/spanien/barcelona/forum/9079.aspx/spanien/barcelona/forum/9079.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-05-20 18:26
Hahaha, Iniesta din jävel. Han lurade allihopa. :)
Barcelona oxfilé
2012-05-20 18:16
Iniesta syftar på Albacete Balompié som brukar kallas för Alba.
Barcelona MesQueUnClubFCB-Gracies Pep
2012-05-20 18:15
Barca007

Alba lycka till
Barcelona Barca007
2012-05-20 18:09
Iniesta på facebook: Mucha Suerte Alba! menas det som lycka till Alba?
Barcelona MesQueUnClubFCB-Gracies Pep
2012-05-20 18:09
Någon annan som tycker att Messi inte har dribblat lika mycket i sistone. När han hade polo tröja på sig så dribblade han mer
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-05-20 18:05
Iniesta på Facebook: "Mucha suerte Alba!"

Jag går till Google Translate och översätter så översätts det till: "Lycka till gryningen" ? va fan!
Barcelona B-Guden
2012-05-20 17:58
Kaka The Best #8 !!!

Ja våra spelare är doppad. måste kännas jobbigt och bara vinna ligan trots flera miljarder. trots att alla i erat lag är välrdens bästa på sin position gå häng dig äckel.

Om nån av våran spelare hade varit dopad så hade han inte spelat avundsjuka...
Barcelona elbraco - Bojan & Thiago
2012-05-20 17:55
Om 1 minut börjar "Vägen till UEFA Euro 2012" med Spaniens bästa mittback som pratar om sina tankar inför EM.
Real Madrid Kaka The Best #8 !!!
2012-05-20 17:30
Rambla~

Haha, jag har en känsla av att du inte följt Milan eller Silva..

Silva är inte en skadebenägen spelare, han har spelat 93 matcher för Milan sen 2009..
Är det vad du kallar skadebenägen ?

Han är ju trots allt inte dopad som en viss annan spelare men att kalla honom skadebenägen är att verkligen ta i..
Barcelona Rambla~
2012-05-20 17:23
@Kaka The Best #8 !!!:

Han är visst skadebenägen, har haft flera muskelbristningar de senaste säsongerna.

Du är bra naiv. Kommer rätt pris så kan du vara säker på att Milan kommer sälja. Jag hoppas bara inte Barca är så korkade att de är de som kommer med "rätt pris". Har ingen lust att klubben ska slänga iväg idiotsummor för en mittback. Det finns andra bra mycket billigare alternativ.
Real Madrid Kaka The Best #8 !!!
2012-05-20 17:19
Rambla~

Skadebenägne ??
Ska du skriva om någonting så låt det åtminstone vara rätt..

Att vara skadad 1 gång i flera månader är inte att vara skadebenägen, skadebenägen är att bli skadad ofta (Läs Pato)..

Sen kommer Milan aldrig sälja Silva och Silva kommer aldrig gå till Barca..

Så nej, Silva har inget pris.
Det du skriver är bara rykten som du själv verkar ta på för stort allvar..

Herregud..
Barcelona LeoMessi
2012-05-20 17:04
Förresten hur kommer det sig att barca inte spelar några vänskapsmatcher? Känns för jävla dumt att inte göra det.
Barcelona LeoMessi
2012-05-20 17:03
Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!

Vet att dom inte är samma spelartyp men jag tycker att han är en bättre spelare generellt sätt :P
Barcelona Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!
2012-05-20 16:31
Rambla~

Skadebenägen är lite att ta i, han ombads att spela trots sina små skavanker som blev större pga idioti ifrån milan lab och tränaren snarare som inte lät han vila ut, men utöver det så håller jag med dig. Thiago ska ingenstans!

LeoMessi

Varför jemföra honom med en target spelare som Gomez?
Jag håller dock med om att Falcao är den hetaste anfallare just nu!
Barcelona Messidinho_10
2012-05-20 16:30
Falcao är min våta dröm i Barca. Det finns väl ingen chans att vi köper honom ..
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona LeoMessi
2012-05-20 16:25
Säg vad ni vill men enligt mig är falcao en bättre spelare än Gomez. Herregud, hoppas Atletico lyckas behålla honom. Han är guldvärd
Barcelona oxfilé
2012-05-20 16:05
Herrejävlar! Kolla in Falcaos mål igår.
Barcelona barcetia - #ANIMSABIDAL
2012-05-20 15:54
Thiago Silva + pengar för Thiago annars..
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-05-20 15:47
Rambla~

Jag kör hellre med en trebackslinje, Pique - Puyol - Mascherano i 60 matcher än att sälja Thiago..
Coach pep.
2012-05-20 15:43
Thiago Alcantara + pengar i utbyte mot Thiago Silva? Mycket ska man vara med om!
Barcelona Briljanté
2012-05-20 15:37
Nilmar för 8 milj euro är faktiskt ett kap. Men behöver vi verkligen honom när vi har Villa,Messi,Sanchez,Pedro,Cuenca,Tello,Afellay och vi får inte glömma att även Iniesta och Cesc kan spela uppe på anfallet.

Jag tycker till och med att vi borde sälja en anfallare (Afellay) då han kommer få speltid som egentligen Thiago,Cesc mm behöver.
Barcelona LeoMessi
2012-05-20 15:30
Jag hoppas verkligen inte att thiago lämnar Barca. Vi ska behålla honom, vår nye xavi/iniesta
Barcelona Rambla~
2012-05-20 15:15
Ekonomin ser allt bättre ut. I år kan klubben gå med vinst upp till €40M beroende på hur det går i cupfinalen med tanke på segerpremier till spelarna. Bara genom att inte vinna liggan har klubben sparat in minst €14M som de sluppit betala ut i premier.

Dessutom så har klubben betalat tillbaka €30M på olika lån.
Barcelona zick9
2012-05-20 15:10
@papillon:

Vilken skandal? Jag minns Henrys uteblivna straff på Camp Nou.
Barcelona Rambla~
2012-05-20 15:09
1.70

Det är ingen större hemlighet att Galliani har haft våta drömmar om Thiago Alcantara sen en tid tillbaka. Han hörde sig för om honom redan förra sommaren. Jag är rädd att nu när Pep är borta att det inte finns någon i klubben med stor aktoritet och som säger blankt nej när klubbar kommer och rycker i våra talanger. Pep vägrade tom att släppa iväg spelare som JDS på lån till Zaragoza.
Atlético addeh
2012-05-20 15:05
1.70 & Rambla

Håller med er, det är fasansfullt att se. Jag har flera gånger under de senaste fyran åren varit oförstående kring en del laguttagningar när det gäller Pep. Men det här tar ändå priset. Vad fan håller Eusebio på med? Ett mittfält med Carmona, Gustavo & Riverola. Give me a break! Jona dos Santos var förvisso avstängd, men det är ändå en helt befängd startuppställning.

Kontraktet är i princip redan säkrat. Varför spelar inte fler ungdomar? Deulofeu och Grimaldo är förvisso iväg och spelar med det spanska U19-landslaget, men det finns gott om andra. Vad gör Rodri & Kiko i startelvan istället för Rafinha? Och varför får inte Dongou fler chanser? Han är trots allt den med bäst målsnitt i hela laget, tro det eller ej.

Såg inte mycket av matchen men det märktes tydligt hur beroende laget är av Deulofeu och Rafinha. Utan de båda supertalangerna var kreativiteten som bortblåst.

Att säkra kontraktet borde vara nog, men för mig handlar det om ännu mer.
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-05-20 15:04
Det där med att vår Thiago skulle göra att Milan är villiga att för handla om sin Thiago, tror jag bara är skitsnack. Och jag hoppas verkligen att Barca inte ens överväger den tanken!
Däremot tror jag nog Galliani kan tänka sig att förhandla om T.Silva ändå tillslut. Men det lär bli en långdragen jävla historia och jag undrar om det är den bästa lösningen för Barca då det finns andra bra och billigare alternativ tillgängliga?
Barcelona Heywood Jablome - Andrés
2012-05-20 15:01
silly bollocks

"Själv ser jag fram emot en oerhört rolig säsong. Känns som om säsongen 2012/13 tillhör Real Madrid. En riktig "Blanca Victoria"-säsong!"

Detta har man hört från er sida sedan 2006. Börjar bli jobbigt.
Barcelona Rambla~
2012-05-20 15:00
Milan har kontrat med att de vil ha vår Thiago och 10M för Thiago Silva. Haha, vilket skämt. De kan behålla sin åldrande och skadebenägne brasse, så behåller Barca sin unga och kommande storstjärna.

Inte till salu var det va? Heh, allt tycks ha ett pris när det kommer till kritan.
Barcelona Rambla~
2012-05-20 14:51
NUMANCIA, 3 - BARÇA B, 0

Kan inte någon kasta ut sopan Eusebio? Seriöst, jag börjar bli riktigt irriterad nu. Inte blir det bättre av vetskapen att han har fått förlängt även till nästa säsong.
Annons: