/spanien/barcelona/forum/9109.aspx/spanien/barcelona/forum/9109.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LeoMessi
10/31/2012 21:55
Jonas - tots units fem força (Barcelona) Luis Alberto :-)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona LeoMessi
10/31/2012 21:53
Barcelonito / Lucho Enrique 21 (Barcelona Bojan är en liten tönt som var bra i ungdomslaget. Men han var kass i a-laget. Han fick spela mer än han förtjänade. Killen trodde seriöst att han låg på samma nivå som Messi. Sen så skulle han fjäska för Zlatan också. Värst är ändå alla hans jävla uttalanden om Barca. Usch vad jag avskyr den där jävla bortskämda ungen
Barcelona Jonas - tots units fem força
10/31/2012 21:51
Vem gjorde 1-4 målet?
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
10/31/2012 21:50
Haha Romeu är lite mer ödmjuk än Bojan tycker jag. Han fick sitt livs erbjudande av ett lag som verkar ändå tro på honom mer än Barca och tog chansen!

Angående Bojan, jag ogillar honom nog ännu mer än dig! Träffade honom i Barcelona med min Guardiola-tröja på och han nickade rätt arrogant och skrattade åt det och sa nåt dumt till sina kompisar på restaurangen.

Nu i efterhand fick man ju reda på att han inte gillade Pep, trots alla jävla chanser han fick och sumpade. Att killen har stake att påstå att han inte fick chansen! Vi hade faktiskt många bra spelare just när Bojan kom upp som inte fick chansen.
Barcelona The Octopus of Badia
10/31/2012 21:47
1-4 nu! Vilken jävla vändning!
Barcelona *hjärta* Valdes flint
10/31/2012 21:46
Delofeu visar vad han tycker om bänken, härligt!
Barcelona enko
10/31/2012 21:46
Tråkigt att Barcelona B får inte gå upp i högsta ligan även om laget vinner segunda..
Barcelona socccerfan1
10/31/2012 21:42
Så ja, vi vände från 1-0 till 1-3!!
Barcelona LeoMessi
10/31/2012 21:42
Barcelonito / Lucho Enrique 21 (Barcelona) Nej man ska inte klanka ner på honom. Men killen verkade få storhetsvansinne och trodde att han var en av världens bästa på sin position. Samma sak med Bojan. Han påstod att han aldrig fick en chans men om du frågar mig så fick han väldigt många chanser. Men han skulle ju skjuta varenda gång han fick bollen istället för att passa. Och gnället om att han inte fick spela centralt. Vi flyttar nog Messi till kanten igen så Bojan får spela på sin favoritposition. Sorry för snacket om Bojan men jag tycker verkligen inte om honom.
Barcelona ALEX SONG
10/31/2012 21:36
Barca B har vant matcher och leder med 2-1 efter mål av Deulofue och Donguo
Real Madrid BB-Barceloneta
10/31/2012 21:35
Barcelona B har vänt på steken i bortamatchen mot Huesca efter två snabba mål av inhopparna Deulofeu och Dongou.

Kändes tveksamt när Eusebio bänkade dessa herrar (Pojkar?) inför matchen och detta stärkte ju verkligen det.

10 kvar nu!

EDIT: Enligt "La Masia" (@youngcules) på twitter så är målskyttarna Sergi Gomez och Rafinha så vet inte riktigt vilka som egentligen gjort mål. Vad som dock är helt klart är att Deulofeu satt 3an nyss!
10/31/2012 21:34
Busi är en av världens 23 bästa spelare, Romeu är 7:e alternativ på Chelseas mittfält. Men nu ska man inte klanka ner på honom alltför mycket. Han är ung och har ändå lyckats ta sig till ett av världens bästa lag, så potential har han nog. Men som spelartyp passar han nog inte i just Barca.

Men att jämföra honom med Busi... näh.

Rätt så efterblivet att starta varenda mening med "men", men jag är rätt trött!
Barcelona LeoMessi
10/31/2012 21:32
Nog ganska lyckat av oss att sälja Romeu:-) Tänk att samma Romeu vill ha rikligt med speltid i Barcelona för att ens vilja komma tbx. Hoppas han trivs på läktaren i Chelsea. För platsar han inte i deras mittfält så har han inget att göra i vårt mittfält
Barcelona LeoMessi
10/31/2012 21:27
Och jag minns en diskussion på Aftonbladet jag hade och där påstod ett chelseafan att Romeu var bättre än Busi. Maken på något så efterblivet har jag aldrig varit med om
10/31/2012 21:20
Fast visar man så tydligt att man vill ha bollen på den här nivån så ska man redan ha planerat nästa steg, precis som Busi eller Mikel brukar göra. Romeu verkar inte ta snabba beslut, tar på sig onödig varning precis i början av matchen, tajmar fel i närkamperna och passningsspelet.

Ingen Barcamaterial i mina ögon. Påminner om Mottas dåliga dagar i Barca när det gäller klumpigheten och slöa rörelsen.
Barcelona elbraco - SiamoCalcio
10/31/2012 21:15
det var ju visserligen Cechs fel, passar Romeu som har 4 Utdspelare närmare än vad han har EN chelseaspelare. Korkat och märkligt av en så rutinerad målvakt. Romeu var visserligen för trög i sitt agerande med. 1-1 nu!
10/31/2012 21:11
Romeu försöker leka Busquets i Chelsea och bjuder United på ett mål.

Har sett honom spela lite på sistone och han verkar inte bli den spelaren jag hoppades på. Man gjorde nog en bra affär när man lät honom gå vidare.
Barcelona Grande Barca
10/31/2012 20:30
varför finns det ingen stream att hitta till , zaragozza-granada ? finns inget på streamtv.com o inte heller wizizig ? /
Fais
10/31/2012 20:23
Cules!

Någon som har Stream till b-lags matchen?
Fais
10/31/2012 20:22
1.70-ligan - Remontada épica de Abidal

Pique känns stabilare?

Vilka matcher var han stabil??

Såg du inte supercupen???

Jag minns inte sist jag såg honom stabil.
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
10/31/2012 20:15
Corezon

Pique har inte varit så dålig i år. Han känns stabilare än förra året och jag hoppas att han når toppformen snart om han förbli skadefri. Den skadan han har nu är knappast ett svekskäl för en petning. Hur dumt vore inte det i detta läget och den backkris man har haft på sistone?
Tito har ju bekräftat att Pique skadade sig på ett annat sätt för att han belastade kroppen fel när jag gick medans han hade sin förra skada. Men han är snart tillbaka
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
10/31/2012 19:33
el flaco/

Ja, endera trebackslinje eller att någon av Gustavo eller Patrick går ner som ytterback.

Har ingen koll på om Balliu och Grimaldo är avstängda/skadade.
Barcelona Corazon
10/31/2012 19:20
bara jag som tröttnat på piques skada seriöst puyol kommer hinna före honom, jag minns när pique blev skadad på ett helt vanligt avslut då tänkte jag aja blir väll en vecka 15 dagar sådär men seriöst det har gått för långt nu,
jag får känslan av att det ligger nått annat bakom det här och att hans fokus är någon helt annanstans än fotboll just nu..
Barcelona el Flaco - Loco-Motive
10/31/2012 19:13
Mojito/

Annars förstår jag mig inte på den startelvan. Ingen högerback? Blir det trebackslinje?
Barcelona barcetia - ¡Javi Martinez, por favor!
10/31/2012 19:12
Mojito

Jaa, det är Gustavo. Hans fulla namn är Luis Gustavo Ledes.
10/31/2012 19:10
@el Flaco - Loco-Motive:

Gracias amigo!
Barcelona el Flaco - Loco-Motive
10/31/2012 19:08
Mojito/

Ja, Gus Ledes är Gustavo, den defensiva mittfältaren. Portugis tror jag.
10/31/2012 19:04
Om en timme spelar Barca B den uppskjutna matchen mot Huesca på bortaplan.
Funderar på om Tito hade släppt fram Deulofeu och Rafinha igår om B-laget inte haft match idag.

Hur som helst ställer Eusebio följande elva på plan från start;

Masip, S. Gómez, Planas, Lombán, Espinosa, Luis Alberto, Rafinha, Patric, Kiko, Lobato och Gus Ledes (vem är den sistnämnda?) Gustavo?

Deulofeu, Dongou och de nya portugiserna på bänken.

Stream i länktips.
10/31/2012 17:50
Var så god.
Barcelona ALEX SONG
10/31/2012 17:18
Kan någon länka en lista. På de de bästa U21 spelarna som Aftonbladet skrev har om dagen
Annons: