/spanien/barcelona/forum/8993.aspx/spanien/barcelona/forum/8993.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ElTriplete
2012-06-13 19:30
HAHAHAHAH ROOONAAALLDDDOOOOO :D

Vilken lirare. Klass
Barcelona ElTriplete
2012-06-13 19:25
Så jävla pinsamt att ha Ronaldo som lagkapten. Så jävla loj attityd gentemot spelarna varenda gång ett anfall går fel eller han inte får bollen. Vänder ryggen direkt eller så slutar han löpa och bara gnäller. Spelarna är dessutom tvungna att be om ursäkt direkt efter som Olivera nyss gjorde..

Uselt.
Barcelona barcetia - ¡Javi Martinez, por favor!
2012-06-13 19:19
mannen myten Raúl

Alla fattar att hela Spanien är ett lag. Utan resten av Barcelona spelarna hade man förmodligen kommit till åtminstone semifinal. Utan Barcelona spelarna hade man haft problem och klara ur sig gruppen..
Barcelona mirzaculé
2012-06-13 19:06
hahahahah ronaldoo vilken miss!
Postat via SvenskaFans-appen
Real Madrid mannen myten Raúl
2012-06-13 18:59
Så Casillas straffräddning mot Paraguay är inte värt någonting? Skärp er grabbar fotboll är en lagsport och i Spanien spelar alla tillsammas.
Real Madrid Realvirre
2012-06-13 18:54
Eluc

Ber om ursäkt, jag trodde ni menade enbart WC och att då Cesc gjort ett mål under det. Men ni har helt klart rätt då.
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-06-13 18:49
Bra första halvlek där det känns relativt jämnt. Portugal rättvis ledning dock, spelar mycket bättre än första matchen. Men det här är inte över, danskarna är grymma när de får till sitt spel och det kändes som matchen kom igång igen när Danmark reducerade i slutet. Väldigt viktigt mål att göra precis innan halvleken var över,

Ronaldo är osynlig som vanligt. Undra om man någonsin sett honom vara riktigt dominant i en landskamp? Han gör några bra aktioner men det är alldeles för få och det är alldeles för sällan han får bollen(om man nu ska skylla det på honom eller hans lagkamrater). Snygga mål av både Pepe och Postiga dock.
Barcelona Barca - King / Messi mr. Golazo
2012-06-13 18:47
sammajid

Håller med dig,, hummels är helt jävla perfekt för BARCA.
Barcelona Éluc
2012-06-13 18:46
Realvirre

Cesc var en Barca-spelare när han gjorde 1-1-målet mot Italien.
Real Madrid Realvirre
2012-06-13 18:45
Federer

Försöker inte låta smart. Men tycker inte riktigt man kan skriva så och det tror jag inte heller du tycker.
Barcelona Walee
2012-06-13 18:43
Hhahahaha Pepe är minst sagt ful på alla sätt..
Barcelona barcetia - ¡Javi Martinez, por favor!
2012-06-13 18:36
Klassmål det där!!
Barcelona Federer
2012-06-13 18:31
Realvirre

Du fattar mycket väl vad de menar med det. Snälla försök inte leka smart nu.
Real Madrid Realvirre
2012-06-13 18:25
Namn: AndreD - Ànims Abirey
Sänt: 2012-06-13 14:00
All goals by Del Bosque's ESP at World Cup or Euro were scored by Barcelona players #fcblive Villa 5 Iniesta 2 Puyol 2, Cesc 1 [via el9 fcb]

Vill inte förstöra eran lilla bubbla men Cesc var ju inte ens Barca spelare då?
Barcelona IlTriplete
2012-06-13 18:24
Skamfläcken Pepe gör mål.

Jag undrar helt ärligt vad gamla Real-legender som Raul och Hierro tycker om Pepe? Skäms man inte?
Barcelona Bästelona
2012-06-13 18:03
Real Madrid (L) "riktiga" Ronaldo

Eller om inte Iniesta hade gjort målet, eller om inte Puyol hade skickat Spanien till final...
Barcelona Culé - Messi y Alexis
2012-06-13 17:48
Pepe är så jävla ful!
Barcelona SamMajid
2012-06-13 17:47
Hummels!!! köp köp köp!!!
Barcelona Barca4eva
2012-06-13 17:41
Förmodligen bara nån jävel som leker med knappen :p
Barcelona Jonas - tots units fem força
2012-06-13 17:39
Shanghai nya Diggy Simmons? Hoppas sf tar bort like-knappen.
Real Madrid Real Madrid (L) "riktiga" Ronaldo
2012-06-13 17:39
Om inte Casillas hade varit fenomenal och stått för matchavgörande räddningar under VM 10 hade inte Spanien vunnit ;)
Barcelona SamMajid
2012-06-13 17:25
Gud är störst! - Pep el rei!

Ska du säga som får 221 likes...
,Sami
2012-06-13 16:35
Once Vilanova's contract deal is finalized, Barcelona will focus on the transfers, starting with the talks on Valencia left back Alba. [md]

Då säger jag ÄNTLIGEN!!! Det var på tiden!
Barcelona Barcadinho.
2012-06-13 15:11
L.A.M Nr 10 -

Jag ser också framemot dagens matcher, mest kvällsmatchen Tys-Hol.
Jag var på väg att tappa lusten för turneringen efter en rad mediokra insatser av Spanien, Holland och flera lag. Men efter gårdagskväll match så fick jag den goda smaken tillbaka.

Vilken fantastisk match det var mellan Rys o Pol. Otroligt tempo, otrolig publikstöd, fin fotboll, dramatik, jäkla snyggt mål av Pol men framför allt glöden. Matchen hade en klar karaktär av ett derby. Det var krig.
Och ikväll kommer matchen ha en karaktär av ett världskrig, förhoppningsvis bara på plan.

Hoppas nu bara att arrangörerna inte klantar sig igen med att förberedda sig utanför arenan. Klantigt att inte ha bättre känsla över att det skulle ske kravaller utanför mellan ryssar och polacker.

De flesta lagom kunniga fotbollssupportar vet att Hol mot Tys bör klassa som en hög risk match. Så var det under flera decennier. Visst har man löst det mesta av problemet på hemmaplan, men utan kontroll så kan det vara så att huliganerna kan hitta sin väg till området runt arenan.

Grupp A som på pappret var den tråkigaste grupp, har visats de bästa matcherna hittills vad det gäller vilja och glöd.
Barcelona Barca4eva
2012-06-13 14:56
Skulle vara kul om Portugal och Holland vann idag, fy fan vilken sista omgång det hade blivit :p
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-06-13 14:39
Roliga matcher idag. Danmark har en fantastisk chans att säkra kvartsifinal mot ett Portugal som inte imponerar. Danmark har kommit före dem i två kvalgrupper i rad och nu senast vann man den sista avgörande matchen vilket gjorde att Portugal behövde spela playoff. Så mentalt övertag för danskarna. Men Ronaldo och co är verkligen piskade att vinna och har ju enorma kvalitéer när allt stämmer. Tror på kryss här.

Den andra matchen blir nog EM:s intressantaste match hittils. Rivalmöte där Holland likt Portugal är piskade att vinna och de möter Tyskland. Det kommer bli krig. Tyskland kommer vara bra som vanligt och jag har faktiskt svårt att se de förlora. Däremot har jag också svårt att se Holland åka ut redan i den andra omgången. Troligt kryss här men varning för Holland som kommer vara extra taggade. Jag tror de höjer sig enormt gentemot förra matchen, om det räcker får vi se.
Barcelona Culé - Messi y Alexis
2012-06-13 14:07
Barcelona vann VM, inte Spanien. ;-)
AndreD - Ànims Abirey
2012-06-13 14:00
All goals by Del Bosque's ESP at World Cup or Euro were scored by Barcelona players #fcblive Villa 5 Iniesta 2 Puyol 2, Cesc 1 [via el9 fcb]

:)
Barcelona Mido
2012-06-13 13:51
Sergio Sa jag att han om deras spelstil??? Jag menade kropp å hans sätt å röra sig
Barcelona Briljanté
2012-06-13 13:44
Jag är inget inlägg på svenskafans. Ni behöver inte gilla mig.
Annons: