/spanien/barcelona/forum/8992.aspx/spanien/barcelona/forum/8992.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona RonaldinhoGaucho!
2013-01-20 00:01
@Sang Blaugrana:

nope? va det något som va overkligt?
Barcelona Sang Blaugrana
2013-01-20 00:00
RonaldinhoGaucho
För mycket football manager? Fifa?
Barcelona Sang Blaugrana
2013-01-19 23:58
2013-01-19 23:57
@Fais:

jag skulle inte ens sålt yaya från första början. jag hade sålt pedro och köpt in Reus, eller så skulle jag låta deulofeu starta och sen byta in pedro, bara för att låta deulofeu bygga upp sig så han blommar ut, istället för pique så hade jag kört med hummels.. sen neymar til vänster om messi
Barcelona Sang Blaugrana
2013-01-19 23:57
Bort med mittfältsgeniet busquets? Allow me to laugh...
Barcelona true_barca_fan
2013-01-19 23:56
Visst förtjänade vi minst 1p men det är ändå bra för laget att verkligen inse och ta detta på allvar. Det är fortfarande 18 matcher av ligan kvar... Dags att gå vidare, längtar till Malaga matchen. Tack Mod för spärr på Visca el Pep.

Visca el barcaaaaa
Fais
2013-01-19 23:53
RonaldinhoGaucho!

Jag menar om du hade chansen att sälja/köpa spelare. Vilken skulle du ta in för att bygga upp laget ?? enligt dig??
Barcelona Mido
2013-01-19 23:52
Asså håller ni på fortfarande å tjafsa om förlusten?? Har ni glömt förra säsongen hur illa vi var, ni måste vara tacksama och t.o.m pussa spelarnas fötter att vi spelar magiskt efter en hemsk säsong. I ligan kan vi ta igen men det är värre i cuper, fokusera på malaga matchen istället och diskutera respektfullt tack
Postat via SvenskaFans-appen
2013-01-19 23:47
@Fais:

mannen jag snackar om Barca nu inte landslaget, vem ska dom annars köra med i landslaget, oscar de marcos? dom kör ju redan med alonso, men när dom kör med 2 defensiva så hoppar busken in för de finns inget annat val
Barcelona Culé hasta la muerte
2013-01-19 23:47
Visca el Pep

Grattis!
Gjorde du 2 extra konton bara för att kunna hålla med dig själv?
Barcelona socccerfan1
2013-01-19 23:46
Mod.

här är många nya som skriver, känns som att det är blancos som kommer hit och fular sig, skriver ut med han och ut med han o den och dem.. kan inte tänka mig att någon vettig cule skulle vilja ha ut busq tex..

Måste även säga att det är pinsamt att Mod måste ingripa.. vi har förlorat 1 av 20. komigen grabbar.. hur ska ni leva när det går sämre ?

Godnatt. VISCA!
2013-01-19 23:44
@Rambla~ el chico dorado:

cook fjantig som inte kan föra en diskution för att vissa barcafans inte tkr som dig, jag är van vid barcelona som rijkaard byggde upp, där valde man spelare för att dom va bäst på sin position, inte för att dom va katalaner, hade jag fått välja hade busquetes och pique varit bänknötare, pedro hade jag sålt
Mod
2013-01-19 23:43
God kväll allihop!
Det var mycket liv i forumet ikväll, dock inte i ett positivt avseende. Det är ju synd att laget förlorar och så, men oavsett om det finns folk som säger allmänt dumma, omotiverade saker om spelare eller klubb så är det bara att ignorera. Det kommer att övervakas betydligt mer nästa gång det blir en förlust, med tuffare åtgärder. Forumet är inte en klagomur eller en sandlåda, tänk på det.

Om ni nu har något kontroversiellt att säga om en viss spelare så får ni hålla en god och saklig ton, och motivera era åsikter på detta sätt. Annars är risken stor att ni åker ut.

Vi tar Málaga på torsdag! Bona nit!
Fais
2013-01-19 23:43
RonaldinhoGaucho!

Ja, Han spelar i landslaget för att han är katalan.

Jag vill skratta, vem ska vi ha stället för Busquets??

Nej ärligt.
Barcelona Rambla~ el chico dorado
2013-01-19 23:42
ragnarök Precis och inte någon gång klarar han av dom på ett ärligt sätt utan måste slltid foula och spela fult. Av någon jävla anledning klarar han ändå av att hålla sig kvar på plan och inte bli utvisad. Kommer speciellt ihåg mötena i CL.
Fais
2013-01-19 23:40
Visca el Pep

Hehehe du är rolig. Hur orkar du??

Ingen pengar för öl idag???

2013-01-19 23:38
Som sagt, till din egna nivå. :)
ragnarök
2013-01-19 23:38
Rambla

Iniesta-Alonso duellerna är ännu bättre och lustigare. Iniesta lyckas alltid väldigt enkelt göra bort Alonso som är långsam i vändningarna.
2013-01-19 23:34

aa jo för att busquets är ju så snabb.. klumpigaste killen som finns, han fick chansen i barca ba för han e katalan.. han lever på spelarna runt om honom
2013-01-19 23:34
RonaldinhoGaucho! Du, jag har ingen lust att diskutera med dig så skriv inte till mig tack. Håll dig istället till de som ligger på din intellektuella nivå.
Barcelona Baronen
2013-01-19 23:33
HIAGO ALCANTARA (LeoMessi förra nicket)

Ja, något :) Det är riktigt komiskt i alla fall.
SoN_Un
2013-01-19 23:31
Visca el Pep

mkt du kan om barca=) tycker att du bör joina puertan med hatet. dom spelarna du snackar skit om, tänk hur mkt lycka dom har gett dig dom senaste åren. är d så du tackar dom?

herregud! säger jag bara. byt namn tack
Visca el Pep
2013-01-19 23:31
Dagens klokaste inlägg står JAG, "RonaldinhoGaucho!" och Yaya24 för. Mycket beröm till er som kan se bristena i vårat lag.

Puyol,Pique,Valdes och Busquets OUT!

Visca el Pep!

Visca el RonaldinhoGaucho

Visca el Yaya24

Och där var det färdiglekt. Om det nu är så att du inte hade för avsikt att trolla, så vet du nu att du gjort det. Veckospärr! /Mod
2013-01-19 23:30
Xabi Alonso? Är det inte han som är lika snabb som en finlandsfärja i vändningarna, han som Messi alltid förnedrar och springer ifrån? Spaniens Gareth Barry. :D
2013-01-19 23:29
@ragnarök:

saken är den att det kan bli problem med dom större lagen i CL, om vi nu skulle kryssa mot milan och på retur matchen så har dom 1-0 så tvivlar jag inte på att han skulle köra likadant och agera vid slutet av matchen
Fais
2013-01-19 23:29
Visca el Pep

Menar du att Busquets var dålig idag?
Barcelona Hetfield
2013-01-19 23:28
På tal om något helt annat. Barcelona måste ta och köpa in en mittback, och ingen defensiv mittfältare som ska skolas om.

Mascherano i all ära, jag har respekt för honom som person och fotbollsspelare, men han är ingen mittback och det visar sig i hans positionsspel.
2013-01-19 23:28

är du efterbliven på riktigt? bara för vissa av oss inte är katalan kära wannabes betyder det inte att vi ej e barcafans.. jag har följt barca sen rijkaard kom till klubben, jag har sätt er skriva '' alla madrid fans tycker att deras spelare är bäst på varje position '' tänker inte vissa av er likadant? busquets är fan inte bra, fattar fortfarande nt vf vi sålde yaya, pique lever på sin första säsong exakt som ''yaya24'' skrev
, tito lever på laget.. kolla bara dom taktiska felen han gör när han inte gör ett offensivt byte när vårt spel suger
ragnarök
2013-01-19 23:27
RonaldinhoGaucho!

Jag håller med i att han idag borde agerat bättre med bytena. Adriano skulle bl.a. in tidigare. Men så länge det går så bra som det gör ser jag ingen anledning till att skeppa iväg honom......
2013-01-19 23:26
Haha, medelmåttan Vidal.
Annons: