/spanien/barcelona/forum/9360.aspx/spanien/barcelona/forum/9360.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Roja y Azul - FCB
2012-04-08 23:57
Andreas V.V

Såg kapningen på Reading spelaren, helt sjukt att det inte blev något hahaha.
Barcelona Sentuary
2012-04-08 23:55
Ibillay

Vem bryr sig heeelt ärligt? Bara vi vinner ligaaaaan så kan de säga vafan de vill äckliga kräklaget
Barcelona B-Guden
2012-04-08 23:55
Aldrig haft så kul som nu när jag kolalt reals forum haha.
Men jag tror fortfarande real vinner ligan, 10 poäng var för mycket tyvär :/

men nu kan inget av lagen slappna av dom resterande matcherna för att satsa på CL Vilket gynnar real då dom har bredare trupp.
Coach pep.
2012-04-08 23:54
Den här säsongen kan bli den mest nervkittlande sedan 2007. Ombytta roller. :P
Barcelona Ibillay
Grabbar och flickor, gör er beredda på att höra "uefalona" och "por que" från mourinho och hans slynor efter att vi leder ligan!
Barcelona Andresito
Kom ihåg killar, ligan är fortfarande förlorad, Real tar detta utan problem.
Barcelona Zamboza
2012-04-08 23:53
Ni som är nöjda, vänta med det. Den största underhållningen kommer när som helst. The pathetic ones presskonferens.
Barcelona Bästelona
2012-04-08 23:52
-Getafe
Levante-
Chelsea-
-R.Madrid
Tufft schema väntar! Men vi bör vinna 3/4, vi kryssar mot Chelsea.

-Chelsea
Rayo-
-Malaga
-Espanyol
Betis-
Bilbao-
För att vinna allt vi kan vinna så bör vi ta full pott i samtliga matcher. Det tror jag även vi gör. Matcherna i ligan är inte speciellt svåra, förutom Malaga som kan ha något att spela för. Espanyol bör vi slå utan problem, men ett Derby är alltid ett derby
Barcelona !!ANIMS ABIDAL!! [f.d !!ANTIMADRIDISTA!!]
2012-04-08 23:52
Åh va skönt att jubelidioten på puertan som heter "el pasillo 32 y 9" eller någonting nu får äta sitt eget bajs, snacka om att skämma ut sig..
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Bernie
2012-04-08 23:51
Vi får faktiskt lugna oss nu. En viktig match på tisdag mot Getafe väntar. En match i taget. För mig personligen så är jag nöjd att vi slipper göra El Pasillo. Det var ett mål jag hade. Sen att vi nu försöker göra så bra ifrån oss som möjligt i ligan, och försöka vinna varenda match som är kvar. Sen får vi se vart det leder.

Sov gott nu gubbar
Barcelona BarcaFan!
2012-04-08 23:49
Helt sjukt va glad man blir. Visst 0-0 och nu är det bara 4p men det som glädjer mig mest är deras beteende. ''Barca filmar mest. Dem.. bla bla bla'' Här visar dem deras riktiga sida. Inget lag visar deras riktiga sida när man leder med 4-0 eftersom allt går ens väg.

Men när de väl går dåligt ska ''mognaden'' kliva fram. Real är pajasar kan man konstatera efter dagens 0-0 match :)

Cuatro puntos kvaros (spanskan är inte på topp som ni ser)
AndreD - Ànims Abirey
1.70-ligan

Jag trodde på det för en månad sen
Barcelona Éluc
Bortamatchen mot Levante kommer bli galet svår. Dels för att de är ruskigt hemmastarka i ligan i år, men kanske framförallt på grund av den usla planen.
Barcelona Walee
2012-04-08 23:48
Hahahaha

Cristiano visar sitt rätta tryne hade sakna den gamla goda Cristina..

Men matchens vider går endå till Pepe hans filmning i all ära. Men sparken på Arebloa när han försöker få upp Pepe är det vidrigaste jag har sätt,för Pepe såg att det va Arbeloa utan tvekan. De finns inte en chans att en Madrista kan försvara det där..
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2012-04-08 23:48
Vad för taktik tror ni Mourinho kommer använda sig av på Camp Nou? Haha

Vinner vi Classico och Madrid tappar en poäng till så kommer vi vinna mot dom i ev CL-final också! Fatta psykologiska övertaget vi kommer ha! :)

De lär spela lite små skitnödiga resten av säsongen nu. Och inte fan kan de vila spelare innan Bayernmatcherna heller. Barca har faktiskt inget att förlora i ligan nu.
Barcelona Dill - Busquets!!
2012-04-08 23:47
Derby för dom på onsdag.... Snälla snälla låt de komma till camp nou sen med ännu mera darrande ben Nu jävlar gäller det jag e så jävla glad har hoppat runt i flera minuter
Barcelona den närkingska älgen
2012-04-08 23:46
Hörrni. Vi ligger fortfarande 4 poäng efter Real. De MÅSTE tappa poäng en gång till och vi måste faktiskt vinna el Cláscio för att vinna ligan. Våra chanser har naturligtvis ökat, kanske kan uppskattas till 2/5 för tillfället. Tänk på att vi måste gå rent i ligan och har en del trixiga matcher kvar, bland annat mot Getafe.
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-04-08 23:46
Shit, nu lever ligan i allra högsta grad! Störande dock att det ska vara 4p och inte 3p som skiljer.. annars hade vi för fan haft ligan i våra egna händer :)
Fast å andra sidan ska man vara glad att vi knappat in så pass mycket som vi ändå har. Vem hade trott det för en månad sedan?

En match till måste alltså real tappa poäng i. Vågar man hoppas att det sker mot Atletico? Jag vet att historien talar emot dem, men de har sett ovanligt starka ut sedan Simeone tog över. Dock har de en hel del avbräck va?
Barcelona Bästelona
2012-04-08 23:45
Alltså det med Pepe, när Arbeloa kom fram så trodde han det var motståndaren och ville filma ännu mer så det är därför han hoppa till. Så ser jag iaf på den situationen.
Barcelona Smogen
2012-04-08 23:45
dubbel länktips av oss....fast den tål ju att njutas av...
Barcelona ThereIsOnlyOneMessi
2012-04-08 23:44
Världens bästa komedifilm. Titta & njut!
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2012-04-08 23:44
Någon som kan länka en video på highlights från Real matchen?

Skulle vara mycket tacksam! :)

Missade matchen.
Barcelona Gio Style
2012-04-08 23:43
Det är dags för fest! Ingen trodde på det här, men jag sa HAVE FAITH!

Fan det kliar i hela kroppen, längtar redan till El Clasico!

Amunt Valencia! Visca el Barca!
Barcelona Leo! Ets Unic! Sos Grande!
2012-04-08 23:42
El pasillo var det ja...
hahaha var är alla som hade tagit ut ligaserien i förskott nu!
Barcelona Bernie
Det skulle ju vara för underbart om de kryssar igen på onsdag, och sen att vi går om de på Camp Nou. Men, en match i taget! Full fokus på Getafe på tisdag.

Culé - Messi y Alexis
En fråga, den som svarar rätt får en kaka.

Nu när di Maria är tillbaka, supportrarna är glada naturligtvis...MEN det finns några andra i Los Angeles som också är glada, jävligt glada.

Por qué? Vilka är dem?

Lycka till!
Barcelona Vampíro
2012-04-08 23:41
Pepe ditt patetiska djur, sparkar sin egna lagkamrat herregud.
Barcelona Puyol - El Guerrero
Barca-nist

Haha, den var fan klockren.
BARCA-més que un club
CANAL + STUDION PEPE BORDE HA FÅTT RÖTT KORT FÖR DEN DÄR SPARKEN MOT ARBELOA HAHAHA
Barcelona Keite
2012-04-08 23:38
Mou kanske pratar snart.
Emery nu
Annons: