/spanien/barcelona/forum/9372.aspx/spanien/barcelona/forum/9372.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético addeh
2012-04-08 14:06
Trippeln

Tagga ner några varv. Miranda, Mario Suárez & Salvio är inga direkt tunga avbräck för Atlético. Domínguez, Tiago & Falcao som ersättare är det betydligt mer klass på.

Fast det vore surt om Falcaos skada håller honom borta från ytterligare ett Madrid-derby. Då kan vi nog glömma att Atlético överhuvudtaget skall ha någon chans mot storebror.
Barcelona Andreas V.V
2012-04-08 14:05
Som att det spelar någon roll? derbyt behöver inte ens spelas.. bara ge Real segern med 3-0 så sparar man både tid och pengar.
Barcelona Bernie
2012-04-08 14:05
Det spelar ingen roll ifall de har ordinarie elva mot Real Madrid. De förlorar ändå.
Barcelona Trippeln
2012-04-08 13:56
Bra jobbat PATETICO NU HAR NI 3 SPELARE AVSTÄGNDA TILL NÄSTA MATCH.

Jävla fi**tor
Barcelona Andres inesta - El Illusionista
2012-04-08 13:30
tänk om levante kvalar till champions hahhah. hemligheten är att de spelar utan stress tror jag. hoppas deras tränare aldrig lämnar.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barca4eva
2012-04-08 13:23
Trippeln Äsch, jag vet inte hur seriöst man bör ta henne när hon skriver att Puyol "nickade" in kvitteringen. Alltså att hon förmodligen skrev det ena och det andra med ilska i huvudet, vilket man ändå förstår.
Barcelona ElTriplete
2012-04-08 13:21
http://www.youtube.com/watch?v=nAw8oBXmkVE

Länktips: Swansea i Premier League beundrar vårt sätt att spela fotboll och försöker återskapa det spelet vi vant oss med genom åren. De gör det riktigt bra alltså.

Alltid lika stort och kul att folk försöker kopiera vår spelstil och lyckas med det. Jag minns Valenciennes 2009-10 som spelade med mycket bollinnehav och hade en topplacering under en tid i franska ligan, och nu kommer Swansealona. :)

Detta Swansea har dessutom slagit Arsenal på hemmaplan, 4-3 eller 3-2 om jag minns rätt, och hade mer bollinnehav än vad Arsenal hade. Grymt lag!
Barcelona DM1982
2012-04-08 13:20
@El Nino Maravilla:

Det var ett risigt inlägg som egentligen borde varit ganska enkelt för honom. Det måste kännas jobbigt att veta om att man sumpade något som kunde ha varit ett av de finaste anfallen ever.
Barcelona ElTriplete
2012-04-08 13:19
Levante leder 2-0 mot Atletico. Ett Levante i bra form som vi dessutom möter nästa helg på bortaplan, och ett Atletico som ska skaka om Real Madrid nu på onsdag..
Barcelona ElChilenito
2012-04-08 13:12
Man var stolt chilenare igår när man såg Alexis spela som han gjorde i andra halvlek.
Barcelona El Nino Maravilla
2012-04-08 13:08
Jag förstår fortfarande inte hur Adriano misslyckade med passningen efter Messis magiska pass...
Atlético addeh
2012-04-08 12:59
Vore idiotiskt och direkt onödigt av Pep att spela Alves mot Getafe, även om han hinner bli spelklar. Montoya har imponerat stort de gångerna han fått chansen, och mot Getafe på Camp Nou ser jag inga hinder för honom att få starta. Klarade han av Valencia och Alba & Mathieu på sin kant ska han klara av El Geta också.
Barcelona Cuule * Thiago Alcantara
2012-04-08 12:52
Arsenal - Shitty
United - QPR
Schalke - Hannover
Hamburger - Leverkursen
PSG - Marseille
Levante - Atl.Madrid
Bilbao - Sevilla
Real M. - Valencia
Barca B - Cordoba

Ändå bra matcher :P
Barcelona DM1982
2012-04-08 12:43
@Mojito - Culé (un estilo de vida):

Getafe är ett bra lag men vi ska kunna klara oss utan Alves mot dem, speciellt hemma.

Levante leder över Atletico Madrid med 2-0, Valencias CL-plats är verkligen i fara. De behöver kämpa mot Real ikväll, hoppas att de gör det.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2012-04-08 12:39
Official: Alves has a light muscle sprain at the back of his left thigh, he's doubtful for the game against Getafe on Tuesday #fcblive

Montoya verkar få ännu lite speltid.
Barcelona Trippeln
2012-04-08 12:39
Jag vaknar och tar min morgonkaffe, ser solen skina förbi och bestämmer mig för att läsa Svenska-fans alltjämt kaxigaste redaktions matchrapport.

Nina gråter, jag är glad ;)
Barcelona Barca-nist
2012-04-08 12:31
Zaragoza skulle ha fått ett straff till för hands på keita enligt reglerna men det första straffet va 50/50 tycker jag.

Zaragozas mål var offside så man kan säga att det jämnar ut sig i slutändan!
Jag kommer följa Real-Valencia match ikväll och hoppas på det bästa!
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-04-08 12:27
Men vafan, självklart när man planerar att dra ut på krogen och se på matchen för att man inte har Viasat kanalerna så bestämmer de sig för att visa matchen på nationell TV. :P

Nåja, blir nog roligare att se den ute iaf, gjorde det senast det begav sig.. Minns fortfarande Chelsea fansens "Bye bye" sånger när det återstod 5 minuter. Tillslut vart det ju vi culés som sjöng "bye bye" i deras ansikten. :)
,Sami
2012-04-08 12:06
Vampiro
Här har du länk.
,Sami
2012-04-08 12:04
Vampíro
Gå in nu och kolla tvmatchen.nu de har uppdaterat och nästa gång så kommer de visa Reals match mot Bayern på kanal 3.

Idag sänker Soldado Real!
Barcelona el Maestro:
2012-04-08 11:58
Seanste gången Atletico Madrid vann mot Real Madrid var nuvarande tränare på plan. Jag tror att han vet hur han ska ta marängerna.
Barcelona el Maestro:
2012-04-08 11:54
@Diar Iniesta Shekha:

Atletico de Madrid kommer att ta minst en poäng i år. Jag är ganska säker på det.
Barcelona Vampíro
2012-04-08 11:52
,Sami: Länk? För på tvmatchen så står det nämligen att alla fyra semifinal matcher kommer att sändas på Viasat Fotboll. Hoppas dock du har rätt.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-04-08 11:45
,Sami
Jag tror inte på det för fem före asså, jag hoppas att jag har fel men det känns bara inte så :P. Valencia är så jävla dåliga när de ska möta andra topplag på bortaplan och speciellt mot Real. Jag tror att det kommer rinna igenom och det kanska slutar med 5 bollar eller något. Deras bästa spelare vid namn Banega är ju skadad sen tidigare så det ser inte ljust ut.

Vi har mycket nog press på oss inför El Clasicot. Real kommer inte torska tills des, det tror jag verkligen inte. Patetico kommer aldrig slå de, det är större chans att Zlatan vinner CL än att Patetico slår Real. Vi får hoppas att vi slår de och sen Athletic Bilbao gör detsamma annars finns det inte så mycket och göra.
,Sami
2012-04-08 11:44
Bra nyheter ni som inte har Viasat Sport så visar de matchen Chelsea Vs Barca på kanal 3. UNDERBART!
,Sami
2012-04-08 11:36
Tror ni Real kommer tappa poäng idag?
Barcelona BarcaFan!
2012-04-08 11:22
@AndreD - Ànims Abirey:

J*vlar!! snuskigt snygga skor asså! Jag tycker dem är fina så!
Barcelona MesQueUnClubFCB
2012-04-08 10:11
Min elva om Pique inte är spelklar.
,Valdes
,Montoya,Muniesa,Mash,Adriano
,Busquets
,Xavi ,JDS/iniesta
,Alexis ,Pedro ,Messi
Barcelona Blaugrana són els colors!
2012-04-08 09:52
Fan alltså, har Ray hudson dött eller har han helt enkelt slutat kommentera våra matcher?
Barcelona Andreas V.V
2012-04-08 03:25
Cataloniaboy

Fast du "stödjer" laget ännu mer om du köper tryck = mer pengar till klubben.
Annons: