/spanien/barcelona/forum/9290.aspx/spanien/barcelona/forum/9290.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gourmet
2012-04-14 21:56
@Andreas V.V:

Detta kommer man undan med här inne om man känner moderatorerna. Annat var det på Klints dagar. Nu räcker det att känna "redaktören" för att kunna bete sig hur som helst, så mycket har den här redaktionen tappat. Sorgligt.
Pinsam nivå.
Real Madrid Ronaldo #9
2012-04-14 21:56
Andreas V.V ://

Lider du av något ? Hoppas du kan svara på detta för att om du nu lider av något så förstår jag ditt beteende.
Barcelona Barcadinho.
2012-04-14 21:55
Andreas V.V - snälla, sluta hålla på med sånt. Det är sport vi pratar om och inte ett vekligt krig. Du visar en fin sida här på forumet - tråkigt att du måste förstora det ibland. Du är kanske trött?
Real Madrid elegantzidane
2012-04-14 21:54
Andreas V.V

Det där var en jävligt dålig jämförelse du.
Real Madrid elegantzidane
Andreas V.V

Det där var en jävligt dålig jämförelse du.
Real Madrid Increíble Madrid
Andreas V.V

Du får tycka som du vill men bli inte förvånad om ingen tar dig på allvar senare. Dock kan jag inte förstå mig på ditt osmakliga inlägg. Jag skulle själv, trots att jag avskyr väldigt många Barcelonaspelare, ALDRIG kunna önska mig att någon dog.

Ett tips till dig är att inte låta ditt hat gentemot rivalklubben bli större än kärleken för din egna klubb...
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
Inte för att jag försvarar Andreas V. V och hans inlägg, men när det kommer in maränger och moralpredikar, efter att deras eget forum är nedsprejat med diverse inlägg om Messi och Barca som man kan likställa med att önska någon död - då är det fan och mig hyckleri på hög nivå.
Lägg därtill en forumansvarig som tillåter den typen av uttryck.

Nej, se om ert eget hus innan ni kommer in hit pojkar.
Barcelona Barca4eva
Pinsam nivå..
Barcelona Culé - Messi y Alexis
2012-04-14 21:53
Ni madridistas är dem sista som ska komma in hit och säga vad som är rätt eller fel.
Ni i Puertan kallar hela vårt laget för dvärgar och såna ökennamn...Men visst det Andreas V.V är mycket värre, men ändå.
Barcelona den närkingska älgen
Den vise

Välj!
Länktips: lshunter.tv/
Real Madrid Okie - CalleGol
Andreas V.V

Du borde skämmas.
Barcelona Smogen
Nervös inför kvällens match. Ttror risken för att vi tappar poäng mot Levante är ungefär lika stor som mot Real. och då menar jag att Levante borta är en riktigt svår match, framförallt med tanke på att vi strax har en resa till London för att spela CL semifinal..
dresevic
sho .. länkar en streaming sida jag använd mig av i flera år. Kvaliten varierar .. Men jobbar man typ natt så duger det alltid.

Länktips: www.atdhenet.tv
Barcelona Andreas V.V
2012-04-14 21:52
@Bernie:

Sluta vara en sådan hycklare..

Du har aldrig suttit hemma och önskat att specialstyrkor ska få tag på Ghadaffi eller Bin Laden och önskat livet ur dessa? Aldrig?

Sluta vara sådana hycklare.
Jag tror inte Bin Laden har dödat några människor, det är folk under honom som gjort allt jobb, ändå önskade massor av folk livet ut Bin Laden.

Visst är han hemsk som person då han förmodligen ligger bakom en jävla massa skit men han är fortfarande en människa i grund och botten, precis som vi andra.

Varför ska det vara okej att önska livet ur vissa människor men vissa andra inte?
Fan, det är hyckleri på jag vet inte hur nivå.

ALLA är människor.
Jag står fast, hade jag gråtit om Madrid råkat ut för en Munich 58? .. nej, det hade jag inte.
Barcelona Dill - Busquets!!
2012-04-14 21:52
Andreas V.V Hahahhahahahah det är bara fotboll för fan. Kom igen. Skäms extra mycket med tanke på att du är en betalande medlem.... Ett ord. Seny.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Den vise
2012-04-14 21:51
Stream gubbs?
Barcelona Leo! Ets Unic! Sos Grande!
2012-04-14 21:50
nu åker barcatröjan på! nu kör vi!
Barcelona DM1982
2012-04-14 21:49
En trebackslinje känns inte så farligt idag, Levante kommer täta bakåt och försöka kontra med få spelare. Det är inte det snabbaste laget i ligan heller så att äga mittfältet och störa deras åttabackslinje är det viktiga idag.

Tre poäng, inga skador är det som räknas idag.

Nu får vi se om förbundet har mod nog att inte ta bort kortet på Ramos men det skulle inte förvåna mig om de gjorde det.
Barcelona El Soap
Hmm, trebackslinje idag? Jag är inte övertygad om det ännu.
Real Madrid Leopold "Butters" Stotch
Andreas V.V

Hur fan kan du säga något sådant ? Vad är du för människa som tycker så ? Spelar ingen roll var man kommer ifrån eller i vilket lag man spelar i sånt önskar man aldrig någon ! Du är hemsk och borde bli banlyst från forumet
Real Madrid Ronaldo #9
Andreas V.V ://

Du måste verkligen ha ett tragisk liv, man kommenterar inte sådär annars oavsett vad! Lider med dig människa ! Hoppas admin här inne tar ett snack med dig.
Barcelona L.A.M Nr 10
Hittade elvan nu. Blir nog trebackslinje vilket känns rätt så riskabelt mot Levante borta. Sen är det inte så bra att varken Alves eller Piqué spelat något på ett tag när vi ska mötab Chelsea. Hoppas på att de gör inhopp senare.

Det blir grymt svårt. Detta är en sådan match när spelet spelar mindre roll, endast vinste som räknas. Vi spelade drömfotboll mot Getafe men idag ser jag gärna att vi gör något skitmål.

Men tack ändå, "Blaugrana83". :)
Barcelona Bernie
2012-04-14 21:48
Andreas V.V

Sluta klaga? Så du räknade med att ingen av oss skulle rycka på ögonbrynet när vi läser ditt inlägg? Klart som fan vi gör det, hade jag varit moderator så hade du fått en spärr omedelbart. Skäms på dig! Det krävs ingen brainiac för att förstå det.
Barcelona Blaugrana83
2012-04-14 21:48

FCB's starting XI: Valdés, Puyol, Mascherano, Adriano, Xavi, Sergio B., Thiago, Pedro, Alexis, Messi and Cesc
Barcelona Cataloniaboy
2012-04-14 21:45
Apropå att i princip hela hans familj har dött, vet någon här om det också berodde på hjärtat för deras del? Tycker man borde se över detta med hjärtundersökningar nu alltså... Börjar bli less...
Barcelona Barca-nist
2012-04-14 21:44
man önskar aldrig någons död oavsett lag, lägg ner sånt snack !

sjunk inte så lågt, det är fotboll vi ser på inte Mellanöstern konflikt!
Barcelona Andreas V.V
2012-04-14 21:44
Ni får tycka som ni vill, det är ett åsiktsfritt land vi bor i så sluta klaga.

Jag hade fan inte ryckt på ögonbrynet om det varit ett av svinen i Real Madrid som råkat ut för något "tragiskt".

Jag hade druckit min kaffe nästa dag ändå.
Jag är trött på den smutsklubben.

Det finns bra och ärliga spelare i Real Madrid som jag absolut inte önskar något ont men svinen i den klubben, jag hade inte brytt mig för fem öre. Vilka som är svin låter jag vara osagt men det finns ett antal.
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-04-14 21:43
Hur ser laguppställingen ut?
Barcelona ElTriplete
2012-04-14 21:41
Andreas V.V

Lägg ner.. Förvånad att vissa här inne inte blir spärrade.
Andreas-
2012-04-14 21:41
Andreas V.V Kunde inte sagt det bättre själv. Om en vecka säkrar vi ligan.
Annons: