/spanien/barcelona/forum/9385.aspx/spanien/barcelona/forum/9385.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2012-04-03 21:40
Norrblå Nej det är nog du som lever i förnekelse, du och alla era rednecks-fans här i Sverige. Chelsea är värst på att omringa domare, ett arv från Mourinho.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona EL Corazon - King of Barcelona
2012-04-03 21:39
Lukasinho
Om du tycker slagsmål är mer fotboll så visst.
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
Btw, Mascheranos agerande vid 1-1 målet? Under all kritik. Han skulle först ha ställt offside, sen skulle han ha rensat iväg skotten som rullade in i mål. Onödigt och väldigt olikt honom. Deras mål ger oss inga utrymmen för fler misstag
Redaktionen
Fyra pajasar spärrade så här långt och vi kommer att fortsätta belöna varje provocerande tomte med både forum- och ip-spärr på 30 dagar. Ni väljer själva om det är värt det.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
Norrblå

Jo tjena. Du framstår som väldigt neutral... snarare än hater.

Annars är man som vanligt nöjd med spelet inom laget, men vi får se upp med ga bollar ut mot Robinho och Prince. Smart av Pep att gå ner på 4 backar igen när han ser att det inte fungerar optimalt.
Ser hellre att vi försöker spela på ytan bakom backlnjen mer så att vi undeviker bolltapp med för mycket folk framåt (med tanke på de långa bollarna).

Zlatan har respekt med sig, man vågar inte stöta på honom och han har fått ta ner och emot onödigt många bollar. Här borde snackat mellan Busquets och mittbackarna bli bättre.

Skulle tippa på att både Pedro och Alexis kommer in runt 60:e i stället för Cuenca och Cesc.
Till sist önskar jag att Puyol får avgöra och kyssa kaptensbindeln inför ett fullsatt och heltänt Camp Nou.

Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
Kan man få straff för tröjdragning i FIFA 12?!
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2012-04-03 21:38
Norrblå

Zlatan snubblade ju iväg bollen därav piques miss.
Norrblå
Nu orkar jag dock inte skriva mer här, Barcelona fans vägrar tro att det ibland döms tveksamheter till eran fördel. Förnekelsen 2009 efter 1-1 mot Chelsea är ett praktexempel på det. Enligt Barcelona fans inga straffsituationer, enligt resten av fotbollsvärlden en total domarskandal som berövade Chelsea.
Barcelona LeoMessi
In med någon annan på kanten så vi får bättre presspel, cuenca pressar inte något.
Valencia Bat - iAmunt Llorente
Fan att streamen dog precis innan straffsituationen! Vad var det egentligen som hände!?
Barcelona Puyol - El Guerrero
Norrblå

Nej då, Chelskiy-spelarna omringar aldrig domarna. De är ju änglar. De filmar aldrig heller, riktiga helgon är de. Riktiga tuffingar som lirar i Chelskiy.
Barcelona Abirey
Andra straffen var ingen straff. Domaren gjorde fel.
Barcelona !!ANIMS ABIDAL!! [f.d !!ANTIMADRIDISTA!!]
2012-04-03 21:37
Vill folket fortfarande ha kvar cuenca på planen:)? Solklara straffar förövrigt
Wena
haha grabbar ignorera dom det är så roligt att se hur dom brinner för ingenting. om ni kan så mkt om fotboll era haters så ser ni klart och tydligt att nesta agerar ryggsäck åt busquets så patetiskt att ni ens vågar öppna era munnar. Gå gråt i er forum istället .
Real Madrid Lukasinho
Jag är inte Madridsupporter. Men Real Madrid spelar så jävla mycket mer fotboll än vad Barca gör. Som Sladjan säger, det ligger i Barcas fotbollskultur att lägga sig extremt lätt. Andra straffen är en riktigt FIFA 12-straff
Hutch
Norrblå

Har du inget bättre för dig än att komma hit och klaga på Barcas spelare? Jag föreslår att du kryper tillbaka till råtthålet på Chelseas forum.

Varför stängs inte forumet för andra fans under match?
Barcelona El Soap
2012-04-03 21:36
Hehe, nu har Leifby på AB också lagt till domarna i ställningen. "Barcelona/Kuipers - Milan 2-1". Otroligt fjantigt.
Barcelona Zmaj od Bosne
Cuenca borde bytas ut, han har inte uträttat mycket ikväll.
Norrblå
Jag har ju sagt att straffarna var straff. Det jag reagerade på i första situationen var omringandet av domaren. När det gäller den andra så var det att domaren valde att fria Pique när han slet ner Zlatan.
Barcelona Rambla~
Luhasinho Du är det tydligen ditt jävla rövhål.
Barcelona Messi är fotbollsgudens son
2012-04-03 21:35
Har saxen tagit ledigt ikväll?

I och för sig förstår jag att Dannemans och Lukasinhos inlägg får stå kvar eftersom de säger mer om skribenterna än spelarna.

EDIT: såg att en var åtgärdad. TACK.
Norrblå
2012-04-03 21:34
Rambla~// Vad i hela fridens namn snackar du om!? Det finns inget lag i PL som ens kommer i närheten av att påverka domaren som Real Madrid och Barcelona gör. Omringa domaren? Chelsea? Du lever i förnekelse.
Barcelona B-Guden
Så barcas straffar var för filmningar ?
dra åt helvete alla äckel, stäng förumet för utomståend båda straffarna har varit rättdömda, som maräng ska man inte öppna käften när man får straff trots ingen kontakt på era spelare. eller att dom är utanför.

Sen att vi gick miste om 2 straffar förra matchen gör det inte mindre värt
Barcelona Barcadinho.
Det var en billig straff, riktigt billig.
Det jämnas då från första mötet.

Jag gillade inte alls hur laget switachde off efter första målet.
Det är inte första gången vi gör samma sak den här säsongen.
Mer taggade- tack.
Barcelona Andreas V.V
Snacka om att alla haters fick syre till sin eld.. haha

Första straffen är solklar, andra är billig men smart av Nesta? näää..
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
Man är glad att vi leder, men egentligen så är jag inte nöjd alls. Vi är långt ifrån vidare, trots att vi har dominerat så gott som tre halvlekar hittills! Är säker på att Milan kommer få någon chans i andra och en straff lär hänga i luften för deras del.
Snälla, sätt 3-1 innan det är för sent. Man borde inte behöva sitta här nervös nu!
Real Madrid Lukasinho
@Rambla~:

Dum eller?
Barcelona Bernie
Ok Pep, hur tänkte du? Cuenca på vänsterkanten, antar att hans uppgift var att utmana och göra sin gubbe. Hm, är inte Tello ett bättre alternativ då?
Hutch
Jag gillar inte riktigt att vi gjort två straffmål. Spelet är verkligen inte dåligt, det är bra kombinationer spelarna emellan gång på gång och chanser har det funnits gott om. Hoppas på ett spelmål snabbt i andra.

Dettar tar vi!
Barcelona EL Corazon - King of Barcelona
2012-04-03 21:33
Vi får iaf inte straffar utan för straffo,rådet...
Annons: