/spanien/barcelona/forum/8990.aspx/spanien/barcelona/forum/8990.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2012-06-13 23:48
Det finns liksom en anledning till att neutrala fans runt om i världen på arenor skanderar Messi, Messi, Messi trots att det är Ronaldo som befinner sig på planen. Man behöver knappast vara någon Einstein för att klura ut varför de gör det. Just sayin'....
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona basaric - ?#AnimoElGuaje
2012-06-13 23:47
Culé - Messi y Alexis

2-2. Allt avgörs i den sista matchen.
Barcelona Culé - Messi y Alexis
2012-06-13 23:44
Ramba~

Hur mycket står det i matcher?
Barcelona Rambla~
2012-06-13 23:43
Iker Nej det har du inte, men du har nämnt att de EJ skulle vara pro-Real Madrid. Vilket är stor underhållning. Vi minns alla Villarrato, photoshopade bilder och annat. Listan kan göras lång.
2012-06-13 23:43
| IKER | CASILLAS | Un icono, modelo y leyenda! |

Duger la-ligas officiela hemsida som källa? Isf kan du kolla under länktips.

Jag förstår inte varför du ska komma in hit och försvara en barnslig Ronaldo som inte kan acceptera att Messi är hans överman.
Real Madrid | IKER | CASILLAS | Un icono, modelo y leyenda! |
2012-06-13 23:39
elbraco - Bojan & Thiago //

Du får mer än gärna länka din källa till följande:

“No one did what I did last season and for this I deserve the Golden Boot and why not the best World Player”

Du verkar förvörigt vara ute på hal is och cykla. Mogen menas inom den bemärkelsen att han inte nedvärderar Messi på så sätt att han bokstavligt talat säger att han är världens bästa. Ser man på uttalandena så säger han mer eller mindre alltid att han är trött på jämförelserna och att man inte bör jämföra en Porshe med en Ferrari.

Diskussionen handlar om Cristiano Ronaldos uttalanden i kombination med att Messi nämns, varken mer eller mindre.

Rambla- //

Har jag nämnt något gott om AS eller Marca för den delen, och på så vis konstaterat att dessa två är trovärdiga?
Barcelona Rambla~
2012-06-13 23:35
75-81 40s kvar Blir en avgörande match i Palau Blaugrana. Visca!
Barcelona Rambla~
2012-06-13 23:34
elbraco Tro mig! Hehe Jag håller med.
Barcelona Rambla~
2012-06-13 23:31
"För det första så är Marca och AS knappast "Real tidningar" som du så fint uttrycker det" Haha, vilket skämt. Känner du till Tomas Roncero på AS?
Barcelona Rambla~
2012-06-13 23:28
Iker Lägg ner gråtvalsen nu. AS och Marca är lika illa, om inte värre. Manipulerar bilder och allt vad de håller på med. Alla vet det.
2012-06-13 23:27
!Sergio_Busquets! //

För det första så är Marca och AS knappast "Real tidningar" som du så fint uttrycker det, utan har du bättre insyn i spansk media bör du vara medveten om dusterna parterna emellan. Goal.com? Bland de sämre hemsidorna som existerar.

Så länge Sport.es är ursprungskällan... Ja, då kommer jag inte att tro på det innan jag ser ett videoklipp på detta. Media idag fungerar inte såsom man själv vill. Man vinklar citat hit och dit som om det vore godis man delade ut. Riktigt så billigt säljer jag mig inte, utan jag är källkritiskt.
Barcelona elbraco - Bojan & Thiago
2012-06-13 23:27
gud var jag irriterar mig på folk som säger "tro mig" vid argumentationer. Det implikerar bara att personerna tror sig veta mer än den man argumenterar mot eller att personen som säger det ska ha någon slags säker källa på det man säger.
Trots att ett påstående följt av "tro mig" sällan följs av en källa.

Jag menar, IKER CASILLAS t.ex., är du verkligen säker på att du vill riskera din trovärdighet när du säker "tro mig, CRISTIANO RONALDO är verkligen MOGEN när det gäller intervjuer".

Really...? Samma person som har kläckt ur sig citat som att;
-"Dom är bara avundsjuka för att jag är snygg, rik och bra på fotboll".

-“No one did what I did last season and for this I deserve the Golden Boot and why not the best World Player”"

Samma KAPTEN för landslaget som grinar efter en 3-2 vinst för att han sumpade två givna målchanser.

Men om vi ska tro på dig att Cristiano inte har sagt nedanstående citat så...
Barcelona Rambla~
2012-06-13 23:25
Barca Regal leder i basketen i 4:e qt. 68-76, 3 min kvar. Håll ut!
AndreD - Ànims Abirey
2012-06-13 23:20
Josep Guardiola

Iniesta är nummer 2 :)
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2012-06-13 23:17

Jag fattar inte, om han är citerad så spelar det väl ingen roll vilken tidning som publicerar det. Marca och AS (Real tidningarna) har detta på sina förstasidor. Bara för att du inte hittar något på Goal.com så betyder det inte att det inte finns.

Ganska tragiskt att du desperat försöker försvara detta. Han är en douchebag, sådana kommentarer överaskar mig faktiskt inte.
2012-06-13 23:17
Varför skulle det inte vara sant?
2012-06-13 23:11
!Sergio_Busquets! //

Vad jag anser om detta har jag nämnt härnedan. Låter det pålitligt för dig när blott två katalanska (?) av alla världens medier "uppmärksammar" detta?

Det är inte första gången Sport.es gör allt i sin makt när det kommer till att få Real Madrid och dess representanter att se dåliga ut, utåt sett.
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2012-06-13 23:05

Är Sport.es en pålitlig källa för dig? Översatt via Google-translate i länken
2012-06-13 23:04
''Jag är bättre än Messi.'' CR7

Årets skämt. Det tycker bara han själv, haha!

Ronaldo var och köpte flingor i en livsmedelsbutik. Kassörskan sade: '' Kliv fram, Ronaldo.'' Observera att det inte fanns någon kö. Ronaldo sa'' Förlåt, jag är inte van att vara först.''
2012-06-13 23:04
Ronaldo (Madrid): "Fans chanting 'Messi' when I missed big chances? This time last year, Messi was out of Copa America. That's worse, no?"

Inga kommentarer. Förutom en. Horunge.
2012-06-13 23:02
Hhahahaha!
Barcelona Josep Guardiola
2012-06-13 23:00
Ronaldo din hund. Du är och förblir

NR 2
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-06-13 22:49
Fan, Holland alltså. Snacka om misslyckat mästerskap. Det var väl i och för sig matchen mot Danmark man skulle vunnit men även idag blir man stundtals utspelat av Tyskland. Det var 10-15 minuter i andra efter reduceringen där man spelade bra och jagade mål.

Jag trodde verkligen inte på Portugal inför EM, men med Hollands fiasko samt vinsten över Danmark så har man nu stor chans att ta sig vidare inför den sista omgången. Danmark måste ta fler poäng än Portugal då det vid samma antal avgörs på inbördes möten. Så mycket beror på hur taggade tyskarna är. Men jag tror inte Danmark vinner den matchen, möjligen en poäng. Holland-Portugal blir intressant, hoppas Holland kan ge den här turneringen någonting. Kan bli en lite grinig match. Men i slutändan så blir det nog Tyskland och Portugal som går vidare. Det sena segermålet idag blev avgörande.
Barcelona MesQueUnClubFCB
2012-06-13 22:36
@MesQueUnClubFCB:

2012-06-13 22:32
Det är det här jag menar. Flera väljer att fortsätta såga Cristiano Ronaldo vid fotknölarna trots att källorna inte ens är pålitliga för fem öre.
Barcelona Roja y Azul - FCB
2012-06-13 22:29
@DM1982:

Det roliga är att han verkligen kommer ihåg detta, säkert pluggat in det innan EM började, medan Messi aldrig ens tänkt eller nämnt honom på ett liknande sett.
Vem är avundsjuk på vem? Vi ser ju vem som har mest ilska i sig, och detta beror på att han vet att motståndaren är bättre.
Barcelona MesQueUnClubFCB
2012-06-13 22:27
Neuer
Boateng Hummels Pique Alba
Xavi Schweinsteiger Robben Müller Ribery
Gomez

Bänk:
Ramos
Casillas
Lahm
Robben
Benzema
Busquets
RVP
Cesc
Barcelona DM1982
2012-06-13 22:25
@Culé - Messi y Alexis:

Inte ens det kan Ronaldo göra rätt.

note: ronaldo got his dates mixed up because messi played his last game at the copa america on 16 july (arg 1-1 uru, penalties: 4-5)

Killen är snurrig.

2012-06-13 22:21
Culé - Messi y Alexis //

Det säger en hel del, nämligen att ingen annan hemsida/tidning nämnt något om detta förutom två katalanska (?). Det är så otroligt synd att denna bild utav Cristiano Ronaldo målas upp, jag är inte inne på att han är felfri - men vem är det? Tro mig, Cristiano Ronaldo är väldigt mogen när det kommer till intervjuer. Han skulle inte nämna något liknande, något som han onekligen tränat på sedan hans ankomst till Real Madrid.
2012-06-13 22:17
Iker blabla

Sport.es och barcastuff. Skulle inte bli förvånad om det stämmer. Ronaldo är inte direkt en mogen och ödmjuk spelare.
Annons: