/spanien/barcelona/forum/9169.aspx/spanien/barcelona/forum/9169.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Arre84
2012-04-27 13:35
http://www.vipbox.tv/watch/1267/1/sky-sports-news-live-stream-online.html
Barcelona Akiljo
2012-04-27 13:35
FUCK. Nu är det officiellt
Barcelona Ibillay
2012-04-27 13:34
tror de översätter till engelska här....skysports
Barcelona Messidinho_10
2012-04-27 13:33
Jag är helt bestörttad. Trodde aldrig det skulle kännas så här.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barca007
2012-04-27 13:32
Det stog Gracias Pep så det är över
Barcelona Grekenpapa
2012-04-27 13:32
@Gonzalez_Barca:

De facto är det så, det är det ultimata fotbollsmålet. Det är ett drömmål, det kommer verkligen ifrån ingenstans när tiden i princip är ute, det kommer när vi egentligen är borta ur turneringen och det tar oss till CL-finalen vi sedan vinner. Jag har otroligt svårt att se något slå detta för egen del i framtiden. Det finns inga superlativ att ta till, jag är glad att jag upplevde det, och jag glömmer det aldrig.
Barcelona grande jw
2012-04-27 13:31
Hela laget sitter där på presskonferensen. Stort!
Barcelona Rambla~
2012-04-27 13:30
Fuck! Inte blir det bättre när de visar moments från Peps tid i Barca till Coldplay-musik. Svårt att hålla tillbaka tårarna ju. :(
Barcelona Dill - Busquets!!
Finns det länk som funkar på iphonen
John Knute
Filmen som spelas just nu gör att man får en och annan tår. Vilket jobb han gjort, Pep!
Real Madrid The White Brigade
2012-04-27 13:29
Här barn, det var inte så svårt att finna.
Barcelona Messidinho_10
Allt är skit just nu
Barcelona Smogen
Siempre Barça

gosse, den e ju länkad på hur många ställen som helst här inne
Real Madrid The White Brigade
Ni barca-grabbar måste ha koll på detta i förväg för fan! Detta är liv och död! Nu måste vi hitta översättning.
Barcelona Siempre Barça
2012-04-27 13:27
var kan man se presskomfransen
Barcelona MVP - 2011
2012-04-27 13:27
Någon stream med översättning???
Barcelona el Profete
2012-04-27 13:22
Idag är den dagen då alla anti-barca firar som högst.

Om det på något sätt i framtiden visar sig att en beef mellan Pep och Rosell skulle varit en av anledningarna till att legenden lämnar oss så vet jag inte vad skulle ta mig till.

Sedan så smärtar det än mer att Oscar Garcia lämnar som egentligen kanske vore den enda inom barca som såg lovande ut att ta över a-laget efter Pep. Rosell lovar honom att ta över b-laget, det slutar med att den okarismatiske Esubio förlänger. Tydligen måste alla som har/haft kopplingar med Laporta/Cruyff ut...

Jag har alltid och kommer alltid att vara anti-Rosell.

Tack Pep Guardiola för fyra oförglömliga säsonger, jag kan nu med en liten tår i ögat ta av mig säkerhetsbältet. :(
Barcelona Akiljo
2012-04-27 13:20
länk

http://www.youtube.com/watch?v=8a8CW5X7HCI&feature=g-all-lss
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-04-27 13:20
Grekenpapa

Jag har inte kunnat fira ett mål tillräckligt efter Iniestas mål. INGET mål blir större än det, kommer aldrig känna sån glädje igen.. När vi gör mål nuförtiden så knyter jag bara näven och ett litet "Jaa", förutom Messis mål mot Real i supercupen som man upplevde på plats, då var man ju tvingad att fira rejält. :P
Barcelona Ibillay
2012-04-27 13:19
kommer presskonferensen enbart vara på spanksa/katalanska eller blir den översättad av nån kanal?

Om någon vet, dela gärna...
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2012-04-27 13:19
är det officiellt än?
Barcelona Grekenpapa
2012-04-27 13:18
Tråkigt om Guardiola nu lämnar, men sådan är fotbollen tyvärr. Länkar det starkaste klippet jag minns ifrån hans år hittils. Detta mål, tillsammans med Greklands EM-guld (jag har grekiska rötter) är det två ÖVERLÄGSET största ögonblicken för mig inom fotbollen. När Iniesta lägger sin själ bakom skottet och sätter den mot krysset med yttersidan, i 92 minuten, i en CL-semi mot Chelsea, och sen Guardiolas jubel...det är höjden av magi, det är precis där fotbollens sveper över en helt och fullkomligt.
Barcelona Den vise
2012-04-27 13:16
Nu finns det fog för att vår era kan ha fått sig en törn och vara över. Men tiden får utvisa och ersättaren till Pep har en jävla stort mantel att ersätta.
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-04-27 13:15
Hombre

Måste även fråga dig, du gillar inte Pep och hans falska ödmjukhet. Om vår nästa tränare anklagar er för fusk, snackar skit om andra spelare och hyllar enbart Barca och aldrig gratulerar er och andra vinnare, kommer du gilla den tränaren då?

För t.ex med Xavi, han säger exakt vad han tycker, han tycker att vårt spel är det vackraste och att vi förtjänar vinna CL varje år osv.Men då hatar ni Xavi pga hans uttalande men hatar samtidigt Pep för att han säger tvärtemot Xavi?

Tycker ni alla tränare ska göra som Mourinho och inte uttala sig alls? Eller skicka assisterande och få andra att tro att det inte är hans ord?
Barcelona II Barça II
2012-04-27 13:15
En svart dag för en clue, vår hjälte har lämnat oss. Ingen kan ersätta dig Pep.
Varför lämnade han.. jag känner mig tom.
Real Madrid Kaktus
2012-04-27 13:13
Hur mycket jag än försöker analysera och vara positiv så inser jag att det är kört ett tag framöver :-(
Barcelona Siempre Barça
2012-04-27 13:11
PEP Guardiola du är den bästa tränaren och snart kommer tårar ner om om du lämnar oss:(
Barcelona Barca - King / Alexis magic
2012-04-27 13:10
Jag hoppas innerligen att pep återvänder. Inte som president det kan han göra när han är 60. Han är det bästa som någonsin har hänt oss. En säsong utan ligan eller champions betyder absolut ingenting. Tack för de magiska åren du gav oss.
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-04-27 13:10
Hombre

Tack för din analys utav Pep du gjort i Puerta. Jag håller med dig om att han definitivt inte är feg. Han har haft en ide sen första dagen. Och det tog hela 4 år för den nya moderna världens människor att knäcka hans kod. Han har aldrig haft en katastrof dålig säsong som huvudtränare för FC Barcelona. Han har väldigt ofta talat om motståndarna och domarna med respekt. Han har varit diplomatisk och elegant enligt mitt tycke. Han är den moderna fotbollens höga röst.
Real Madrid Kaktus
2012-04-27 13:05
Det blir riktigt svårt och ersätta Pep han var den ultimata Barca tränaren, jag ställer in mig på minst två mellanår där de vita från Madrid kommer ligga före oss :-(

Ingen mening och försöka vara positiv och lura sig själv, va realister så vi kan diskutera en lösning istället..
Annons: