/spanien/barcelona/forum/9081.aspx/spanien/barcelona/forum/9081.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona MesQueUnClubFCB-Gracies Pep
2012-05-12 23:54
@Deulofeu:

Nej. Men han är avstängd i Liga premiären Augusti 19de
Barcelona Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!
2012-05-12 23:54
Smogen

Tvivlar starkt på att han redan nu börjat axla på sig mer ansvar, man ser ju bara Peps vanliga spel där ute, i gott och ont ser det rätt enformigt ut. Undrar om vi får reda på vad för förändringar man tänkt göra, för spel utan kontringar helt och hållet gör oss en aningen lättlästa.
Barcelona DM1982
2012-05-12 23:53
Inte världens roligaste match men inte helt otippat att det er ut så här.

Kan nog tänka mig att spelarna har skallen någon annanstans, det tänker nog redan på cupfinalen. Ligan är avgjord så de spelar nog bara av matchen. Det är bara att titta på Bayern som var helt under isen mot Dortmund i cupfinalen idag, de hade nog redan sina tankar på CL-finalen. Lätt hänt, de är människor.

En säsong slut, trist att komma tvåa men det kunde nästan bara sluta så. Alla skador som vi har haft den här säsongen är nästan löjligt. Det var helt enkelt inte vårt år när det kommer till skador, säsongen tog knappt slut innan nästa kille var tvungen att operera sig.

Nu är det all in på cup-finalen så att vi kan skratta sist den här säsongen, lite kul bara det.
Barcelona Keite
off topic:
Raúl klar för Al Sadd. Laget Barça mötte i klubb VM och slog med 4-0.
Barcelona Deulofeu
Är Alves avstängd i finalen eller nästa år? Hans sämsta match någonsin? Inte ett rätt på hela matchen.

Adriano var bra och Mascheranos första halvlek resten vill man glömma.
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-05-12 23:52
Skönt att inte förlora. Skönt att i alla fall inte hamna TIO pinnar bakom Real. Vet att de sista matcherna är lite hawaii-aktiga och man kan både ta in och tappa lite poäng. Men det låter illa att hamna för långt bakom ändå.

Egentligen äre väl inte världens grej att vi spelar såhär - när ligan är avgjord och vi har en cupfinal om en vecka att ladda till. Ändå är det irriterande och lite oroväckande. Irriterande är det pga ovan nämnda skäl och att Pep inte fick avsluta med seger. Oroväckande är det om Tito är hjärnan bakom kvällens plattmatch... samtidigt såg det rätt OK ut till Alves åkte ut. Och sen är det inte så lätt att göra något som tränare när spelarna tapp all gnista efter det.
Barcelona Barca - King / Messi mr. Golazo
2012-05-12 23:51
Klankar inte ner pep och det kommer jag aldrig göra. men förstår inte bara varför pep radera bort kontringar som han spelade med 08/09? kan någon besvara det? Fattar inte heller varför man ska ge skyhöga turnerings bonusar till spelare som tjänar miljoner. det borde räcka med 5 mille inte 20 mille. Och pengar borde inte vara någon morot för att kämpa......
Postat via SvenskaFans-appen
Koeman

Det du säger stämmer trots allt, när det inte finns något att spela för har spanska lag en tendens att slappna av en aning för mycket. Kan dock förstå frustrationen, varför inte starta med dem unga i en sådan match frågar jag?

Rambla

Han har all rätt att sura, ingen vilja alls förutom hans bff i form av keita, väldigt få som visar vilja idag.

Reboota systemet och ladda om, mot Bilbao måste koncentrationen vara på topp om det ska bli någon titel iår!
Jag tror faktiskt att Pep beordrade att ta det lungt mot Betis eftersom det är final snart.
Barcelona Deulofeu
2012-05-12 23:50
Hade Valdes släppt ett mål till och Casillas hållit nollan hade zamoran rykit,,, Pep borde bytt ut Valdes efter 2-1 målet tycker jag.

Skönt att inte förlora men Keita alltså det går inte fort när han trampar på bollen.
Barcelona Smogen
Hur mycket jag än försöker kan jag fasen inte se Tito som huvdtränare, jag är riktigt orolig inför nästa säsong
Barcelona LeoMessi
Även om Keita nätade så ändrar jag inte min åsikt. Han ska inte spela samtidigt som busi. Har inget emot när han spelar istället för honom men aldrig istället för xavi eller iniesta. Sen kan vi tacka Alves för sin idiotiska tackling. Sista matchen eller inte, man ska alltid vilja vinna. Kom inte och säg att Betis är ett grymt lag och att vi ska vara nöjda. Dom ligger på 13:e plats, finns ingen anledning till att dom ska spela ut oss varje gång vi möts.
Barcelona Rambla~
Jag vill att spelsystemet ändras lite eller åtminstone mer variation. Prio är en spjutspets. Pallar inte med matcher där Messi hamnar så långt ner som i kväll. Spelaren har vi redan i truppen i Villa. Som sagt, variera spelet oftare.
Barcelona Keite
2012-05-12 23:49
Tystnaden som uppstår när Messi inte gjort mål...
BARCA-més que un club
2012-05-12 23:48
Hoppas verkligen vi inte får se detta spela i Cupfinalen. där måste vi bara spela på toppform och sätta alla lägen vi får.
2012-05-12 23:47
Så förnedrande att vi inte fick någo mer utdelning förutom det två mål vi gjorde
Barcelona Walee
2012-05-12 23:47
Keita grymt viiiiiktig vid mål jagande på grund av hans huvudspel.. Jag var nog den enda som sakna han mot Chelsea och Real. För vi har alldeles för många busi lovers här..
Barcelona Culé - Messi y Alexis
2012-05-12 23:46
Vi behöver en spelare som kan kliva fram och avgöra när Messi inte vill lira boll. Robin Van Persie kanske? Han bär ju Arsenal på sina axlar...

Aja skönt att vi inte förlorade.
2012-05-12 23:45
In our faces!
Nä men skämt åt sidan, vi gör en botten insats idag, bara att konstatera att det behövs en justering i maskineriet. Vad säger ni lite för enformigt va?

Barcelona Andrés V
2012-05-12 23:45
hahaha vilken komedi att just Keita gör målet!
Barcelona Koeman!!
2012-05-12 23:44
Vad är det för fel på er medgångsfans? Matchen spelar ju ingen roll. Skärp er.
Barcelona Rambla~
Haha, klaga aldrig på Keite. Dåligt kroppspråk av Pep. Visst, du ska lämna men du behöver ju inte se så apatisk ut för det.
JAAAA!!!!
Barcelona Keite
KEITEEEEEEEEE!!!!

Tillägnat till alla hatare :)
Barcelona Barca4eva
*host* Hade velat se era miner nu.