/spanien/barcelona/forum/9349.aspx/spanien/barcelona/forum/9349.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hyder
2012-04-09 01:10
Skönt med 4 poäng. Jag hoppas på att vi visar ett konkret styrkebesked på tisdag (även om vi inte har förlorat på ett bra tag). När det sedan närmar sig stormatcherna ska vi ha peakat i formkurvan spelmässigt. Vi har ofta varit som bäst mot slutet under Pep och alltid presterat väl när det vankas flera svåra motståndare i rad.

Man kommer ju sova gott i natt, den saken är klar.
Barcelona Andres inesta - El Illusionista
2012-04-09 01:06
dags och glömma maricones. våra hrabbar har hälsat på abi och firat tillsammans med honom för en lyckad operation. en av de bästa citaterna av terry. “My kids [twins Georgie and Summer] love him. They both have Barcelona shirts with his name on the back and they like the fact I swapped shirts with him after one of our previous games… It’s a pleasure because when you finish and look back – and the guy’s still going to be going strong – you’ve tested yourself against the best. And, quite clearly for me, he’s the best ever. He’s a great individual, a great person as well and a credit to the sport. For me, he’s got everything. He is magical. “Read more: http://www.totalbarca.com/#ixzz1rUdpyZPa
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona basaric - ?#AnimoElGuaje
2012-04-09 01:02
Mourinho was seen heading to the parking lot. Unfortunatly he tripped on the way there, but a penalty was not given
Barcelona Trippeln
2012-04-09 00:59
Nu ska vi se om Pathetico lyckas med bedriften att inte skämma ut sig i veckan, tveksamt men det har skett större mirakel
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-04-09 00:57
2012 är ett år alla ska komma ihåg.

Jag skrev det förut, men vill skriva igen.
Män skapar historia, VI SKAPAR MÄNNEN.
Barcelona Davids3
2012-04-09 00:51
@Siempre Barça:

Om det hade varit så pass farligt att domaren skulle klassa spelaren som "adhd-barn" och fara för andra spelare så skulle jag inte bli förvånad om han hade visat ut honom..
Barcelona socccerfan1
2012-04-09 00:46
Det står fel på Eurosport!!

Tack! Fan vad glad jag blev, står att det är granada då på Eurosport och jag tänkte inte längre än så! Real vinner inte den
Barcelona Andreas V.V
2012-04-09 00:46
soccerfan1

Dom möter Athletic 2 Maj.. sen har dom även Sevilla kvar.

Vi har tex Betis och Levante borta som är hyfsat jobbiga.
Barcelona Abirey
2012-04-09 00:45
Härligt att Madrid tappade poäng. Jag tycker att det är konstigt att många tror att vi kommer vinna enkelt på Camp Nou men jag tror det blir en sjukt svår match. Nu har vi satt stor press på Madrid som kan bli avgörande för ligan.
Barcelona drush
2012-04-09 00:45
Valdigt underhallande match vi fick se! Kul att storlag som Valencia inte viker ner sig utan spelar kreativ och positiv fotboll mot bade Barca och Real!!

Jag forstar mycket val skadegladjen som vissa visar har i forumet men forsok att ha lite overseende och visa att vi kan va battre! Ingen ide att stro salt i saren, vi kommer fa tillbaka det nagon dag och da ar det mindre roligt. Visst e det roligt att se sina arkerevalers frustration i deras forum men gor det utan att kommentera och onodiga personangrepp.

Harligt spannande fotbollsvar vi kommer fa njuta av! fullt fokus framat, Getafe next. Bara vinst som duger!!!!! sov bra nu cules!
P.S. ar pa semester sa darav engelskt tangentbord
Barcelona el Maestro:
2012-04-09 00:44
@socccerfan1:

02/05 Athletic Bilbao vs Real Madrid.

Barcelona Éluc
2012-04-09 00:43
De möter Athletic två omgångar efter El Clásico, då vi möter Málaga på Camp Nou.
Barcelona socccerfan1
2012-04-09 00:42
När möter dem atletic? Kollade nyss.. Dem ser inte ut att göra det tyvärr.. Eller så gör jag något fel
Barcelona Éluc
2012-04-09 00:42
Ja, man kan bli utvisad för att attackera sina egna medspelare.
Barcelona Barca-nist
2012-04-09 00:39
Siempre Barça

domaren måste verkligen kolla upp det, för det händer inte varje dag att en spelare sparka sin med-spelare. men jag tror i slutändan skulle domaren utvisa för dåligt beteende i värsta fall!

jag såg nån match från 90 talet då en spelare blev utvisad och avstängd pga intern bråk!
BARCA-més que un club
2012-04-09 00:38
@Siempre Barça:

Ja man kan få rött kort för det som Pepe gjorde oavsett om det är med spelare ellr motståndare. På Canal + studio sa han det helt klart och tydligt om du missat det.

sen om någon har fått rött för något sådant vet jag ej. !!!
Barcelona el Maestro:
2012-04-09 00:36
Real Madrid möter Athletic Bilbao framöver.
Barcelona Barca4eva
2012-04-09 00:35
Siempre Barça

Krävs ju betydligt farligare påhopp ifall det ens kan hända.
Barcelona socccerfan1
2012-04-09 00:35
@el Maestro::

De möter väl inte bilbao mer kår?
Barcelona Siempre Barça
2012-04-09 00:34
kan man få rött kort när man slår till en med spelare ? eller tackla ex pepe gjorde på Arebloa? finns det nån spelare som har fått rött kort bara för en med spelare som har tacklat?
Barcelona Barca-nist
2012-04-09 00:31
Zamboza

Om Barca vinner trippel så ska jag byta namn till:

Barca-nist/ In Mou We Trust!
Barcelona el Maestro:
2012-04-09 00:30
@Davids3:

Real Madrid vinner den matchen. Däremot tappar de poäng mot Bilbao.
Barcelona Zamboza
2012-04-09 00:28
@Barca-nist:

När Mourinho försvinner.
,Sami
2012-04-09 00:27
Real är SMUTS!!
Barcelona Ibillay
Jag har letat och letat, men hittar inte Özils filming när han söker en straff....om någon råkar hitta den, posta den gärna

Tack på förhand
Peshmerge - AS9
Ahaaaap! Då är det dags för Barca att göra 6-7 mål på Getafe på tisdag då(kanske mkt begärt). Och Leo får gärna göra 3-4 av dom. Slakt på Camp nou ska det vara nu när Real tappat. Perfekt läge & skrämma skiten ur vita marängerna nu.

In Barca We Trust!
Barcelona Davids3
Det bästa som någonsin skulle kunna hända är om real kryssar/förlorar mot atl. nu ;D

vad tror ni om den matchen, har atl.madrid skador eller liknande ?
Barcelona Trippeln
2012-04-09 00:26
Det var någon här som sa att vi ska ställa ut skorna gällande denna match och jag svarade med ''människan är ingenting utan sin tro''.

Fortsätt tro mina bröder, fortsätt tro.
Barcelona den närkingska älgen
2012-04-09 00:25
@el Maestro::

Om han trodde att det var en Valenciaspelare är det väl ännu värre? Han känner ju trots allt den gode Arbeloa.
Coach pep.
2012-04-09 00:25
Glöm inte att Europas i särklass bästa skådespelare Di Maria även han stod för en komediscen ikväll där han slänger och har sig bland några Valencia spelare.
Annons: