/spanien/barcelona/forum/9023.aspx/spanien/barcelona/forum/9023.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gabriel
2012-06-09 04:50
Hola amics!

Så här ligger det till, letar efter en video som någon på det här forumet la upp inför VM 2010. Det är en video om det spanska landslaget. Har försökt hitta den men utan resultat. Videon börjar med att man ser alla fiaskon som det spanska landslaget gått igenom (innan EM vinsten). Man ser bland annat, straff förlusten mot Sydkorea. Man ser Luis Enrique blodig m.m. Låten i videon är K'naan & David Bisbal - Wavin Flag.

Jag har för mig att den heter "Juntos Podemos" eller något sånt. Som sagt, det var väldit längesen men skulle uppskatta om någon länkade den på forumet igen ifall nån vet vilken det är jag menar.

Muchas gracias!
Barcelona SamMajid
2012-06-08 23:58
Fan! Regal förlorade! Vi måste ta tillbaka Navarro!
Barcelona Barca4eva
2012-06-08 23:37
Där vände de och vann.

1-1 i matcher.
Barcelona el Flaco - Anims Guaje!
2012-06-08 22:53
Länk till andra seriefinalen mellan Barça Regal och Real Madrid. Står 46-40 till los blaugranas just nu inne på tredje kvarten.
Barcelona Barcadinho.
2012-06-08 22:51
En trevlig match mellan Rys o Tje med många finna framspelningar och snygga mål. Riktigt bra tempo.
Ryssland påminner lite grant förra EM när de spelade fin fotboll och lockade många neutrala åskådare. Men det tog stopp mot spanjorerna.
Kommer kanske bli samma sak igen. För rörig organisation även om Ryssland försökte tejpa bakåt stundvis och kontra. Men det räcker inte mot starkare motstånd tror jag, men underhållande ikväll.
Barcelona Deulofeu
2012-06-08 22:49
Två spelare som jag gillar skarpt båda har varit bra i cl tidigare Pilarar i Tjeckien samt Dzagoev i Ryssland vilka lirare.

Båda inleder em med vackra pärlor.Blir det inget med Alba kanske vi ska kolla lite extra på Pilar som visserligen är mittfältare men ändå...

Tycker han påminner lite om Shaquiri i Basel.Båda har stockar till ben och kommer gå igenom hela sin karriär utan skador likt R.Carlos och Seedorf.MInns när Capello köpte dem mycket muskler och lår för pengarna...

Em har börjat bra och i morgon smäller det nog rejält i tuffa gruppen.Kul att se Eriksen på den stora scenen.
Barcelona Més que un Esport - Moltes Gràcies Pep
2012-06-08 22:19
Dzagoev igen! Vilken lirare!
Barcelona el Flaco - Anims Guaje!
2012-06-08 22:17
Bra reportage från katalanska TV3 där de fyra kaptenerna, Puyol, Xavi, Valdés och Iniesta ger sin syn på de senaste fyra åren med Pep vid rodret (länktips).
2012-06-08 21:50
Vilken löpning av Pilar!

Grym pass också!

Fan, EM har startat bra
2012-06-08 21:47
Kvinnor kan generellt sett inte fotboll va..!?

Ett återkommande tema här på forumet
Barcelona Sentuary
2012-06-08 21:36
Herrejävlar vad mumlar kvinnorna i studion om
2012-06-08 21:19
Dzagoev levererar!
Barcelona Barca - King / Messi mr. Golazo
2012-06-08 21:15
pierre jag menar sjölvklart sport.es man blandar lätt ihop es och se.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Dill - Busquets!!
2012-06-08 21:06
Arshaviesta! Ryssland och Polen går nog vidare från denna grupp
Barcelona Smogen
2012-06-08 21:01
Jag hoppas att Ryssarna ska göra en Danmark eller Grekland och vinna hela skiten. Ska väl mycket till, men dom känns rätt vassa i kontringarna....
Barcelona EL Corazon - King of Barcelona
2012-06-08 20:57
ELTriplete Tur dom iaf inte har reklam under matchen som de hade under hockey vm
Barcelona påfågeln
2012-06-08 20:33
Skönt med Henke ju!
Real Madrid Pierre#13
2012-06-08 20:30
Barca - King / Messi mr. Golazo

Sport.se? lr Sport.ES? Hittar nämligen ingen www.sport.se sida. Och sport.es är Barcelona tidning.

Såg du skrev Sport.es högst upp och sport.se längst ner hehe :) så blev lite ställd.
Barcelona ElTriplete
2012-06-08 20:24
Fan vad TV4 suger. På 27 minuter har de haft reklam 3 gånger och i första hand prioriterat sin nya kanal TV4 Sport Xtra som ingen har.

Och folk har mage att våga klaga på SVT..
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-06-08 20:22
Imponerad av Polens spel speciellt i första halvlek. Väldigt rak fotboll. Löpningar och djupledspassningar och inspel men allt går i väldigt högt tempo.

De hade matchen, synd att de inte vann. Två tveksamma utvisningar var dessutom, spansk domare när han är som bäst. Men nu är det Ryssland-Tjeckien nu, kan sluta hur som helst, för mig är Ryssland liten favorit.

Tror fortfarande Polen går vidare trots att de misslyckades att vinna den på förhand lättaste matchen. Man borde fixa den här gruppen.
Barcelona Keite
2012-06-08 20:21
@Barca - King / Messi mr. Golazo:

Ja. 21:06
2012-06-08 20:18
Ryssland - Tjeckien nästa.

Ska bli intressant att se Dzagoev.
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-06-08 20:09
Barca king Tack för den. Alla hyllningar till L.A.M är hjärtligt välkomna på forumet.
2012-06-08 19:57
Argentina möter brasilien imorgon vah?
Barcelona Rambla~
2012-06-08 19:50
Snälla, inga fler Messi vs Ronaldo eller Messi är så jävla bra-inlägg. Det börjar bli lite uttjatat nu.
2012-06-08 19:42
ursäkta dubbel inläggen. Det är något fel på mobil appen.
messi corleone SPORT.ES Huntelaar: "Messi is ten times better than Cristiano Ronaldo" In the United States they even pay to see Messi only train Over 5,000 people gathered at the Red Bull Arena in New Jersey to see Messi train for Argentina Neymar: "Messi is unmatched" SPORT.SE
messi corleone SPORT.ES Huntelaar: "Messi is ten times better than Cristiano Ronaldo" In the United States they even pay to see Messi only train Over 5,000 people gathered at the Red Bull Arena in New Jersey to see Messi train for Argentina Neymar: "Messi is unmatched" SPORT.SE
Barcelona Pep, The Creator
2012-06-08 19:34
Bara jag som märkt att kortlinjedomarens enda jobb är att kolla om det blir mål?
Dem säger varken till om kamper eller något annat.

Visst är det bra att dem kollar om det blir mål, men den måste även vara med och kolla inom kamper m.m.

E: stavfel
Barcelona Smogen
2012-06-08 19:34
Rambla~

Jag gillar ju faktiskt hennes blogg rätt bra, sen är hon rätt fin i "På Spåret" och lite sådant. Tycker faktiskt hon är helt ok i studion också, men hon är ju ingen Erik Niva kanske....
Annons: