/spanien/barcelona/forum/8989.aspx/spanien/barcelona/forum/8989.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2012-06-14 09:56
@ElChilenito:

Han verkar så gott som klar för Juventus. Isla-ryktet har nog katalanska tidningar snappat upp tack vare att Dani Alves framtid har varit på nyheterna några gånger. Alltså, om Alves försvinner, kanske Isla hade varit aktuell som ersättare. Det får vi nog aldrig veta som sagt eftersom han nog skriver på för Juventus senast denna helg.
Barcelona ElChilenito
2012-06-14 09:36
Mauricio Isla ryktas till Barcelona enligt några chilenska tidningar, kan vara värt att skriva i Silly Season artikeln då han är en utav Udineses absolut viktigaste spelare. Märktes väldigt mycket under tiden han var skadad.
Barcelona papillon
2012-06-14 09:04
| IKER | CASILLAS | Un icono, modelo y leyenda! Nej gubben, ingen bryr sig.
Postat via SvenskaFans-appen
Real Madrid | IKER | CASILLAS | Un icono, modelo y leyenda! |
2012-06-14 08:28
papillon //

Det är så himla komiskt när inlägg likt dina uppstår. Såtillvida att du inte har problem med synen bör du väl se att jag fått respons på mina inlägg, om inte från andra så åtminstone från dig. Därav bryr sig folk, vare sig du vill acceptera det eller inte.
-
Barca o Mort! //

Jag har inte nämnt något om det där, snarare enbart att Sport.es tidigare gjort allt i sin makt när det kommer till att få Real Madrid och dess representanter att se dåliga ut.
-
El Corazon - King of Barcelona //

Ja, Cristiano Ronaldo hade kunnat göra allt det du nämner, men icke desto mindre är det där inte realistiskt. Likaså är Messis individuella säsong 10/10 enligt mig, för jag personligen hade aldrig någonsin begärt mer från hans sida med tanke på hans statistik ifall han representerade Real Madrid.
Barcelona xoro international
2012-06-14 07:47
01.15 ikväll spelas boca junior mot la univercidad de Chile , det handlar om copa libertadores semi final ,
Barcelona EL Corazon - King of Barcelona
2012-06-14 04:01
IKER CASILLAS Han kunde avgjort CL-semin och sedan finalen. Han kunde avgjort CdR semin mot Barca och sedan finalen. Han kunde slagit Messi och därmed även Gerd Müllers rekord i antal mål under en säsong. Han kunde gjort fler assist, fler friparksmål. Ska jag fortsätta? Nä ingen kan göra en perfekt säsong. Säg att Ronaldo hade gjort 150 mål. ska han då få en 20/10 i betyg eller?
Barcelona Barca o Mort!
2012-06-14 03:07
Iker Casillas

As och Marca är lika pro-madrid som EMD och Sport är pro-barca. Detta borde vem som helst veta, om du inte förstås började heja på marrängerna när C.R kom.
Barcelona papillon
2012-06-14 02:24
| IKER | CASILLAS | Un icono, modelo y leyenda! Men gubben vem fan bryr sig om vad du tror på eller inte tror på?!
Barcelona Ibillay
2012-06-14 02:08
Basaric

Du vet att jag har rätt.
Barcelona God is a five letter word - Messi
2012-06-14 01:28
Jag var inne och kollade lite av de senaste artiklarna på goal.com nyss och jag måste ha missat något alltså.
På VARENDA artikel drar dem skämt om Nocerino; har något hänt med killen eller what is up alltså? Börjar bli lite Heskey-varning på det. De håller på o säger 'Nocerino is the greastest ever' och liknande saker..
Barcelona Culé - Messi y Alexis
2012-06-14 01:22
Messi didn't have any serious injury since March 2008 (hamstring, 1.5m out). New diet and more rest under Guardiola have been crucial. [as]

Nice!

Barcelona basaric - ?#AnimoElGuaje
2012-06-14 00:05
Ibillay

Nu får du skärpa dig, annars blir det du som försvinner. Han är här på besök och han har skött sig utmärkt hittills, bara för att han inte håller med så betyder det inte att han inte är välkommen in för att diskutera.
2012-06-14 00:05
basaric - ?#AnimoElGuaje //

Även jag måste verkligen sova då jag måste upp tidigt imorn, men angående det där när han fick sätta betyg på såväl sig själv som laget, så kan jag inget annat än instämma. Cristiano Ronaldo gjorde individuellt sett en fantastisk säsong, det går liksom inte att begära mer från hans sida om man ska vara realistisk. Med det sagt är det fullt normalt att han ger sig själv en 10:a i betyg.

God natt!
Barcelona Ibillay
2012-06-14 00:01
@| IKER | CASILLAS | Un icono, modelo y leyenda! |:

Försvinn till Puertan till de andra som lever i förnekelse...tycker så synd om er, hälften av era spelare och er tränarstab är svin och det VET ni om, fast tragisk nog så försöker ni att måla upp en annan mer fin bild av dem för att inte "erkänna" inför oss cules och Barcelona att ni är svin..en sorts dålig förlorare hela bunten, behåll er heder för fan!
2012-06-14 00:00
| IKER | CASILLAS | Un icono, modelo y leyenda! |

Okej, då får vi enkelt vänta och se om det dyker upp någon video eller ljudfil.

Men jag kan sätta allt jag äger på att Ronaldo har sagt så. Vet du varför? För han tänker som om han vore åtta år gammal. Han ska alltid vara bäst, och när han inte kan prestera tillräckligt bra för att hota Messi då använder han sig av barnsliga argument, precis som den idag.

För några veckor sen fick Ronaldo lägga betyg på Real Madrid, och på sig själv. Vet du vad han sa då? Att själva laget får en 9:a medans han gav sig själv en 10:a. När han spelade i Manchester United och då han vann guldbollen så sa han i en intervju att han var världens bästa spelare, världens andra bästa spelare och världens tredje bästa spelare.

Jag måste verkligen sova, annars hade jag gjort en längre lista. Men det här får räcka. Godnatt.
Barcelona Rambla~
2012-06-13 23:53
Iker Och jag hävdar att det är just vad de är. Alltså subjektiva och enögda pro-Real Madrid tidningar. Nog om det.
Barcelona Rambla~
2012-06-13 23:51
Så jävla gott av grabbarna att kunna resa sig på bortaplan och få till en avgörande match hemma i Barcelona med tanke på utspelningen i förra matchen.
2012-06-13 23:50
Rambla- //

Det har jag inte heller nämnt. Utan jag har nämnt att dom inte är "Real tidningar" samtidigt som det onekligen har funnits duster dessa parter emellan.
-
basaric - ?#AnimoElGuaje //

Om jag ska vara ärlig, så nej. Precis som tidigare nämnt härnedan duger ett videoklipp. I annat fall kan även en ljudfil räcka gott och väl.
Barcelona Barca4eva
2012-06-13 23:48
Sista matchen spelas väl på lördag 18:00
Barcelona Rambla~
2012-06-13 23:48
Det finns liksom en anledning till att neutrala fans runt om i världen på arenor skanderar Messi, Messi, Messi trots att det är Ronaldo som befinner sig på planen. Man behöver knappast vara någon Einstein för att klura ut varför de gör det. Just sayin'....
2012-06-13 23:47
Culé - Messi y Alexis

2-2. Allt avgörs i den sista matchen.
Barcelona Culé - Messi y Alexis
2012-06-13 23:44
Ramba~

Hur mycket står det i matcher?
Barcelona Rambla~
2012-06-13 23:43
Iker Nej det har du inte, men du har nämnt att de EJ skulle vara pro-Real Madrid. Vilket är stor underhållning. Vi minns alla Villarrato, photoshopade bilder och annat. Listan kan göras lång.
2012-06-13 23:43
| IKER | CASILLAS | Un icono, modelo y leyenda! |

Duger la-ligas officiela hemsida som källa? Isf kan du kolla under länktips.

Jag förstår inte varför du ska komma in hit och försvara en barnslig Ronaldo som inte kan acceptera att Messi är hans överman.
2012-06-13 23:39
elbraco - Bojan & Thiago //

Du får mer än gärna länka din källa till följande:

“No one did what I did last season and for this I deserve the Golden Boot and why not the best World Player”

Du verkar förvörigt vara ute på hal is och cykla. Mogen menas inom den bemärkelsen att han inte nedvärderar Messi på så sätt att han bokstavligt talat säger att han är världens bästa. Ser man på uttalandena så säger han mer eller mindre alltid att han är trött på jämförelserna och att man inte bör jämföra en Porshe med en Ferrari.

Diskussionen handlar om Cristiano Ronaldos uttalanden i kombination med att Messi nämns, varken mer eller mindre.

Rambla- //

Har jag nämnt något gott om AS eller Marca för den delen, och på så vis konstaterat att dessa två är trovärdiga?
Barcelona Rambla~
2012-06-13 23:35
75-81 40s kvar Blir en avgörande match i Palau Blaugrana. Visca!
Barcelona Rambla~
2012-06-13 23:34
elbraco Tro mig! Hehe Jag håller med.
Barcelona Rambla~
2012-06-13 23:31
"För det första så är Marca och AS knappast "Real tidningar" som du så fint uttrycker det" Haha, vilket skämt. Känner du till Tomas Roncero på AS?
Barcelona Rambla~
2012-06-13 23:28
Iker Lägg ner gråtvalsen nu. AS och Marca är lika illa, om inte värre. Manipulerar bilder och allt vad de håller på med. Alla vet det.
2012-06-13 23:27
!Sergio_Busquets! //

För det första så är Marca och AS knappast "Real tidningar" som du så fint uttrycker det, utan har du bättre insyn i spansk media bör du vara medveten om dusterna parterna emellan. Goal.com? Bland de sämre hemsidorna som existerar.

Så länge Sport.es är ursprungskällan... Ja, då kommer jag inte att tro på det innan jag ser ett videoklipp på detta. Media idag fungerar inte såsom man själv vill. Man vinklar citat hit och dit som om det vore godis man delade ut. Riktigt så billigt säljer jag mig inte, utan jag är källkritiskt.
Annons: