/spanien/barcelona/forum/8983.aspx/spanien/barcelona/forum/8983.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona NoGo™
2012-09-29 21:35
Har en känsla av att allt kommer gå åt helvete, Song och Mascherano alltså det känns inte bra.

Hoppas att man har fel såklart.
AndreD - General Pardon
2012-09-29 21:33
@Baronen:

Fyfan har inga ord för dig
Barcelona 1.70-ligan
2012-09-29 21:31
Upp till bevis för Mascherano och Song nu. Kan inte hjälpa att det känns så fel. Två mittfältare... men antar att Tito har bättre koll än mig :P
Barcelona S91
2012-09-29 21:29
Känns tyvärr som att det kommer straffa sig med två DM som mittbackar just idag...
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-09-29 21:25
Sportlemon.com finns annars.
Barcelona Vamos Blaugrana
2012-09-29 21:23
barca barca//
Ja det går inte att ansluta, wiziwig.tv skre också att det inte fungerar
Barcelona DM1982
2012-09-29 21:17
Mycket bra elva om man har godheten att bortse från mittlåset. Song måste göra en riktigt bra match och Mascherano får inte tappa bort sig där bak. Det viktiga är att de får hjälp och Busquets kommer behöva göra en stormatch. Tror också att det inte kommer vara så väldigt offensivt från ytterbackar som måste kunna hjälpa till mer därbak.

Att vi har Xavi på planen känns fint men nu är det hög tid för Cesc att visa att han har något att göra i klubben. Orkar inte se honom lunka omkring och missa passningar och öppna mål längre, nu är det fan dags att börja leverera.

Anfallet är mycket bra, hoppas de kan stänka till ett mål snabbat så att Sevilla inte går för mycket på försvar men å andra sidan är de anfallsglada.

Det kan bli åka av, det gäller verkligen att backlinjen är med i början för Sevilla lär köra med många djupledsbollar.
Barcelona Culé - Messi y Alexis
2012-09-29 21:16
Line-up Sevilla (official): Palop - Cicinho Botia Spahic F.Navarro - Navas Maduro Rakitic Medel Trochowski - Negredo
Barcelona NoGo™
2012-09-29 21:15
Angående sopcast,

Sopcast has crashed again, so not possible to connect to Sopcast channels. Of course you can try but if you can't connect then please use the other channels available!
Rivaldo Ferreira
2012-09-29 21:14
Barcelona bench: Pinto, Montoya, Bartra, Sergi Roberto, Thiago, Villa, Tello #fcblive
Barcelona Culé - Messi y Alexis
2012-09-29 21:13
Valdes - Alves Song Mascherano Alba - Xavi Busquets Cesc - Alexis Messi Pedro
Rivaldo Ferreira
2012-09-29 21:13
Federer

Officiell?
Barcelona NoGo™
2012-09-29 21:12
Line-up Barcelona (official): Valdes - Alves Song Mascherano Alba - Xavi Busquets Cesc - Alexis Messi Pedro #fcblive

Varför spelar Cesc från start?!! Killen gör så att vi spelar sämre!
Barcelona Federer
2012-09-29 21:11
Valdes - Alves Song Mascherano Alba - Xavi Busquets Cesc - Alexis Messi Pedro
Barcelona Bästelona
2012-09-29 21:09
Har en fråga, hoppas någon kan svara på den relativt snabbt! :).

Vann en Barcelona tröja för 10 min sen via en tävling på FMSweden, fråga är då, kan man trycka namn och nummer på Team Sporita eller någon liknande affär eller måste man göra de på beställningen?
Barcelona Barca Barca
2012-09-29 21:08
@Vamos Blaugrana:

Hur menar du inte fungera ida ? e de nått problem med den ?
Barcelona Vamos Blaugrana
2012-09-29 21:04
Sopcast kommer inte fungera idag!
Barcelona FcB - I Motgång Och Framgång!
2012-09-29 21:03
Kan ni vara snälla o länka sopcast stream när Sevilla - Barcelona har börjat, eftersom jag sitter på mac och kan inte hitta streams för Sopcast där..
Barcelona Smogen
2012-09-29 21:03
Eluc Håller med, de matcher Cesc startat har spelet hackat en hel del. Hoppas innerligt på Thiago-Xavi-Busi på mitten och Villa-Messi-Pedro i anfallet.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Éluc
2012-09-29 20:16
1.70-ligan

Jag hade ärligt talat varit mer bekväm om Thiago hade spelat istället för Cesc än om Bartra fått starta i mittlåset. Cesc är verkligen ingen spelare som kommer kunna leverera i en match mot ett starkt Sevilla på bortaplan som utan tvekan kommer sätta en sjuhelsikes press på vårt mittfält redan från start.
Barcelona 1.70-ligan
2012-09-29 20:13
Xavi6 Ja, det är inte optimala förutsättningar att möta Sevilla borta med alla dessa skador. Men vi har fortfarande en bra elva att mönstra! Det enda som oroar är mittlåset. Jag hade vart mer bekväm med Bartra och Mascherano. Tycker de matchar varandra bättre... En skön kombination av snabbhet, brytsäkerher, rutin och vilja. Iniestas kreativitet saknar man alltid men där har vi iaf spelare som kan kliva fram istället
Barcelona Xavi#6
2012-09-29 20:02
Klockan tickar långsamt... Men snart är det dags. En svår borta match med en del skador i truppen. Vinner vi denna så är det starkt av laget. Tror på vinst 1-2. Come on!
Barcelona Gabriel
2012-09-29 20:00
Usch det där med Ramos och att han "imiterade" Messi hade jag inte sett och var helt ovetandes om. Äcklas!

Skrev för inte längesen ett inlägg om hur jag ville att vi skulle försöka värva Ramos för att hämnas på Real för Figo värvningen men ångrar det grovt nu. Hade också glömt av att han "hånade" en katalansk reporter när han frågade Pique om han kunde ställa honom frågor på katalanska.

Personligen tyckte jag att Ramos hade mognat lite, det var en känsla jag fick under EM i somras, och att sånt beteende mer speglade hans forna jag. Alla kan ju ändras liksom. Men när jag ser sånt här gör det att jag tar tillbaka allt jag sagt om honom.

Jävla fjortis beteende att härma Messi, vad e problemet? Han har förmodligen sett Messi fira så många ggr mot hans egna lag att målgesten sitter inprintad i hans minne.

Äh, smuts.
Barcelona 1.70-ligan
2012-09-29 20:00
Känns inte direkt spännande att invänta startelvan ikväll, då de flesta positioner verkar rätt klara på förhand. Bartra är inte lönt att hoppas på... Enda frågetecknet är väl vem som ska starta utav Fabregas och Thiago.
Barcelona R.E.M. god bless them
2012-09-29 19:30
Vi vinner me 3-2 ikväll, pedro avgör i 88
Barcelona Golden Barca
2012-09-29 19:29
P & P klockan 18,33 Tycker du att det är konstigt.? Mera otrogna och mera ointresserade och ofokuserade än FC Barcelonas ""supporters"" finns ej. Spelar ingen roll vad som händer inom FC Barcelona. Ty allt för många SÅ KALLADE FC B supporters bryr sig lika mycket i andra lag. Spelar ingen roll hur mycket laget vinner när inte intresse finns.

Vad som behövs för att väcka 90 % av SÅ KALLADE fans.......En sprängning av Camp Nou eller Lionel blir mördad......Skulle möjligen få upp intresset en liten stund.
Barcelona 1.70-ligan
2012-09-29 19:28
Det har jag undrat länge varför vi inte gjorde (köpte vertonghen). Barca B leder igen! Går som tåget ju.
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2012-09-29 19:23
Varför köpte vi inte Vertonghen :(
Barcelona B-Guden
2012-09-29 19:13
@westinho - Sergio #16:

Det är Sopcast som krånglar för alla, inget problem nån mer än dom själva kan lösa :(
Barcelona westinho - Sergio #16
2012-09-29 19:07
Är det någon annan som upplever problematik med Sopcast dessa dagar? Det har alltid fungerat bra för mig fram tills några dagar sedan, nu fungerar det inte alls. "Can not access Sopcast service..." står det.

Vill verkligen ha en hd stream till Barcelonas match, hjälp uppskattas!
Annons: