/spanien/barcelona/forum/9171.aspx/spanien/barcelona/forum/9171.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona CARLES PUYOL - 1899
2012-12-09 17:48
enkos (Barcelona) Bästa inlägg jag någonsin sett :D. Hoppas bara dit tipps slår in haha.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona påfågeln
2012-12-09 17:41
Till skillnad från Ronaldo får de fler än en av hundra frisparkar i mål (förutsatt att målvakten inte heter Cortouis)
Barcelona enkos
2012-12-09 17:39
Ikväll kommer Messi slå rekordet med ett hattrick. Ett för Mourinho, ett för Pele och ett mål för Zlatan. Han kommer tysta sina största belackare en gång för alltid...
Barcelona Piqué y Puyol
2012-12-09 17:30
@Baronen

Alonso är bra...
Barcelona Baronen
2012-12-09 17:18
Frodo

Min man, min man - Fantastiskt roligt och bra skrivet. Håller med till 375 procent.

Precis de tre du nämner är så skrämmande jävla dåliga. Komiskt nästan.
Barcelona Frodo
2012-12-09 17:02
Synd att ligatrean upptäckt att det finns bättre frisparksskyttar i klubben än Penaldo. Vi har haft turen som sett friidrottaren skicka frisparkar rakt i muren och till övre läktare i flera säsonger men nu verkar det roliga vara över för oss. Det värsta vore om Xabi Alonso börjar ta frisparkar från höger och Özil från vänster då de faktisk kan skjuta frisparkar.
Barcelona Frodo
2012-12-09 16:58
Den sopan som värvade medelmåttorna Javi Garcia, Rodwell och Sinclair för typ 40-50 miljoner pund borde sparkas omedelbart från City. Det kan nog inte Mancini belastas för utan det är säkert nån annan snubbe som lekt FM.

Dessutom är Hart fruktansvärt medioker. Den enda anledningen till att han höjs till skyarna och klassas som en av världens bästa av engelsk media och anglofiler är att han är engelsk. Han är hårt skyddad av media i England för de måste ju ha nån på varje position som är "best in the world".
Barcelona enkos
2012-12-09 16:56
Och roligt att anglofiler kallar Barca för filmare när deras lag filmar mer än någon annanstans, bara under dagens match såg vi serier av filmningar...
Barcelona enkos
2012-12-09 16:53
Jag ville först att Real skulle få United i åttondel, men ångrar mig, vill att Real får Bayern eller Juventus medan Barca får först Arsenal och sen United i kvarten. Finns inget bättre än att tysta anglofiler ..
Barcelona Baronen
2012-12-09 16:50
Ser framför mig ett scenario där vi hostar upp runt 900 millar för Agüero i sommar.
Han är van att underordna sig Messi och skulle passa in som handsken.
Barcelona AndreD
2012-12-09 16:37
¡Barca! - Crèma Catalana

Real Madrid.
Barcelona Heywood Jablome - Andrés
2012-12-09 16:24
Känns som att Agüero har tappat all sin snabbhet och lekfullhet. Känns stubbig nu för tiden.

United vann, men de imponerar verkligen inte. Gärna en kvartsfinal för att tysta de jävlarna.
2012-12-09 16:23
enkos (Barcelona) Aguero kombinerar bra med Messi i landslaget. Aguero spelar grymt bra med Messi i spetsen men när han spelar för Man.City gör han inte sitt jobb fullt ut. Jag menar När du har en spelare som Messi klart som fan att man blir mkt bättre och allt går bättre och bättre.
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2012-12-09 16:21
Äckligare lag än United finns inte
Barcelona LeoMessi
2012-12-09 16:18
Tycker att Aguero är bra men han var mycket bättre i Atletico.
Barcelona enkos
2012-12-09 16:13
Aguero är en så dålig avslutare, han missar alldeles för mycket för att vara anfallare...
Barcelona LeoMessi
2012-12-09 15:43
Fan vad jag hade velat se Aguero i Barcelona. Han påminner en hel del om Messi, bra driv med bollen, snabb och god teknik. Tror att han och Messi hade hittat varandra väldigt bra
Barcelona Heywood Jablome - Andrés
2012-12-09 15:18
Ha. En annan intressant detalj; Ni märker att ingen pratar om Manchester Citys plan B? Eller är det bara vi som saknar det här som de kallar plan B?

Guardiola_Pep

Perfekt video. Jag har nog aldrig sett Ronaldo göra något sådant. De som påstår att Ronaldo är ytter och Messi en nummer nio kan inte ha mer fel. Nu verkar till och med Özil vara först i ledet när det kommer till frisparkar.
Barcelona Baronen
2012-12-09 15:17
Gareth Barry.

Oj, vad dålig du är. Oj, vad tråkig du är. Oj, vad du aldrig har gjort en människa glad. Oj, vad lik du är Jill Johnson.
2012-12-09 15:07
zick9 (Barcelona) Tack :).
Barcelona Canaletes
2012-12-09 15:05
@Siempre Barça:

På vilket sätt är det synd om City?
Barcelona Canaletes
2012-12-09 15:00
2-0 United.

När fan ska hobbyshejkerna sparka den här förbaskade megaöverskattade Mancini?! Asså det är helt sjukt så dålig tränare han är med truppen han har!!

Han skulle knappt överlevt 1 dygn i Chelsea eller Madrid.
Så orättvisst världen är. Den här sopan tjänar flera miljoner i veckan medans normala människor måste jobba fleeera år för det. F*cuked up värld...
2012-12-09 14:59
@Barca King -:

Du kan inget om fotboll min vän
Barcelona Barca King -
2012-12-09 14:58
Barca City har inte haft ett skit framåt hur kan du ens säga så. Deras spel ser ut som en hönsgård, ingen struktur.
Barcelona Siempre Barça
2012-12-09 14:57
Så jävla synd om city:(
2012-12-09 14:56
@Barca King -:

Dom spelar bra idag, bara defensiven som suger.. Tycker dom spelar bättre än united som parkerat bussen o kör på kontringar
Barcelona zick9
2012-12-09 14:52
@ CARLES PUYOL - 1899:

'If there was even the smallest risk then Messi would not travel with the rest of the team."

- Tito Vilanova
Barcelona Barca King -
2012-12-09 14:51
City borde förbjudas från proffsfotboll: allt de gör nu är shity.
2012-12-09 14:38
Adrigol (Barcelona) Förstår dig helt klart men tycker ändå att Messi är så pass viktig så vi måste för eller senare vila honom för han spelar nästan varje match. Jag vill bara ha en frisk Messi hela tiden och är bara orolig om han skadar sig. Vi har inte råd att Messi ska skada sig men men. Jag vill innerligt att Messi startar men han kan minsann bli skadad då måste vi få igång en annan målkung och det lär bli väldigt svårt.
Barcelona AGM
2012-12-09 14:36
Precis den startelvan som står på inför rapporten är den jag vill se. Jag vet att Pedro är viktig för laget med tanke på hans presspel och djupledslöpningar men Villa gör ju mål och det kan ingen ta ifrån honom. Det är ju det hans uppgift är och om han fortsätter göra mål så ser jag ingen anledning och peta honom. Eftersom Messi är tveksam till start så finns det en stor chans att Villa spelar central och Pedro på kanten.

Jag tror vi alla är överrens här att Cesc är given i startelvan nu och därför får Iniesta spela på kanten där han också gjort det fruktansvärt bra. Alba som varit strålande på vänsterbacksplatsen kan vara en av anledningarna till varför Iniesta varit bra på kanten då han fått en mer friare roll likt i Spanien.

Även ifall Montoya förtjänar en startplats nu så kan vi inte peta Alves. Han kanske inte är i form men utan speltid kommer han aldrig spela som förr. Han är viktig för oss i slutspurten och därför hoppas jag att han får speltid och håller sig skadefri.
Annons: