/spanien/barcelona/forum/9304.aspx/spanien/barcelona/forum/9304.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Sentuary
2012-04-15 20:24
Ja, där ser man Chelsea.. It's a fucking disgrace eller hur Drogba, hur mycket uppmärksammas detta då? På Onsdag är allting bortglömt, hyckleri är ordet
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Éluc
2012-04-15 20:23
DM1982

Returen mot oss är om 9 dagar, så han lär med största sannolikhet missa båda mötena mot oss. Ivanovic - Cahill - Terry - Ashley Cole är ju dock ingen dålig backlinje det heller. Ivanovic och Ashley Cole ligger förövrigt på två gula var, vilket även David Luiz och Raul Meireles gör.
Barcelona Zamboza
2012-04-15 20:20
It,s a fucking disgrace.
Barcelona Rambla~
2012-04-15 20:18
En stor jävla domarskandal hur han kan döma mål för Chelsea. Först är foul när Terry med full kraft satsar in mot målet och drar med sig både målvakt och försvarare i fallet. Dessutom är det ju tydligt att bollen aldrig är inne när spelarna i högen blockerar den innan mållinjen. Domarfånen vågade väl inte annat än döma för mål.
Barcelona Grande Barca
2012-04-15 20:16
Bättre !
Barcelona DM1982
2012-04-15 20:15
@Bernie:

Han gick inte ens av, det var båren för honom. Han verkade helt förstörd när han låg på båren, det är nog en jobbig skada.

Sätter en tia på att han inte är med mot oss, det så allvarligt ut.
Barcelona Dill - Busquets!!
2012-04-15 20:12
Och Chelsea fans ska snacka om domare. Nu står jag inte och skriker att de har mutat domarna, min poäng är att alla domare kan göra misstag. De har gjort det i fördel för barcas moståndare också. För fan dagis fasoner att stå o skrika NI HAR KÖPT DOMAREN och FC uefa. Pajaser. (Real MMAdrid går däremot utmärkt bra och är inte alls barnsligt :D)
Barcelona Bernie
Tottenham reducerar till 1-2, Luiz verkar gå av skadad.
Barcelona DM1982
Luiz skadad, ser inte ut som om han kan vara med på planen mot oss.
BARCA-més que un club
2012-04-15 20:11
1-2 nu bra BALE målskytt .. kan vända ..
Barcelona DM1982
2012-04-15 20:09
Chelsea får ett mål helt gratis, bollen var typ en halvmeter UTANFÖR mållinjen. Någon som blir förvånad över att FA/UEFA/FIFA/CIA/FBI ger Chelsea fördelar? [avdelning idioter som anklagar Barcelona för fördelar].
BARCA-més que un club
2012-04-15 20:05
Herregud där får Chelsea ett gratis mål , alltså va sysslar dommarna med fyfan så sjukt kassa alltså......den va fan inte inne .
Barcelona Zamboza
2012-04-15 20:00
@MESSI.CORLEONE:

Då får vi hoppas att han inte brännmärks av barcahatarna.
Barcelona Éluc
2012-04-15 19:58
Jag befarar att Cesc blir den som får spela tillsammans med Xavi på mitten, och på så sätt förpassar Iniesta ut på vänsterkanten. Jag ser egentligen inte hur Pep annars skulle välja att formera mittfältet och anfallet med tanke på att Cesc med sin rutin och erfarenhet som Arsenals lagkapten i PL bara ska starta mot Chelsea. Dessutom har han alltmer sällan spelat som falsk nia på sistone, utan mer och mer blivit en central mittfältare i laget. 3-4-3 kanske?
Atlético addeh
2012-04-15 19:54
Mascherano kommer käka upp Drogba. Vilken jätte han vuxit ut till, el Jefecito.
ragnarök
2012-04-15 19:50
Våra mittbackar får verkligen se upp för Drogba om han spelar på onsdag, han besitter en otrolig styrka. Fysiska mittbackar behövs på onsdag för att han inte ska ha roligt där fram när långbollarna kommer.
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-04-15 19:49
Cüneyt Cakir? Jag känner till karln ganska väl eftersom jag följer turkisk fotboll varje helg med Galatasaray i spetsen. Han är en väldigt ung och duktig domare. Han är i närheten av alla situationer för att han springer mycke. Orädd och har sällan sett honom tabba sig. Men den bästa domaren idag är nog han som ska döma Bayern - Real matchen.
ragnarök
2012-04-15 19:46
Chelsea imponerar inte, Tottenham är det bollförande laget och har skapat de bästa chanserna. Chelsea är mer effektiva och leder. Snyggt mål av svin-Drogba.
Barcelona SamMajid
2012-04-15 19:44
Vi vinner inte för att vi har domarna på våran sida, vi vinner för att vi är bäst!

Mourinho kan hänga sig och Ronaldo kan åka hiss!
BARCA-més que un club
2012-04-15 19:44
Chelsea gör mål på en mål chans medans Tottenham har haft hela spelet med fler mål chanser så typiskt synd.... Chelsea skrämmer inte mig inför Cl på Onsdag..
Barcelona ElTriplete
2012-04-15 19:43
Fyfan vad orättvist att chelsea tar ledningen, tycker synd om Tottenham..
Att träffa stolpen OCH få en boll rensad på mållinjen och sen släppa in ett mål kan inte vara kul..
Barcelona den närkingska älgen
2012-04-15 19:38
MESSI.CORLEONE

Turkish Airlines VD.
Barcelona Briljanté
2012-04-15 19:32
Chelsea är det äckligaste laget i världen. Deras fans sjöng under den tysta minuten. Fyyyfan dem är ju inte ens mänskliga. På onsdag sätter vi Fi*****a på plats.
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-04-15 19:15
Vem dömer vår match på onsdag?
Barcelona oxfilé
2012-04-15 19:10
Blaugrana91

Glöm inte att Säpo, CIA och FBI också har ett finger med i spelet.

Det är nog bäst att ignorera Chelskis forum. Fullt av bittra anglofil rednecks där inne.
Barcelona MVP - 2011
2012-04-15 19:08
Blaugrana91

Haha seriöst... hur långsökta kan man vara
Barcelona Blaugrana91
2012-04-15 19:06
"Jaha, turkisk domare mot Barcelona. Inte alls suspekt med tanke på att dom sponsras av och flyger med Turkish Airlines. FC UEFA!"

HAHA från Chelseaforumet!!

Men visst det är helt sant.
Barcelona skickade representanter till Uefas huvudkontor idag, tillsammans med representanter från Qatar Foundation, Unicef, Nike och såklart Turkish Airlines så ska man nu erbjuda Uefa lite saftiga pengar.

Finalplatsen är säkrad!!...
Lo Stile Juve #10
2012-04-15 18:52
Förstår inte hur man kan jämföra Cristiano med Messi. Herregud. Messi är stora matchernas han avgör allt. Messi avgör mot stora lag som chelsea, assisten till iniesta. Han har haft lekstuga med manchester united.

Han lekte med stackars arsenal. Han förnedrar Real madrid. Självaste real madrid. Tur för real att de har en världsklasskeeper. Kommer ihåg när messi mötte oss i Trofeu Johan Gamper helvete fick rysningar.

Cristiano har sedan ankomsten till Real gjort jävligt många mål men mot lag som skulle platsa i barcas ö lag. Vad jag vet så har Cristiano bara avgjort Copa del ray. Han är ändå en jävligt bra spelare. Det finns en anledning till varför man jämför messi med maradona och cristiano med messi.

En till sak Jag lovar att Valdes skulle rädda den där målet som cristiano gjorde mot pinto i årens copa del ray, matchen i bernabue.
Barcelona Blaugrana91
2012-04-15 18:35
När andra lag filmar eller får straffar så är det antingen helt rätt eller bara en tillfällighet, men när det handlar om Barca så har man mutat hela världen och är äckliga...Intressant.
Barcelona Walee
2012-04-15 17:55
Young vilket jävla äckel..Jävla enögd svensk media är !!
Annons: