/spanien/barcelona/forum/9287.aspx/spanien/barcelona/forum/9287.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona II Barça II
2012-04-17 23:38
Shanghai: De har tappat sex poäng, på 5 till 6 omgångar, du kallar de stabila. De har precis förlorat första semifinalen, du säger att de är på väg mot CL titeln. Vi har vunnit det mesta de senaste åren, du säger att vi är avundsjuka. De har inte vunnit ett skit på flera iår, du säger de är bäst i världen just nu.. Självklart får du tycka vad du vill, men jag förstår inte vad du grundar dina åsikter på?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelonistas
2012-04-17 23:31
Mr.Ballack

Ska bli intressant och se om Chelsea nu vågar spela lite fotboll, för sist spelade ni som små fega hundar.

Shanghai

Helt seriöst dra åt skogen om du ska komma med sådana patetiska inlägg. Real vunnit ligan och Cl? Hur mycket har du peppat ikväll?!
Barcelona God is a five letter word - Messi
2012-04-17 23:30
Vilken spelare Toni Kroos är alltså! Den vändningen han gör på mitten som ställer två Madrid-spelare var helt magisk. Arbeloa var ute och köpte korv varje gång Ribéry rörde bollen; Gomez var livsfarlig men borde gjort mål på ett av de andra lägena han hade. Neuer enligt mig världens bästa målvakt. Om Bayern bara är disciplinerade och kontrar så gör de säkert ett mål eller blir det en tråkig men ack så underbar 0-0 match!
Barcelona Ronaldinho Jr.
2012-04-17 23:29
Eh ok, jordbävning i Shanghais huvud ikväll?
Barcelona Zmaj od Bosne
2012-04-17 23:29
Busquets kommer käka upp Drogba, vi kommer dominera matchen och Sanchez o Messi stänker dit en vardare.
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-04-17 23:26
Tack för alla negativa svar jag fick bara för att man skriver positivt om bittra rivalen Real. Aja, tack igen och inshallah vinner vi imorgon mot äckel Chel$ki.

Njut...
Barcelona Andresito
2012-04-17 23:25
@Messidinho_10:

Felix Brych
Barcelona H.Alavi - Magico!
2012-04-17 23:22
Felix Brych från Tyskland kommer döma morgondagens match.
Barcelona Walee
2012-04-17 23:21
Shanghai // Mår du bra? Bayern har ett skit försvar men lyckades ändå vinna matchen.. Orka slicka marängernas röv, speciellt när dem inte förtjänar det..
Barcelona Villa#7
2012-04-17 23:21
Roja y Azul - FCB

Kan det vara denna bild du menar?
Barcelona Messidinho_10
2012-04-17 23:20
Vem ska döma våran match imon?
Barcelona Ibillay
2012-04-17 23:18
är det någon från bayern som missar nästa match? BAdstuber?
Barcelona Kraków
2012-04-17 23:17
Är lite besviken över att inte Ribery fick ett gult för filmning (han låg ner mycket idag), Robben rött för sin numer klassiskt holländska karatespark och rött för Marcelos eftersläng.

Annars måste jag säga, bra domare och bara jag som tycker Gustavo gjorde ett grymt defensivt arbete?

Kom igen nu Bayern, gå till final!
Andreas-
2012-04-17 23:15
Fan vad sugen man är på att köra över det där äckliga laget från London imorn. Får hoppas att domaren slutar hjälpa dem i årets CL bara, för då kanske vi får problem.
Barcelona Roja y Azul - FCB
2012-04-17 23:11
Någon som har bilden där Ronaldo har ett stort lår mot alla lagen i la liga förutom Barcelona, för att mot Barcelona har han ett barbie ben?
Barcelona Ibillay
2012-04-17 23:09
Real är bara farliga på en enda sak mot bra lag! EN ENDA SAK, och det är att kontra. Och OM de är bra på kontra, de är kanske bäst just nu på kontring.

Om man tittar på de flesta av deras mål mot Barca och den mot bayern idag, så sker de när barcas/bayerns försvar gör misstag, det räcker med ett enda litet misstag så tar Real bollen och gör en super-kontring.

Lyckas Bayern spela sansad och utan misstag på SB, så kommer Bayern gå vidare.
Mr.Ballack
2012-04-17 23:07
Tänkte bara titta in och hälsa lycka till inför imorgon (även om vi vinner) och ge lite creds till Henrik för en mycket välskriven inför rapport, den var helt klart över förväntan då jag bara läst lite kommentarer från detta forum tidigare.

Må bäste lag vinna utan och må fokus ligga på en välspelad match och inte domarna efteråt!
Barcelona Keite
Antingen så har Shanghais...
1. Konto blivit kapat.
2. Glömt att ta sin medicin.
3. Druckit för mycket.
4. eller rökt på...
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
Real Madrid är starka som fan och den som inte erkänner är bara avundsjuk, dem vänder och vrider på allt och alla så jag står fortfarande fast vid att Real kommer att käka upp Bayern och möjligtvis oss på Camp Nou. Dem är alltid bra på CN och det var Real sist vi möttes.

Ja, ligan är avgjord vi säger att vi vinner El Clasico (kommer inte att hända) så har dem Sevilla som blev penetrerade på deras hemmaplan med 1-6 sen har man Bilbao som många tror på ? va fan även om jag sympatiserar med Atheltic så kommer dem också få in 4-5 mål.
Barcelona Messidinho_10
2012-04-17 23:01
Shanghai Din pajas stick härifrån
,Sami
2012-04-17 22:59
Ni får inte glömma Ramos tackling på Muller. Det ska vara rött!
BARCA-més que un club
2012-04-17 22:58
Shanghai

Ligan redan över va snackar du om , och att Real är bäst just nu wtf?

finns massa poäng och spela om i ligan fortfarande , nej tror du vaknat på fel sida idag!!!!!
ragnarök
SHanghai

Jag undrar också vad du har druckit. Förutom Özils mål så gör ju Bayern en klockren insats försvarsmässigt. Har du redan gett upp ligan och CL? Madre Mia!
Barcelona Briljanté
Ett Bayern som kan vara världens bästa lag på kontra längtar jag att se nästa vecka.!!
AndreD - Ànims Abirey
Shanghai - SHOOT ME $12

Eat shit
Barcelona II Barça II
2012-04-17 22:56
Shanghai:

Real, redan vunnit ligan? Bäst i världen just nu? Vad drack du ikväll?
Barcelona Messi är fotbollsgudens son
2012-04-17 22:55
Hemkommen från en sen jobbgrej ser jag ett halvt trevligt tresultat. Det är inte ofta jag håller på Bayern men i den matchen hade de mina fulla sympatier.
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2012-04-17 22:55
Det var hands på Bayern muren när Ronaldo tig frispark i första halvlek. FUSK FUSK UEFA UEFA !!!!!!!!!!
Barcelona jost15
2012-04-17 22:54
tycker inte heller Bayern skall ha någon straff ikväll, dock skulle ett rött på Marcelo där inte vara helt fel.
Barcelona Messidinho_10
2012-04-17 22:54
Dem vilade redan helgen som gick alla sina spelare. Bayern kommer gå till final, för Real klarar aldrig spela 3 super matcher på raken med alla sina "stjärnor".
Annons: