/spanien/barcelona/forum/9135.aspx/spanien/barcelona/forum/9135.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2012-05-08 23:18
Afellay är inte alls på väg till Arsenal. Han har själv sagt att han vill stanna. Arsenal ryktas varje år efter ett dåligt avslut på ligan till nästan varje intressant spelare i Europa. Samma jävla visa varje sommar. Det slutar med att någon av deras bästa spelare lämnar istället och att de sen värvar några spelare vid elfte timmen.
Barcelona Vamos Blaugrana
2012-05-08 23:16
AndreD - Ànims Abirey //
Det är ingen som kallar dig rasist om du säger att någon annan är svart?
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-05-08 23:11

Appropå ryktena om att Afellay är på god väg till Arsenal...

Ju mer jag tänker på det desto mer sur blir jag. Inte bara pga att holländaren kan lämna. Det är nog snarare mer pga den tydliga trend som vuxit starkare i klubben på senare år.
I grund och botten är tanken bra men det har gått överstyr.. Är så trött på att Barca av idag ska begränsa spelare så till den milda grad att många intressanta lirare tvingas lämna pga det. Yaya Toure var en, ska Afellay bli en annan?

Jag vill inte dissa vårt spelsätt, för jag gillar det egentligen... Men lite mer fria tyglar borde kunna ges! Det finns ett gäng spelare i vårt lag som inte används fullt ut. De gör det inte dåligt, men de har ännu mer i sig. Men vi håller tillbaka dem genom vårt sätt att spela. Afellay och Alexis är kanske de två bästa exemplen på just detta.

Jag hoppas se ett lite friare Barca nästa år. Det kanske rentav är vad som behövs för att inte fler lag ska kunna hitta ett sätt att ta sig an oss på.
AndreD - Ànims Abirey
2012-05-08 23:09
Roligt att när man kallar en person svart så är man rasist, men när man kallar någon vit så är man inte det...
Barcelona Rambla~
2012-05-08 22:59
Deulofeu och Grimaldo uttagna till U19-EM. Hm, fyllde inte Grimaldo nyss 16? Känns lite väl ung för U19 kan man ju tycka. Snacka om att vara en supertalang. :)
Barcelona Rambla~
2012-05-08 22:54
Haha, skulle Messi vara rasist? Var det därför två av hans bästa polare klubben råkade vara Ronaldinho och Samu? Messi som tjurade en hel sommar under försäsongen när Ronaldinho hade lämnat och ett tag vägrade prata med Pep. Det var samma sak när Samu lämnade. Då var Messi riktigt sur. Två spelare som är lika mörka som sopan Drenthe. Nä nä, ett billigt försök att smutskasta och samtidigt få lite uppmärksamhet. Kan inte vara lätt när ens karriär är på väg rätt ner i soptunnan.
Postat via SvenskaFans-appen
2012-05-08 22:41
Neej, jag vill inte se Afelay i Arsenal, jag vill inte se han lämna. Det finns så mycket klass i den spelaren men han har inte kunnat visa det än pga alla skador. Give the boy a chance at least :P

Ärligt talat vore det en förlust att sälja honom. Åtminstone ur ett mer kortsiktigt perspektiv. Spelare som Cuenca/Tello besitter inte samma kvalitéer än
Barcelona DM1982
2012-05-08 22:34
Afellay i Arsenal känns som en klockren värvning av dem. De kommer få ut mer av honom än vad Pep fick, han hölls tillbaka alldeles för hårt hela tiden.

Han kommer nog inte få så mycket tid i Barcelona tyvärr, det finns ungdomar från b-laget som kommer spela mer. En ung landslagsman ska inte ruttna på bänken, det bästa vore om han såldes till Arsenal. Trodde dock att det mer skulle handla om byteshandel mot någon spelare som Barcelona skulle vilja men det kanske inte blir så.
Barcelona elbraco - Bojan & Thiago
2012-05-08 22:21
,Sami

Joanjo Shelvey.

Enligt flera olika källor är Afellay nära Arsenal, och enligt ett rykte är han & hans agent på väg till London för att diskutera kontrakt.

M'Vila ska vara 99% klar för Arsenal men en källa sa att Arsenal utöver Podolski och M'Vila ska signa ännu en storspelare.
,Sami
2012-05-08 22:15
Vad heter han i Liverpool med nummer 33? Man blir fucking rädd för han!
2012-05-08 22:03
Villas ersättare? Guaje är ju snart tillbaka!
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-05-08 22:00
Josep Guardiola

Han (Drenthe) vill endast förstöra Leos rykte. För varför kommer han med skitsnacket nu ? Nej! som sagt han är ute efter att förstöra hans vackra rykte. Alla älskar Leo.
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-05-08 21:58
"Hur fan kunde vi åka ut mot detta skitlag som inte ens kan spela fotboll..."

Vi har oss själva att skylla på. Missar lägen som man får aldrig missa och fi**orna får tre chanser och gör mål på dem. Livet är fucking surt!
Barcelona Josep Guardiola
2012-05-08 21:52
Vad fan ska folk bry sig vad Messi säger om det tydligen inte är något vi kan sätta oss in i. Det är normalt att säga negro i sydamerika och därför har ingen av oss rätt att säga det ena och det andra eftersom det inte är fel för de.

Lägg ner den här patetiska diskussionen, Messi är en ängel.
Barcelona SamMajid
2012-05-08 21:49
,Sami

Neymar kommer 2013, finns inte mer plats för fler divor.
Barcelona Barca o Mort!
2012-05-08 21:49
Sami

Grym spelare, hade säkert gjort bra ifrån sig. Vet inte dock om Villa behöver någon ersättare och tror även Villa gör det bättre än honom.

Barcatie
Visst är Ramos grym i mitten men om Puyi är tillbaka ska han vara på högerkanten. Gillar varken Arbeloa eller tycker han är speciellt bra. Angående Alba och Monreal har vi helt enkelt olika åsikter.
Barcelona SamMajid
2012-05-08 21:48
Jag tror personligen inte på det Drenthe säger. Hade detta varit sant så hade han säkert sagt det för länge sen och Messi skulle säkert ha fått sitt straff.
,Sami
2012-05-08 21:46
Vad skulle ni tycka om Luiz suarez i Barca? Som David Villas ersättare? Jag tror fan han hade gjort det riktigt bra i Barca.
Barcelona Pep, The Creator
2012-05-08 21:44
Skönt att se Chelsea bli spöade, lite skadeglad blir man :)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona DM1982
2012-05-08 21:43
@AndreD - Ànims Abirey:

Det var en helt sjuk tackling, att det inte blev rött kan jag bara inte förstå. Dåligt av domaren.
AndreD - Ànims Abirey
2012-05-08 21:41
Haha herregud vilken tackling av Essien, solklart rött
Barcelona el Flaco - Anims Guaje!
2012-05-08 21:32
Vet att jag är sent ute, men dte är först nu jag fått reda på om skadan på Puyol. Fan vad arg och ledsen jag blev! Känns som att en dålig nyhet aldrig kommer ensam. Han kommer garanterat saknas i finalen mot Athletic. Större ledaregenskaper får man leta efter. Anims capi!
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2012-05-08 21:28
AndreD - Ànims Abirey

Turen var på deras sida..
AndreD - Ànims Abirey
2012-05-08 21:27
Hur fan kunde vi åka ut mot detta skitlag som inte ens kan spela fotboll...
Barcelona H.Alavi - Magico!
2012-05-08 21:25
3-0 till Liverpool!

Inte ens en halvtimme spelad.
Barcelona DM1982
2012-05-08 21:21
@H.Alavi - Magico!:

Tre gånger har han blivit tunnlad grovt, mycket kul att se.
,Sami
2012-05-08 21:19
Andreas V.V
Du har Pm
Barcelona Gabriel
2012-05-08 21:18
Drenthe's rasistanklagelser är inget annat än ett försök till att förösöka smutsa ner Messis fina rykte han har. Man får inte glömma bort att det inte var allt för längesen som Drenthe nämnde att han fortfarande har bra kontakt med Cristiano Ronaldo. Man behöver inte tänka länge innan man förstår agendan.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2012-05-08 21:18
Liverpool-spelarna har tunnelshow med John Terry! Underbart.
Barcelona Andreas V.V
2012-05-08 21:07
Om bara folk kan sluta grina så fort man får ett litet "negro" eller vad fan som helst alltså..

Att folk ens orkar vara så jävla petiga.
Jag tar inte illa upp på ett skit, finns ingenting någon kan säga till mig som får mig att ta illa upp.
Om folk vill kalla mig si och så får dom väl göra det, som att man bryr sig?

Fan, tål folk absolut ingenting i dagens samhälle eller? ett jävla skämt är vad det är, pinsamt.

Urk vad less jag blir!
Mesiga människor.
Annons: