/spanien/barcelona/forum/9286.aspx/spanien/barcelona/forum/9286.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Smogen
9/29/2012 22:52
Räddade Valdes oss mot Granada? Fan heller. Däremot räddade Toño Granada mott oss. Hade vi haft en målvakt som gjort räddningar likt Toño gjorde mott oss, då hade vi här på forumet snackat om världens bästa målvakt.

Näe, Valdes har inte varit bra denna säsongen.

och nästa fråga, varför spelar Alexis denna matchen? Jag vill gärna att Alexis ska hitta det spel vi vet att han kan, men måste han springa omkring och leta efter den i en bortamatch mot Sevilla?
Barcelona Gabriel
9/29/2012 22:51
Hur många chanser ska Mascherano få som mittback innan Tito inser att han är helt jävla urusel där. Alla chanser som skapas med oss är han inblandad i. Alla med lite fotbollsförståelse förstår rätt så snabbt att bollen som han täcker undan ska hoppas över eftersom det var ett riktigt skit skott, men naturligtvis ska han in med sitt förbannade ben där. Maken till osmart spelare har jag knappast sett.

Song må inte vara en van mittback men han sköter sig bättre än Mascherano. Och Cesc, jag är så otroligt trött på killen. Varför ens spela med honom? Ja, han blir ledsen när han inte får spela. Och? Han suger!

Helt jävla orättvis ledning till Sevilla. Innan deras mål spelade vi ut dem totalt och borde också leda matchen. Ut med Alexis, in med Villa. Ut med Cesc, in med Thiago. Att vinna denna matchen är ett styrkebesked till Madrid där vi visar dem att inget ges gratis den här säsongen.

Vi måste vinna den här matchen!
Barcelona Xavi#6
9/29/2012 22:50
Dags för bättre fokus i 2 halvlek tack. Känns väldigt lojt när vi väl kommer nära deras mål.
Barcelona Katalano
Helt Ok stream med engelska kommentatorer
Barcelona NoGo™
Ut med Cesc, som vanligt bidrar han enbart med felpassningar! Byt kant på Alexis och Pedro också.
Barcelona Éluc
Alexis fyller ju verkligen ingen funktion i laget. Byt kant på Pedro och Alexis om du ska fortsätta såhär Tito.
Barcelona Katalano
Jag vill ha ut Song och in med Bartra redan nu i halvlek. Vill även ha in Villa istället för Sanchez ganska tidigt i andra. Sanchez har varit riktigt dålig idag... Väntar mig mycket mer från honom än vad han visat hittills
Barcelona Occi
9/29/2012 22:49
Såg första 30 innan streamen hängde sig. Av det jag såg dominerade vi totalt, Messi var fantastisk och med lite tur hade vi varit i ledning.
Barcelona Keite
jesus christ... man ligger under med 1-0 mot Sevilla och ni får det låta som 3:e världskriget har börjat.

Batra väber upp
Barcelona DM1982
Jag vill bara påminna om att Sevilla borta är en jävligt tuff match.

Det skulle vara jäkligt skönt med tre pinnar men vi ska vara glada över en. Spelet har pendlat lite för mycket men det har funnits bra målchanser. Det finns ingen anledning till att deppa.

För övrigt såg det ut som om Bartra värmde upp, kanske blir det ett byte snart.
Rivaldo Ferreira
Bartra in.
Barcelona Walee
9/29/2012 22:48
Tito herregud att man inte vill ändra på en backlinje som är så skakig måste man förlora en match för att de ska bli ändring ??? Va är Batra till för, prydnad ?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Ronaldinho Jr.
Riio

Vad sägs om Spahic? Fyfan vad bra han har varit i inledning av ligan, i mina ögon ligans bästa mittback so far och denna halvleken tar han bort messi och alexis fullständigt. Hade han inte varit så gammal så hade jag lagt alla mina mittbackspengar på honom!
Barcelona Barcelona10Messi
Messi jag älskar dig men håll fucking käften och gör det du är bäst! Nämligen att spela fotboll. Fan sysslar karl med.
Barcelona LeoMessi
Messi måste ut på högerkanten, det är för många som täcker honom centralt. På kanten har han mer utrymme att vika in som han brukar göra
Barcelona Éluc
9/29/2012 22:47
Ut med Cesc och Alexis och in med Thiago och Villa tack.
Raffe Alcantara
9/29/2012 22:46
Valdes har vart dålig, japp.
Men vem har vart bra i inledningen av denna säsong förutom Messi?

Snälla nämn världens bästa talang Tello så jag får mig ett gott skratt.
Barcelona koeman92
9/29/2012 22:46
Vad gör Alves?? Står och glor istället för att sätta press på motståndaren
Barcelona 1.70-ligan
9/29/2012 22:45
Det såg bra ut innan målet, nu ser det uselt ut. Sevilla känns hetare och framförallt bättre rent fysiskt. Messi är så slö nuförtiden, faktiskt... Irriterande!
Barcelona Riiio!!
9/29/2012 22:45
Men för helveeeeeete Song och Masch! Skiter i om det är januari fönster eller sommar, IN MED EN JÄVLA MITTBACK!!
Centralt defensivt försvarar vi oss med 3st defensiva mittfältare, det säger allt om vår mittbacksuppsättning denna säsong!

Ser helt jävla uddlöst ut offensivt också, massa enkla passningar som slås bort och felaktiga mottagningar mm... fan vilken kukhalvlek asså
Barcelona Mido
9/29/2012 22:44
Jag känner inte igen Messi hittills även om han gör mål men d e inte Messi som vi känner
Barcelona Barcash
9/29/2012 22:43
@petersays:

Har du glömt hur han rädda oss förra matchen mot Granada! Hade ju lika gärna kunnat vara 0 poäng istället för 3 poäng som vi fick med oss. Och om det är någon som man kan klaga på är det Alves. Han ska täcka så att skottet inte går mot andra stolpen medans valdes inte ska släppa in på första stolpen. Så nej, verkligen inte valdes fel.
AndreD - General Pardon
9/29/2012 22:42
petersays

Håller med dig till 100%, Valdés har verkligen inte varit sig själv i år.
Barcelona Katalano
9/29/2012 22:42
Song rusade framåt efter sin brytning.... varför? Positionsspelet är viktigt. Väntar mig mkt mer av Sanchez också. Han har inte lyckats med något idag. Spelet såg bra ut i början men nu har vi inte fått nåt bra läge på länge
Raffe Alcantara
9/29/2012 22:41
Finns ju inte på denna planet att det blir 1p ens
Barcelona LeoMessi
9/29/2012 22:41
Släpp inte in på hörna! Vi har spelat bra faktiskt
Barcelona LeoMessi
9/29/2012 22:40
Varför spelar sanchez på högerkanten?
Barcelona Mido
9/29/2012 22:39
Just nu har vi inget spel
Barcelona petersays
9/29/2012 22:38
@Barcash:

Det var väl satan vad det ska komma ett helt garde till undsättning så fort någon spelare kritiseras. Jag klagar bäst fan jag vill, och Valdés har varit dålig på allt han brukar vara bra på denna säsong. Kass med fötterna och kass på reflexräddnigar. Det är inte första målet han släpper in direkt. Supercupen?
Hoppas såklart han repar sig, men jag tycker han har vart tafflig i år och då tänker jag säga det.
Barcelona Vamos Blaugrana
9/29/2012 22:38
Vårt försvar är kalabalik
Annons: