/spanien/barcelona/forum/919.aspx/spanien/barcelona/forum/919.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona BARCA-més que un club
2017-01-19 22:32
Alla dessa missade lägen shit alltså
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Meneysuarez91011
2017-01-19 22:31
Messi bör bytas ut. Försöker han medvetet få ett rött eller vad håller han på med?
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2017-01-19 22:31
Så dåliga avslut.

Luktar 1-1 för mig.
Barcelona JUSSI BJÖRLING
2017-01-19 22:30
Messi på krigsstigen
Barcelona BARCA-més que un club
2017-01-19 22:29
Messi vill döda domaren haha
2017-01-19 22:29
Gillar inte att laget sjunker mer, mer och nästan sitter knäna på målvakten.
Barcelona El Pistolero #9
2017-01-19 22:27
[QUOTE=Ronaldinho Jr.]Är det bara jag eller är har inte neymar varit vår sämsta spelare de senaste 3 månaderna? [/QUOTE] Vilka krav har du?
Barcelona Ronaldinho Jr.
2017-01-19 22:23
Är det bara jag eller är har inte neymar varit vår sämsta spelare de senaste 3 månaderna?
Barcelona yeezus
2017-01-19 22:23
Umtiti är en jävla klippa! Fyfan vilket kap vi gjort
Barcelona Mike79
2017-01-19 22:21
DM1982 Erkänn att ni troll-batar bara!
2017-01-19 22:19
[QUOTE=^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^]Vet ej om du inte märkte det än. Har du inte märkt matcherna vår mittfält inte existerar så brukar Messi komma ner ofta för att sätta fart på matchen. Men matcherna vår mittfält kan passa bollen framåt till trion där så brukar han sällan komma ner till mitten. [/QUOTE] Jo men tro inte att han gör det bara för det. Han gillar att ha mycket boll. Vi blir utan högerytter när Messi går ner till mittfältet.
Barcelona DM1982
2017-01-19 22:17
[QUOTE=JUSSI BJÖRLING]jaså forumet är öppet? Se på fan! [/QUOTE] Vi glömde att låsa till den här matchen. Nivån är bra här efter första halvlek så vi fortsätter att ha öppet i andra. :)
Barcelona Soko
2017-01-19 22:15
Gomes in
Iniesta ut

Tycker att Iniesta ska bara spela hemma matcher .
Barcelona Pep - El Míster
2017-01-19 22:15
Oj, är forumet öppet under match. Och åsikterna skiljer sig enormt. Jag som satt och myste för mig själv och tycker mig se lite lättare ben och en stark startelva som LE vill spela med under våren(bortsett från Alba och Mats då). Hans bänkning av Rakitic är jag helt säker på är matchning för formtopp och likaså de flesta andra "petningar". RM förlorar och tappar form med en dalande CR medans vi hittar formen och börjar trumma hem 3p efter vartannat. Så hoppas och tror jag våren ser ut. Jag känner fanimej på mig att vi kommer hitta formen snart. Det är trotsallt borta mot Resl Socedad. Jag förväntar mig inget drömspel. För mig räcker det med ett stabilt försvarsspel idag - något vi fått se i första halvlek! Eller hur? Neymar ser pigg ut. Likaså Messi. Tror vi vinner med 3-0 ikväll. Och sluta noja för Messi snälla! Vi känner väl alla honom för bra för att skrika efter byte på tidernas bäste?
Barcelona Soko
2017-01-19 22:14
Andresito

Bra att du litar på denna domare.
Barcelona Carles Puyol Beast
2017-01-19 22:14
Gomes på väg in. Frågan är om Iniesta inte ska ut helt. Han har varit helt osynlig. Bra ha honom frisk till dem kommande matcher.
2017-01-19 22:13
@El Pistolero #9:

Vet ej om du inte märkte det än.
Har du inte märkt matcherna vår mittfält inte existerar så brukar Messi komma ner ofta för att sätta fart på matchen. Men matcherna vår mittfält kan passa bollen framåt till trion där så brukar han sällan komma ner till mitten.
Barcelona El Tridente
2017-01-19 22:13

Gomes på väg in. Bra Lucho !
Barcelona Andresito
2017-01-19 22:12
Messi är inte frustrerad, han undrar bara varför han fick gult kort, that's all. Att han riskerar rött är nonsens.

Under omständigheterna ser det okej ut. Det är en cupmatch som kräver försiktighet. Både vi och Barça-spelarna såg vad som hände med Real igår, det gäller att vara smart i dessa lägen. Att ta med sig en 1-0 ledning till hemmaplan är bra, speciellt från Anoeta.
Barcelona Soko
2017-01-19 22:11
Jag är ärligt talat rädd att Messi ska få rött kort och sedan säga något till domaren och inte kunna spela några fler cup matcher. Vore synd att han missar nån match i semifinal eller final. Nu hoppas jag att 15 minuter får honom att lugna ner sig .
Barcelona Barcadinho.
2017-01-19 22:09
Jag tycker att vi spelar bra, särskilt nöjd med att vi vinner många dueller. RSO fysiska spel har ingen påverkan idag, vi neutraliserar dem lätt.
Men vi får se hur det blir 2:a halvleken.
2017-01-19 22:07
Tycker det är så konstigt att om Messi vill vara i mitten (som han är denna match) så bör han spela HCM o vi ha en högerytter på plan. Neymar-Suarez-Denis Iniesta-Busq-Messi
Barcelona Reymar
2017-01-19 22:07
Nu tycker jag att kritiken mot Rakitic är överdriven. Snubben har knappt fått speltid på sistone och ni vill att han ska dominera? Visst gör han en del felpass och känns rostig men det är på grund av att han inte har någon matchform.

Kul o se Messi visa känslor, han ser väldigt taggad ut.
Barcelona El Tridente
2017-01-19 22:06

Rakitic och Roberto hade inte varit fel att ta ut i halvlek.

In med Gomes och Alba, låt Alba spela högerback.
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2017-01-19 22:06
Har väldigt stor respekt för Rakitic, gett massor sen han kom till oss för en väldig liten peng. Legat bakom många avgörande matcher med sitt slit men också lite mål och assists. Men denna säsong har han inte alls hittat formen, det känns som att varje gång han spelar så är han som ett spöke på planen, speciellt när vi har bollen. Brukar inte normalt prata om att sälja spelare mitt i säsongen, hur dåligt de än presterat, men att släppa rakitic för en bra summa i sommar och plocka in en världsklass spelfördelare är WIN-WIN i mina ögon. Fortfarande långt kvar av säsongen , och jag hoppas verkligen kroaten visar att jag har fel....
Barcelona Rambla~
2017-01-19 22:05
Äh sluta nu. Jag förstår Messi där även om han borde inse att det inte är lönt att diskutera med dessa pajasar. Varning för att han går ifrån frisparken och låter en medspelare ta den istället? Varför då? Maskning i första halvlek? Snälla. Han får varningen bara för att han är Messi och för att publiken lipar konstant på precis allt. En random spelare hade inte fått varning där, är säker på det.
Barcelona Soko
Vi leder med 1-0 och har gjort ett viktigt bortamål.
Nu tycker jag vi ska göra några ändringar. Om vi kunde byta fler än tre hade jag redan i halvtid bytt ut Messi eftersom han riskerar rött kort . Rakitic och Busquets ut.
@Blaugrana91:

Håller med! Men är det borta mot R.Soc tar har några mål och vinst.
Hur länge sen var det vi vann hos dem?

Det är väl klart att spelet ser tamt ut men det blir så när Lucho har ny mittfält varje, och laget stänger kiosken så vi inte åker på samma däng som i höstas när de kontrade sönder oss.

Jag menar möter ju inte precis Granada.
Barcelona Andres Iniesta Lujan
2017-01-19 22:04
Messi haha :) kung! Och vilken pajas domare. Seriöst när det gäller målvakter vid inspark, blir sällan guld trots att dem maskar under hela matcher. Men när Messi råkar göra det en gång, då är det gult. Dem sköter sitt jobb bra i vanlig ordning...
Barcelona Cule4life
2017-01-19 22:04
Vadå Messi inte vilja vara på plan. Han f****ng äger på plan. Dribblar och har sig. Synd att det inte finns samma kvalité på hans kant som på neymars. Neymar har alba och Iniesta. Messi har Rakitic och Roberto. Eftersom Rakitic inte kan spela Barça spel så tar Messi hans plats hela tiden.

Från att ha alves och Xavi på sin kant till Roberto och Rakitic. Messi förtjänar bättre.
Annons: