/spanien/barcelona/forum/8985.aspx/spanien/barcelona/forum/8985.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona papillon
2012-06-11 19:42
Shanghai - SHOOT ME $12 (Barcelona) Jo precis det var ett par ryssar som var riktigt bra men det var stor skillnad på motståndare, tjeckien vs italien samt matchbild. Därför rankar jag Iniestas prestation högst :-)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona MVP - 2011
2012-06-11 19:42
Vinner England EM med denna anti-fotboll så slutar jag kolla på fotboll. Oerhört tråkigt!
Barcelona petersays
2012-06-11 19:33
Ha ha. Fy fan. Har 2-1 på scorecast med Cabaye som sista målskytt. Där var det fan nära!
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-06-11 19:31
papillon

Än så länge har Iniesta, Arshavin och Pavlychenko varit bäst trots att den sistnämnde spelade mindre än tjugo minuter, men han gjorde ett kanon inhopp. Gjorde en assist och ett vackert mål.
Barcelona Barca4eva
2012-06-11 19:31
Siempre Barca Tyskland, 3 titlar.
Barcelona petersays
2012-06-11 19:28
Dags för ett byte i Frankrike snart? Giroud? Ben Arfa?
Barcelona MesQueUnClubFCB
2012-06-11 19:25
Barca4eva

Japp

Vad har ni väntat er för match bild mellan Sverige och Ukraina. Jag ser Sveriges tur mål.
Barcelona Siempre Barça
2012-06-11 19:21
Vilket land har vunnit mest EM??
Barcelona papillon
2012-06-11 19:21
Snart har dom flesta lagen spelat och än så länge är Iniesta EM:s bästa spelare. Ryssland hade också nån vass spelare men med tanke på motstånd (tjeckien) så måste Iniestas prestation värderas högre.
Barcelona Barca4eva
2012-06-11 19:20
Det är en rätt snygg bortatröja ändå.
Barcelona MesQueUnClubFCB
2012-06-11 18:59
Casillas
Arbeloa Ramos Pique Alba
Xavi Busquets Xabi
Navas Pedro Iniesta

Mot Irland.

Det var kanske lite dålig timing. Men jag fick just förra säsongens borta tröja ( den svarta ) i födelsedags present. Aja. Vi har ju den som alternativ nästa säsong.

Barcelona Rambla~
2012-06-11 18:55
Hur svårt är det att få ett försvarsspel se stabilt ut när man hela tiden har 8 spelare vid straffområdet? Det skulle de flesta bra lag klara av. Förresten, Chelsea bra försvarsspel mot Barca? Knappast, deras försvarsspel var snarare rätt så dåligt. Barca skapade otroligt många chanser? Snarare var det så att Barca var usla på att förvalta sina chanser, speciellt i första mötet.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2012-06-11 18:44
Vad gör Malouda i ett innermittfält förresten?!
2012-06-11 18:39
Sådärja! Sa ju det ;)
Barcelonistas
Jaaaaaaa Nasri 1-1!!!
England kopierar Chelsea rakt av och Spanien detsamma med Barca, fyfan vad kul det skulle vara om de möttes och Spanien totslkrossar den här skräpfotbollen! Tror dock fortfarande att Frankrike kommer att vända.
2012-06-11 18:38
Säga vad man vill om England, men när dem kontrar så går det riktigt fort med dessa snabba spelare dem har på plan. Försvaret ser mycket stabilt ut gentemot Frankrikes.
Barcelona Rambla~
2012-06-11 18:34
England är det nya Norge under Drillo. De gör sådana här mål. 8 man i försvaret, långbollar och hoppas på frisparkar. Bakåtsträvare, så tråkiga att se på att man nästan somnar i soffan.
Barcelonistas
2012-06-11 18:33
Frankrikes försvarsspel måste vara bland det sämsta jag sett.
2012-06-11 18:33
Klart han kan nick bra med den där pannan! Kom igen nu Frankrike!
2012-06-11 18:15
Milner, Milner, Milner, hur kunde du missa ?
Barcelona God is a five letter word - Messi
2012-06-11 18:01
L.A.M Nr 10

Just därför är Silva överlägset det bästa man kan köpa nu; och annars också. Jag hoppas enda tills sista dagen!

Allez Les Bleus!!!!
Barcelona Rambla~
2012-06-11 17:58
Vive la France ...and England out
2012-06-11 17:55
Hoppas att Ribery, Benzema och Nasri bjuder på vacker fotboll.
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-06-11 17:54
God is a five letter word - Messi

Chiellini är verkligen ingen Barca-back. Väldigt aggresiv och tuff defensivt men inte lika bra med boll. tycker ahn påminner om Pepe som även han är riktigt bra som en defensiv back men får svårt när bollen kommer till honom. Hummels och Kompany är två klassbackar men väldigt svåra att värva. Tycker vi kan avskriva Hummels då han skerv nytt kontrakt till 2017. Kompany är kapten i ett City som är på gång på riktigt nu och verkligen inte i behov av pengar.
Barcelona L.A.M Nr 10
2012-06-11 17:51
Botía är bra ch inte långt ifrån Vertonghen, som jag ändå tycker är snäppet bättre. Kapten i Ajax och given i Belgiens landslag. Men Botía har å andra sidan Barcs-spelet i sig och spelat i Spanien hela sin karriär. Det som gör att jag föredrar belgaren är att han kan spela både mittback och vänsterback, så där tar vi två flugor i en smäll då jag tycker det är för mycket att köpa två backar nu samma transferfönster.
2012-06-11 17:47
papillon;

Det jag sett av Botia har varit blandat. Riktigt lovande ibland sen kan han göra bort sig helt och gå in vårdslöst. Vertonghen är en intressant mittback som kan vid nödfall spela som vänsterback eller pivoté. Han skjuter som en häst och har en fin vänsterfot. Dock känner jag att det endast finns två-tre spelare som håller Silva klass som man hade kunnat värva.

Hummels, Chiellini samt Kompany. Och eftersom Milan är i sån klistrig situation så bör man utnyttja det och gå på hårt nu. De vill värva och har inga pengar; Ge dem en spelare (te. Afellay, Keita, Tello/Cuenca) samt ca. 25 miljoner?
2012-06-11 17:44
!Serio_Busquets!

Helt ärligt så är det svårt att säga nu. Man matchar väll efter form och motståndare; Säsongen är lång och spelare hamnar i svackor. Puyol var skadad, och börjar bli gammal (säger inte att han är dålig, han är en Gud) - Piqué kan enkelt bli skadad så är det plötsligt inga backar kvar förutom Masch som iochförsig är en av mina favoritlirare och var magisk som mittback stundtals. I Silva - Piqué har man utan tvekan världens bästa mittbackspar när man ser till ålder samt potential.
Barcelona papillon
2012-06-11 17:43
God is a five letter word - Messi (Barcelona): Har inte sett så värst mycket från dom men det lilla jag sett så verkar de likna varandra i spelstilen lite...? Hade velat ha tillbaka Romeu istället för Keita :-)
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2012-06-11 17:39
God is a five letter word - Messi

Men om Silva kommer vem ska vi bänka, Puyol eller Pique?. Om Puyol är skadefri så får både Pique och Silva slänga sig i väggen. En Pique i form är bättre än Silva. Och om han kommer vad händer då med Masken? Han var nästan vår bästa mittback förra året. 35 - 50 milee för Silva för att bänka antingen Puyol eller Pique är det dummaste jag hört. Gör som mig, glöm honom.
Annons: