/spanien/barcelona/forum/896.aspx/spanien/barcelona/forum/896.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Liunil Masse
2016-04-12 23:07
Har nivån någonsin varit så här låg på Les rambles? Trolls everywhere. Peace!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Santiago Cazorla
2016-04-12 23:07
Real-fansen lär njuta av att se hur det ser ut härinne just nu. Var väntat att Wolfsburg inte skulle klara detta på Bernabeu med så stor press på att hålla i sin ledning och hur man än vrider och vänder på det är det grymt av Ronaldo att göra det han gjorde idag. Hoppas nu bara att de inte får City i semifinalen!
Barcelona wallmannen
2016-04-12 23:06
Ikväll gjorde Ronaldo det han numera fokuserar helt på att göra, nämligen mål, och det gör han mycket bra. Måhända är Ronaldo från en annan planet, då är Messi från ett annat universum...
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2016-04-12 23:05
@enkos:

1 liga titel o en cl titel på 8 år? fan va dom malar ner allt i sin väg. snälla lägg av. hade real fått annan lottning så hade dom åkt me huvet före redan förra omgången.
Barcelona enkos
grande jw

Jag ogillar både Real och Ronaldo men måste tyvärr erkänna att de är bra, speciellt Ronaldo som jag egentligen avskyr av att bara se men han gör mig ledsen gång på gång och sanoligt även dig även om du inte vill erkänna. Killen har gjort 19 mål mot oss och bara denna säsong gjort 15 i CL. Vinner skytteligan år efter år. . Tyvärr men bara att lyfta hatten som sagt.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
Att ni orkar äns ta diskussionen Messi vs cr7. cr7 gjorde det bra båda i el clasico och ikväll punkt. Messi har varit på semester sista matcherna punkt. Är det bara jag som är glad att Psg är ute? Tål inte den klubben. De är i samma hat list som Chelsea, r.madrid, milan, Español,.
Barcelona A good coach is everything!
2016-04-12 23:04
Ronaldo ogillar dig starkt men du är klass !!
Barcelona Rambla~
2016-04-12 23:03
grande jw Jag håller med, det var fan inte mycket till försök av Wolfsburg. Ett bättre lag hade skickat ut RM i kväll.
Barcelona Taco Arda
2016-04-12 23:02
Hatten av för Ronaldo, man kan vara Barca fan , Bayern fan, Allt, Men Ronaldo är en spelare utav GROV klass. Hatten av för killen.

Man kan vara Messi fan, Men vi måste vara neutrala och säa att Ronaldo är ifrån en annan planet. Hoppas detta triggar igång Messi imorgon !
Barcelona grande jw
2016-04-12 23:01
enkos

Ska du inte skriva Hala Madrid också?
Barcelona Santiago Cazorla
2016-04-12 23:01
@Nemesis 10:

Kanske inte är i ett bra fysiskt status just nu för att lira på kanten, tycker han har sett sliten ut den senaste tiden förutom i matchen mot Bolivia. Men det gynnar inte laget att ha honom centralt heller så vi får se vad Lucho gör imorgon!
REM-HIM-MSN
2016-04-12 23:00
@Rambla~:

Fast jag har inte nämnt något om hela säsongen. Varför drar du fram den faktan? Just nu är Real i semifinal. Om laget inte spelar bra imorgon så kan Barca och Messi kyssa CL farväl. Det är så det funkar. Ronaldo (tillsammans med andra i laget) storspelade idag och lyckades vända 0-2 till 3-2. Det är något som förtjänar cred, oavsett om det rör sig om Wolfsburg eller Bayern. Jag ogillar som sagt Ronaldo, men tänker inte vara blind inför hans prestation ikväll. Tack för mig!
Barcelona Rambla~
2016-04-12 23:00
Avgjorde det senaste El Clasico? Wow igen liksom. En avslagen match där Barca lade av och spela och där Lucho coachade bort matchen efter 1-0, Ronaldo avgör på en bjudning av Dani Alves. Verkligen imponerande.
Barcelona enkos
2016-04-12 22:57
Det är bara att lyfta på hatten åt Ronaldo. Killen är en maskin som är aldrig trött och skadad trots att han är 31 år. Samma sak åt Real som maler ner allt i sin väg nu när det gäller som mest.
Barcelona Barca4life98
2016-04-12 22:57
enkos "Det skrattades mycket åt Real och Ronaldo..." Du gör ju det indirekt genom att ta ut ligatiteln i förskott elr? Aja ska inte göra en stor grej av det. Go'natt :)
Barcelona grande jw
2016-04-12 22:56
@Andresito:

Sjävklart är jag bitter. Jag är bitter för jag vet att Real Madrid hade åkt ut mot alla resterande lag i turneringen förutom mot just Wolfsburg. Deras patetiska matchplan var fullständigt usel från minut 1. På den här nivån så förväntar jag mig att ett lag ska kunna rulla bollen och slå en passning på 5 meter, men inte ens det kunde dom. Dom kunde inte ens ställa upp en mur rätt. En mur som Cristiano Ronaldo skjuter i 99% av gångerna han slår en frispark. Sista 20 kunde dom inte ens etablera ett anfall. Det var inte direkt för att Real Madrid spelade bländade fotboll. Wolfsburg såg inte ens intresserade ut.

Kolla på Atletico imorgon. Dom kommer inte ge sig förrän varenda kroppsdel säger stopp. Man kan sakna kvalité och det accepterar jag men när man är helt loja och inte ens vill flytta upp laget inför de sista 10 minutrarna för att försöka där går min gräns.
Barcelona Rambla~
2016-04-12 22:56
REM-HIM-MSN Ja och jag konstaterade faktum och undrade so what? Messi har dominerat Ronaldo med hästlängder de andra 8 månaderna av säsongen förutom de 2 han var borta pga skada. Så vem har imponerat mest?
Barcelona Rambla~
2016-04-12 22:52
Skulle vi gå vidare i morgon och sen lottas mot RM kan det kosta oss ligan. Den anspänningen och pressen en semifinal mellan de två kommer sätta sina spår antar jag.
Barcelona Barcelonistas
Ja hävdar fortfarande att Real haft en lätt väg till semifinalen . Jag kanske är blind, elr är det något jag missat? För jag tycker inte Real i år varit speciellt bra. Lyckas man att lottas mot City och vips så är man i final. Sanslöst.
REM-HIM-MSN
@Reymar:

Avgjorde Lewy den senaste El Clasico?
Barcelona Nemesis 10
Det känns som att Real har lyft sig sedan el clasico vinsten medans vi har gått ner oss. Jag hoppas verkligen att spelarna kan lyfta sig imorgon och visa att Barca är att räkna med även denna säsong, tyvärr så har jag inte en så bra känsla. Det känns som att allt hänger på Suarez imorgon som har varit vår bästa spelare hela säsongen, just nu är varken Messi eller Neymar på den nivån dom ska vara på då båda har måltorka. Kommer bli skogstokig om jag ser Messi vandra runt i mitten av plan i ingenmansland imorgon, då är det nog bättre att byta ut honom. Någon som har nåt svar på varför Messi ens har spelat på mittfältet senaste matcherna? Det är nåt jag stör mig på enormt, hoppas dock att han får glänsa imorgon!
Barcelona Smogen
2016-04-12 22:51
Det var ju en seg kväll.

Får kolla på "When Kids Meet Their Football Idols" och fälla en tår över hur jävla fint det är när tex. Eto'o kramar om en liten kille i en kamerunsk landslagströja.
REM-HIM-MSN
2016-04-12 22:51
@Rambla~:

Fast det var ju typ det som jag sa, dvs att han har varit bättre än Messi under den senaste månaden....
Barcelona enkos
2016-04-12 22:50
@Barca4life98:

Varför skulle jag slutat med att fira? Har någon annan vunnit ?
Pratar om CL där ni skrattade åt Real och City men båda är i semi.

PSG och vad har det här ikväll med ligan att göra?
Barcelona Barca4life98
2016-04-12 22:48
enkos Var det inte du som firade ligatiteln för ett par veckor sedan? Undrar bara... ;)
Barcelona Rambla~
2016-04-12 22:46
Dominerar Messi? Ja de senaste 2-3 veckorna kanske. Wow liksom. :)
Barcelona enkos
Här skrattades det mycket åt Real åt Ronaldo och inte minst åt City dör man hävdade att de inte ens skulle klara gruppen. Ja både Real och City i semi och Ronaldo fortsätter att tysta oss gång på gång bara lyfta på hatten.
REM-HIM-MSN
@Josep "Pep" Guardiola Sala:

Han har presterat gång på gång under den senaste månaden. Kan inte säga det samma om Messi. Säsongen är dock ännu inte över, men det är dags för Tres Amigos att vakna till.
Barcelona Andresito
@grande jw:

Du låter lite bitter.

Så är det. inget i världen är gratis. Vill vi att Real Madrid ska åka ut så får vi ta och göra jobbet själva genom att först gå vidare mot Atlético och sedan skicka ut nästa Madrid-lag.
Barcelona Rambla~
2016-04-12 22:45
Förklara för mig hur ett lag som City kan vara i semifinal? Jag tycker de är så överskattade.
Annons: