/spanien/barcelona/forum/8958.aspx/spanien/barcelona/forum/8958.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ibillay
2012-06-22 01:49
en till stream
Länktips: www.lshunter.tv/
Barcelona basaric - "el guaje"
2012-06-22 01:48
Här har ni stream till matchen. Den drar igång snart.
Barcelona Siempre Barça
2012-06-22 01:46
Ni som har stream så va snäll och länka tack.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona MesQueUnClubFCB
2012-06-22 01:45
MESSI.CORLEONE

Messi y Sun Amigos vs Falcao And rest of the world i Columbia klockan 02 00 brukar det ju vara som vissa säger. Men förra matchen sändes 2 typ.
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-06-22 01:40
När spelar Leo då och mot vilka?
2012-06-22 01:37
One club, one love. All Real Madrid.

Inte bara det. Danskarna skrek ju "Messi, Messi, Messi" i mötet mot Portugal. Efter matchen så handlade det mesta om det och när reportern frågade Ronaldo vad han tyckte om det så svarade han han ungefär "Vart var Messi vid den här tidpunkten förra året? Han åkte ur copa america med Argentina". Det är inte Messi fel att alla tycker att han är en bättre fotbollspelare än CR. Det är inte hans fel att hela världen vill hylla honom. Men jag kan förstå Ronaldo ändå, det kan inte vara så kul att höra Messi namn vart han än åker. Spelar ingen roll om det är med Madrid eller med Portugal, det spelar ingen roll om det är i Brasilien eller i USA.

Barcelonistas

Fast han är ju inte lika bra som Messi målmässigt. Dom senaste fyra säsongerna har Messi gjort fler mål än Ronaldo varje gång. I år gjorde han 14 mål mer.
2012-06-22 01:31
låna ut keita, Affelay eller Adriano. Affelay får ju typ en eller två matcher och keite får tio. om vi får in Alba och någe annan back så kan vi ju låna ut Adriano.
Barcelonistas
2012-06-22 01:07
? Hello My name is cristina ronalda Allvarligt Ronaldo är en bra spelare. Mål mässigt är han lika bra som Messi. Men när det handlar om spelet på plan så är Leo enligt mig ljus år före.
Barcelonistas
2012-06-22 00:59
Hörde att Gaynaldo gjorde mål. Well grattis fortsätt du görs dina tap INS :).
Barcelona Mäktiga Messi
2012-06-22 00:49
ok nu Ronaldo är faktiskt världens bästa spelare på fixa håret med ÖoB daxwax de bara att erkänna
Real Madrid One club, one love. All Real Madrid.
2012-06-22 00:31
basaric - "el guaje"

Mer uppmärksammad? Hur tänker du nu? Det där lakanet fick väl inte mer uppmärksamhet än Ronaldos insats?

Barcelona H.Alavi - Magico!
2012-06-22 00:31
Var det någon som lade märke till Ronaldos utbrott när han inte fick en passning i först halvlek? Fy fan vad jag blir förbannad på sådant beteende. Det hade ju inte ens gått tio minuter av matchen.

Vinnarskalle, ja. Men att göra sig själv till åtlöje genom att hoppa upp i luften och göra någon slags babian-rörelse (vet för övrigt inte vad en "babian-rörelse" är..) över att inte ha fått en passning är grovt överdrivet.

Men ett snyggt mål gjorde han och han bär Portugal på sina axlar. Hoppas Spanien tar sig vidare från kvarten så får vi ett fint derby i semin.
Barcelona Mäktiga Messi
2012-06-22 00:30
Jävla Pepe . Nu finns de stor risk för att Pepe skadar våra spelare i matchen mellan Spanien o Portugal
Barcelona Josep Guardiola
2012-06-22 00:29
Ni madridistas, bara ni kan fortsätta hävda att Ronaldo är bättre än Messi

...

Men er k*k kommer inte bli större
2012-06-22 00:24
Messi deltar inte ens i EM men ändå får han mer uppmärksamhet än Cristiano. Kolla in den klockrena bilden i länktips.
2012-06-22 00:20
@Illusionista:

Tack

MESSI .CORLEONE

Lio spelar idag.
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-06-22 00:19
basaric - "el guaje"

Jag tänkte skriva några meningar om själva ämnet, men du har tydligen gjort det åt mig. Tack för den kamrat :)
2012-06-22 00:16
Ingen spelare hade gjort ett hat-trick mot Brasilien sedan i slutet av 70 talet, varken i en vänskapsmatch eller i en tävlingsmatch. Messi blir den första på länge, han skickar dessutom "världens bästa vänsterback" upp på läktaren innan han placerar in den i borta krysset. Då är dom snabbt framme och påpekar att Brasilien vilade några spelare.

Men när Cristiano Ronaldo gör mål mot ett Holland som hamnar på lika många poäng som Irland i EM så hyllar dom han på puertan som om han vore en gud, och som om han är den enda som kan lyckas med det. Lägg till att han blev frispelad vid bägge målen. Idag gjorde han mål mot självaste Tjeckien.. jävlar vad "stor" du är CR.

Blir Ronaldo utsedd till världens bästa så är det inte för att han förtjänar det, utan för att UEFA är trötta på att ge den till Messi.
Barcelona Rambla~
2012-06-22 00:02
Lägg till att han betalade prostituerad för att föda honom en son.
Barcelona grande jw
2012-06-21 23:59
@Iván Zamorano:

Problemet i sig är ju inte själva vaxgrejen. Det är snarare alla miljoner småsaker som gör det till en stor grej. Där frisyren bara är en av dom. Har du aldrig sett en kille eller tjej som ser bra ut, som är såpass självkär/ självupptagen att det till slut blir överdrivet och motbjudande istället? Där har du Ronaldo. Att han döpte sin son till Cristiano Ronaldo Jr. Who could have thought? Ha ha
Real Madrid Zinedine_magic_Zidane
2012-06-21 23:54
test
Barcelona Bernie
2012-06-21 23:50
Mascherano har börjat twittra. :P

Är det inte Pinto, Lavezzi, och Leo's farsa som sitter där? = )
Barcelona Illusionista
2012-06-21 23:48
MesQueUnClubFCB

Tror matchen börjar kl 02.00 och stream kommer att finnas på

www.lshunter.tv =) Hoppas det blir en sevärd och rolig match!

Vill nu ändå lägga mig i diskussionen mellan Ronaldo v Messi. Jag vill bara säga en sak, Ronaldo är verkligen en oerhört bra fotbolls spelare och kommer befinna sig bland de bästa i världen hela sin karriär. Men jag (NU SER JAG VERKLIGEN DENNA DISKUSSION SOM EN NEUTRAL SUPPORTER) ser fortfarande ingen ingen som är bättre än Messi. Han är faktiskt världens bästa fotbollsspelare. Men istället för att börja diskutera denna oändliga diskussion, så ni som tycker att Ronaldo är bäst i världen får tycka så och alla borde acceptera och respektera det och tvärtom.

Hur roligt skulle det vara om alla tyckte om samma spelare, samma lag och tyckte precis samma sak? Inget kul alls..

Leo Messi är den bäste enligt mig och jag ser ingen annan än Ronaldo och Iniesta som kan komma i närheten av honom.. Men Leo är fortfarande en nivå över alla.

Hoppas nu det blir Spanien v Portugal, rolig och bra match förhoppningsvis!

VISCA EL BARCA y MEJOR DEL MUNDO LEO MESSI!
Barcelona MVP - 2011
2012-06-21 23:46
@One club, one love. All Real Madrid.:

Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-06-21 23:44
Messi spelar fan inte inatt. Argentina har en träningsmatch mot Tyskland i Tyskland den 15 augusti vad jag vet, eller är jag ute o cyklar?
Real Madrid One club, one love. All Real Madrid.
2012-06-21 23:42
Barcelona Siempre Barça
Spelar Messi inatt??
Barcelona Iván Zamorano
grande jw

"med en hel vaxburk i håret inför varje fotbollsmatch"

Ehm, har du sett Xavi och hans Dinosaurie-liknande frisyr? Hur jävla mycket vax och pillande tror du inte han lägger ner på sitt utseende? Skillnaden är att han är gräsligt ful, verkligen extremt ful.

Kasta inte sten i glashus.
Barcelona elbraco - SiamoCalcio
2012-06-21 23:23
2009: 1. Messi 2. Cristiano 3. Xavi
2010 1. Messi 2. Iniesta 3. Xavi
2011 1. Messi 2. Cristiano 3. Xavi

Glömde jag att nämna 73 mål på en säsong? Glömde jag att nämna att det är världsrekordet genom alla tider?

Cristiano, två bra matcher i EM. Utav fyra. Mellberg, två bra matcher i EM. Utav tre. Världens bästa. OK!

avd. Shut the fuck up, släpp sargen och lär dig något om fotboll.
Barcelona grande jw
2012-06-21 23:21
Att Ronaldo är en bra fotbollsspelare tror jag inte många här på Ramblan förnekar. MEN, jag har så förbannat svårt att gilla honom. Varesig han hade spelat i Real eller någon annan klubb hade jag ogillat honom lika mycket. Han är otroligt sliskig, byter frisyr och håller på och fjantar sig något helt otroligt. Han är för mycket. Ronaldo är som en vaxdocka, helt oäkta, tillgjord, med en hel vaxburk i håret inför varje fotbollsmatch. Hur stora komplex har killen egentligen när han ägnar halvtidspausen åt att ändra frisyren i ett jävla em-slutspel? Helt patetiskt.

Det är dock komiskt att han är SÅ medveten om att han bara är nummer 2, och det plågar honom så otroligt mycket.. Hans ego tillåter honom inte att "BARA" vara nummer 2.

För mig är Messi en mycket större fotbollsspelare men även en mycket större människa. Han kör sitt race och ger blanka fan i frisyrer, Ronaldo, och allt runtomkring. Killen lever för fotboll, och är så äkta man kan bli på en fotbollsplan.
Annons: