/spanien/barcelona/forum/9009.aspx/spanien/barcelona/forum/9009.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona NoGo™
2012-10-11 21:10
@LeoMessi:

21 år och spelar i Benfica,.
Barcelona LeoMessi
2012-10-11 21:06
Vem är Rodrígo i Spaniens u-21?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2012-10-11 21:03
Skönt för Bartra att få lite speltid
Barcelona NoGo™
2012-10-11 20:51
Här är länk till Spanien - Danmark U21 playoff.
Barcelona NoGo™
2012-10-11 20:50
Adriano startar för Brasilien mot Irak, den spelas i Sverige tydligen. Det hade jag helt missat, konstigt att ingen svensk kanal sänder..

Montoya, Bartra, Planas och Tello startar för Spanien U21 lag i den första playoff matchen mot Danmark.

Streams i länktips. (till Brasilien matchen)
Barcelona mes gue un club
2012-10-11 20:43
Sorry för alla stav fel:))
Barcelona Okkapokka
2012-10-11 20:36
@B-Guden:

Här har du.

Edit: För långsam denna gång. Nogo hann före. :P
Barcelona NoGo™
2012-10-11 20:34
@B-Guden:

Här..
Barcelona B-Guden
2012-10-11 20:25
@NoGo™:

länk ? Hittar inte
Barcelona Okkapokka
2012-10-11 20:21
@H.Alavi - Magico!:

Tittade in här av en ren slump ikväll och ser just ett inlägg som fick mig att vända ryggen från första början. Kul att se alla gamla namn igen. Ditt med Alavi.

Själv må man ha försvunnit men nog tittar man in då och då för att vara lite nostalgisk och se till att allt fortfarande är på plats. Planerar på att göra en storslagen comeback här på forumet framöver däremot nu när man har tid över.

Noterade också när jag var in och tittade på redaktionen att endast Mohamed, Mattias och Armin är kvar av de som gjorde upp redaktionen back in the days. Tiden går undan i en väldig fart märker jag.
Barcelona mes gue un club
2012-10-11 20:21
Fais Vad jag tror det handlar om är. Säsongen 07/08 gick Etoo ut i media och sa om Barca inte vinner några titlar så kommer att jag att lämna. 2. Efter första året med pep där vi vann trippel så hade Etoo 1 år kvar på kontraktet. Barca ville förlänga med honom men dock samma lön som han redan hade. Etoo ville ha mycket mer än så där han skulle känna mer än Messi, som Barca hade redan skrivit kontrakt med. Och i själva kontraktet så står det att ingen annan i barca ska få mer än MESSI.
Barcelona ~Més que un club~
2012-10-11 20:11
@Andreas.V.V:

Bor du i Barcelona eller?? :D
Barcelona Fcbarcelona#10
2012-10-11 19:21
Vad för mittack typ då?
Barcelona NoGo™
2012-10-11 18:45
Såg att addeh har en la liga - blogg på sportbladet, gratulerar till det! Det var väl på tiden att det kom en sån :P Ska bli intressant att följa.
Barcelona Don A.Iniésta #8
2012-10-11 18:37
Vi behöver en mittback av världsklass, inget snack om saken..

Men valde man att inte köpa en i sommras så borde vi inte köpa en i vinter heller. Dom är väl inte efterblivna på riktigt hoppas jag, klart att skador kommer dyka upp i backlinjen.. Bartra borde åtmindstonde få chansen tycker jag.

Vi har varit medvetna en längre period(ca 1-2 år) att Puyol inte håller länge till... 1-2år !!!!!!!!!! Hur jävla misslyckade är man inte om man inte inser att man behöver börja leta efter en mittback och inte en billig en heller för den delen, de e ju trots allt en ersättare till Puyi vi pratar om...

Om vi inte får in bästa möljiga back i sommar så där det ett faktum. FC Barcelona, bästa ungdoms akademin. Sämsta värvnings taktiken... Det är ju nästan redan ett faktum faktiskt efter affären med Eto... Herre min skapare, det är sjukt vad inkompetent man får lov att vara på sitt yrke alltså (att göra affärer)...
Barcelona H.Alavi - Magico!
2012-10-11 18:31
2012 och jag blir besviken varje gång jag kommer in hit. Det har skett en negativ förändring på SF, tycker jag.

Jag minns den gamla goda tiden med Okkapokka, Abbe, el Flaco, Rambla, Tarrak, Heywood, Barcadinho och några till. Good times.
Barcelona Barca o Mort!
2012-10-11 18:30
Barcelonistas

Gudjohnsen var då inte bättre än Hleb och Chyg :D Seriöst minns alla frilägen och halvt öppet mål han bommade efter en genial passning av Ronnie. Det är många.
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-10-11 18:16
Barcelonistas Du börjar bli jobbig.
Barcelonistas
2012-10-11 18:07
mike79 - gudjohnsen var väll ändå inte så dålig under tiden i Barca? Han köptes in för att ersätta Henrik Larsson och det gick väll helt ok. En bra trupp spelare helt enkelt, han fick nog njuta mycket under trippel säsongen :).
Barcelonistas
2012-10-11 17:52
Hetfield - detta är ett forum och här diskutera man, vare sig du gillar det eller ej. Om du har svårt med detta så rekommenderar jag dig att inte besöka forum utan istället börja läsa böcker så du får lite kunskap i hjärnan.
Barcelona Mike79
2012-10-11 17:35
Fais

Du har helt rätt det var bokstavligen fel forum för det :)

Ang. Zlatan, vår ledning är inte direkt känd för klockrena transfers.. Hleb, Chygrinskiy, Gudjohnsen.. Ja listan är lång
Rivaldo Ferreira
2012-10-11 17:25
Här har ni kick tv i Camp Nou
Barcelona enko
2012-10-11 17:17
Jag tyvärr länkade till fel sida, så om admin kan ta bort länken nedan, ber om ursäkt..
Barcelona enko
2012-10-11 17:07
Barcelona fortsatt nr. 1
Fais
2012-10-11 17:01
Mike79

Vad har religion med saken att göra? Jag förstår din irritation men blanda inte in religion här inne. Ha dina fördomar för dig själv
Tack.
Fais
2012-10-11 16:57
mes gue un club

Det dummaste Barca har gjort är att byta Etoo mot Ibra plus 45 m..--Vad jag håller med dig där.

Jag förstår fortfarande inte än idag. Varför man gick på att släppa Eto. Barca betalade pengar för att bli av med honom.

Är det någon här inne som har nån aning vad det hela gick på?? Eto affären.

Snälla ni som pratar som pepe fortfarande. Lägg ner nu!. Hur kan ni diskutera om en sån psyckfall. Visst om det var en stor spelare som Johan Cruyff som propagerade denna propoganda . Men nu pratar ni om Pepe. snälla lägg ner..
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-10-11 16:36
Nivån på LR ligger på golvet. Synd.
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-10-11 16:35
Mike79

Kan du göra mig en tjänst ? sluta och skriv för jag får bara huvudvärk av det du skrev.
Barcelona Andreas.V.V
2012-10-11 16:28
@Grande Barca:

"Hen" har använt mitt klipp...
http://www.youtube.com/watch?v=grA2-oY3kEk

Tifot...
http://www.youtube.com/watch?v=cq8IW8oEUt4

Indenpendencia..
http://www.youtube.com/watch?v=IBt8WkHHAlo

www.totsunitsfemforca.com
Barcelona Hetfield
2012-10-11 16:26
Barcelonistas

Ska du prata om att skämma ut sig? Var inte du samma person som blev spärrad i en vecka för att du sa att en 8-åring fick skylla sig själv när han blev påkörd?

Vad du tycker och tänker är för mig lika relevant som vad Paris Hilton tycker om mikrobiologi . Så, sluta skriv till mig eller rikta saker till mig, så gör jag detsamma. Jag vill inte heller ha PM ifrån dig, så undvik det också. Eller, jag riktar aldrig grejer till dig. Sista gången jag skriver till dig.
Annons: