/spanien/barcelona/forum/9072.aspx/spanien/barcelona/forum/9072.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hetfield
2012-05-22 16:30
Bortatröjan påminner ju om något en fet turist har på sig när han har sex med prostituerade tjejer, samtidigt som han sniffar kokain. Seriöst nu.

Håll det enkelt och snyggt.
Barcelona Andrés V
2012-05-22 16:26
haha fyfan va fula tröjor, bortatröjan passa ju perfekt när man är på semester i hawaii
Barcelona SamMajid
2012-05-22 16:21
Bryt kontraktet med Nike! Seriöst, orkar inte mer!

Adidas är vad som gäller för er om ni vill ha snygga tröjor!

edit: Bring back Laporta!
Barcelona petersays
2012-05-22 16:16
@addeh:

Baken är även var man borde stoppa upp dom nya matchställen :P
Barcelona Hetfield
2012-05-22 16:16
Jag börjar undra om de som designade kläderna är anställda av Real Madrid eller Chelsea, de måste ha gjort det där med flit så att ingen köper de. Kom igen nu.

Jag bryr mig inte, men ta och anställ lite folk från Armani eller något. Ja, någon som inte designar med paint.
Barcelona petersays
2012-05-22 16:15
1. Jaså, svinet förlänger med Madrid och blir en vagel i ögat även nästa säsong. Som jag avskyr den där mannen alltså.

2. Eden Hazard. Köp. Eden Hazard. Köp. Köp. Köp.
Är villig att offra vilka som helst av Villa, Pedro, Cuenca och Tello för att finansiera ett köp och för första gången på flera år ha en riktig klasspelare på vänsterkanten. Trött på halvarslade lösningar. Köp en vänsterytter. Finns ingen i canteran. Köp. Köp Eden Hazard. Nu! Köp!
Barcelona Frodo
2012-05-22 16:13
Det är ett brott mot mänskligheten att trycka såna fula bortatröjor. Hur fan kan man godkänna nåt sånt?!
Atlético addeh
2012-05-22 16:07
petersays

Haha! Smaken är som baken - delad.
Barcelona petersays
2012-05-22 15:57
@addeh:

Åh herre min jävlar vad gräsliga de såg ut bakifrån. Ser ut som något som vilken finnig femtonåring som helst knåpat ihop i photoshop - 2001. Nä nu jävlar!
,Sami
2012-05-22 15:47
Rambla~
Hahaha helvete vad jag blev sugen på den drinken nu! Ska fan in nu till systemet och köpa den. Ni som vill fixa den här har ni receptet:) Passar ju perfekt till matchen på fredag!

Fyll ett högt rakt glas med is, häll på tequila. Fyll upp med nypressad apelsin, rör om. Skeda grenadine på ytan och låt den sjunka. Garnera med apelsinskiva och bär.

Barcelona Sano97-Catalonian burek!
2012-05-22 15:19
Hemmatröjan är helt okej men bortatröjan, nej nej nej nej.....
Barcelona Riiio!!
2012-05-22 15:15
Scrolla ner lite när ni öppnar länktips... hur J*VLA läcckra är inte tröjorna!! Man kunde fan valt vilken osm helst av dessa "fantasitröjor"
Barcelona !!ANIMS ABIDAL!! [f.d !!ANTIMADRIDISTA!!]
2012-05-22 15:11
Hahaha bortatröjan är fan den fulaste tröjan vi någonsin haft, det finns det ingen tvekan om. Hemmatröjan tycker jag också är riktigt ful, jag är inte alls nöjd. Varför kan man inte bara köra klassiska Barca tröjor, det är det snyggaste och mest ärofyllda.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barca4eva
2012-05-22 15:09
Rambla~

Haha, nu var det dock fel bild du jämförde den med :P

Fan vad sugen man blev på en kall drink i det här vädret.
Barcelona Rambla~
2012-05-22 14:55
Vem var det som sa Tequila Sunrise? :P
Atlético addeh
2012-05-22 14:40
Tänk tröjor mer liknande dessa. Där snackar vi klass.
Wena
2012-05-22 14:40
Haha är det bara jag som tycker att tröjorna var riktigt snygga!
Påminner lite om 08/09 tröjorna fast mörkare..
Barcelona Barca - King / Messi mr. Golazo
2012-05-22 14:20
Så jävla skämmigt att vi inte ens har något att säga till om. Kan inte spelarna/fansen ha en omröstning på flertal olika tröjor. Vilket man ska kunna rösta på? kan tänka mig se messi skämmas och ta på sig tröjan. Det finns iaf en fördel med tröjorna vi kommer ha övertaget med att förvirra motståndarna. Färgerna kommer få de tappa markeringarna och springa i varandra. Jag är SERIÖS!
Barcelona EL Corazon - King of Barcelona
2012-05-22 14:01
Barca - king Frågan är om spelarna kommer vilja synas...
Barcelona EL Corazon - King of Barcelona
2012-05-22 14:00
Hemmatröjan kommer sälja som smör - till 12 åringar. Men vem fan kom på iden med charter? Saknar ord för bortatröjan
Coach pep.
2012-05-22 13:55
Tröjorna var väntade men vad är det för dårar till designers Nike har? En tre åring hade fan kunnat designa mer moget och stilfullt. Det är en skymf mot vår klubb att tvingas klä på sig sådan futuristisk smaklöshet. När ska vi få tillbaka retro looken? Hemmatröjan kommer väl se okej ut på planen men det gula "tequila sunrise" bortastället är nog det värsta jag någonsin sett.
Barcelona Mido
2012-05-22 13:45
Jag sa fantaflaska hehe men här får ni en bättre beskrivning, en nyöppnad fantaflaska när bubblorna stiger uppåt hehe varför har vi inte addidas dom e manligare jämfört med barnsliga Nike
Barcelona Barca - King / Messi mr. Golazo
2012-05-22 13:31
hemma tröjan va fin enligt mig.. Borta tröjan! Snacka om att vilja synas:p
Barcelona El Soap
2012-05-22 13:15
Att gå ifrån det snygga bortastället som vi hade i år till det där... Det är ju bara elakt mot spelarna.
Barcelona Barcadinho.
2012-05-22 13:12
Borta tröjorna ser ut som om att spelarna ska iväg till ett rave-party.
Och sådan stil är redan passé, inte alls in och modern längre.
Förmodligen en Inspiration från modellen av den nya Camp Nou som också var alldeles för psykedelisk, en galen smak.
Barcelona Riiio!!
2012-05-22 13:10
Hade varit nice o värva Sagna och bara spela honom i den gula bortatröjan. Det hade sett riktigt roligt ut... fan vilka tröjor asså haha
Barcelona elbraco - Bojan & Thiago
2012-05-22 13:07
Hur fan ska man lyckas vända på våra bortamatch trend när spelarna kommer in i omklädningsrummet och tvingas se på dom där... sakerna? Tro fan att man inte vill utmärka sig på plan och riskera bli inzoomad när man bär det där fula stället...
Hamnar utan tvekan på en topp10 "fulaste ställen jag någonsin sett"-lista.

Hemmatröjan klarar sig precis över godkänt, men det är egentligen för att ribban sattes lägre när man hade sett dom när dom inte satt på en spelare. Nu ser dom lite bättre ut.

edit; Fantaflaska är en klockren beskrivning.
Barcelona Abbe.
2012-05-22 12:52
Positivt överraskad av hemmatröjan. Den ser rätt okej ut när den sitter på. Bortatröjan är groteskt ful.
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-05-22 12:51
Hemmatröjan passar mer in hos PSG som brukar köra den stilen. Dock är det som vanligt, man saknar ränderna men tillslut så börjar man gilla den, som 08/09.

Bortatröjan däremot, herregud.. Som Mido sa, ser ut som att våra spelare ska vara med i en Fantareklam.
Barcelona Barca4eva
2012-05-22 12:51
Hemmatröjan är helt okej, lite för mörk men ändå rätt okej.

Bortatröjan?

"Honululu baby.." som Andreas skrev.
Annons: