Han bryter reglerna samtidigt som han visar hur avundsjuk han är.
Barcelona Fc Barcelona - Blaugrana - Barca
2012-04-07 16:25
Maxi Lopez har spelat riktigt bra idag. Piggast i Milan!
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2012-04-07 16:20
Kung Cao

Vilken del av dig rann nerför din pappas ben när du blev till?
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-04-07 16:13
Ska bli riktigt gott med match ikväll och trots att vi måste vinna är jag inte nervös. Jag förväntar mig inte att vi vinner ligan och det är rätt skönt att slå ur underläge för en gångs skull. Det gör faktiskt att man kan fokusera ännu mer på alla de positiva delarna med att se Barca lira fotboll.

Lär kunna lämna påskbordet lagom till startelvan släpps. Hoppas på både några självklara och oväntade inslag.
Gla´ påsk på er!
Kung Cao
2012-04-07 15:57
Underbart med match! Vi får hoppas att våra läkare inte glömt att fylla upp våra spelare med diverse droger. EPO är väl Peps specialitet? Jag har funderat på en sak, hade det inte varit lättare att köpa alla domare i La Liga som vi gjort i CL? UEFA borde kunna bidra med någon hjälp tycker man ju, det minsta man kan begära med tanke på alla miljoner vi betalar dem varje år.
Barcelona Rambla~
2012-04-07 15:55
Haha, vilken billig straff Milan fick. Att de ens har mage att lipa. Vidrigt! Tror ni alla de "neutrala" som grinade i veckan har något att säga om den här straffen? Föga troligt. : P
Barcelona !!ANIMS ABIDAL!! [f.d !!ANTIMADRIDISTA!!]
2012-04-07 15:51
Enkla pengar på att Milan Gör mål på straff.
Barcelona Barca-nist
2012-04-07 15:39
Milan filmar aldrig , nice halkning och straff+gult kort!

hycklarna som inte kan komma med bättre bortförklaring kan alltid använda sig av Mourinhos se & hör taktik!
Barcelona LeoMessi
2012-04-07 15:30
Ronaldinho10 Det var det jag anade:-) Hoppas dom tar revansch mot Ajax:P
Barcelona Vampíro
2012-04-07 15:29
Milan får straff med sig efter en situation där två spelare drar i varandras tröjor, say what!?
Barcelona LeoMessi
2012-04-07 15:29
Haha fan vilken billig straff Milan fick! Lopez ramlade och fick straff
Barcelona Fc Barcelona - Blaugrana - Barca
2012-04-07 15:28
Nu får Milan en billig straff.
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2012-04-07 15:21
LeoMessi

Barca dominerade matchen med sitt bollinnehav, och lyckades få några heta målchanser, men lyckades aldrig få in bollen i mål. Så ja Barca var det bättre laget. :)
Barcelona LeoMessi
2012-04-07 15:08
Ronaldinho10 Tackar för svar! Hur såg matchen ut? Vilka var det bättre laget?
2012-04-07 15:04
LeoMessi

Det blev 0-0 :/
Barcelona A.Gaudi
2012-04-07 15:02
lägg ner filmarsnacket. Real gynnas av domarna, barca har gynnats av domarna. Bägge klubbarna sitter i en bra position när det gäller favörer från domare. Det är rätt mkt hyckleri när barca och real fans hoppar på varandras klubbar ang det här.

Ingen av klubbarna sitter direkt på spelare som likt apoel backen tappar 4 tänder och spelar vidare. trist det men även barca har sina fläckar.
Grace/Wastelands
2012-04-07 14:49
Vi ska kunna slå Zaragoza med 8 man på plan. Vore trevligt att bidra till att Zaragoza åker ut och aldrig kommer upp i La Liga igen. Så jävla trött på det jävla laget. Och deras redaktion gör ju inte saken bättre.
Barcelona LeoMessi
2012-04-07 14:44
Vann barcas ungdomslag mot Bayern?:-)
Barcelona Siempre Barça
2012-04-07 14:25
Nr 7 var skit bra i Barcas u17 lag, han gick förbi nästan 10/10
2012-04-07 13:56
Nr 8 i Barcas U-17 lag är jävligt grym måste jag säga!
Barcelona Cataloniaboy
2012-04-07 13:47
Vad jag vet är det helt och hållet hemmalagets ansvar att sköta gräsmattan. Så länge den är spelbar kommer matchen alltid att spelas.
Zaragoza är naturligtvis smarta när man klipper mattan så att vi inte kan rulla upp deras lag som är vår enda nyckel som "passar in i hålet".
Det är bara att acceptera. Men som världens bästa lag ska vi kunna slå Zaragoza trots detta.
srki.
2012-04-07 13:45
el maestro

Skulle det inte också kunna bero på att de har ett lite rakare spel än Barcelona?
Att deras anfall alltid går rakt mot mål. Sen så vet man att vissa där lägger sig lätt också men det kan inte vara den enda förklaringen.
Barcelona el Maestro:
2012-04-07 13:37
@Gonzalez_Barca:

Det filmas en del. De har ju Di Maria och Ronaldo. Hur mycket kraft krävs det för att de två ska falla? Det räcker med att man petar ett finger för att de ska falla ner. Snacka om filmningar och att sätta det i system.
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-04-07 13:23
Visca_Barca

2011-12
Real: Fått med sig 10 straffar, 0 emot sig.
Barca: Fått med sig 5 straffar, 2 emot sig.

2010-11
Real: Fick med sig 12 straffar, 4 emot sig.
Barca: Fick med sig 5 straffa, 5 emot sig.

2009-10
Real: Fick med sig 8 straffar, 2 emot sig.
Barca: Fick med sig 3 straffar, 1 emot sig.

Är de bättre på att filma eller vad är det frågan om? Lägger de sig oftare.. helt sjukt då vi snittar 20% mer bollinnehav i varje match än dom, men får hälften av straffarna de får.
Barcelona Visca_Barca
2012-04-07 13:22
kan man få straff statistiken mellan real o barca i laliga ?
Barcelona BarcaFan!
2012-04-07 13:22
Någon som har ngn stream som funkar på matchen barcelona - munich u17?

Den som någon länkade nyss funkar inte på mig.
Barcelona el Flaco - Anims Guaje!
2012-04-07 13:19
Ville bara dela med mig av den här rörande historien om en culé vid namn Alfonso. Han är 22 år gammal och har kämpat de senaste tolv åren mot cancer.

Det var hans dröm att få besöka Camp Nou och träffa spelarna, men när det såg som mörkast ut sa han till sin mamma att ifall det värsta tänkbara scenariot skulle inträffa ville han bli kremerad och att hans aska skulle spriddas ut utanför arenan.

Men en dag fick familjen ett samtal från klubben och blev inbjudna i samband med hemmamatchen mot Athletic Bilbao. Tack vare Pilar Guinovart, som sitter i styrelsen, förverkligade Alfonso sin dröm. Först befann han sig på gräsmattan, tillsammans med Messi, innan avsparken, och sedan togs han emot av Rosell, innan han begav sig ner till omklädningsrummet där han fotograferades med spelarna.

Messi, klädd i morgonrock, kramade om honom och Alfonso sa till la Pulga: "Leo, vad häftigt ifall jag skulle få se er vinna Champions League igen".

Fontàs, Pedro, Villa, Cuenca och Puyol gav Alfonso uppmuntrande ord, men det var Abidals ord som verkligen berörde den unge Alfonso. Ingen vet bättre om vad Alfonso går igenom än fransmannen och Alfonsos mamma sa att hon kommer aldrig glömma bort det samtalet Abi hade med hennes son.

Ànimo Alfonso!

Barcelona Golden Barca
2012-04-07 13:11
10,14 Enligt deras tränare på deras officiella presskonferans inför matchen. sa Manolo att vi håller inte på med sådant vi kommer inte låta gräset växa. Det är under vår värdighet syssla med sådana sakar.
AndreD - Ànims Abirey
2012-04-07 12:49
Basaric

Måste bara säga att din artikel var helt fantastisk, hoppas alla efterblivna hatare läser den.
Annons: