/spanien/barcelona/forum/9015.aspx/spanien/barcelona/forum/9015.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca - King / Messi mr. Golazo
2012-06-04 22:00
dont like the govinco either. gerard D verkar inte vara one time wonder alls. killen har potential att verkligen slå in sig i startelvan med många andra.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-06-04 21:57
Äre bara jag som inte alls gillar att vi kopplas samman med giovinco? Han är inte billig heller. Fattas bara att Afellay skulle lämna på hans bekostnad... nåja, hoppas det bara är ett dumt ihållande rykte. Det är vad jag trott hela tiden, men om hans agent är i Barca så börjar man bli lite orolig.
Barcelona Josep Guardiola
2012-06-04 21:55
Messi är den bäste, vi ser det varje dag på plan. Varför, jag förstår inte varför madridistas ska nämna Ronaldos namn i samma mening som Messis.

Vart är denna väg påväg.
2012-06-04 21:53
@'Balotelli - El Mejor Jugador del Mundo:

Jag förväntar mig inget från en madridista.
Barcelona SamMajid
2012-06-04 21:51
'Balotelli - El Mejor Jugador del Mundo

''Chilla''? Det är ni som brinner sönder forumet i Puertan. Har aldrig sett så upphetsade människor, ni tom bråkar och kallar varandra saker bara för att alla inte har samma åsikt. Såg tex att någon kallade Hombre för troll osv.

Chilla själva vet jag? det verkar som att ni är besatta av att på något sätt försöka få fram CR7 som den bästa spelaren.
Real Madrid 'Balotelli - El Mejor Jugador del Mundo
2012-06-04 21:49
Josep Guardiola

Och du förväntar mig att svara på det patetiska inlägget? Please, Im out.
2012-06-04 21:48
@'Balotelli - El Mejor Jugador del Mundo:

Han har spelat mot Ronaldo, och du vet själv att Messi är den störste över alla. Så varför ens smutsa legendens namn med en tap-in/överstegs fjolla utan självrespekt?
Real Madrid 'Balotelli - El Mejor Jugador del Mundo
2012-06-04 21:46
basaric - ?#AnimoElGuaje

Förklaringen:

"Namn: Valdebebas - Pepe = Gud
Sänt: 2012-06-04 17:50
Häromdagen blev Marcelo tillfrågad vem den bästa spelaren han spelat emot var och då svarade han att om det inte vore för att Cristiano och han spelade i samma lag så hade han sagt Cristiano, men nu när dom gör det så säger han Messi.

Chilla säger jag.."
--

Onödigt att älta det då Goal mixat med orden, som vanligt.
Barcelona basaric - ?#AnimoElGuaje
2012-06-04 21:22
Förra året var det Benzema, Casilas och Gago som gick ut och sa att Messi är världens bästa spelare. Nu går även Marcelo ut och säger det, och dom i puertan gillar inte det.

Dom försöker hela tiden göra så att Ronaldo ska framstå som den bästa genom att skriva att Messi "endast" gjorde 63 mål i år. En annan säger att han gjorde 69 och den tredje säger att han är på 72. Den fjärde idioten tycker att Ronaldo borde vunnit redan förra året eftersom han gjorde fler mål än Messi, vilket inte stämmer. Dom gjorde lika många mål men Messi vann priset ändå.

Dom brinner verkligen i puertan, men jag förstår dom. Deras egna spelare spricker deras bubbla genom att gång på gång berätta sanningen. Jag älskar dessa stunder.
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-06-04 21:17
Alltså om vi köper Giovinco vill jag bara gå under isen. Vi behöver inte köpa en dyr pralin när vi äger en chokladfabrik!
Två försvarare är nog allt vi behöver. Behåll Afellay och börja matcha in Deulofeu så smått.. så får vi se vem han konkurrerar bort på sikt. Okej, det lät kaxigt men s*tan vad bra grabben är!
Barcelona Mido
2012-06-04 20:46
Här får ni nya trailern för FIFA 13
Barcelona Rambla~
2012-06-04 20:41
@CESC..4..FABREGAS:

Här är alla 6.

Herregud Deulofeu, han gör vad han vill på planen.
Barcelona Rambla~
2012-06-04 20:31
el Flaco

Klart som fan Milan gör rätt i att hålla på som de gör, jag påstår inte annat. Till skillnad mot andra ej nämnda klubbledningar är de ju kloka och smarta.

Det finns bara ingen som kan övertyga mig om att han är värd +40M. Precis som du skrev, det bästa vore om vi bara lade ner flörtandert helt och hållet och jobba i det tysta med mer realistiska mål. Förhoppningsvis är detta bara en rökridå för andra mål man har.
,Sami
2012-06-04 20:23
As reported by the web Tuttomercatoweb.com, the Representative of the Italian player Sebastian Giovinco is in Barcelona . Oj Oj Oj
Barcelona El Soap
2012-06-04 19:44
@Rambla~:

Hehe, känns sådär lagom smart. Fattar inte vad ledningen sysslar med ibland. Vi utnyttjar inte sånt här (Real gör det hela tiden), sedan är vi även väldigt bra på att rea bort spelare/alternativt ge bort dom. Varför inte tjäna en liten slant istället? Idiotiskt.
Barcelona GerardPiqué3
2012-06-04 19:37
Jonas - tots units fem forca

Jag gör ! Har gjort en grupp/liga för Les Rambles ! kolla in länktips och slut upp :)!
Barcelona DM1982
2012-06-04 19:30
@petersays:

Jag måste säga att fram till nu har den nya ledningen varit väldigt bra på att värva spelare. De har köpt in mycket bra spelare till ett mycket bra pris. Annat var det på Laportas dagar då det köptes in en mängd spelare dyrt och de fick inte ens spela. Bortkastade pengar.

Jag har sagt det förut, Rosell är en ekonom och kommer inte slänga ut en massa pengar. Det kommer vara tuffa förhandlingar men jag är rätt säker på att Alba (som jag antar att du syftar på) kommer till laget rätt snart. Priset kommer vara helt ok, hoppas bara inte att någon bra talang lånas ut (truppen är för tunn för det).

Vad gäller Silva så anser jag att det är fullständigt uppenbart att det inte går att värva honom annat än med en enorm summa. Det är en bra spelare men han är relativt gammal och har varit väldigt skadebenägen, han utgick i gårdagens match men en skada såg det ut som.

Det gäller att sitta lugnt i båten, Barcelonas dagar som sugar daddy till allsköns klubbar i världen är över.
Barcelona petersays
2012-06-04 19:20
Eden Hazard 100% bekräftad till Chelsea nu iaf.

Löjligt om ledningen ska hålla på som dom gjorde med Luis nu också. Tjafsa, tjafsa, dra ut på det. Rikta in sig på någon omöjlig spelare till ett omöjligt pris (typ Silva). Värva sent och fel när alla bra lösningar redan ledsnat och gått till andra klubbar.
Barcelona Keite
2012-06-04 19:20
Nästa gång Marcelo och Ronaldo möts efter Marcelos uttalanden om att Messi är världens bästa :P

Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-06-04 19:09
"När Sneijder inte vann blev det ett skämt för mig. Och ja Messi kommer vinna igen, inte för han varit bättre men folk gillar mer nördar nu för tiden än vad dom gillar snygga och rika."

Hahahaha! Jag älskar maränger!
Barcelona el Flaco - Anims Guaje!
2012-06-04 19:01
@Rambla~:

Å andra sidan så förstår jag Milan. Thiago Silva är en av deras tyngsta pjäser och de bara måste behålla honom för att kunna bygga ihop ett nytt stort lag. Fansen kommer inte tolerera att ledningen säljer deras bästa mittback för en struntsumma. Klart Galliani & Co måste brösta upp sig och visa musklerna.

Det bästa vore om vi lägger ner flörtandet med Thiago Silva. För det första tror jag inte Milan vill sälja honom och för det andra, om de nu går med på det, kommer de kräva en astronomisk siffra för honom, delvis för att kunna köpa in en ersättare men även för att inte tappa ansiktet inför de egna supportrarna.

I en realistisk värld kan jag inte se oss köpa brassen denna sommar. Visst är defensiven en prioritering, men vi kan inte spendera alla pengar på en enda spelare, oavsett hur bra han är.
Barcelona Rambla~
2012-06-04 18:51
Deulofeu Huvudet på spiken där. Milan åker verkligen och hypar upp Thiago Silva något enormt. Det jävliga är att det verkar fungera också. Nu verkar nästan alla tro att han verkligen är värd +40m. Vilket är ett överpris så att det skriker om det. Jag tror Milan verkligen vill sälja, inte fansen så klart de är mest förbannade, för de behöver få in pengar för att bygga om laget. Därför detta dagliga, Thiago är inte till salu, han vill stanna i Milan. Vi säljer bara om vi får ett galet bud bla bla. Det är så genomskinligt.
Barcelona Rambla~
2012-06-04 18:32
@barcastuff: Unless important bid before 15 June deadline, Barcelona won't buy back Sporting's Alberto Botia for 2.5M. No place in squad, no bids [sport] Vad var det jag sa igår. Vi har en inkompetent sportdirektör och ledning. Inga anbud? Nej det tror fan det när alla klubbar sitter och väntar på att Barcas köpoption ska gå ut 15 juni och då förhandla direkt med Sporting. Hur jävla korkade får man bli? Grattis Sporting, de fick spelaren gratis och nu får de också tjäna några miljoner på köpet.
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-06-04 18:24
Puertan brinner förtillfället. Även deras spelare säger att Messi är bäst även om det inte behövs då alla vet att han är genom tidernas överlägset bästa lirare.

Som jag skrev en gång här: "Att jämföra Cristiana med Messi, är som att jämföra just Messi med Lotta Schelin"

Marängerna lever i sin lilla bubbla.
Barcelona basaric - ?#AnimoElGuaje
2012-06-04 17:54
Marcelo (Real Madrid): "Messi is the world's best player, it's a pleasure to play against him with BRA. Let's see if we can stop him
,Sami
2012-06-04 17:21
Agenten: Thiago Silva stannar i Milan
Milans brasilianske superback Thiago Silva har ryktats vara iväg från klubben. Såväl Barcelona som Manchester City och Paris Saint-Germain har uppgetts vara intresserade av mittbacken.

- Jag kan inte lugna oroliga Milanfans eftersom jag bara är hans agent, det är Milans uppgift att göra det. Men jag kan prata för spelaren, och han vill stanna, säger Tonietto.

Barcelona Culé - Messi y Alexis
2012-06-04 17:06
''Right now, Messi is the best player in the world and it is a pleasure to play against him," Marcelo told Globoesporte.

Här har vi en ärlig spelare angående Messi vs Ronaldo diskussionen. CR7 är säkert sur på honom efter det Marcelo sa:).
Barcelona Jonas - tots units fem força
2012-06-04 16:55
Någon av mina culébröder som spelar EM-elvan?
Barcelona Deulofeu
2012-06-04 16:55
Milan kommer göra samma sak med Dede som de nu gör med Silva hypa honom för att sedan sälja honom dyrt för fyra gånger pengarna.

Jag har faktiskt aldrig sett honom i en hel match men han verkar vara en stor stabil back som går att få loss för runnt 100 millar.

Alba och Botia/ Verthonhen hur svårt kan det vara? Silly klar spenderat 175 miljoner.Vi behöver ett lugnt år med tanke på hur mycket vi bränt sista åren.

Förra året köpte vi Fabregas och Sanchez hekt sinnesjukt alltså.
Barcelona Barcadinho.
2012-06-04 16:51
@SamMajid:

Det var samma sak med Filipe Luís. Det skildes sig bara några milj och övertala Deportivo och grabben hamnade i Atletico istället.
Ibland är ledningen ytterst snåla medan andra gånger bryr man sig knappt om hur många nollor det finns efter i slutsumman (och det spelare ingen roll vilken ledning vi talar om).
Annons: