/spanien/barcelona/forum/9114.aspx/spanien/barcelona/forum/9114.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona elbraco - Bojan & Thiago
2012-06-07 16:38
" Ni hjärntvättar era spelar, Villa har nu blivit en filmare och en person som går ut i media och påverkar andra spelare"

hjärntvättar? tror du själv på det du skriver?

Har vi förstört honom?
ja, Guardiola satte Villa på en kant där han gjorde 18 (?) mål på en säsong, varav ett i CL-finalen och flera mot Real Madrid.

Karln måste känna sig helt förstörd.

Det framstår bara som om du är bitter för att ett större lag har köpt en ikon från er. Det kan man självklart förstå men kom inte hit och snacka skit om saker du inte förstår eller inte har kunskap om.
Barcelona B-Guden
2012-06-07 16:24
Bat han Var klar innan VM inte em, och då tillhörde han oss,
okej vi hade vunnit utan Villas avgörande mål i många matcher, han är nog jätteledsen över att ha gjort lite mer mål än vad han gör i Valencia, gjort mål i el clasico gjort mål i cl final, han gråter nog jätte mycket över det och tycker han blivit förstörd.

Avundsjuka jävel, han har inte förstörts ett dugg förutom skadan.

Sen våra spelare går ut i media vilket skit snack.
Dom får en fråga av en reporter, ex skulle di vilja att Alba spela här ?
Så svarar dom. Ja han är jätte bra och jag skulle vilja spela med han,
Barcelona Gabriel
2012-06-07 16:22
Bat - El Flaco

Alba vill till Barcelona, precis som Villa och Fabregas ville till Barcelona - med eller utan Xavis påtryckningar.
Barcelona MesQueUnClubFCB
2012-06-07 16:22
Om Alba kommer hit vilket jag hoppas på. Så vill jag att han lirar mest som VB.
Barcelona westinho - Sergio #16
2012-06-07 16:14
Bat - El Flaco

Först och främst var det VM 2010 - inte EM. Och för det andra blev Villa klar innan mästerskapet, inte efter. Därför slog han målrekordet som barcaspelare.

UmadBro?
Barcelona Vamos Blaugrana
2012-06-07 16:02
note: lunch with valencia president has been cancelled, president annoyed with the press being informed about the meeting #fcblive
Valencia Bat - El Flaco
2012-06-07 16:01
Ni hade vunnit era titlar ändå om Villa hade spelat hos er, idiotisk jämförelse. Vem har sagt att jag tycker synd om Villa? Sedan menade inte jag att skadan förstörde honom utan hur ni använt honom. Och att han slog målrekordet tillhörandes Barca är skitsnack, han slog målrekordet i EM 2010 och då var inte övergången klar. Alltså tillhörde han Valencia. Men förstår inte vad det har med detta att göra ens, inte ens samma diskussion. Dum på riktigt?

Att byta från VCF till Barcelona borde innebära att han öser in ännu mer mål än han gjorde i Valencia eftersom ni har världens bästa spelfördelare bakom, men han gör inte ens lika många som i Valencia. Alba ska hem om han vill, men han kunde iaf ha skrivit på ett nytt kontrakt för att visa sin tacksamhet från klubben. All sin utveckling har han fått i Valencia, ni lät han gå till ett division 4 lag för ni inte trodde på honom. Mata hade iallafall staken i sig att skriva på ett nytt kontrakt innan han drog till Shitsea. Ni hjärntvättar era spelar, Villa har nu blivit en filmare och en person som går ut i media och påverkar andra spelare t.ex. Alba att gå till er. Precis som Xavi gjorde mot Villa och mot Fabregas m.m. Hur kan man gilla en sån klubb?
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-06-07 15:51
Föresten snackar ni alla om att det är officiellt angående Alba. Hittills har jag bara läst om en middag som presidenterna klubbara emellan befinner sig i. Tills det är 100% officiellt, vänta med champangeflaskorna tack. :)
Barcelona mirzaculé
2012-06-07 15:43
Bat - El flaco hur förstörde vi villa? han gjorde runt 25 mål totalt säsongen 10-11 , vann cl , ligan , 2 mål i sin första el classico.
Postat via SvenskaFans-appen
2012-06-07 15:40
Egentligen är det rätt sjukt att ett lag som kan spela så här fin fotboll åker ur ligan. Inte ett enda lag i PL hade klarat detta, inte ens Arsenal. Den vackra fotbollen vinner uppenbarligen inte alltid...

Bat - El Flaco

Kan väl inte direkt påstå att Villa förstördes i Barcelona. Kom hit och vann ligan + CL och avgjorde CL finalen. Tack för Alba förresten, killen förtjänar att komma hem. Kommer bli en av världens bästa ytterbackar här.
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-06-07 15:40
Bat - El Flaco

Oj vad synd om Villa som vann CL och ligan i sin första säsong och vann VM och slog målrekordet i landslaget tillhörandes Barca... Att han åkte på skadan hade kunnat hända honom, Messi eller Raul i Al-Sadd.. Tyvärr hände det Villa.
Valencia Bat - El Flaco
2012-06-07 15:30
Alba är klar. Hoppas ni förstör honom som ni förstörde Villa. Tack och hej
Barcelona mirzaculé
2012-06-07 15:06
Fyfan vad tråkigt det är när sånt här händer. Det ända vi barca fans har att vara glada över idag är att alba är 99% klar. Vila i frid, Manolo!!
Barcelona elbraco - Bojan & Thiago
2012-06-07 15:04
tragikomiken i att Villarreal har en artikel som heter "Villareals lagbygge påbörjat" och ovanför i "Liganyheter" i spalten till högen står det "Nya Villarreal-tränaren död i hjärtattack". Bortsett från det tragiska att han avled så skiter sig verkligen det mesta för u-båtarna nu.

Rambla

hoppas det börjas ryktas om Astori, Benatia, Yanga M'biwa eller Sakho snart ;)

Davide Astori har tydligen ersatt Barzagli i Italiens EM-trupp vilket å ena sidan är synd då jag ville se Barzagli. Vissa påstår att han har varit en av Europas bästa mittbackar denna säsongen. Det är något som irriterar mig lika mycket som när folk påstår att Juventus stadium är en av de svåraste arenorna man kan komma till i Europa nästa säsong bara för att dom gick obesegrade i ligan. Med Italiens bredaste trupp och inget Europaspel att ta hänsyn till tycker jag att bedriften är jävligt hypad.

Barzagli & Juventus får vänta med att hävda sin storhet innan dom har bevisat sig i Europa (det är därför jag ville se Barzagli i EM).

Samtidigt ger det chansen för Davide Astori att få sitt stora genombrott. Jag tror hans marknadsvärde kommer ha ökat rejält efter EM!
Barcelona Xavi#6
2012-06-07 14:36
Vilka trista nyheter... Vila ifrid Manolo!
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-06-07 14:32
Rambla ... Och det glädjer mig storligen.
Barcelona Rambla~
2012-06-07 14:07
Kanske borde ni nämna i Silly Season-artikeln att Barca har lagt ner tankarna på Thiago Silva. De har ingen lust att medverka i någon budgivning med andra klubbar som Milan tycks försöka få till. Med dessa fantasisummor som har figurerat i pressen är Barca inte intresserade längre. De har redan aktiverat plan B och börjtat titta på andra alternativ.
2012-06-07 14:03
Alba kan bli klar idag/imorgon.
,Sami
2012-06-07 13:52
Kolla in bilden så fin! R.I.P Manolo
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2012-06-07 13:50
Något nytt om Alba?
Barcelona Jonas - tots units fem força
2012-06-07 13:29
R.I.P Manolo!
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-06-07 13:16
Usch vad ont i magen man fick när man vaknade och öppnade sin Twitter. :/

Vila i frid Manolo!
Barcelona SamMajid
2012-06-07 12:36
Till minne av Manuel Preciado:

Den fantastiska Real Madrid 0-1 Sporting Gijón

Se i länktips:
Barcelona Gabriel
2012-06-07 12:32
Är mållös. Känns som att Gud alltid tar de bästa personerna, antar att han behöver dem.

R.I.P Monolo Preciado!
Barcelona SamMajid
2012-06-07 12:32
Kallekalle

Vilket* fantastiskt lag stavas det, inte ''vilken'' fantastiskt lag.
Barcelona Dill - Busquets!!
2012-06-07 12:20
R.I.P Manolo!!
Barcelona Dill - Busquets!!
2012-06-07 12:19
Kallekalle Om du hade lärt dig korrekt grammatik hade även det varit fantastiskt.
Real Madrid Kallekalle
2012-06-07 11:54
BUUUU real är bättre än er, om ni visste vilken fantastisk lag real har. Fantastiskt.
,Sami
2012-06-07 11:49
Vila i frid, Manolo
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-06-07 11:47
R.I.P Manolo Preciado.

Är det någon som vet något nytt om Alba? Sist jag kolla Barcastuff på FB så sa de att Valencias president skulle till Barcelona idag för att slutföra affären som lär landa på 12 M.
Annons: