/spanien/barcelona/forum/9312.aspx/spanien/barcelona/forum/9312.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andreas V.V
2012-07-26 12:20
Corazon

Du gör som du vill, men biljetter kommer släppas.. (en hel drös).
Barcelona Corazon
2012-07-26 12:11
ANDREAS VV

har redan bokat gamper å classico skulle vara skönt å säkra den här också.
känns som alla platser redan från start är upptagna av socios som i sin tur släpper dom så det kanske stämmer, vette fan hur mycket is jag har nu : )
Barcelona Andreas V.V
2012-07-26 12:00
@Corazon:

Det är alltid relativt tomt nu, jag kan med 100% garanti lova dig att det kommer spruta in biljetter dagarna innan denna match så känner du dig inte nöjd med biljetterna som finns, klart du ska vänta! :)
Barcelona Corazon
2012-07-26 11:59
kollade precis hemsidan på biljetter till sociedad ganska tomt på platserna runt rosell å under honom, tror ni medlemmarna kommer släppa dem eller gäller det att passa på nu ?
Barcelona Andreas V.V
2012-07-26 11:57
@1.70-ligan - Cuenca y Tello:

Vill du ha resesällskap så hojta till, är på vilken serieomgång som helst.
Hemma mot Espanyol tänkte jag boka in.
Enda jag köpt till just nu är mötet mot Real i Oktober.. frågan är om man ska vänta in CL lottningarna osv, kan ju bli något spännande möte där kanske!
Samt eventuellt turen att pricka in 2 matcher på samma resa, det är ju aldrig fel.

addeh //

Tss.. kommer från killen som åker ner till Barcelona om drygt 1 månad och före mig! "Glidar-Adam" ;)

För övrigt..

6/7 Oktober: FCB - Real Madrid CF
9 Oktober: FCB Regal - Dallas Mavericks
Tips för den som gillar basket i världsklass och inte vill åka till USA.
Atlético addeh
2012-07-26 11:35
Andreas är en så kallad glidare av rang. ;-)
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2012-07-26 10:52
Romantik på Les Rambles ojojoj! Nä, Andreas är en skön kille, träffade på honom i Skavsta på väg till cl semin mot Chelsea. :)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-07-26 10:26
Det ska det bli! Exakt när vet jag inte ännu, men kikar runt och är öppen för det mesta. Hade först planer på att åka ner nu till supercupen och Gampern, men det blev inte så... Får suga på karamellen lite till :)
Barcelona Andreas V.V
2012-07-26 10:24
@1.70-ligan - Cuenca y Tello:

Jag kommer inte argumentera mot dig gällande den biten. ; )
Vad har du för planer då? Blir det någon resa i år?
2012-07-26 10:03
Andreas V.V Läste dina inlägg det senaste dygnet. Fan vilken nörd du är, men jag gillar dig ändå :D
Barcelona Andreas V.V
2012-07-26 09:59
Biljetter släpps nu!

Var med nu direkt om ni ska på el Clasico.
Barcelona GerardPiqué3
2012-07-26 09:43
Cule * Thiago Alcantara Jag själv rekommenderar Pension Arosa, men det vandrarhemmet ligger närmre centrum än Camp Nou som ligger en bit ifrån själva stadskärnan. Pension Arosa ligger nära Ramblan, PLZ catalunya och hamnen. Tror du/ni blir tvungna att välja att bo nära antingen arenan eller centrum där det finns mer att se/göra utan att behöva använda sig av tunnelbana eller taxi. Mitt tips är att kolla på mitt förslag, eller ta något annat billigt som ligger mer centralt, och sen ta tunnelbanan ut till Camp Nou om ni ska på guidad tur på arenan samt till matchen :)
Barcelona Niwar Amedi
2012-07-26 09:09
Jag lider med Muniesa och han är den nya Puyol enligt mig. Han bygga upp lite muskler. Muniesa blir borta 6 månader och jag som längtade efter se honom spela fan också.
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-07-26 02:10
Cuule * Thiago Alcantara

Personligen så rekommenderar jag 'EXPO hotel' som ligger vid Plaza Catalunya. Må ligga en bit från centrum men ligger 10-15 minuters gångsavstånd från Camp Nou eller 2 stationer från Les Corts (Närmsta tunnelbanastationen till Camp Nou). Riktigt bra hotell och ligger precis vid tågstationen Sants Estacio.

Priset låg på runt 600:- /natt vilket jag inte fann så farligt med tanke på kvalitén. Finns självklart andra billigare hoteller men som sagt, en personlig rekommendation är denna iaf.
Barcelona Cuule * Thiago Alcantara
2012-07-26 01:37
Gerardpique3 En som billig o ligger ganska Nära allt, dvs camp nou, centrum o barer/restauranger.
2012-07-26 01:35
GerardPique3 Vilket hotell/vandrahem rekommenderar du? Vi är fyra personer o hade tänkt vara där Mellan 18-21 augusti :)
Atlético addeh
2012-07-26 00:16
Viva Barcelona 3

Villa har ännu inte fått "el alta médica" vilket innebär att han inte återhämtat sig helt och hållet från sin skada. Han tränar för fullt och väntas på klartecken att spela nästa vecka.
Barcelona Viva Barcelona <3
2012-07-26 00:10
Vill någon köpa min biljett till Barca -United, har bara 1 biljett kvar. säljer den för 700 kr, hämtas antingen i Nyköping eller så skickar jag den med posten. SORRY FÖR OT! skicka pm !

och juste vet någon vrf inte David Villa åkte med till Tyskland ?

EDIT: Barcaklacken J Sektion 8!
Barcelona GerardPiqué3
2012-07-26 00:02
Cuule * Thiago Alcantara

Se länktips för de billigaste hotellen/vandrarhem du kan hitta i närheten av stadsdelen Les Corts, där Camp Nou ligger :)

Hade jag varit dig hade jag dock valt att bo mer centralt, CN ligger en bit ifrån centrum men är superlätt att nå med tunnelbanan.
Derett
2012-07-25 23:51
Muniesa borta 6 månader, där rök hans framtid i Barca.
2012-07-25 23:51
Hej!

Jag undrar om ni känner till nån billig vandrahem nära camp nou ?

Tacksam för svar !
Atlético addeh
2012-07-25 22:40
1.70

Med tanke på att Sergi Roberto, Javi Espinosa och även Rafinha går rollen som en av två offensivare mittfältare känns det som Patric kommer få det väldigt svårt att bevisa sig. Han gjorde en bra säsong i Juvenil A ifjol, men det lilla jag sett av honom har inte imponerat så pass att jag tror han en dag kommer nå A-laget. Först måste han kämpa till sig en plats i B-laget, och det kan ta ett tag. Sedan får vi se hur han presterar. Godkänd insats igår.

Patri har även används som högerback i en match under B-laget försäsong. Det råder ju en smärre "kris" där nu när Montoya försvunnit och Balliu är den enda tillgängliga. Hur som helst gjorde han enligt rapporter väldigt bra ifrån sig. Kanske kan vara en position vi kommer få se honom i den kommande säsongen?
2012-07-25 22:06
Denne Patric är ju ganska intressant. En för mig ganska okänd spelare som flyttats upp till Barca B inför den gångna säsongen. Han var tydligen ganska hyfsad igår va? Inte för att det lär bli aktuellt med något a-lagspel redan i år (i tävlingssammanhang) men på sikt kanske..är lite en sådan mittfältare vi behöver - med defensiv och bra fysik
Barcelona Jonas - tots units fem força
2012-07-25 21:37
@BB-Barceloneta:

Tack så mycket!
Barcelona petersays
2012-07-25 21:15
Oscar klar för Chelsea alltså
Barcelona MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta
2012-07-25 21:02
Barclasico

Här har du i länktips
Barcelona MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta
2012-07-25 21:00
Holländska ligan TV4Sport
Real Madrid BB-Barceloneta
2012-07-25 20:51
Jonas - tots units fem força PL: Viasat La Liga: C More (Canal+) Ligue 1: TV4 Sport huvudkanal Serie A: TV4 Sport Xtra huvudkanal Bundesliga var väl Eurosport förra säsongen, så jag antar att det är samma till nästa.
Barcelona Barclasico
2012-07-25 20:38
hej, jag såg inte matchen igår, kan någon här vara snäll och skriva lite kort om Alexis?, hur han skötte sig på matchen, både bra och dåligt? :)
jäkligt tacksam för svar ! :)
Barcelona Jonas - tots units fem força
2012-07-25 20:32
Har dålig koll på hur läget är inför 2012/2013. Canal+ har bytt namn men sänder fortfarande la liga? PL går fortfarande på viasat samtidigt som TV4 får rättigheterna till ligue 1? Vilka sänder Bundesliga samt Serie A? Tacksam för svar.
Annons: