/spanien/barcelona/forum/9245.aspx/spanien/barcelona/forum/9245.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelonistas
2012-09-15 22:10
B-Guden

Förövrigt så har jag inte kritiserat Tello, tycker han ändå gör en ganska bra match. Men det finns saker där han måste förbättra och det tror jag han kommer göra.

Haha Sevilla!!!
AndreD - General pardon
Ändå glädjande besked för el Capità. Kunde varit korsbandet han drog av
Barcelona Éluc
Är Alexis skada allvarlig? Iniesta är ju tillbaka efter Granada-matchen och Jordi Alba innan dess.
Barcelona Barcelona10Messi
2012-09-15 22:09
Uff en meter åt sidan och det hade varit 1-1. Bra räddning dock av Palop på frisparken.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Zamboza
2012-09-15 22:09
Higuain borde fått rött för sin eftersläng där, sjukt.
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-09-15 22:07
Väldigt sköna tre poäng. Perfekt genomförd match av grabbarna, finns inget annat att säga. Jag var tveksam med den här elvan men alla spelare gör ett fantastiskt jobb. Speciellt glad är man över Cesc, Thiago och Villas insatser. Villas mål var klass rakt igenom, så gör bara en van målskytt. Thiagos timme på plab var helt magnifik, förståeligt att han blir utbytt dock, man måsye skynda långsamt. Frågan är om han får starta mot Spartak. Cesc var riktigt duktig idag. Bra bolltouch och fin spelförståelse. Hoppas han kan fortsätta och prestera såhär för då har vi en spelare som höjer laget.

Det tråkiga är väk Puyols skada. Hoppas det inte var något allvarligt. Defensiven blir så mycket bättre med capitáno på planen, även om Mascherano minst sagt är en fullt duglig backup. Dessvärre såg det riktigt illa ut i situationen Puyol skadade sig. Många olika skador för honom de senaste åren. Man märker tyvärr att han blrjar komma till åren.
Barcelona B-Guden
2012-09-15 22:07
@Barcelonistas:

Jag vet det, men Tello tappar sällan bollen, och nästan aldrig på farliga ställen, och han får kritik hela tiden.
Medans Alexis får kommentarer som, han måste få spela mer och mer trots sitt usla spel
Barcelona FCB_Cule
2012-09-15 22:06
Men nej inte så länge faaaan :(..
Barcelona Éluc
Aldrig kan man få känna en lättnad efter match. Måste jämt vara någon skada.
Barcelona Mäktiga Messi
sparka slåss o bråk det är UFC Madrid struktur o fotbollsidé
Barcelona tarrak
2012-09-15 22:05
Enligt Barcastuff blir Puyi borta mellan 4 till 6 veckor. Surt!
Barcelona Éluc
2012-09-15 22:05
Official: Puyol has a knee injury, he is expected to be out for 4 to 6 weeks, tomorrow more tests

Jahapp.
2012-09-15 22:04
Jävla mupp Higuain. Spela fotboll.
Barcelonistas
2012-09-15 22:04
B-Guden

Jo då även Alexis har det där problemet, båda Tello och Alexis måste få ett bredare register om dom ska spela någon match över huvud taget. Räcker inte att man degar med bollen, eller kör en jävla dagis fint där man mislyckas 10/10...
Barcelona Siempre Barça
2012-09-15 22:03
Puta de Madrid:)
Barcelona FCB_Cule
2012-09-15 22:03
Messi kommer in och gör 2 mål, villa kommer in och visar att han är 99% redo för en start plats, Sevilla gör mål efter 2 min. Det enda som saknas är att 2 tjejer ska komma och ...
LionelMessiTheHandOfGod
2012-09-15 22:02
Sevilla hahahaha
Barcelona B-Guden
JÄVLAR VAD DET SKA SNACKAS SKIT OM TELLO
Tello gjorde ingen bra match, inte så lätt att va ytter när ingen spelare är i straffområdet när han får bollen, men han gjorde inte bort sig heller.

MEN När Alexis spelar dåligt, alltså riktigt jävla uselt tappar boll han mottagningar studsar till motståndarna, då får han inte nå jävla kritik alls från er och då förväntar man sig bra mycket mer av han än Tello ändå har Tello gjort det mycket bättre.
Raffe Alcantara
JAAAAAAAAAAAA
Barcelona Bästelona
Hahahahahaha reals drömstart
Barcelona tarrak
Han må vara The Special One, men det är märkligt att Mourinho inte kan lära sitt miljardbygge att ta markering på hörnor.
AndreD - General pardon
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Barcelona koeman92
2012-09-15 22:01
GOOOOOOOOOL! VAMOS SEVILLA!
Barcelona 1.70-ligan
Nu kan man konstatera att detta var en riktigt bra match ifrån vår sida. Det enda lilla negativa var att den var spännande onödigt länge.
Getafe borta är aldrig enkelt. Men det såg bättre ut än på flera år. Och med tanke på vilka spelare vi vilade/hade indisponibla, har man all anledning att vara nöjda.

Cesc gör sin bästa match för säsongen. Thiago såg inte alls ut som att han varit skadad i flera månader. Adriano fortsätter att ge Alba stenhårt konkurrens om startplatsen som vänsterback. Villa fortsätter leverera trots få minuter.Och Montoya gör en kanonmatch! Om det inte vore för att vi hade världens bästa högerback i laget vettefan vem jag hellre hade velat se som ordinarie där än Martin...
Hela laget gör en bra insats - och som sagt, man borde kanske ha dödat matchen tidigare. Men oavsett om det var pga otur och domarmissar som hindrade oss från att sätta spiken tidigare, tar det inte många minuter innan Messi sätter två baljor. Han är makalös den mannen.

Nu får vi bara hoppas att Puyols skada inte var något allvarligt. Och att Sevilla kanske kan sno åt sig en poäng till från marängerna. 7 eller 8 poäng ned hade ju inte varit fel :-)
Golazooooooooooo!!!
Barcelona Shaappaa
Wow! Thiago och Xavi, vilken match de gör!!! RYSER! Och eftersom messi är från en annan värld så räknas han inte med, det är orättvist mot de andra.
Barcelona Zamboza
2012-09-15 22:00
Hahahaha Sevilla gol
Barcelona FC Barcelona 1899
De bästa vi kan ta ifrån denna matchen är D.Villa och att han är på väg upp. Han gör mål vilket är viktigt för laget men framförallt för hans skull för att fortsätta att bli bättre. Messi är kung. Mister X Xavi är matchens bästa spelare klart. 4-1 är så glad så jag hittar inga ord hur jag ska beskriva det. OMG spelarnas insats sjukt, PS Tello är undantag för han var usel denna matchen tyvärr. Tello är ung och har framtiden för sig. Matchens syndabock när domaren inte blåser straff när Getafe backen drar ner Messi och Messi får inte straff synd. Men set till hela matchen så är jag super nöjd. Tito är bara för grym när han sätter Messi på bänken fan vad jag blev glad för Messi kan inte spela hela tiden. Tack Tito.
Barcelona påfågeln
Masken är grym som mittback! Var lite glada nu, 4-1 vinst borta mot Getafe är skitbra :)
Barcelonistas
2012-09-15 21:58
Dm1982

Nu menar jag inte bara dagens match utan jag syftar på övriga matcher ochså. El Clasicos bland annat!.

Ska Masken spela så ska det vara som mittfälltare punkt slut.
Annons: