/spanien/barcelona/forum/9356.aspx/spanien/barcelona/forum/9356.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona socccerfan1
2012-04-09 10:46
Står 22-04-2012 17.00 spelar vi mot real
Barcelona NoGo™
2012-04-09 10:46
Herregud vilka usla straffar av ungdomarna där. Synd.
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2012-04-09 10:39
@NoGo™:

Hahaha, det ser ut som Iniesta med normalt hår
Barcelona MesQueUnClubFCB
2012-04-09 10:37
Tänk att El clasicot är kvar förhoppnings vis så tar vi tre poäng. Men sen är vi ju i semi-final period där man inte kan vila spelare. Men glad är man nu när det är 4p som gäller. Nu tar vi detta med en magisk vändning.
Vamos
Barcelona barcaleker
2012-04-09 10:37
De står att de är den 22 april men vi möter ju chelsea hemma den 24 april. Inom loppet av 6 dar chelsea borta, el classico, chelsea hemma. Borta matchen mot chelsea spelas den 18 april så jag tror och hoppas att El Classico spelas den 21 april och inte 22
Barcelona den närkingska älgen
2012-04-09 10:35
barcaleker

Lördag den 21a klockan 22.00 vill jag minnas.

För övrigt straffar mellan U-17 laget och Ajax. Kom igen nu!
Barcelona barcaleker
2012-04-09 10:30
Spelas el classico den 21 eller 22 april?
Barcelona NoGo™
2012-04-09 10:24
Xaviniesta! Haha :P
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2012-04-09 10:21
Barcas U17-lag spelar som bekant Aegon Cup och möter just nu Ajax i semifinal. Matchen visas nu på Eurosport (vanliga) precis som finalen i eftermiddag.

Det står för närvarande 1-1 i en som det verkar jämn match.
sólo hay un Barça
2012-04-09 10:18
Rekommenderar att alla ska sätta på Eurosport nu för att det är Ajax-Barcelona , kanske u17 lag?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Jonas - tots units fem força
2012-04-09 08:01
4p nu! Så jävla gött!
Barcelona Éluc
2012-04-09 02:57
Tw Alves: "Thanks for your concern, I'm fine, just some discomfort, I left the pitch out of precaution, hope to be back as soon as possible"

Det verkar var lugnt alltså. Men jag hoppas ändå att Montoya får 90 minuter imorgon mot Getafe på Camp Nou.
AndreD - Ànims Abirey
2012-04-09 02:56
"Namn: Diar Iniesta Shekha
Sänt: 2012-04-08 21:20
Grabbar och tjejer, ni behöver Ibte se matchen och ni behöver Inte hoppas på något. Okej soldado är kanske skadad, men Diego Alves , mathieu och hernandez då???? Nae det är nog redan kört."

Sluta aldrig hoppas på något min vän, aldrig.
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-04-09 02:34
Brott och straff. Adriano borde få fotboja.
Om Leo? Vet faktiskt inte vad jag ska skriva. Nu ska jag sova så jävla gött med Mou´s kudde haha :P

Barcelona Puyol - El Guerrero
2012-04-09 02:33
Det är en konspiration. Tror faktiskt CIA och FBI ligger bakom Real Madrids tappade poäng de senaste matcherna.

Fan, nu är listan jävligt lång. CIA, FBI, Bwin.com, Qatar, UNICEF, UEFA och Fifa.
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-04-09 02:20
Mou kan verkligen inte agera lugnt när det råder kaos runt omkring honom. Hans "vi mot världen" filosofi är så begagnad nuförtiden som det bara går, tyvärr. Hans spelare är aggressivare, otåligare, bortskämda, filmare, stressade som satan. Det ska bli mycket intressant på onsdag. Jag tror inte som de flesta här om att det blir en enkel nöt för de, för det blir det inte. Det är ett derby och Atlético har flera duktiga lirare som kan avgöra när som helst, lägg därtill att de fortfarande har chans till CL.

Men jag tycker ändå att vi ska fokusera oss mer på våra egna matcher. Vi har 9 raka vinster i ligan. Vi behöver 7 till. Det kommer att bli riktigt tufft. Men jag njuter mest av att vi har tagit det bekväma kudden ifrån Mou som kunde sova så gott på alla nätter där siffran 10 hade en stor betydelse för honom och hans anhängare. Nej mina madrid vänner, siffran 4 är inte heller säker så länge motståndet heter FC BARCELONA.
Barcelona II Barça II
2012-04-09 01:56
Andreas V.V:

Jag antar att det är samma snubbar som låg bakom den falska videon, där Pepe INTE träffar Alves, i CL semin 2011.

Patetiskt, ingen tv repris visade att Valencia spelaren träffade Ronaldo, trots att det filmas från flera olika vinklar.

Har man ingen skam i kroppen nere i Madrid?
Barcelona Andreas V.V
2012-04-09 01:48
II Barça II

Vad är det för IQ befriade fiskmåsar på Marca?
Man ser ju klart och tydligt att Valencia spelarens fot är "närmare" fotografen.

Eller är det handen i ryggen dom syftar på?
Har Madrid sensorer i tröjorna som bedömer hur hård en knuff är?
Barcelona Siempre Barça
2012-04-09 01:45
var de inte folk som började snacka om att vi skulle el pasilo åt real madrid på Camp nou?

el pasilo el pasilo el pasilo el pasilo el pasilo el pasilo el pasilo
Barcelona II Barça II
2012-04-09 01:41
Photoshop är verkligen grym!
Barcelona 1899
2012-04-09 01:37
Pablo Piatti - 1,63 metros
Pepe - 1,87 metros
Barcelona Barca-nist
2012-04-09 01:35
Diar

det är bara strunta i I.Kaljic [F.d. FGKoM] för han verkar inte frisk. Han beter sig som al-Gaddafi.

hans spärr på mig togs bort av huvud redaktionen pga hans oproffsiga e-mail som han skrev till mig!

mitt råd till dig, besök aldrig Reals forum!
Barcelona Siempre Barça
2012-04-09 01:29
varför ska mou va sä jävla feg och inte gå på presskronfrans efter dåligt resultat?? skäms skäms på dig mou att skicka iväg kranka.
Barcelona socccerfan1
2012-04-09 01:24
Ivanovic boxar stackars wigan spelare i magen från ingenstans och där är ett tydligt video bevis.. Vilken jubel idiot!!
Barcelona Puyol - El Guerrero
2012-04-09 01:18
Nu undrar jag vart alla Chelski rednecks är någonstans. Ska de inte komma in hit och påstå att UEFA, FIFA, UNICEF och Bwin.com och allt vad det nu heter är på vår sida? 2 offside mål mot Wigan och Ivanovic slår ner en spelare precis innan Mata gör det avgörande offside målet i 93e.

Nej då, Chelski håller inte på med sånt.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-04-09 01:17
" Namn: I.Kaljic [F.d. FGKoM]
Sänt: 2012-04-09 01:02
Smajic - La Bota Mágica
Så du tror alltså att Pepe inte fick ont?

Jag rättfärdigar inte Pepes rullande, jag säger att han förstärker situationen. Men jag säger även att han får en ful glidtackling emot sig som träffar den ena foten. Dessutom kommer den bakifrån. Jag tror inte det är så skönt.

Angående din gilla-fiskning så lär du få många nu eftersom forumet kryllar av cules. Känn dig stolt. "

Vet ni vad? Smajic - La Bota Mágica blev spärrad direkt efteråt för att han kritiserade pajasen..
Barcelona Hyder
2012-04-09 01:10
Skönt med 4 poäng. Jag hoppas på att vi visar ett konkret styrkebesked på tisdag (även om vi inte har förlorat på ett bra tag). När det sedan närmar sig stormatcherna ska vi ha peakat i formkurvan spelmässigt. Vi har ofta varit som bäst mot slutet under Pep och alltid presterat väl när det vankas flera svåra motståndare i rad.

Man kommer ju sova gott i natt, den saken är klar.
Barcelona Andres inesta - El Illusionista
2012-04-09 01:06
dags och glömma maricones. våra hrabbar har hälsat på abi och firat tillsammans med honom för en lyckad operation. en av de bästa citaterna av terry. “My kids [twins Georgie and Summer] love him. They both have Barcelona shirts with his name on the back and they like the fact I swapped shirts with him after one of our previous games… It’s a pleasure because when you finish and look back – and the guy’s still going to be going strong – you’ve tested yourself against the best. And, quite clearly for me, he’s the best ever. He’s a great individual, a great person as well and a credit to the sport. For me, he’s got everything. He is magical. “Read more: http://www.totalbarca.com/#ixzz1rUdpyZPa
Barcelona basaric - ?#AnimoElGuaje
2012-04-09 01:02
Mourinho was seen heading to the parking lot. Unfortunatly he tripped on the way there, but a penalty was not given
Barcelona Trippeln
2012-04-09 00:59
Nu ska vi se om Pathetico lyckas med bedriften att inte skämma ut sig i veckan, tveksamt men det har skett större mirakel
Annons: