/spanien/barcelona/forum/8965.aspx/spanien/barcelona/forum/8965.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Abbe.
2012-06-18 13:37
Capilito

Vet att det är en 18-årig måltjuv. Ska väl likna sin far en hel del, vad man fått höra.

Gerard Romero, en katalansk radioreporter, är dock övertygad om att det här är ett sätt för Romario att få ut sin son på marknaden. Han menar alltså på att Barça inte alls har gjort klart med brassen, utan att Romario bara vill öka uppmärksamheten kring sonen.
Barcelona Capilito
2012-06-18 13:31
Är det någon som har lite info om Romarinho?
Hur talangfull är han?
Barcelona Barcadinho.
2012-06-18 13:30
Holland är en total besvikelse och helt underprestation. Den största orsaken till detta är enligt mig att de har för många stjärnor i laget. Det är svårt att balansera en sån trupp men många speciella individer. Marwijk har visat sig vara fel person för detta. Totalt oengagerade hela laget. Han lyckades att vraken tända till spelarna eller få ihop dem att spela som ett lag.
Det finns flera andra orsaker som t ex saknaden av Van Bommel, kanske fel startelvor osv, men mest är det för att laget besår av en mängd stjärnor.

Här hemma hos mig är alla helt övertygade att Spanien tar Kroatien lätt. Jag är inte lika säker. Finns risk att matchen kommer bli tuff.
Barcelona Abbe.
2012-06-18 12:52
Romario (ex-Barcelona): "My son Romarinho (18) will leave Vasco this summer to join Barça B. He might soon be playing with Messi." [equipe]
,Sami
2012-06-18 12:28
Athletic Bilbao player Javi Martinez (23), who has a 40M buyout clause, is now Barcelona's main centre back option. [el mundo deportivo]
Barcelona EL Corazon - King of Barcelona
2012-06-18 12:25
En än gång Hummels har skrivit på kontrakt till 2017. Sluta dröm, det kommer aldrig hända
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona petersays
2012-06-18 12:23
Fast epitetet "den nye Beckenbauer" är ju ungefär lika uttjatat som den nya Zidane, Messi eller Ronaldinho.

Men det till trots, Hummels vore en intressant värvning - fast jag tror inte det kommer hända. För mycket pengar och för slö ledning.
Barcelona elbraco - SiamoCalcio
2012-06-18 11:27
Hummels är en av få jag skulle vilja ha oavsett pris. Puyol är 34, Masch var en av de bättre värvningarna i Europa förra året men samtidigt vill jag inte ha ännu en 1.70 cm ordinarie spelare i laget. Behöver man en ordinarie mittback, varför inte satsa på Hummels? Ung, en av de bättre mittbackarna just nu och samtidigt potential att bli bättre. Kan inte bli bättre. Och som bonus; han är tysk och jmförs med Beckenbauer. Känns det sistnämnda igen?
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-06-18 11:01
Om Hummels inte hade kritat på nytt kontrakt precis kanske man hade kunnat hoppas på riktigt. Å andra sidan fick ju real Sahin för vrakpris, trots flera år kvar på kontraktet. Förstår det fortfarande inte.
Barcelona SamMajid
2012-06-18 10:57
Barca har Hummels som andra alternativ om man misslyckas med J.Martinez.

Jaaaaaaaaaaa!
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-06-18 10:12
Grejen är att Ronaldo är nog världens bästa kontringsspelare. Möter han lag som spelar öppet fotboll är han ett ständigt hot, liksom igår. Men han visade mer än det mot Holland. Han var nära göra snyggt nickmål, han hade ett bra distansskott och en väldigt fin assist. Han gjorde sin bästa match igår 2011/2012. Marangär är inte vana att se honom dominera matcher så jag förstår att de är glada men han måste prestera liksom igår även mot Tjecken, i semi och i final om han vill vinna Balon Door.
Barcelona Abbe.
2012-06-18 09:33
Diar Iniesta Shekha

Kan bero på att Verthongen är från Belgien ;-).
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2012-06-18 09:31
Barcelona Puyi_5 (D.E.P. Puerta)
2012-06-18 08:46
Jag har startat en liten kampanj mot tv4 för att de ska visa båda matcherna på vanliga kanaler och inte i betalkanal då EM är något för ALLA. Om ni har Twitter så följ med i kampen på #em2012se och jag som kör på heter @AjeVelez

Hoppas detta är ok att jag skriver för er på redaktionen. Annars får jag be om ursäkt i förväg men det handlar om fotboll och om ALLAS rätt att se EM utan att behöva köpa en ny kanal.

Visca el Barca!
Barcelona Keite
2012-06-18 03:29
@Mäktiga Messi:

Vad sa pappskallen?
Barcelona Gabriel
2012-06-18 02:43
Folk som styrs upp sådär av Ronaldos prestation mot Holland måste tänka ett steg längre. Jag sa redan innan matchen att detta är en typisk "Ronaldo match". Med det menar jag en match där han kan glänsa och få massvis med beröm efter matchen eftersom han avgjort mot ett topplag/nation trots att backarna där absolut inte är bra. Jag sa dessutom att han skulle göra 2 mål, något som jag fick rätt i, är därför inte ett dugg förvånad.

Han gjorde en bra match, det kan man inte ta ifrån honom. Men imponeras jag? Inte ett smack. Han gjorde det mot ett Holland som varit helt sjukt usla det här mästerskapet, de spelar absolut inte som ett lag och deras försvarsspel är en dröm för alla tränare i hela världen... om du tränar det andra laget!

Men grattis till Portugal och Ronaldo, trots att jag inte gillar varken Portugal som lag, eller deras spelare. Har sagt det förr, och säger det igen - portugiser (de som idag finns i fotbollsvärlden) är allt som är dåligt och fel med sporten.

Bona nit!
Barcelona Éluc
2012-06-18 01:27
Alba's transfer could be announced on Tuesday. Gentlemen's agreement with federation not to announce transfers on day ESP play. [sport]
Barcelona Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!
2012-06-18 01:25
Någon som såg bilden på Abidal i sin bil påväg till sjukhuset?
Han har klart förlorat en massa kilo, det ser man rätt tydligt på ansiktet här på bilden som jag länkat.

Hoppas på det bästa!
Barcelona Josep Guardiola
2012-06-18 01:19
@| IKER | CASILLAS | Un icono, modelo y leyenda! |:

Gulligt
Barcelona Mäktiga Messi
2012-06-17 23:53
Hur orkar klantskallen Birro hela tiden snacka skit om Barca ?
Barcelona Gothica Ramblas
2012-06-17 23:25
Bigmac// kolla på svenska sportsajter! Annars rekommenderar jag dig att köpa direkt i luckan. ( beroende ) vilken match. När jag skulle se Barcelona-Ath Madrid så köpte jag i luckan 2 dagar innan.
Coach pep.
2012-06-17 23:24
Enligt mig hade de åkt ut redan efter första matchen. Man såg att deras defensiv inte skulle palla detta.
Barcelona SamMajid
2012-06-17 23:23
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2012-06-17 23:20
Dom hade inte redan åkt ut.. Dom ledde med 1-0 och behövde bara 2-0 för att ta sig vidare
Coach pep.
2012-06-17 23:12
Såg inte Portugal-Holland med det verkar som att marängerna är ivriga att skryta om Ronaldo för oss efter hans mål. Ett Holland som redan hade åkt ut med en backlinje bestående av mediokra sopor som dessutom spelar högt upp i plan och ständigt åker på kontringar pga bolltapp i farliga lägen eftersom de inte kan spela totalfotboll varav Ronaldo bjuds på megastora ytor att slå nytt rekord i 50 m sprint.

Om Ronaldo tar Portugal vidare mot Tjeckien, då blir jag imponerad. Tills dess kan alla maränger bespara oss sina Ronaldo orgasmer. Iniesta är mycket bättre.
Real Madrid | IKER | CASILLAS | Un icono, modelo y leyenda! |
2012-06-17 23:08
@Siempre Barça:

Cristiano's writing on his shirt: "Junior, dad loves you. Congratulations."

Det var alltså hans sons födelsedag.
Real Madrid Wahiddulli
2012-06-17 23:04
Är jag vildsvin så är du vildsvinens förfäder. Var inte otrevlig mot någon som inte ens har skrivit till dig.
@Federer:

Barcelona Mascherano
2012-06-17 23:03
Barca4eva
sak samma för fan orka rätta! Shittt
Real Madrid Wahiddulli
2012-06-17 23:03
Allt han hända, handlar bara om ödet..
och nej jag bråkar inte.. Är Ghandis bästa vän !
@älskabarcelona:

Barcelona Federer
2012-06-17 23:01
Ignorera vildsvinet Wahiddulli så får moderatorerna banna honom när de vaknar.
Annons: