/spanien/barcelona/forum/9317.aspx/spanien/barcelona/forum/9317.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid milles
2012-04-12 02:15
Hade RVP platsat i Barca?
Barcelona Andreas V.V
2012-04-12 01:49
Den här bilden säger exakt allt..
Barcelona Andreas V.V
2012-04-12 00:53
Faaan..

Jag kommer aldrig ha tur, mindre än 30% chans att få biljett, helvete.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2012-04-12 00:53
Jag accepterar att guldet hamnar i Madrid OM vi köttar Los Blancos på Camp Nou samtidigt som dom plockar alla poäng som behövs i de andra matcherna. Gör vi det, dvs köra upp spanska fotbollsförbundet i baken på samtliga Madrid-spelare, så är jag nöjd, med eller utan pokalen.

Bona nit.
Barcelona Trippeln
2012-04-12 00:22
Hoppas att Barca pissar ner våra lille bröder på Nou Camp

Mer kan ingen begära
Barcelona Davids3
Zlatan, i hela sin karriär, har bara sagt en sak som stämmer riktigt bra, det var i hans senaste intervju..

"Finns tränade spelare och spelare födda med talang..
Ex. på tränad spelare... CR
Ex. på en född talang.. Messi"

Mycket riktigt, det såg vi idag, när CR fick friläge och försökte chippa bollen, men målvakten tog hand om den..
Messi skulle sätta in den alla dagar i veckan med alla fysiskt möjliga vinklar..
Endast långskott är CR riktigt bra på, något man kan tränas till, dock mycket träning !
BARCA-més que un club
@basaric - ?#AnimoElGuaje:

Klockrent sagt . Han är en legend.
Barcelona J.Guardiola- King
2012-04-12 00:19
Smuts ronaldo oc pepe som firar på ett sätt där de inte vill nåt annat än att håna fansen. Vidriga äckel spelare!
Barcelona Davids3
2012-04-12 00:15
@Rambla~:

Bara för att du är så söt så ändrade jag :-)
Nä men om man tänker efter så är det faktiskt ändå dumt ord att använda, det är riktigt fult, men samtidigt något real förtjänar ;-/
Barcelona basaric - ?#AnimoElGuaje
2012-04-12 00:11
Fuck Cristiano Ronaldo, det här är Del Pieros kväll. Han kom till Juventus 1993 och han representerar fotfarande samma lag. När Juventus åkte ner till Serie B så var det många toppklubbar som ville värva han. Det här var hans svar : "En gentleman lämnar aldrig sin dam". Idag många, många år senare kliver 37 åringen fram och skjuter laget som han älskar till en serieledning. Det kallas för hjärta, det är såna spelare som alla kommer att komma ihåg efter att dom lägger skorna på hyllan.
Culé - Messi y Alexis
2012-04-12 00:08
OT

Tw Mauro Zarate (Inter Milan): "Pele, please shut up. Even Neymar himself is ashamed when you say he's better than Messi." [@mauz10]

För skön!
Barcelona Andres inesta - El Illusionista
2012-04-12 00:07
Det jag inte förstår mig på är varför pep ens vill lämna Barca! Om han vill lämna redan denna säsongen eller nästa. Varför ska han då experimentera med en trebackslinje som väldigt många gånger kostade oss poäng. Borta mot valencia är ett exempel. Om du ska lämna, så lämna. Varför ska du utföra dina experimenter på laget när du ändå tänker på att lämna. Jag hoppas på att han stannar som vår egen fergie. Då kan jag svära på att Barca kommer vara framgångsrik flera år framöver. Annars lämna redan nu! Man blir frustrerad på hans OTYDLIGHET.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona 1899
2012-04-12 00:07
Finns det några klubbar i världen som väcker mer hat i en culé än Real Madrid & Atlético Madrid ? Det var bisarrt att se en kompott av antifotboll med brister kring idéer , teknik och med en domare som bara längtade efter att belöna Penaldo (!) med säsongens 11 straff . ELFTE straffen ... bara en sådan sak . Det är MER än dubbelt så många straffar som FC Barcelona har skrapat ihop hittills . Målvakten i Atlético Madrid tänker jag inte ens nämna vid namn - för jag tror att vi alla är så ärliga att vi vill glömma honom för all framtid ... mer passiv och osäker målvakt har jag aldrig sett maken till samt att det som gör det hela extra pinsamt är det faktum att pojken är ETTHUNDRA - NITTIO - ÅTTA centimeter lång och släpper in ett mål ÖVER sig . Jag finner ej ord ... Jag var en av få som trodde att de rödvita skulle bjuda upp till dans - men vad fel jag hade . Det slutade med tre enkla och billiga poäng till slut . Nu får vi hoppas på att den sista livlinan fungerar - dvs att vi vinner alla möten som är kvar och hoppas på att baskerna har antifascismen som motivation då de tar emot Franco's moderna trupper ... Jag är besviken och känner mig helt bedragen av den stöld på fotbollsunderhållning som den här matchen tänktes bjuda på ... under vissa stunder undrade man om de rödvita ens brydde sig ... och om marängerna var grisar med sitt spel och sitt allmänna beteende så ÄR de vitröda polkagrisar med sin brist på tradition och vilja ... kort och gott ... same shit but different colour ... Nu fokuserar vi på Levante och 3 nya poäng !
Barcelona 1899
2012-04-12 00:06
Barcelona Puyol - El Guerrero
2012-04-12 00:05
Rambla~

Rape, eller våldtäkt används väldigt ofta numera och du bör inte bli förvånad för att du läser det här. Används även på engelska forum när det gäller sport, spel och liknande. Man menar absolut inget illa om de som råkar ut för en våldtäkt.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2012-04-12 00:05
Atletico var ett "litet" hopp, Marcelo Bielsa och Athletic Bilbao är det "stora hoppet" samtidigt som vi måste slå dem på Camp Nou. Ligan är inte över.
Andreas-
2012-04-12 00:04
Tror dock fortfarande att vi vinner ligan om vi vinner resterande matcher vilket vi bör göra. Dock är det jävligt surt när vi var så nära att få ligaspurten i egna händer. Dock kommer Real tappa poäng bortsett från matchen mot oss. Gäller att gå rent nu som sagt. Då får vi ligatiteln.
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2012-04-12 00:03
Ehh kom igen fan, Vinst på Camp nou så blir det en poäng så all hopp e inte borta, Real brukar tappa poäng när man minst anar så comee oooon!
Barcelona Trippeln
2012-04-12 00:01
Rambla~

Sluta upp nu, folk är frustrerade och man säger saker man inte menar.
Barcelona J.Guardiola- King
2012-04-12 00:01
Skulle vi slå real i klassikern så är jag hur nöjd som helst med vår insats i ligan. Då har laget åtminstone visat att de ger allt och inte viker ned sig och att man är bättre än real när vi möts. Sen efter klassikern är det bara att hoppas på bilbao.
Barcelona Rambla~
2012-04-12 00:00
MVP - 2011

Tycker du det är ballt då? Personligen tycker jag det är vidrigt. Försök att sätta dig in i hur alla dessa kvinnliga våldtäktsoffer måste känna sig.
Coach pep.
2012-04-12 00:00
-
Coach pep.
2012-04-11 23:59
Måste hylla Arda i Atletico iallafall. Riktig klasspelare det där. Toppklassig touch/teknik och bollen sitter fastklistrad på fötterna. Man kan nästan tro att han kommer från La Masia. Hoppas han kan ta steget till en större klubb inom kort.
Barcelona MVP - 2011
2012-04-11 23:57
Rambla~

Man syftar nog på motståndarens (offret) oförmåga att försvara sig mot de mer dominanta och starkare spelarna (våldtäktsmannen) haha.
Barcelona Andreas V.V
Sluta gnäll, det är inte Real Madrids fel att vi suttit oss i den här situationen, vi har tappat onödiga poäng.

Nåväl, ligan är inte över förens den är över, på pappret dvs.
Tack.
Barcelona Andres inesta - El Illusionista
Fan vad kul om vi vinner med 5-0 hemma. Vilken jävla BITTER EFTERSMAK real kommer vinna liga titeln med.
Andreas-
2012-04-11 23:55
Nästan så att man hoppas att vi bänkar hela laget mot Chelsea så vi kan köra över asen med tvåsiffrigt.
Barcelona Trippeln
Tycker faktiskt synd om Athletico spelarna.

Om jag träffade Courtois så hade jag kastat en toffla i ansiktet på honom, din fitta du dödade Barcas hopp.
Barcelona Afr3M
Atleticos målvakt suger ju tre mål var hans fel stog fel alla mål utom straffen!
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-04-11 23:54
Och när dem möter oss Å åhhh man blir så arg, men jag visste ändå. Real vann ligan för länge sen fast det är bättre nu att vi inte gör El Pasillo på hemmaplan.

Grattis Real till alla straffar!
Annons: