/spanien/barcelona/forum/9367.aspx/spanien/barcelona/forum/9367.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mäktiga Messi
2012-04-05 00:33
Fin krönika om vår supermålvakt V.Valdes

Zachrissons UCL-krönika
Se Göran Zachrissons UEFA Champions League-krönika
Barcelona Puyol - El Guerrero
2012-04-05 00:28
Kung Cao

Vet inte om du är ironisk eller om du är ett patetiskt Chelski fan som leker rolig.
Barcelona el Maestro:
2012-04-05 00:23
@Andreas V.V:

Jag skulle vilja kalla det rädsla. Han har börjar sk*ta på sig redan. Det är bara bra för Barca. Han motiverar spelarna i Barca. Han får som vanligt sota för sin gnäll. Att han aldrig lär sig.
Kung Cao
2012-04-05 00:17
@Andreas V.V:

Jag skulle tro att vi kommer ge honom en avstängning lagom till finalen. Det är mer taktiskt för oss att lägga den då. Nu har vi ju i och för sig redan köpt titeln men lite diskret får man väl försöka vara.
Barcelona Andreas V.V
2012-04-05 00:16
Mourinho kommer snart hjärntvätta världen så pass mycket att det snart slår slint hos någon arg Madridsta eller Ch£lski supporter tex och vips, en ny Anders Br*ivik dåre slår till.

Att han inte blir straffad av UEFA? Vad är det för jävla skämt alltså?!
Wenger blir straffad 3 matcher för vad? Andra tränare blir straffade för typ ingenting men Mourinho får säga vad han vill, bete sig hur han vill..
Jag mår seriöst illa, det är äckligt.

Det är alltid laget som är bäst som är hatat, har alltid varit så och kommer alltid att vara.
Nästan så man önskar att "vi" inte var bäst längre fast då vinner ju "hatarna" .. hoppas vi tar hem CL igen.
Barcelona Siempre Barça
2012-04-05 00:13
kan ni hämta matchen, barcelona mot milan? helst eng kommentar och HD :)
Kung Cao
2012-04-05 00:06
Någon som har bilderna från när Platini var ute och firade med våra grabbar igår?
Barcelona basaric - ?#AnimoElGuaje
2012-04-05 00:04
Diar Iniesta Shekha

Tack. Man har kunnat att kommentera artikeln ett tag nu!
Barcelona ElTriplete
2012-04-05 00:00
Tycker dessutom Mourinho ska få en avstängning för sina kommentarer. Det är pinsamt hur han blir behandlad. Såsom det svinet betett sig ska han ha sett hela Madrids säsong från läktaren.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-04-04 23:59
Bra Basaric. Det vore bra om du kunde öppna kommentstorsfältet för att se folk KOKA.
Barcelona ElTriplete
2012-04-04 23:58
Håller med de andra här inne på forumet. Real har inte stött på något motstånd i knockout-rundan i CL sen Mourinho tagit över.

Lyon
Tottenham
CSKA Moskva
APOEL

Det här blir deras första test ute i Europa! Skall bli nice att se. :)
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-04-04 23:58
Vilket datum spelas semi finalerna, är det spikat vilken dag vi ska spela?

Vi kommer nog få det lite tufft med tanke på att Chelsea är fysiskt starka och kan vara halvfarliga med sina kontringar, men i slutändan ska vi nog gå vidare med sammanlagt 5-2 eller nåt liknande.
Jag hoppas bara Villa hinner bli frisk igen så han får sina minuter i finalen som han har väntat så länge på.
Kung Cao
2012-04-04 23:57
Intressant med Chelsea i semifinalen. Dock är jag inte det minsta nervös.Jag menar, vi har UEFA och hela domarkåren bakom oss. Hur skulle vi kunna förlora? Visst, vi har köpt alla våra pokaler genom mutor men i historieböckerna är vi ändå vinnare.

Jag kommer skåla med Platini i maj, var så säkra på det.

Trevlig kväll!
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2012-04-04 23:55
Hahaha Mourinho är den enda tränaren som sätter press på en annan matchs domare än sin egen! Hur patetiskt är inte det?

Rädslan stinker ända hit!

Tror Pep kommer göra en "puto amo" uttalande snart och stänga käften på special 5.
Andreas-
2012-04-04 23:54
Andreas V.V:

Har du sett några odds?
Barcelona Siempre Barça
2012-04-04 23:54
Kan nån hjälpa mig och skicka länk till barcelona match mot milan? helst HD och Engelsk kommentar.
Barcelona Andreas V.V
2012-04-04 23:53
basaric - ?#AnimoElGuaje

Det är därför spelalternativet:
"Real Madrid att gå vidare"
finns.
Sen beroende på resultat kan match #2 bli relativt rolig att spela på. (tex om Bayern vinner hemma med 2-0). Då är det bara att mata in på Real Madrid.

Nåväl, nog om spel.

: )
Barcelona Leo! Ets Unic! Sos Grande!
2012-04-04 23:52
@BARCA-més que un club:

Underbart att se! Sjukt ändå att Ronaldinho tilläts att få så många en-mot-en lägen, det skulle aldrig hända Messi i nuläget, då så fort han får bollen så samlas två tre spelare runt honom. Aja på den tiden försökte ju båda lagen att spela offensiv rolig fotboll så det är nog anledningen..
Andreas-
2012-04-04 23:51
Basaric

Du får dega på vilka som går vidare. Frågan är bara vad oddsen är nere på då.
Barcelona basaric - ?#AnimoElGuaje
2012-04-04 23:45
Andreas V.V

Haha, tänk om matchen slutar X efter 90 minuter då. Jag har också tänkt som du gör nu och spelat några gånger på Real Madrid mot Barcelona och som ni vet så har jag bara blivit fattigare.
Barcelona Andreas V.V
2012-04-04 23:33
Bara jag som kommer dega in pengar på "Real Madrid"?

Det är fan värt det, antingen blir man "rik" eller så åker råttorna ut. (WIN-WIN i princip).
Barcelona el Maestro:
2012-04-04 23:33
"Att el clasico spelas mellan semin för båda lagen kan innebära vad som helst, svårt att spekulera kring det".

Verkligen! Ligan står ju på spel och det är ändå den som är prio för klubbarna. Vi har spännande matcher att se framemot. Det är nu det ska avgöras. Nu har Mourinho redan blivit nervös. Bayern först och sen Barca. Han möter två FCB i rad. Kanske också en i final. Härligt.
BARCA-més que un club
2012-04-04 23:32
Lite godis

EN KLASSIKER !!!!
Barcelona Zmaj od Bosne
2012-04-04 23:32
Nu ska vi se hur Real klarar att spela mot lite bättre eller rättare sagt mycket bättre lag. Jag tror och hoppas på att BM går vidare! Fast det känns som att det skulle bli enklare mot Real i en ev. final på Allianz Arena.
Postat via SvenskaFans-appen
BARCA-més que un club
2012-04-04 23:27
@La Masia de Can Planes:

LOL sant sant...

Men det återstår och se jag hoppas verkligen på en underhållande fotboll från tyskarnas sida.!!!!
Barcelona DM1982
2012-04-04 23:27
Utan att nedvärdera Chelsea så är jag i alla fall lite mer lättad över att vi inte möter Bayern i semin. Det kommer vara ett sjukt taggat Bayern som kommer göra allt för att spela final i sin hemmaarena. Det som är helt otroligt är att Real egentligen inte har spelet en enda tuff och svår match innan semifinalen, tursammaste lottningen i CL-historien?

Att el clasico spelas mellan semin för båda lagen kan innebära vad som helst, svårt att spekulera kring det.

Chelsea imponerade inte idag men det är ett bra lag i grunden, allt kan hända. Jag förväntar mig en riktig grismatch på bortaplan men jag är verkligen glad över att vi spelar borta första matchen.

Nu blir det spännande.
Barcelona Andreas V.V
2012-04-04 23:26
Alla säger att Barcelona fuskar men inga bevis finns? Borde vi inte bli dömda som de Italienska lagen blev i den stora skandalen?
Är man inte oskyldig tills motsatsen bevisats?
Mourinho är expert på "förtal".

Haha, man borde göra som i Arizona i Usa, förbjuda internet-troll.

Jag älskar att leva i denna värld av hat, det är som energi. (jag behöver inte ens vara ute i solen för att få energi, det är bara att gå in på sportbladet tex.)

Mourinho har hjärntvättat halva världen, bra jobbat.
Han och hitler hade nog kommit jävligt bra överens med varandra skulle jag tro, båda är/var ju experter på att hjärntvätta folk.
Barcelona La Masia de Can Planes
2012-04-04 23:24
@BARCA-més que un club:

Jag hoppas också det. Om Robben, Ribery och Gomez gör sitt jobb defensivt. Så kommer det finnas bra chans att dom får tyst på Mourinho. Men det finns faktist inte på kartan att Bayern tar dom. Vi pratar trotts allt om Mourinho, Perez, Franco och Uefa. Hur ska dom inte ta sig till Final? 10år sen sist.

Men även så har dom enligt sig själva varit bäst i världen, haha
Barcelona Rambla~
2012-04-04 23:23
Aset Mourinho ska självklart snacka och hinta om kommande matcher. Hans fula och vidriga små utspel är så genomskinliga att det är löjligt. Prata om ditt eget lag och ert spel efter matchen din dumma jävel. Snacka om sådant som inte ens har hänt ännu? Idiot.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Xavi#6
2012-04-04 23:23
Man ser verkligen skillnaden mellan Pep och Mou....
Annons: