/spanien/barcelona/forum/9085.aspx/spanien/barcelona/forum/9085.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
,Sami
2012-05-19 13:14
Tycker det är jävligt bra deal. Adriano och Afellay plus 200 i cash mot Thiago silva.
Barcelona Briljanté
2012-05-19 12:57
Finns fan ingen chans att Keita ska stanna kvar denna säsongen. Vi har spelare från B-laget som kan göra ett minst lika bra jobb som honom!

Afellay bidrar inte heller med något som Cuenca och Tello inte gör. Ända anledningen till att Afellay ska vara kvar är isåfall att vi ska bredda truppen men anfallet är den sista positionen vi behöver göra det på. Så bort med honom med!

Värva in Alba och T.Silva/Botia så är jag nöjd!
Barcelona el Flaco - Anims Guaje!
2012-05-19 12:52
1.70-ligan/

Precis. Det är vad som står i artikeln SPORT publicerade och därmed kan klubben inte använda sig av Keite i en eventuell deal för att sänka priset på en spelare man är ute efter.
Barcelona Mido
2012-05-19 12:43
Real Madrid är i mitt hemland Kuwait å spelat en match mot landslaget. Arrangörerna hade svårt å sälja biljetterna tills dom bestämde att du skulle vara fri inträde haha dom fyllde läkterna men publiken skrek Messi under hela matchen hahaha. När Barcelona åkte dit 2008 tror jag då var d KAOS!!!!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-05-19 12:33
El flaco Okej. Det innebär alltså att Keita antingen blir kvar eller går gratis?
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2012-05-19 12:29
Mujje

Rojadirecta.me lägger upp kort efter + att jag aldrig varit med om att dom skriver resultatet.

På höger sida på startsidan dyker den upp.

Barcelona el Flaco - Anims Guaje!
2012-05-19 12:23
1.70-ligan/

Som jag förstått det hade han kontrakt till 2014, men det var baserad på ett visst antal spelade minuter den gångna säsongen och Keite har inte nått upp till det och därför förlängs inte hans kontrakt automatiskt till nästa säsong. Han kan därmed gå fri denna sommar om inte Tito, som det sägs, lyckas övertala maliern till att fortsätta.
Barcelona Mujje
2012-05-19 11:53
Tjenare! Det verkar bli som om man missar CL-matchen ikväll vilket är lagom tråkigt minst sagt.... Tänkte att jag har alternativet att ladda ner matchen det första jag gör imorgon och tittar på matchen utan att ha fått reda på resultatet innan. Svårt men genomförbart. Jag undrar om någon känner till en bra hemsida för att ladda ner matchen efter så kort tid! Det skulle vara till enorm hjälp, tackar på förhand! Vad det gäller bästa minne så tvekar jag mellan två specifika händelser. Den ena är självklart Iniestas kanon i 92:a. Helt galet helt enkelt. Men den andra är minst lika härlig. Nämligen när lejonet Eto'o vänder ut och in på Vidic och tåfjuttar in den. Så sjukt mäktigt!
2012-05-19 11:50
Adriano och Afellay vill jag ha kvar. Om T. Silva ska komma hit på deras bekostnad kan man mer än gärna ta hit Vertonghen istället!

Och vad äre för artikeln SPORT har gjort. Kan Keita gå gratis i sommar?
Barcelona Briljanté
2012-05-19 11:44
Mojito

Dem får gärna ta Keita och Afellay men Adriano för mig är jävligt viktig för vår trupp!
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2012-05-19 11:11
Barcelona will this week make a first 20M+player bid for Milan centre back Thiago Silva. Afellay and Adriano options to be included. [sport]

Intressant...
Barcelona Dill - Busquets!!
2012-05-19 10:38
zick9 Aaah, ser att du upplevt ditt första inlägg i naziland och redan blivit bannad av Hit....kaljic. Älskar verkligen killens resonemang när han ska banna någons. "hmm han håller inte med mig efter röv inlägg, tror jag bannar honom" Bästa minnen? På plats nummer ett är tveklöst iniestas mål. Känslan gick inte att beskriva helt enkelt.Tätt därefter kommer ronaldinhos första mål i barca, ribba in från 30 meter. Det var min första Barca match och en av mina allra första fotbollsminnen. Jag var nio, visste inte namnet på alla spelare men något jag visste var att jag från den stunden var ett Barca-fan! Messi har gett mig för många minnen och han kommer att ge mig 100 fler. Omöjligt att välja.
Barcelona SamMajid
2012-05-19 09:58
Zick9

De har nog inte så många bra minnen då de flesta i Reals forum började hålla på Real Madrid när de spenderade miljardbelopp på spelare som CR9 och Kaka
Barcelona SamMajid
2012-05-19 09:49
Basaric

Undra vad de hade sagt om Ronaldo vann guldbollen tre år i rad.

Det säger allt!
Barcelona Walee
2012-05-19 02:44
Karim Benzema och Kaka är två helt otroliga spelare så jävla ödmjuka. Har faktist inte haft så stor respekt för någon annan madrista än dessa två herrar. Rankar dom högre än Raul när de gäller fairplay..
Barcelona basaric - ?#AnimoElGuaje
2012-05-19 02:36
Ronaldo är bäst enligt dom som håller på Real Madrid. 95 % av dom som inte håller på Real Madrid tycker att Messi är världens bästa spelare. Enligt folket som håller på Real Madrid är Ronaldo nu plötsligt en bättre fotbollspelare bara för att han avgjorde mot Barcelona på Camp Nou. I en match där han var fullständigt osynlig fram till målet. Målet gjordes på en kontring och Özils passning friställde Ronaldo som fick komma ensam mot Valdes.

Undra vad dom hade sagt om Ronaldo gjorde som Messi när han gjorde hat-trick i sitt första el clasico som 19 åring. Undra vad dom hade sagt om Ronaldo om han var den spelare som år efter år gjorde mest mål i europa, samtidigt som han gör flest assists också.

Karim Benzema

"I am inspired by Ronaldo, but for me is Messi the best player. I do not see anyone else doing what he does. I love this player.

Benzema är inte den enda som håller Messi högst. Alla som har något med fotboll att göra gör det, dom flesta förutom marrängerna gör det.
AndreD - Ànims Abirey
2012-05-19 02:02
zick9

Ingen med en hjärna eller IQ över 3 kan på fullaste allvar tycka att Ronaldo är bättre än Messi. Det klassas inte som en åsikt, det klassas som pure efterblivenhet och man bör söka hjälp omedelbart innan man smittar sin omgivning.
Barcelona Walee
2012-05-19 01:45
Hahaah Real lever på deras 50-60 era så de klart de blir känsligt om man skriver om bästa nutida upplevelser!!!
Barcelona Mäktiga Messi
2012-05-19 01:05
zick man får inte skriva sånt . det är för farligt dom kan börja gråta . tänk på det till nästa gång. man får inte skriva va som helst på real forum
Barcelona zick9
2012-05-19 01:02
Lol!

Jag skrev "Vad är det bästa ni madridistas har upplevt? För mig är det CL-finalen 2006 i Paris och Iniestas mål mot Chelsea i 92:a minuten."

Det ledde till att jag blev bannad för provokativt beteende. Löjlig moderering.
Barcelona zick9
2012-05-19 00:17
Det hoppas jag verkligen. ;)

Hoppas Messi vinner gulbollen för 4:e gången i år för det förtjänar han!
Ronaldo må ha avgjort fler matcher, men guldbollen är ett individuellt pris och bör inte baseras på antal titlar eller matcher som man har avgjort.

Dessutom tycker jag att Ronaldos mål får alldeles för mycket uppmärksamhet. Ingen bryr sig t ex om Messi genialiska passningar som styr upp anfallen. För det är framför allt Messis fantastiska speluppfattning och förmåga att komma förbi motståndarna som gör att han är så fruktansvärt bra, inte att han gör många mål (vilket också är bra).

Ronaldo är så oerhört självisk och skjuter i alla lägen istället för att friställa en lagkamrat. Självklart har han spelat fram till en hel del mål, men kom ihåg att det finns statistik som visar att han skjuter mest av alla spelare.
Barcelona The Ball Tu mi
2012-05-19 00:05
zick9

Inget Barca-fan kan säga att Messi är sämre än Ronaldo, men det finns Real fans som kan säga att Ronaldo är sämre än Messi!
,Sami
2012-05-18 23:53
zick9
Finns väl ingen. Hoppas ja annars då jääävlar:)
Barcelona zick9
2012-05-18 23:46
Är det något Barca-fan här som INTE tycker att Messi är bättre än Ronaldo?
Barcelona SamMajid
2012-05-18 23:37
Mascherano

Det tror jag inte, men jag rekommenderar dig att kolla upp det på vårdcentralen för att vara säker.

Lycka till!
Barcelona II Barça II
2012-05-18 23:35
2012-05-18 23:31
D'Alessandro (ex-coach Vilanova): "Barça didn't have a plan B. Tito will introduce new concepts. He knows what the world's best team needs"

Spännande uttalande! Nya koncept...Undrar om det är hans egen teori eller om han faktiskt har pratat med Tito om det.
2012-05-18 23:17
Här står det lite om Infantil A´s Sverige-äventyr. Även en bild med grabbarna på Stockholms gator :)
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-05-18 23:08
DM1982

Man bestämde det innan det var klart vilka som var i CL-final. Så man kunde inte ha cup-finalen samtidigt, i fall Barca gick dit. Nu blev det som alla vet inte så, så det blir istället en lång vänta. Litr jobbigt. Säsongen känns över men ändå inte.
Barcelona DM1982
2012-05-18 22:59
Varför är det så lång tid mellan sista matchen i ligan och cupfinalen? Känns lite skumt.
Annons: