/spanien/barcelona/forum/9203.aspx/spanien/barcelona/forum/9203.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Albiin
2012-04-24 22:50
Gonzalez_Barca: är du något jävla skämt eller? Med- och motgångar är en del av den här sporten. Det är det som är själva tjusningen. Visst, i år vann vi inte ligan och CL utan fick nöja oss med "små cuperna" plus att det ska spelas en final till.
Fy fan va ja mår dåligt över såna som sig, som inte kan ta ett par motgångar innan du vänder kappan efter vinden.
Jag hoppas verkligen inte att det är du som hyllar Messi ifall han avgör Copa del Rey.
Du borde skämmas nåt så fruktansvärt. Idiot.
Barcelona El Soap
2012-04-24 22:49
Basuuka: Sjöng Barca-hymnen.

I vilket fall så kommer det bli Barcelona-tröjan på imorgon, kom igen nu alla Barca-supportrar och stå på er!
Barcelona BarcaChris
2012-04-24 22:48
Ingen vinner 2 år i rad. Det ligger en förbannelse över det. Älskar Messi ändå. Vi hade inte vart skit senaste 3 åren utan han. Guardiola så överdrivet överskattad. 3 backs linje igen som om den inte har failat varje gång. Sluta upp med högmod, och spela 4-3-3 i den stilen Reijkard lämna åt dig
Barcelona den närkingska älgen
Att Torres avgör är ju så ironiskt. Så sjukt,
Barcelona Més que un Esport
@DM1982:

Absolut, nu gäller det att ta förlusten som en sansad människa. Säsongen har varit otroligt tuff. Jag vill bara påminna hur det såg ut för lite över fyra år sedan. Och för er som kommer ihåg pre-rijkaard, ibland gör det ont...
Barcelona Mido
Jag har mått väldigt dåligt sen onsdags å nu kommer jag å må dåligt till sep, tack Messi för att du har förstört min sommar du e inte värd nåt just nu
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barca4eva
2012-04-24 22:47
Bara att hoppas på något bättre nästa år. Avgå Pep? Avgå själva mongon.
Barcelona J.Guardiola- King
Herregud vilken besvikelse, finner inga ord för sorgen som man känner just nu. Tyvärr är detta inte vårt år.

Det värmer i hjärtat ändå att se och höra Barca-fansen på plats sjunga och kyssa Barca-märket precis efter Torres mål! Vi behöver sånna matcher för att verkligen känna kärleken för denna underbara klubb som gett åt så fantastiskt mycket!!!

Nästa år hungrigare och vassare, se bara till att avsluta snyggt med en cup-titel!

Hoy, manana y siempre Barca!!!!!!!!!!!!!!
Barcelona Dill - Busquets!!
@Jugador:

Enda man behöver säga just nu, när smärtan e som värst. Analysera kan vi göra imon. Själv går jag tårögd till sömns. Jävla skit. Vi var i munchen, vi var där, så släpper vi in på de enda målchanserna de skapar, SÅKLART.

Bona nit y visca el barca.
Barcelona MesQueUnClubFCB-Animo Abidal
@Qanii:

Både och. för det första kommer jag bli mobbad av real grabbarna ( alla som jag känner ) och skratta för två målvakts misstag
Barcelona 1899
VARFÖR? VARFÖR KEITA AV ALLA? VARFÖR?
Barcelona Rambla~
Ok, Messi hade inte en av sina bästa kvällar men aldrig att jag kommer att kalla honom för saker som vissa gör. Är ni medvetna vad denna spelare har gjort för denna klubb? Även han har väl rätt att misslyckas någon gång. Han har rätten att vara mänsklig någon gång.
Barcelona petersays
Den här säsongen måste nån ta på sig. Pep, Zubi, Rosell, spelarrensning.. i dunno. Men nåt måste hända.

Ligan: Alldeles för låg lägstanivå och dålig bortaform.
Champions: Total avsaknad av en plan b när lagen gjort läxan och spelar kontringsfotboll.

Inte ok, inte alls ok. Klart det måste komma mellanår ibland, och det vore ju fånigt att tro att vi alltid ska vinna. Men det har saknats motivation från spelarna, Rosell har inte känts som den perfekta presidenten och ärligt talat så har man värvat piss poor i tre år nu.
Barcelona Teddyculè
Alla som vill sparka guardiola och säger att Messi var urusel och syndabock tycker jag snabbt som fan ska logga ut härifrån spola lite kallt vatten i ansiktet och komma tillbaka när ni fått lite vett i skallen. Man kan INTE vinna allt, jämnt. Messi kan INTE göra perfekta matcher varje gång han spelar. Det är inte vårat år helt enket! Fan vissa här inne får mig att skämmas som Barcasupporter!!
Blaugrana1990
2012-04-24 22:46
Snackar förstås om 2-1 målet där vi inte hade en vänsterback under hela jävla matchen!!!!!!!!!!!

Vad gör Adriano på bänken som ändå är vänsterback och Puyol som tydligen spelade BÅDE vänsterback och mittback????
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2012-04-24 22:46
@Andrés V:

Haha dagens bästa kommentar.

Om två dagar kommer "avgå Guardiola!" och "Messi suger" idioterna att ha lämnat forumet och man kan få sin röst hörd. Tills dess, Visca Barca!!!!!!
Barcelona Basuuka
2012-04-24 22:45
Jag missade, vad gjorde publiken när Torres gjorde mål?
Barcelona Ibillay
Fan är Messi så grinig för de här senaste 2 veckorna? Han är kass när han är grinig.

Visca Barca mot nästa säsong!
Barcelona Den vise
@Rambla~:

Vad spelar det för roll ? Om jag vore Matteo så hade jag inte gjort något annorlunda. Det är bara lyfta på hatten och gratulera Chelsea för en taktisk väl genomförd match. Pep skjuter sig själv i foten när han slänger in Keita och börjar mata inlägg.

Han hade en center men han slängde iväg den ideen också.
Plan B i taktiken ska inte vara att Keite ska lösa det.

Svagt.
Barcelona MrKnowledge
anf vb mb in need for 1213
Barcelona Xavi#6
Så tomt..... Vi kommer tillbaka starkare grattis Chelsea.
Barcelona Barca4eva
För det är ju så lätt att skjuta in bollen med 9-10 spelare som täcker.
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
Många skyller på Messi, ja han missade straffen, som för övrigt inte ens ska vara straff

Men laget släpper in 2 mål på hemmaplan och guardiola envisas med att spela 3 back linje, ser ni den gemensamma faktorn?
Barcelona Jugador
2012-04-24 22:44
Man kan sitta och rada upp ett flertal olika anledningar till varför inte laget gick vidare med ärligt talat så är detta helt enkelt inte Barca's säsong. Det svider som fan, men motvind kommer alltid så småningom.

Visca Barca!
Barcelona DM1982
@Blaugrana1990:

Du kan väl börja heja på Real då, eller?
Barcelona Gooner til i die!
HAhahahahahahaha
Barcelona Gooner til i die!
HAhahahahahahaha
Derett
¡Barca! - Crèma Catalana:
Redknapp. Ja. Jag är seriös.
Barcelona walking legend
inte ofta jag skriver här... men läser alla som skriver och följer forumet.....
idag gjorde det bara ont i hjärtat och kunde inte hålla för att skriva!!
Va fan håller egentligen hela laget på med???? måste vi passa igenom hela jävla 11 spelare för att göra mål? har vi inte en enda spelare med kulor att skjuta ett j**la skott på mål??????!!?!?!??! Måste vi varenda stäng match träna passningar framför straff området.????? helvete va jag har fått nog med det tika-taka fotboll ända tills bollen hamnar i målet?!!!? Skjut in jävla bollen ni behöver inte rulla den på golvet ända tills den hamnar bakom målvakten!
Blaugrana1990
Dessutom, oavsett hur mkt jag ogillar Chelseas sätt att spela tycker jag ändå dem är värda vinna CL nu när vi är ute. Dem förtjänade det år 2008 mot United, hade otur mot oss i Iniesta matchen. Dem gjorde det dem är bäst idag, kom tillbaka från 2-0 och försvarade sig bra trots en man mindre och även straff emot sig.

Men Guardiola, din tid är över FFS. Mitt tålamod är slut med hans 3 backslinje. Vi hade inte släppt in målet om det inte vore för den trebackslinjen.
Annons: