/spanien/barcelona/forum/9239.aspx/spanien/barcelona/forum/9239.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andrés V
2012-04-21 06:50
Hallå alla barca fans, blev medlem för ett par månader sen men har aldrig varit speciellt aktiv i forumet, däremot har jag gått in och läst i flera år,
Favoritspelaren är Romario och det var såklart han som fick mig att älska denna fantastiska fotbollsklubb. Har varit nere i barcelona 3 gånger, sist vare när Barca slog Valencia med 5-1.

Såg att Barca4eva frågade efter äldre fotbollströjor, har ej beställt själv härifrån men funderar på att beställa en barca tröja från 94-95. En riktig grym sida där du även kan beställa andra klassiska fotbollströjor.

Visca barca!
Andreas-
2012-04-21 04:48
Snart är det dags, dags för att köra över de mest vedervärdiga människor som någonsin satt sin fot på denna jord.
Barcelona Vamos Blaugrana
2012-04-21 02:54
Yes är inte bannad längre :D
Barcelona petersays
2012-04-21 00:31
Blev lite fundersam hur det går för Deco i Fluminense och fastnade framför lite youtube-klipp. Alltså det är galet vad jag saknar den lilla krabatens magiska fötter i Barca. Spektakulär fotboll!
Barcelona Siempre Barça
2012-04-21 00:29
Vad är med forumet, det är helt död och imorgon är det el clasico:(
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-04-21 00:20
Andreas V.V

Intressant blogg, bokmärkt. ;)

Lägg upp fler klipp på din Superretard kanal, älskar kvalitén på dina videos.
Barcelona Andreas V.V
2012-04-21 00:16
Eftersom det finns folk som tar illa upp när jag skriver om resor och så vidare här så har jag skapat en litet kryp-in där de som är intresserade av text, bilder, filmer osv kan kika in.

Alternativt "Canaletes_" på Twitter.
Blir mitt sista inlägg här på L.R på ett bra tag.
Är det något så skicka ett PM.

Barca4eva: Hoppas du finner vad du söker! :)

Tjing.
Barcelona Barca4eva
2012-04-20 23:47
Andreas V.V Okej så det får bli Ebay trots allt. Tack :)
Barcelona Andreas V.V
2012-04-20 23:05
Barca4eva

Rekomenderar ebay.es/com/co.uk/de.
Spanska ebay borde vara bäst, har dock sett flertalet äldre på .com när jag själv letat.
Barcelona Barca4eva
2012-04-20 23:02
Någon som kan rekommendera (!) en sida där man kan köpa äldre matchtröjor?
Barcelona Trippeln
2012-04-20 22:55
Jag tror att det är bra att det är lugnt, vi som fans kan slappna av men även spelarna.

Lugnet före stormen, indeed.
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-04-20 22:50
Håller med Sami. Känns inte så mkt inför matchen imorgon. Troligen för att vi har allt att vinna, med tanke på vår position i ligan. Och också pga vårt oförtjänt dåliga utgångsläge i returen mot Chelsea. Har fortfarande inte riktigt släppt den. Vi borde vunnit. Fan.
Barcelona Zmaj od Bosne
2012-04-20 22:44
Någon som vet vad Joga Bonito sången heter?
Barcelona socccerfan1
2012-04-20 22:07
Myran

Det summerar det hela. Visste redan det mesta men ändå?

Att alla ska säga att Chelsea var bättre för att dem gjorde målet osv..

Hoppas verkligen att vi fixar detta nu så alla på jobbet och facebook/Aftonbladet blir tystade ett tag!
Barcelona jopo
2012-04-20 22:03
Om 22 timmar bänkar sig drygt 400 miljoner människor framför tvn för att se El Clásico, FC Barcelona - Madrid. Detta är inte bara en match om tre poäng, det är en match om LIV och DÖD. Jag förväntar mig att Madrid som ligaledare visar lite cojones och visar varför man leder ligan, och inte väljer att agera som ett blåbärsgäng genom att parkera bussen framför mål och satsa på kontringar. Hoppas på en match med schysst spel utan psykfall, samt att man slipper se Cristiano Ronaldo peka och visa sina nyrakade lår vid ett eventuellt mål.
¡Visca el Barca y Visca Catalunya, som i serem gent blaugrana!
Amen.
,Sami
2012-04-20 21:58
Kan inte fatta att det är El Clasico imorgon. Alltid var man nervös när man skulle möta Real men nu känns det vanligt. Inget nervöst alls kanske det beror på att tankarna går åt Chelsea matchen nu på Tisdag? Känns konstigt!
Barcelona Bernie
2012-04-20 21:56
Fan, det här är ingen normal förberedelse inför klassikern. Brukar ju va att man börjar bli nervös 1 vecka innan. Det här är iofs skönare, hade vart nice o sova bort lördagen imorgon också, och vakna 19.50. Haha!
Barcelona Myrran
2012-04-20 21:32
soccerfan1

- Chelsea: Åkte ut mot oss på ett tvivelaktigt sätt och va stor dramatik runt matcherna. De har blivit lite av en ärkerival i modern tid.

- Arsenal: Slog dem i en final, slagit ut dem flera gånger i CL det senaste. Deras lagkaptener har gått till oss (Henry, Cesc) samtidigt som det är krig från cules sida om hur de sköter sin talangkidnappning

- Man U: Har gått och köpt korv båda gångerna de har mött oss i en CL final.

-Real Madrid: Pretty basic

- Zlatan fans: Barca behandla honom dåligt, tydligen...

- 13 av 16 titlar på 14 år: Väcker avundsjuka när ett lag är framgångsrikt och alla vill slå en och sluter upp bakom en fana.

90 % av alla fotbollsfans hamnar under en eller flera ämnen men anledning att inte gilla Barca.
ibrooo
2012-04-20 21:31
Hej ngn som vet var jose palau spelar nu och var spelade han innan barca, har hört david babunski och lagkapten i juvenil a stämmer det
Barcelona socccerfan1
2012-04-20 20:43
Så trött jag är, hela veckan nu efter cl har jag blivit mobbad.

Varför hatar nästan alla Barca i Sverige?

Hoppas verkligen att vi vinner imorgon, viktigt för oss. Samtidigt som det kommer trycka ner real en hel del.. Vilket är inget annat än positivt. Egentligen så ska dessa två hemmamatcherna inte vara något problem. Men vi alla såg att bollen kan välja att gå stolpe ut/ribba ut..

Är så nervös att magen kniper.. Otroligt.

om exakt 24h leder vi med 2-0 ? :)
BARCA-més que un club
2012-04-20 20:37
Med eller utan Drogba , så kommer vi släcka Chelskis drömmar på Tisdag punkt slut.

Nu blickar vi fram emot lördagens stormatch och sparar Chelski tills på tisdag.

Vamos Barca...!!!!
Barcelona Més que un Esport
2012-04-20 20:28
@Abbe.:

Hahaha! Brilljant
Barcelonistas
2012-04-20 19:46
AndreD - Anims Abirey

Lägg därtill Övrebögs horribla beslut att visa ut Abidal efter att Anelka filmat.

En utvisning som sker innan handsituationerna, Så alla Chelsea fans STFUP och sluta böla över domaren.
,Sami
2012-04-20 19:24
HATARNA DOM BRINNER MEN VI SLÄCKER DOM MED VATTEN. TILL ALLA HATERS!!
AndreD - Ànims Abirey
2012-04-20 19:20
Snackar någon om Chelsea-matchen 08/09 så visa denna länken
Barcelona H.Alavi - Magico!
2012-04-20 19:18
Drömscenario: Arsenal besegrar Chelsea med feta marginaler imorgon på Emirates Stadium och serverar Chelsea på ett silverfat inför returen på tisdag samtidigt som vi besegrar Madrid och pumpar in självförtroende i truppen.

Mardrömsscenario: Motsatsen. Chelsea besegrar Arsenal och Madrid lyckas med att kryssa eller vinna på Camp Nou.
,Sami
2012-04-20 18:55
Abbe.
Varför ska du alltid förstöra:P Som du säger är det ett sår och vi alla vet att Drogba kommer finnas med på planen på tisdag. Och göra det han är bäst på att maska tid.
Barcelonistas
2012-04-20 18:41
Drogba är ett svin en filmare av hög klass. En sån bra match förstördes av allt gråtande och rullande på planen...
Barcelona Bernie
2012-04-20 18:36
Alexis tränade som vanligt med resten av truppen idag! Gött! : )
Barcelona Abbe.
2012-04-20 18:33
,Sami

På grund av liggsår?
Annons: