/spanien/barcelona/forum/9272.aspx/spanien/barcelona/forum/9272.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
dresevic
2012-04-17 02:44
på onsdag ..
Barcelona barcetia - #ANIMSABIDAL
2012-04-17 01:17
Sist vi möttes var Chelsea mycket bättre,

och vi var mycket sämre.

Det ska vara två relativt enkla matcher men Chelsea är tillräckligt bra för att kunna vinna över oss under 2 matcher.
Barcelona EL Corazon - King of Barcelona
2012-04-17 00:23
Andreas V.V

Co sign!

Reaktionen //
Antingen får ni bli mer konsekventa och följa reglerna(som allt för ofta bryts) eller så får ni helt enkelt förenkla, minska antalet regler.
Barcelona Keite
2012-04-17 00:10
Vägen till UEFA Euro 2012

sevärd...
Barcelona basaric - ?#AnimoElGuaje
2012-04-17 00:05
?"Real Madrid's players will, as always, help the referee do his job." - Jose Mourinho.

hahahahahahhahahahahahahahahahahhahaha
ragnarök
2012-04-17 00:02
The Ball tu mi

Drömscenariot är naturligtvis att vi lyckas kamma hem en vinst på Stamford, gärna att vi vinner med ett par bollar. Vinst på bortaplan och avancemanget är väldigt nära. På Camp Nou förväntar jag mig inte något annat än en vinst. Jag tror att matchen på onsdag kommer bli en riktigt svettig en, det är inte kul att möta ett så fysiskt lag som Chelsea på deras hemmaborg.
,Sami
2012-04-16 23:59
En Barca förlust är en förlust går inte att ta tillbaka. Men pengar kommer och går.
Barcelona B-Guden
2012-04-16 23:45
Jag tycker det är ganska självklart att satsa mot barca, det är höga odds, förlorar barca kan man trösta sig med pengarna man vunnit.
satsar man på barca och dom förlorar då blir det dubbel olycka.
jag satsar alltid mot barca i svåra matcher, inte fan bryr jag mig i pengarna jag förlorat när barca vinner däremot svider inte förlusten lika mycket även om den sivdet förjävligt mycket
Barcelona Andreas V.V
2012-04-16 23:38
grande jw

Klart som fan jag tar en Barcelona seger före allt annat..
Det är ju därför jag gör så här.
Min kärlek för denna klubb är enorm.
Jag går i princip aldrig ut på krogen, dricker ytterst sällan alkohol(förutom vid matcher), snusar/röker inte, köper inte speciellt mycket kläder/skor tex.
Då får man pengar över till Barcelona resor, något som jag tycker är det bästa som finns.
Sen prioriterar vi alla olika, inget fel med det och jag dömer inte folk som går ut på krogen och spenderar 2.000:- för att dagen efter ligga i sängen med huvudvärk och inte ha en aning om vad som hände dagen innan.

Men den som har varit på en förlustmatch "live" vet hur besvikelsens färd hemåt efter matchen är..

Då är det i alla fall en liten tröst (om inte direkt) i alla fall någon dag senare skönt och se att man fått en krona extra, en krona som man kanske kan använda för att åka ner på en eller två Barcelona matcher? Så tänker jag.

Redaktionen //

Inlägg med personangrepp + provokationer + oseriöst beteende + skällsord + sms/msn-språk + reklam + spam + tippande + inklistrade inlägg från Puertan eller andra forum + omotiverade startelvor + drömelvor + one-liners + icke-fotbollsrelaterade + jublande över skador accepteras ej.

Ska ni spärra direkt gällande tippande bör exakt samma sak gälla enligt ovan.
Gillar speciellt:

*Msn/sms-språk (nästan i varje inlägg)
*Skällsord.
*One-liners. (väldigt ofta)
*Drömelvor.
*Reklam.
*Provokationer.
*Inlägg utan skiljetecken (min personliga favorit)

Det är okej att prata om ex knark och andra mindre bra saker .. (ja, det nämns ofta på detta forum) men inte spel, tvärförbjudet trots att det faktiskt har med Barcelona och fotboll överlag att göra. (Spelsidor är väl de mest representerade sponsorerna i hela fotbollsvärlden).

Det är humoristiskt och komiskt.

Men.. kör på!
AndreD - Ànims Abirey
2012-04-16 23:31
Jizz in my pants
Barcelona The Ball Tu mi
2012-04-16 23:22
Inte så mycket liv på forumet, någon som vill berätta sitt drömscenario för semifinalerna som ska spelas?
Barcelona grande jw
2012-04-16 23:11
Personligen hade en vinst på 5k inte gett mig den minsta tröst om vi torskat. Även om min ekonomiska situation inte är den bästa. Min kärlek till klubben är starkare än så!
Redaktionen
2012-04-16 23:10
"Endast registrerade medlemmar tillåts skriva i detta forum. Inlägg med personangrepp, rasistiskt och/eller sexistiskt innehåll, provokationer, oseriöst beteende, skällsord, sms/msn-språk, reklam, spam, TIPPANDE..."

Enough said. Nästa person som drar upp en tippkupong, hur mycket han/hon har vunnit och så vidare kommer att belönas med ett kort straff. Följ reglerna.
Barcelona Bernie
2012-04-16 22:34
Håller med Andreas, tror folk inte riktigt läste igenom det du skrev. Det var faktiskt ett tips bara. De var väl vana av alla gånger du skrivit om att du vunnit när du spelat. Klart det är avundsjuka, det är trots allt Sverige vi bor i.
Barcelona Andreas V.V
2012-04-16 22:13
Svenska avundsjukan, borde förstått..
Mår ni bra att hålla på som ni gör?

Jag gav ett simpelt tips (vad skryter jag om?) till de som vill "gardera" sig.
Jag har gjort så många stora matcher, inkl Champions League finalen senast och vad fan är problemet?..

Vart är skrytet i min text? Än mindre, hur orkar du kommentera något dyligt?

Får bli min sorti från detta plastforum.
Detta forum består av hyckleri, avundsjuka och P-12 skrift.

Snacka om att seriösa forum (ja, det finns faktiskt sådana) skulle skratta om dom förstod svenska och gick in här.

Tillägg: Urfånigt för övrigt att skapa fler konton i syfte att skapa övertag i en diskussion samt att ge tummar upp till sig själv.
Ingen nämnd, ingen glömd. Vi lämnar det där.
BARCA-més que un club
2012-04-16 22:07
@Andreas V.V:

Vem fan bryr sig vem du har satsat på , att du ens satsar på Chelski snälla nån.

Jag tror Fullt ut Att vi kommer gå segrande ur bägge möten.

så fortsätt du vara nervös och och hoppas på ditt j'ävla odds lapp, så patetiskt alltså!!!..

Visca el Barca.

Barcelona Dradrian
2012-04-16 22:03
Briljanté

Varför bry sig om Andreas ekomoniska situation och/eller vilja att "visa upp" den?
Barcelona Mascherano
2012-04-16 22:01
Andreas V.V
Håller tummarna att du förlorar.
Barcelona Briljanté
2012-04-16 21:55
Andreas

Man kan fan inte skryta så mkt som du gör. Jag är ny här på forumet men jag har fan läst i flera år och du är fan vidrig som person. Snälla skryt inte om att du har det och det. Finns säkert människor som inte ens har pengar till ett par fotbollsskor.
Barcelona Andreas V.V
2012-04-16 21:37
Alla ni som är nervösa att ni knappt klarar av det.

Satte 1000:- på Chelsea att vara det laget som kvalificerar sig. Oddset är 5.80 på det.

Sen 500:- på Chelsea att vinna första matchen med -1, dvs 2-0, 3-0, 3-1, 4-2 tex. Odds på det = 11.

Såvida inte Chelsea vinner med -1 har vi ett väldigt bra utgångsläge inför returen, om vi torskar med tex 3-1 så får man i alla fall tröst peng på 5 lax.

Detta brukar hjälpa mig lite grann i alla fall gällande nervositet.
Även om detta ovan går in tar det tid att bearbeta en förlust, vill så gärna att vi spelar final i år igen och har chans att vinna för andra året i rad.
Nåväl, ett tips för den som har svårt att styra nervositeten.. : )

Utgå dock från att spelet KOMMER att förloras, dvs.. satsa inte pengar du inte kan förlora.

Tack.
AndreD - Ànims Abirey
2012-04-16 21:19
Kan man ändra sin tippning? Har inte ens tryckt på knappen tippa...
Barcelona Qanii
2012-04-16 21:00
Jose Mourinho
"I cannot work in a country where I need a translator, that is impossible for me,"

Man ska inte kasta sten i glashus Mr Por qué. Kanske bara jag som uppfatta de hela fel..

Att spela mot Chelse kommer att vara precis som att möta Levante. Det kommer vara handbollsförsvar framför målet plus att de kommer spela som grisar. Men så spelar alla lag mot barcelona till och med madrid.. Vi måste verkligen ta vara på de chanser som ges och försöka ta distans skott!
Barcelona Zamboza
2012-04-16 20:55
Jag rekommenderar er läsa Joachim Björklunds senaste artikel. Han ger real fansen en känga också.
Barcelona MesQueUnClubFCB-Animo Abidal
2012-04-16 20:45
Om ni tittar in i chelsea så ser ni en artikel om att dem har skador på försvararna.
Barcelona Dill - Busquets!!
2012-04-16 20:38
Tror stenhårt på kryss på SB. Sen spelar vi ut de totalt på camp nou.
Postat via SvenskaFans-appen
2012-04-16 20:22
Dill - Busquets

Tackar jag har grävt i you tube men fanns inge men din video länk var grym.

Någon som är 110% taggad inför matchen. I kvarten så kändes det långt från final men nu är det två fotsteg kvar till final.
Barcelona el Maestro:
2012-04-16 20:20
@grande jw:

Oavsett vad man tycker om Neymar är hans öde bestämd redan, har jag en känsla av. Han lär bli Rosells första stora värvning. Det är jag nästan säker på. Vill han vinna guldbollen är FC Barcelona den bäsa destination för honom. Helst medan Alves är kvar i klubben. Alltså om ett eller två år bör han anlända.
Barcelona Dill - Busquets!!
2012-04-16 20:04
MesQueUnClubFCB-Animo Abidal

Haha tittar du också? Kanske inte den bästa kvalitén på spelet men ändå lika vackert som barca när man väl får lite lycka bland alla motgångar. Forza bajen!

Här har du en grym messi 2012 video i alla fall.
2012-04-16 19:52
,Sami

En fin trupp.
2012-04-16 19:50
Någon som har en fin Barca 11/12 video. Skulle sitta fint för Superettan är inget att se på. Själv tittar jag på umeå matchen
Annons: