/spanien/barcelona/forum/9064.aspx/spanien/barcelona/forum/9064.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona IlTriplete
2012-06-17 21:29
Brolin: Ronaldo i storform.

Bitch please.. Ett mål rättfärdigar inte hans underpresterande spel.

Puertan är ju roligast: Ronaldo, fenomenal!

Vet inte om de rökt på eller vad det är frågan om.
Barcelona Rambla~
2012-06-17 21:26
Por-Hol kan ses på ITV1 via iPhone och appen FilmOn Free.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona MesQueUnClubFCB
2012-06-17 21:24
Detta innehåller ej fotboll men någon som vet en bra film. OBS! Inge Nalle Puh
Barcelona Rambla~
2012-06-17 21:23
Hollands lag känns helt felbalanserat känns det som. Det tyckte jag även innan de tog ledningen och blev ännu tydligare efter det. Van Persie känns helt iskall, Sneijder ute på en kant är vara så fel det kan bli. Deras mittfält med de Jong som ensam DM funkar inte alls, van der Vart tar inget hemjobb.
Barcelona DM1982
2012-06-17 21:12
@MVP - 2011:

Inbördes går först.

Hollands försvar håller mycket låg klass, vad pysslar de med?
Barcelona Pep, The Creator
2012-06-17 21:11
Här har ni en annan stream till Portugal - Holland, spanska kommentatorer mindre bra kvalitet men mindre hack.

In med Ibi förf*n!
Barcelona MVP - 2011
2012-06-17 21:09
Går inbördes möten före målskillnad eller är det vice versa?
Lo Stile Juve #10 [Sono 30]
2012-06-17 21:08
Tysnaden som uppstår när cristina dribblar :P
Barcelona Andrés V
2012-06-17 21:05
Vart fixar du streamtorrent, inget olagligt eller hur? Ser att wiziwig inte har nån sopcast länk, endast från streamtorrent
Barcelona Andrés V
Vart fixar du streamtorrent, inget olagligt eller hur? Ser att wiziwig inte har nån sopcast länk, endast från streamtorrent
Barcelona Andrés V
Barcelona Smogen
2012-06-17 20:49
och någon som har en FUNGERANDE stream till Holland matchen?
Barcelona Smogen
2012-06-17 20:47
Till er som blir förbannade på idioterna på TV4, låt dom veta det!

Barcelona Barcelona10Messi
2012-06-17 20:44
Vilken kanal visar Portugal - Holland?
Barcelona Barca4eva
2012-06-17 20:39
Èluc

Jo, sorry.

Naj, det får bli o fixa Streamtorrent för mig.
Barcelona Pep, The Creator
2012-06-17 20:37
Här finns stream till Portugal - Holland med spanska kommantatorer. Bojkotta TV4!
Barcelona Éluc
2012-06-17 20:34
Barca4eva

Fast det kostar väl?
Barcelona Barca4eva
2012-06-17 20:32
Eluc Har för mig att Fotbollskanalen sänder matchen.
Barcelona Blaugrana91
2012-06-17 20:31
Det är ju verkligen pinsamt att Realfans på allvar tror att Özil är bättre än Xavi och Iniesta, men det är ju så typiskt Realfans, dem är så besatta av att deras spelare hela tiden ska vara lika bra eller bättre än Barcas trots att ingen förutom dem själva faktiskt anser att det är så.

Det blir mitt sista inlägg gällande den här patetiska diskussionen som inte ens borde behövas tas upp.

Ni som känner er träffade, känn er träffade!
Barcelona Éluc
2012-06-17 20:31
Någon som sitter på en bra SopCast-stream till Holland - Portugal? Wizwig har endast Torrent-streams och en för mig ickefungerande SopCast-stream.
Barcelona petersays
2012-06-17 20:15
TV4 - som jag hatar er!!
Real Madrid | IKER | CASILLAS | Un icono, modelo y leyenda! |
2012-06-17 20:15
El Corazon - King of Barcelona //

Aa, då har vi lite olika sätt att bedöma detta :). Aja, det är nu dags att dra! Ha det.
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-06-17 20:14
Ronaldo har gjort en monstersäsong. Det kan ingen ta ifrån honom. Tycker faktiskt han förtjänar andraplatsen i guldbollen. Enda är väl om Spanien vinner EM och Iniesta får en avgörande roll. Annars så har Iniesta varit bra den här säsongen men tycker han var bättre förra. Lägg till att vi endast vann cupen och Real trots allt vann ligan. Men som sagt, EM kan förändra saker och ting.

Nu är det fokus på matcherna från min sida. Skulle vara kul om Danmark tog sig vidare, vem hade trott det innan turneringen började? Men tror på Portugal. Matchen mot holländarna kommer bli ett krig, säkert tufft/fult spel med mycket kort. Tror på 1-1 där och 2-1 till Tyskland vilket gör att Portugal kniper andraplatsen.
Barcelona EL Corazon - King of Barcelona
2012-06-17 20:07
| IKER | CASILLAS | Un icono, modelo y leyenda! |

Slåss man om titlen världens bäste tycker jag nog man kan begära mer. Samma med Messi mot Chelsea. Spelar väl ingen roll om Messi gör typ tre mål om det andra laget gör fyra. Ingen kommer komma ihåg hans mål.
Real Madrid Alex.K
2012-06-17 20:06
!Sergio_ Busquets!

Självklart är supportrarna viktiga på det sättet. Men det är ändå de anställda (framför allt spelarna) som gör själva jobbet. Det beror förstås vart man sätter gränsen någonstans. Jag sätter i alla fall gränsen vid de anställda.
Real Madrid | IKER | CASILLAS | Un icono, modelo y leyenda! |
2012-06-17 19:55
EL Corazon - King of Barcelona //

Cristiano Ronaldo? Han bidrog trots allt med två mål och en målgivande passning. Enligt min mening är det inte realistiskt att begära mer från hans sida.
Barcelona EL Corazon - King of Barcelona
2012-06-17 19:49
| IKER | CASILLAS | Un icono, modelo y leyenda! |

Han presterade inte mot Bayern
Barcelona Barca o Mort!
2012-06-17 19:48
Dumt att stirra sig blind på assist statistik. Iniesta kan slå en genomskärare genom 5 st från halva plan till Messi som får öppet mål och passar bakåt till Pedro som slår in den och Messis namn kommer med i facitet trots att det var Iniestas som var målgivande passen egentligen.

Sen dessa diskussioner slutar aldrig, orkar inte ha en ny "Zidane vs Messi" vecka här inne. Fast det är klart, om man inte diskuterar EM här inne så finns det inte så mycket mera då det inte händer så mycket om barca just nu.
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2012-06-17 19:46
Alex.K

"Men jag kan fortfarande inte påstå att jag har någonting att göra med de framgångar som Real Madrid har uppnått på planen."

Ok, om det var det du menade så missförstod jag dig. Men det är klart att vi supportrar kan skryta om de framgångar som vi bevittnat våra lag åstadkomma. Utan oss supportrar som köper tröjor, tittar på matcher på tv eller på plats, är medlemmar på hemsidan osv så finns inte våra lag. Vi finansierar en stor del av deras existens. Kanske inte lika mycket längre som förr i tiden (med tanke på alla lån). Så visst kan vi skryta om över deras framgångar. Det är ju därför vi är "Mer än en klubb" det är därför vissa lag säger att "Supportrarna äger klubben" det är därför Pep sa "We play for the spectators"
Barcelona Rambla~
2012-06-17 19:42
Det är ju för fan löjeväckande att behöva läsa om Özil och han skulle vara en av världens bästa spelare. Han är fan inte ens nära. Vad har grabben gjort? Haft två säsonger i Real Madrid och helt plötsligt bäst i världen? Snälla. Låt mig slippa läsa om honom på det här forumet i fortsättningen. Vill ni diskutera Özils fantastiska egenskaper så gör det på Puertan, tack.
Annons: