/spanien/barcelona/forum/8941.aspx/spanien/barcelona/forum/8941.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona DZG-FCB
2012-06-27 12:42
Barças ledning ar vardelösa pa att göra affarer... VARDELÖSA !!!

Dom har floppat de allra flesta senaste varvningarna (Zlatan, Hleb, Chyg, Henrique m.fl), betalat överpriser, salt spelare för i princip ingenting... A sa ska dom snala med 15mille for en spelare som Alba, seriöst??? Det förvanar mig inte om natt annat lag kommeer och erbjuder 30 mille efter EM och snor han framför ögonen pa oss...
Martinez som mittback?? NEJ TACK. VI behöver en ren odlad mittback, hade garna satt Hummels dar, men det finns flera bra backar... Vi har vetat om att var alskade Puyol inte kommer halla lange till ett bra tag nu alltsa, anda sa vagrar dom att hitta en duglig ersattare, o de som finns vagrar dom att betala för...

VARDELÖSA PA ATT GÖRA BUSINESS!!! De övriga skrattar sakert at varan styrelse varenda gang...

Ar utomlands, som ni ser sa finns inte alla bokstaver...
Barcelona elbraco - SiamoCalcio
2012-06-27 12:40
Åh Fyfan. Offentliggörs sådant på hemsidan sen? Bor 5 minuter från Ullevi med spårvagn, låter som en sjuk möjlighet :D
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2012-06-27 12:35
Villa/Silva

Ny ledning, nya förhandlare...

Precis som med Villa tror jag att Valencia vill ha hela summan kontant direkt.

Barca är mer inne på att, likt i fallet med Alexis, ha en del av summan i klausulform, t ex 1 extra miljon om Alba spelar minst 20 matcher och ytterligare miljoner om Barca vinner ligan/cupen/CL osv.

Här tror jag skon klämmer, men att det skulle dröja till efter VM (eller efter att Spanien åkt ut) var väl inte så svårtippat.
Barcelona påfågeln
2012-06-27 12:32
Alba blir nog klar efter EM, men till dess är vi tvungna att vänta.
Valencia Villa/Silva
2012-06-27 12:23
Gabriel//

Om Barca kunde betala nära 30 miljoner för Chygrinsky men vägrar betala mer än 10 för Alba så är något rejält fel hos er ledning. 15 miljoner är ett pris som egentligen gynnar alla då han har ett år kvar. Vi kan inte direkt begära 25 pågrund av detta men han är defintivt värt 15 oavsett om han har 1 år eller 1 månad.

Alba är påväg att bli en av världens bästa vänsterbackar. Han har haft en strålande säsong och har varit en av dem bästa i EM. Lite som Özil's utveckling inför VM 2010. Jag hoppas att han väljer att stanna kvar men han har nog redan bestämt sig för Barca, eller kanske till och med Man U som mer än gärna hade betalat 15 miljoner.
,Sami
2012-06-27 12:23
Mojito - Culé (un estilo de vida)
Åh! Hoppas det stämmer!! Det gäller att vara snabb och ringa och boka biljetter direkt. Undra när biljetterna släpps.
Barcelona barca!54
2012-06-27 12:01
Official: Joan Angel Roman (19) signs a 3-year deal with Barcelona and will join the B-team. Buy-out clause of 12M
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2012-06-27 11:15
Barcelona could play a friendly game against Man United on Wednesday 8 August in Gothenburg, Sweden. Deal closed, pending signature. [md]

Hoppas!
Atlético addeh
2012-06-27 11:02
Rambla

Jo, förvisso. Men Samper är tillsammans med Dongou & Grimaldo de största talangerna födda 95 i klubben, och även om de två senare fått prova på seniorspel känns även Samper långt kommen i sin utveckling. I NextGen var han briljant. Fast jag håller nog ändå med om att spela i Juvenil A - och om det behövs, eller bra tillfälle ges - pröva på i B-laget är det bästa alternativet för mittfältaren nästa säsong.

Annars har ju inte Eusebio särskilt många defensiva mittfältare till sitt förfogande. Gustavo imponerade mer och mer under slutet av säsongen. Jonathan kommer försvinna. Ilie är tillbaka från skada, men är ingen pivoté i grunden.
Barcelona Ibillay
2012-06-27 04:12
Visca El Barca!
Barcelona Gabriel
2012-06-27 04:04
B-Guden

Ursäkta mig men vem fan är du att be folk att hålla käften här inne. Vad jag vet så är detta ett forum som är till för att diskutera FC Barcelona och allt som har med klubben att göra. Just därför har precis VARTENDA kotte rätten att uttrycka sig och ge sina åsikter kring saker och ting gällande klubben. Om det nu inte passar dig så är det bara att hålla dig borta från forumet. Men om inte och tro att du ska kunna be folk att hålla käften bara för att något som sägs eller skriv här inne inte passar dig.
Barcelona Keite
2012-06-27 03:37
Alba affären.
=
Filipe version 2.0
Barcelona Barca o Mort!
2012-06-27 03:22
Messi Corleone

Hahaha good times. Var det inte den här tiden marrängerna hade världens bästa spelare Robinho som var dubbelt bättre än Messi.

Denna underrubrik gjorde min natt;
Självmål av Arbeloa
Barcelona B-Guden
2012-06-27 03:09
KAN ALLA HÅLLA KÄFTEN OM STYRELSEN, DOM KOMMER NOG KÖPA ALBA ENDÅ, MEN HAN KOMMER INTE BLI KLAR FÖR ENS EM ÄR KLART

Spelar ingen roll om rosell skulle hosta upp 20 m nu han skulle endå inte bli klar förens em är slut för hans del
Barcelona MESSI.CORLEONE
2012-06-27 02:10
Lite natthumor.
Barcelona Gabriel
2012-06-27 02:01
Asså, får åsnedamp snart! Kan dom bara få tummen ur röven och hosta upp de 15 som Valencia vill ha för Alba. Usch, denna styrelsen.
Barcelona barcetia - ¡Javi Martinez, por favor!
2012-06-27 00:55
petersays

True dat. Seluk, Sahavi och Raiola. Tre sons of bitches som vi har tur att vi blev av med.
Barcelona petersays
2012-06-27 00:49
Och så var/är väl Pini Zahavi Gais agent också...?
2012-06-27 00:42
basaric

Du har fel. Gai lämnade inte pga sin stora talang som kunde tillämpas någon annanstans. Gai var förmodligen en av de största talangerna sen Messi, större än Bojan, större än Thiago osv. Han skadade sig i knät och blev aldrig samma spelare igen.

Därför lämnade han. Han blev petad. Han gjorde det riktigt bra i Atletic innan han blev skadad och än bättre i yngre leden. Det räckte tyvärr, tyvärr inte till.
Barcelona basaric - "el guaje"
2012-06-27 00:18
Fast samtidigt så förstår jag Gai. Det var så mycket press på den spelaren, mycket mer än vad man tror. Han hade gjort det riktigt bra ifrån sig i Barcelona B och hela världen började snacka om att han var den nya Messi. Killen har inte haft det lätt, jag tänker först och främst på alla skador som han åkt på under hans korta karriär. När man är så ung och hypad som han var då så vill man visa upp sig, man vill spela och inte sitta på bänken och se på när dom andra lirar. Han var kvar i Barcelona tills han insåg att han inte kunde peta någon spelare i Barcelonas dåvarande trupp som hade kammat hem 6 titlar under en säsong.
Barcelona MesQueUnClubFCB
2012-06-27 00:06
Håller med Rossel här.
2012-06-26 23:46
DM1982

Att göra en Gai Assulin är att flytta upp för snabbt och bli skadad sen aldrig bli bra igen.

Inte att gå efter pengar.
Barcelona DM1982
2012-06-26 22:49
@Rambla~:

Stor risk att det blir Gai Assulin av det hela om han jagar pengar. Eller varför inte Giovanni dos Santos? Det bästa är om han tar det lugnt.
Barcelona Josep Guardiola
2012-06-26 22:24
Kommer alltid att respektera gentlemän och ärliga fotbollsspelare som Casillas och Raul.

Vitt eller ej.
Barcelona Rambla~
2012-06-26 21:10
@addeh:

Är det inte lite ovanligt att flyttas upp från Juvenil B direkt till Barca B? Jag hoppas inte han är så dum att han går på det där med att komma med i Citys A-trupp. Engelska klubbar har typ 40 spelare i sina trupper. Där en tredjedel aldrig ens får lukta på a-lagsspel. De får hålla till i reservlaget eller skyfflas runt bland olika championship-klubbar eller tom i League One.
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2012-06-26 20:40
@DM1982:

Måste ha blandat ihop det med vm i så fall. Men i vilket fall som helst, tycker ändå att det hade varit roligare med en match om tredjeplatsen
Barcelona Mido
2012-06-26 20:25
FC Barcelonas Facebook sida: Camp Nou ombyggnadsarbete skall gå till folkomröstning!
Barcelona DM1982
2012-06-26 20:24
@¡Barca! - Crèma Catalana:

Längre? Senast de spelade om tredjeplatsen i ett EM var 1984, det var ett tag sedan.
2012-06-26 20:00
Fan va dåligt, spelar man inte om 3e platsen i em längre? En match mindre nu ju..
2012-06-26 19:05
Casillas (Real Madrid): "Pique has always played great against Cristiano, both at Barça and the national team." #euro2012 [punro radio]
Annons: