/spanien/barcelona/forum/9292.aspx/spanien/barcelona/forum/9292.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona SamMajid
2012-05-13 13:04
Goolazo H.

Jag förstår att du med andra ord försöker säga ''Neymar passar bättre i Real Madrid'', men oavsett vad man säger, är hans framtid bestämd. Impulsiv eller inte, han kommer till barca nästa sommar.
Real Madrid Goolazo H.
2012-05-13 13:00
Exakt ja Luiz är för impulsiv..Det funkar inte.. Samma med Neymar.. Vet inte om Neymar passar hos er.. Hos er är spelet framgången.. Neymar känns som om han vill göra allt på egen hand.
Barcelona Barca4eva
2012-05-13 12:58
MESSI.CORLEONE

Jag tog mig tiden att gå in i den officiella sidan för att ta reda på det...*host*

25/5 kl. 22:00
Barcelona älskabarcelona
2012-05-13 12:51
Gary Neville har en del rätt i det han sa. Luiz burkar vara mycket impulsiv och han tappar ofta sin position . Jag tror att jag skulle få hjärtatack av att se Luiz i Barcas försvar . Vertonghen därimot är en smartare lirare och han är ju minst lika bra med bollen .
Real Madrid Goolazo H.
2012-05-13 12:50
Jag hade i alla fall aldrig velat se han i Real

Thiago Silva däremot.. Han är grym..
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-05-13 12:49
Vilken dag o tid möter vi Bilbao?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-05-13 12:43
David Luiz? Nja. Visserligen en spelare jag gillar och jag tycker du överdriver hans brister. Han kan bli grym med tiden. Men priset talar emot.. Vertonghen däremot!

Vi kommer inte sluta satsa på canteranos, men det går inte att helt förlita sig på dem. Som det ser ut i backlinjen just nu måste vi förstärka utifrån också. De allra bästa La Masia-produkterna har formats långsamt genom år av tuff konkurrens!
Real Madrid Goolazo H.
2012-05-13 12:28
Hej.. Real supporter här.

Vill ni verkligen ha David Luiz? Har ni sett han spela eller?
Sämre försvarare finns inte.. Bäste beskrivningen på honom stog Gary Neville för när han kommentera Man U - Chelsea : Det är som om man ger xbox kontrollen till en 5åring och han styr honom. Räcker det så? Satsa för fan på era unga det har funkat hittills, varför sluta nu?
Real Madrid BB-Barceloneta
2012-05-13 12:15
Enligt MD så är Vertonghen just nu i Barcelona och firar Ajax ligatitel ned sina lagkamrater. Men enligt deras källor så är det också möjligt att han kan stanna längre för att diskutera ett kontrakt med Barcelona. Jag tycker det här känns som ett tomt och långsökt rykte, men jag säger som jag sagt förut att Vertonghen är den spelare i defensiven jag helst ser att vi förstärker med så för min egen del så får det gärna stämma.
,Sami
2012-05-13 12:00
If Barcelona would make an offer for Chelsea defender David Luiz (25), the Brazilian is likely to ask his club to accept it. [sunday times]

Barcelona MesQueUnClubFCB-Gracies Pep
2012-05-13 11:48
Yaya24

Håller med att det inte går lika bra med bästa vännerna
Barcelona Cuule * Thiago Alcantara
2012-05-13 11:28
Guardiola: "Will the league miss me? No, the Liga existed before me and will exist after me... (smiles)" #fcblive

HAHAH
Barcelona Yaya24
2012-05-13 11:24
Tror Pique skojar och skämtar för mycket med fabregas och grabbarna. De tappar fokus på träning och matcher skulle jag tro. Jag känner igen de där själv. Man kan inte spela bra fotboll med sina bästa vänner, oftast blir de latjo lajban bara.
Barcelona LeoMessi
2012-05-13 02:25
Blaugrana91 Håller med dig och det är så jag känner. Först är det ett jävla tjat från experter att Barca måste bredda försvaret och sen snackar dom att vi eventuellt ska sälja två av världens bästa försvarare för att finansiera bale (?). Sen så kan man säga vad man vill om Pedro men jag älskar den spelaren. Aldrig att jag skulle vilja sälja honom. Han har haft otur med långvariga skador och att han ska dessutom konkurrera med spelare som sanchez, cuenca, tello, villa och ibland Fabregas om plats i anfallet vilket inte gör saken lättare.
Barcelona Blaugrana91
2012-05-13 01:54
LeoMessi

Rykten finns ju hela tiden, just rykterna om Pique har ju kommit för att han gjort en dålig säsong och gällande Alves så verkar tidningen Sport ha något emot honom och därför hittar på att han ska säljas...
Men håller med det är störande, men som sagt finns ingen chans att vi skulle sälja två av världens bästa försvarare (För det är dem ju trots allt).

Klubben är inte i behov av pengar, vi har så det räcker för att köpa in dem spelare som behövs. Det vi är i behov av är en bredare trupp och det får vi inte genom att sälja Alves eller Pique.
Barcelona LeoMessi
2012-05-13 01:48
Blaugrana Chansen är väl obefintlig att dom säljs. Stör mig mer att det snackas här och där om det. Till och med kommentatorn påstod att Pique kanske säljs. Undrar bara var alla dessa rykten kommer ifrån
Barcelona Blaugrana91
2012-05-13 01:46
LeoMessi

Varken Pique eller Alves kommer säljas, bara onödigt att ens ha en diskussion om det.
Barcelona LeoMessi
2012-05-13 01:38
Vad är det för snack om att Pique och Alves kanske säljs? Väldigt smart, vi behöver färre backar. Nu när abidal inte kommer tbx och puyol är till åren samt att sälja världens bästa högerback låter som en smart idé. Att sälja Pique är idiotiskt, killen har haft en jobbig säsong med skador som har gjort att han knappt hinner hitta matchrytmen innan han åker på en skada. När alla vet vilken jävla grym back han egentligen är. Att sälja honom är bland det dummaste dom kan göra.
2012-05-13 00:23
Ja nu när ilskan har lagt sig var det ju inte så farligt trots allt :P Fortfarande irriterande dock och jag störde mig på spelarnas inställning även om det kanske är förståerligt att inte vara motiverade till max.

Vi får ta med oss de positiva bitarna. Det fanns faktiskt två sådana!So
Den första halvleken som såg stabil ut, och att vi gjorde två nickmål. Det sistnämnda var ingen tillfällighet, vi hade en nickstark spelare i boxen betydligt oftare än tidigare under säsongen. Om det var en tillfällighet eller något vi får se mer nästa säsong, återstår att se.

Godnatt.
Barcelona Ztoys
2012-05-13 00:23
Ändrade mig för hann inte innan Busquets gjorde målet så då la jag in dem på Messi :( fyfan
Barcelona Barca4eva
2012-05-13 00:17
Ztoys

Lät som att du lade det på vinst med tanke på ditt inlägg innan matchen.

Lika dumt hur som haver.
Barcelona Ztoys
2012-05-13 00:13
Jag hade lagt 3000 på Messi som målskytt inte på Barcavinst! Typiskt att han inte gör mål just den matchen man ska tippa på....
Barcelona Corazon
2012-05-13 00:13
Keite

Skiter i kvällens match har sett ut så här hela säsongen tro mig vi behöver dom spelarna
Barcelona Rambla~
2012-05-13 00:10
Seriöst, vem bryr sig om resultatet i kväll? Det fanns inget att spela för. Nu förlorade man inte heller. Bra så, dags och gå vidare.
Barcelona Barca4eva
2012-05-13 00:08
Ztoys

Smart att lägga 3lax på den sista matchen, på bortaplan, med vilande spelare, när ligan är över och mot ett Betis som Barca brukar ha trubbel mot.

Men visst, skyll på Messi :P
Barcelona Keite
2012-05-13 00:07
@Corazon:

Vi kryssa i en helt betydelselös mot Betis borta! wtf är det med er?!
2012-05-13 00:07
Förra året gick väl finalen i april? Orka att den ska vara så jäkla sen. Vill vinna den nu och sedan fokusera på nästa säsong.
Barcelona Rambla~
2012-05-13 00:05
Fan vad sent datum för CdR-finalen. Oh, NHL i natt. Avgörande 7:e match mellan Rangers - Washington. Ska se hockey för en gångs skull. ;)
Barcelona DM1982
2012-05-13 00:05
@barcetia - #ANIMSABIDAL:

Nej.
Barcelona Corazon
2012-05-13 00:04
50 mille neymar 40 mille thiago silva 10 alba varsågod pallar inte mer
Annons: