/spanien/barcelona/forum/921.aspx/spanien/barcelona/forum/921.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2016-04-09 14:27
Yes, Carroll 1-2. Kör över nu!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~
2016-04-09 14:26
Barcelona are weighing up a £40m move for Leicester's Algerian winger Riyad Mahrez, 25.(Daily Star) Jo tjena. Det är väl närmare €50m.
Barcelona the cameroonians
2016-04-09 14:26
Kudos till dem som skrev införrapporten, väl spenderade fem(?) minuter... #felfelfel
Barcelona Rambla~
2016-04-09 14:20
Så jävla orättvist. Nu slipper man åtminstone Wengers gnällande efter matchen.
Barcelona Junta Dimision
2016-04-09 14:18
@enkos:

Jag tycker inte han är offside.
Barcelona Rambla~
2016-04-09 14:18
Ja. Valencia ska ju knappast få Halilovic. I det kaoset blir det svårt att få speltid. Dessutom vill de nog ha honom permanent utan option för Barca. De är hopplösa och göra affärer med själva, de ska inte ha några tjänster. Bättre med Villarreal med köpoption tillbaka.
Barcelona enkos
2016-04-09 14:16
@Junta Dimision:

titta på klippet igen. Özil är offside.
Barcelona Rambla~
2016-04-09 14:14
Lanzini var klart onside, svagt av linjemannen. Wenger? I didn't zee that. Då var Özil mer offside
Vlom
2016-04-09 14:13
Besides Sevilla and Valencia, Villarreal are also interested in Alen Halilovic (19), now on loan at Sporting. New loan possible. [desmarque]

Helt perfekt att Villarreal uppges vara intresserade av Alen. Bara att hämta hem Denis under sommaren och samtidigt låta de gula ubåtarna få kroaten i 1-2 säsonger..
Vlom
2016-04-09 14:09
Här är Özils 0-1 mål för Arsenal.
Vlom
2016-04-09 14:08
Här är Lanzinis bortdömda mål mot Arsenal.

Spelaren ifråga var onside.
Barcelona Junta Dimision
2016-04-09 14:07
@enkos:

Arsenals mål var inte offside, dock skulle West Hams mål godkännas, Lanzini var 2 m onside.
Vlom
2016-04-09 14:05
@enkos:

Här är tacklingen som du pratade om.
Barcelona enkos
2016-04-09 14:04
West ham gör ett korrekt mål som underkäns för offside och sen gör Arsenal ett mål som godkäns trots offside. istället för 1-0 står 0-1.
Barcelona enkos
2016-04-09 13:58
Vlom

tror det var runt 5 min.
Vlom
2016-04-09 13:57
@enkos:

Jaha, vilken tid skedde det? :)

Kan göra ett klipp från den situationen efteråt.
Vlom
2016-04-09 13:56
Zubizarreta (ex-sports director): "We didn't buy Douglas to be a starter immediately, but as a squad player who could grow." [ara]

LOL
Barcelona enkos
2016-04-09 13:50
Koscielny får en tackling på hällen och förstärker genom att hoppa som en känguru .. Efter en stund är han uppe på benen igen medan Wenger diskuterar med fjärde domaren. Om det hade varit Busquets eller Neymar hade Wenger, Lagerbäck och Pajas bladet skrivit en artikel om det.
Barcelona Visca el Barca 17
2016-04-09 13:39
Idag tappar Real poäng. Eibar har inte vunnit på länge och har förtjänat mer poäng än var de tagit. Real har följt den grafen jag var orolig att Barca skulle göra. Vinner oviktiga matcher och sen torskar i CL.
Barcelona II Barça II
2016-04-09 12:07
Krabban94:
Belgiska andra ligan? Herregud han var ju ändå ganska bra. Helt klart inte tillräckligt bra för Barcelona, men Belgiska andra ligan.. tråkigt att höra.
Barcelona enkos
2016-04-09 11:41
Matchdag men inget om "inför matchen" än. Tråkigt. Luis Enrique's 18 players for the match are: Ter Stegen, Bravo, Piqué, I. Rakitic, Sergio, Dani Alves, Arda, A.Iniesta, Messi, Neymar Jr, Rafinha, Mascherano, Bartra, Munir, J. Alba, S. Roberto, Adriano and Vermaelen. As well as the absent Suárez, Sandro, Aleix Vidal and Mathieu remain injured while Masip and Douglas were not selected. Sociedad Yuri and Bergara suspended The defender and midfielder are out doe to accumulation of yellows and a sending off, respectively. Eusebio is also missing Carlos Martínez, who has a sprained ankle, but recovers two key players in Rubén Pardo and Joseba Zaldúa.
Barcelona Corazon
2016-04-09 11:04
Jaha då har man blivit blåst igen av den här tv3 sport kanalen. Har sen tidigare ett com hem paket men helt plötsligt kommer en tredje part in och visar la liga matcherna idag jävla bluff
Barcelona neymar JR
2016-04-09 11:03
Helt rätt av klubben om dom stoppar honom, klubbarna som alltid tar smällen och inte landslagen!
Barcelona enkos
2016-04-09 10:54
Det är helt rätt att Neymar spelar OS men inte Copa. I Copa vill jag inte hatt han ska konkurrera med Messi då jag vill att Messi vinner och tystar sina hatare en gång för alltid. Messi å andra sidan har OS guld och det unnar jag nu Neymar det.
AB är snabba att påpeka att Det är Barca som förbjuder Neymar att spela både och något jag tvivlar på är sant. Då klubben egentligen inte får förbjuda spelare att delta för landslaget är det mer så att LE, Dunga och Neymar har gjort en ömsesidigt överenskommelse som är bäst för själva Neymar.
Barcelona Vampíro
2016-04-09 10:48
Hade egentligen velat se folk få vila ikväll men i och med lagets svagare form samt att det är spoäkmatchen på Anoeta så kommer vi få kämpa. Alla skador och brist på rotation i höstas kan komma att kosta oss nu.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2016-04-09 03:20
Zubizarreta (ex-sports director): "We didn't buy Douglas to be a starter immediately, but as a squad player who could grow." [ara]

Hehehehehe..

Inga kommentarer.

Ok, bara en då.

Om jag skulle värva någon skulle det vara Sevilla's sportchefer, scout verksamhet eller ju varför inte hela paketet som de bäst på i hela världen.

Go natt.
Barcelona Barcelonistas
2016-04-09 02:16
Lucas tackling på Neymar är solklart rött kort. Om inte för den tacklingen så är han ju fri inprincip mot målvakten. Även Augusto kunde ha fått ett rött kort. Hur man ens kan hävda att Barca haft domaren med sig är helt befängt. Suarez incidenten med Juanfran upplevde jag aldrig som något allvarligt. Jag upplevde aldrig att Suarez medvetet sparkade på Juanfran utan bollen var involverad i situationen och Suarez försöker då nå den ett par gånger träffar sen Juanfran. Kollar man på bilderna så är det väldigt lite kontakt och Juanfran reagerade knappast. Jag tror som sagt att Suarez försöker nå bollen där han sen råkar träffa Juanfran, man ser ju också hur Suarez sen går fram och ber om ursäkt till honom. Suarez blev nog medveten om att han träffa Juanfran därav att han gick o bad om ursäkt. Vad som är intressant gällande Torres utvisning så kollade jag runt lite vad folk tyckte om utvisningen och 49% tycker att den va helt felaktig medan 51 tyckte den va korrekt. 49% har alltså inte någon som helst aning om hur reglerna fungerar. Löjligt.
Barcelona Reymar
2016-04-09 00:56
@LennyRomario:

Suarez ska absolut inte ha rött kort. Han träffar ju honom knappt och Juanfran reagerade inte alls. Ingen skada skedd, Move on!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2016-04-09 00:36
Nu menar jag inte någon specifik forum- medlem är inne.

Eftersom vi är alla individer så triggas vi på olika saker. Det jag vill ta upp är dessa diskussioner om Suarez förtjänade röd kort eller inte. Eller om domaren var på vår sida.

Jag personligen blir glad när de anklagar Barca diverse saker. Jag njuter när de spyr ut sin hat och smärta när Barca på något sett tar sig genom en tuff match eller att vi har turen på vår sida den dagen.

Som de flesta av er är medvetna om så har Barca dominerat fotbollskartan senaste 9 år. Då Barca har spelat på hög nivå förutom några svackor så har de möt alla bra i olika ligor under så lång tid. Detta leder till att ni kommer att finna utan att leta speciellt hårt en och annan bitter hatare.

Jag brukar ibland gå så långt och säga jaa, vi köper alla. Ni har ju mer pengar än oss. Varför gör ni inte det samma? Jag brukar njuta extra när jag ser deras kommentarer på olika sociala medier. Därför att om vi då det året vinner några titlar så blir det så mycket mer än titlar.

Så testa att trigga de ännu mer stället och njut :-),,
Låt deras fingrar blöda på skrivbordet och låt de ha ännu sämre dag, vecka, månad och år.

Barcelona enkos
2016-04-09 00:03
Atletico - Barcelona sänds på vanlig tv 3 på onsdag.
Annons: